SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2014 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Daywalk3r op 10-12-2014 21:25:54 ]Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Daywalk3r, mag ik in de OP?
1
2[b]1 maart 2015 - [url=http://www.baggerloop.nl/bagger/]Baggerloop (Didam)[/url][/b]
[*] Guppyfriend - 6km[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Je gaat hem weer doen.quote:Op woensdag 10 december 2014 21:14 schreef Guppyfriend het volgende:
[ code verwijderd ]Leuk!
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
bagger ze Gup!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Natuurlijk Gups! Je staat erbijquote:Op woensdag 10 december 2014 21:14 schreef Guppyfriend het volgende:
[ code verwijderd ]
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Jazeker! Hij was te leuk om te laten schieten, ik wil nog een keer!!quote:
Thanks!quote:Op woensdag 10 december 2014 21:23 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Natuurlijk Gups! Je staat erbij
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
In de OP bij diversen gezetquote:Op woensdag 10 december 2014 21:20 schreef rechtsedirecte het volgende:
oke....het antwoord op de eeuwige discussie over wat aan te trekken is hierbij, met dank aan FB, opgelost...
[ afbeelding ]
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ha! Ik heb gelopen bij -16C een paar jaar geleden met die koude winter. Nou, toen had ik dit echt niet allemaal aanquote:Op woensdag 10 december 2014 21:20 schreef rechtsedirecte het volgende:
oke....het antwoord op de eeuwige discussie over wat aan te trekken is hierbij, met dank aan FB, opgelost...
[ afbeelding ]![]()
![]()
ja maar jij ben dan ook nog van een ijzersterke generatie Liesjequote:Op woensdag 10 december 2014 21:28 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Ha! Ik heb gelopen bij -16C een paar jaar geleden met die koude winter. Nou, toen had ik dit echt niet allemaal aan
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
RD:gave beelden man!!
Liesje: cool, bij -16. Letterlijkik ook ooit. had ik wel een fleece aan
Vanavond weer met groepje getraind. uitlopen van de bruggenloop. Mocht nu eindelijk over naar de snellere groep. Uitlopen op 6.00/6.30 is best ff wennen. Maar prima te doen. Heb ervan genoten!Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
dat zeg je tegen de eigenaar van een elektrische dekenquote:Op woensdag 10 december 2014 21:38 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ja maar jij ben dan ook nog van een ijzersterke generatie Liesje
Het had inderdaad iets magisch. 's Ochtends om 6u gaan lopen. Vers gevallen sneeuw, -16C en een volle maan. Schitterend vond ik het, zelfs midden in de stad...quote:Op woensdag 10 december 2014 21:40 schreef Murmeli het volgende:
Liesje: cool, bij -16. Letterlijkik ook ooit. had ik wel een fleece aan
![]()
Wow, wat trekken ze veel kleren aan.quote:Op woensdag 10 december 2014 21:20 schreef rechtsedirecte het volgende:
[ afbeelding ]Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
quote:Op woensdag 10 december 2014 21:43 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
dat zeg je tegen de eigenaar van een elektrische deken
[..]
Het had inderdaad iets magisch. 's Ochtends om 6u gaan lopen. Vers gevallen sneeuw, -16C en een volle maan. Schitterend vond ik het, zelfs midden in de stad...
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
net de Kepler achter de rug en nu de dagen al aan het aftellen voordat we op pad gaan voor een 40-50km rondje over de Hump Ridge Track...
Ooit begonnen met lopen om wat fitter te worden maar nu is het voornaamste doel "to hang out with like minded friends"
Loopvrienden "from all walks of life united in one passion"I love them!
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
In Amerika hebben ze de doodstraf met de elektrische deken…dan laten ze je inslapen.quote:Op woensdag 10 december 2014 21:43 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
dat zeg je tegen de eigenaar van een elektrische deken
[..]
Het had inderdaad iets magisch. 's Ochtends om 6u gaan lopen. Vers gevallen sneeuw, -16C en een volle maan. Schitterend vond ik het, zelfs midden in de stad...Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
herkenbaar gevoel wel. lekkerrrrr!quote:Op woensdag 10 december 2014 21:52 schreef rechtsedirecte het volgende:
net de Kepler achter de rug en nu de dagen al aan het aftellen voordat we op pad gaan voor een 40-50km rondje over de Hump Ridge Track...
Ooit begonnen met lopen om wat fitter te worden maar nu is het voornaamste doel "to hang out with like minded friends"
Loopvrienden "from all walks of life united in one passion"I love them!
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ik had ooit een internet schrijfmaatje die in de Midwest woonde. Die stond id winter iedere nacht een aantal x op om de auto's te starten zodat ze zeker weten zouden starten in de ochtend.quote:Op woensdag 10 december 2014 21:53 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
In Amerika hebben ze de doodstraf met de elektrische deken…dan laten ze je inslapen.Gelukkig woont mijn oudste zus in sunny California waar het zelden beneden de 10C is.
![]()
![]()
Een maatje van mij was voor z'n werk ergens in Rusland waar het ook rond de -30 is. Daar parkeren ze de auto's overal op beveiligde parkeerplaatsen en laten ze de auto's lopen.quote:Op woensdag 10 december 2014 21:58 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Ik had ooit een internet schrijfmaatje die in de Midwest woonde. Die stond id winter iedere nacht een aantal x op om de auto's te starten zodat ze zeker weten zouden starten in de ochtend.Gelukkig woont mijn oudste zus in sunny California waar het zelden beneden de 10C is.
Reisgenootje uit Saskatchewan: thuis niet id winter id auto in slaap vallen met je wang tegen het autoraam want dan kom je niet meer los. Ach, -16C is peanuts...quote:Op woensdag 10 december 2014 22:01 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Een maatje van mij was voor z'n werk ergens in Rusland waar het ook rond de -30 is. Daar parkeren ze de auto's overal op beveiligde parkeerplaatsen en laten ze de auto's lopen.![]()
Ik ken de tempraturen. Poos gewerkt bij de Ola en daar heb ik een lange poos op de expeditie gewerkt. -35 koeling.quote:Op woensdag 10 december 2014 22:07 schreef Liesje68 het volgende:
[..]
Reisgenootje uit Saskatchewan: thuis niet id winter id auto in slaap vallen met je wang tegen het autoraam want dan kom je niet meer los. Ach, -16C is peanuts...Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
Forum Opties Forumhop: Hop naar: