quote:Op donderdag 11 december 2014 13:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Blijven slapen kan. Genoeg slaapplekken
Inderdaad.quote:Op donderdag 11 december 2014 13:16 schreef Royco1 het volgende:
spacecake wil ik ook weleens proberen
Bereid om daarvoor helemaal naar Enschede te komen, ja?quote:
count me inquote:Op donderdag 11 december 2014 13:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Bereid om daarvoor helemaal naar Enschede te komen, ja?![]()
Oke, dan ga ik even een lijstje opstellen met wie er zouden komen:
Aeque
Lola
VoornaamAchternaam (gok ik)
Dqod (gok ik)
Nog meer?
O dan lig ik wel naast dqod. Kan best met zijn 3-en.quote:Op donderdag 11 december 2014 13:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee![]()
Naast mij komt Dqod
Als ik beloof me te gedragen? VA heeft weleens met me geblowd en weet hoe ik dan ben.quote:
Het gaat mij meer om iets anders. DM ik je even over.quote:Op donderdag 11 december 2014 13:20 schreef yats het volgende:
[..]
Als ik beloof me te gedragen? VA heeft weleens met me geblowd en weet hoe ik dan ben.
Hoe gedraag jij je dan?quote:Op donderdag 11 december 2014 13:20 schreef yats het volgende:
[..]
Als ik beloof me te gedragen? VA heeft weleens met me geblowd en weet hoe ik dan ben.
Vanzelfsprekendquote:Op donderdag 11 december 2014 13:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Spacecake/blowmeet in Enschede
Aeque
Lola
Royco
Dqod (gok ik)
Ik heb het nog nooit gehad. Dqod ging het een keertje voor me maken bij zo'n meetquote:
Als je het goed doetquote:
Ik had het een keer fucking laat, 2 uur ofzo. Toen hebben we 2 uur stil top gear gekeken. Aparte avondquote:Op donderdag 11 december 2014 13:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb het een keertje gegeten, maar we merkten niks.
Het zal wel fout zijn gegaan tijdens het bakken
Ook helemaal stil, ik zie het voor me.quote:Op donderdag 11 december 2014 13:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik had het een keer fucking laat, 2 uur ofzo. Toen hebben we 2 uur stil top gear gekeken. Aparte avond
Gewoon kleine hapjes nemen.quote:Op donderdag 11 december 2014 13:29 schreef artelligence het volgende:
Spacecake zou ik niet durven. Wiet vind ik vies, vooral ook omdat ik er misselijk van word.Hasj ook niet geweldig. Maar denk dat ik wel weer eens hasj ga proberen.
Kan ik niet! Munch munch munch. Nee idd, maar ik voel het liever direct zodat ik weet wanneer het genoeg is. Probleem is dat ik een aantal keer geflipt ben door blowen en niet zulke gezellige angstaanvallen had. Wel klote, want de eerste keren stoned zijn vond ik fan-tas-tisch.quote:Op donderdag 11 december 2014 13:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Gewoon kleine hapjes nemen.
Als ik geblowd heb?Ik word er vooral heel relaxt van.Ik ben wel benieuwd wat spacecake als effect zou hebben op mij.Dat heb ik helaas nog nooit geprobeerd.quote:
Ja, gok jij? IK MOCHT VERDOMME BIJ JOU IN BEDquote:Op donderdag 11 december 2014 13:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Bereid om daarvoor helemaal naar Enschede te komen, ja?![]()
Oke, dan ga ik even een lijstje opstellen met wie er zouden komen:
Aeque
Lola
Dqod (gok ik)
Nog meer?
Jaahaa, maar ik moest toch even een officiële bevestiging krijgen?quote:Op donderdag 11 december 2014 13:52 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, gok jij? IK MOCHT VERDOMME BIJ JOU IN BED
Ik zal jou nog wel even een officiele bevestiging gevenquote:Op donderdag 11 december 2014 13:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jaahaa, maar ik moest toch even een officiële bevestiging krijgen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |