Zegt me niks. Van welke soort is dat?quote:Op donderdag 11 december 2014 11:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik had vandeweek kosher kush. Shit is gooooeeeedddd
indicaquote:Op donderdag 11 december 2014 11:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zegt me niks. Van welke soort is dat?
Thats half the fun aight? Aight?quote:Op donderdag 11 december 2014 12:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Moet nog gemaakt worden
quote:Op donderdag 11 december 2014 12:53 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Thats half the fun aight? Aight?
Oh ja, even een datum prikkenquote:Op donderdag 11 december 2014 12:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Moet nog gemaakt worden
Prikken, jaja ik zie al waar dit heen gaat.quote:
Wat is deze Muhahaha?quote:Op donderdag 11 december 2014 12:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Prikken, jaja ik zie al waar dit heen gaat.
Pas wel op want Roy is al kalend op zijn jonge leeftijd.
Hey, ik doe het tenminste in het openbaar.quote:Op donderdag 11 december 2014 12:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat is deze Muhahaha?
Ga je nu iemand waarschuwen voor mij?
Half? All the funquote:Op donderdag 11 december 2014 12:53 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Thats half the fun aight? Aight?
Geen idee. Ik heb nog geen animo gehoordquote:Op donderdag 11 december 2014 12:55 schreef aeque het volgende:
Wanneer is nu de spacecake/blow meet?
Anders moet je Roy ook even dm'en om hem voor mij te waarschuwenquote:Op donderdag 11 december 2014 12:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Prikken, jaja ik zie al waar dit heen gaat.
Pas wel op want Roy is al kalend op zijn jonge leeftijd.
Bij deze.quote:Op donderdag 11 december 2014 12:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb nog geen animo gehoord
werkt bij mij averechts, dan wil ik het juistquote:Op donderdag 11 december 2014 12:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Anders moet je Roy ook even dm'en om hem voor mij te waarschuwen
Roy, kijk uit voor deze deerne. Na de daad blijf je achter met een leeg gevoel. #roddels #achterklap #nietnormaalmeerquote:Op donderdag 11 december 2014 12:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Anders moet je Roy ook even dm'en om hem voor mij te waarschuwen
Ja, en dqod en VA. Maar ik weet ook niet of jullie allemaal zin hebben om helemaal naar het oosten te reizen..quote:
Ligt eraan of er de mogelijkheid om nog thuis te komen of een slaapplek. En dan nog liever dat laatste ivm het onder invloed zijn.quote:Op donderdag 11 december 2014 13:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, en dqod en VA. Maar ik weet ook niet of jullie allemaal zin hebben om helemaal naar het oosten te reizen..
Het is ook de bedoeling dat ik leeg ben he.quote:Op donderdag 11 december 2014 13:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Roy, kijk uit voor deze deerne. Na de daad blijf je achter met een leeg gevoel. #roddels #achterklap #nietnormaalmeer
Dat was dan ook de grap.quote:Op donderdag 11 december 2014 13:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het is ook de bedoeling dat ik leeg ben he.
Ben ik ook welkom?quote:Op donderdag 11 december 2014 13:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, en dqod en VA. Maar ik weet ook niet of jullie allemaal zin hebben om helemaal naar het oosten te reizen..
Blijven slapen kan. Genoeg slaapplekkenquote:Op donderdag 11 december 2014 13:02 schreef aeque het volgende:
[..]
Ligt eraan of er de mogelijkheid om nog thuis te komen of een slaapplek. En dan nog liever dat laatste ivm het onder invloed zijn.
quote:Op donderdag 11 december 2014 12:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb nog geen animo gehoord
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |