Een standpunt is toch ook helemaal niet nodig, dan kan je tenminste niet beticht worden van draaienquote:Op woensdag 10 december 2014 21:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tegenwoordig nergens meer voor.
Ja dat dan weer wel. Maar echt talent hebben voor iets wordt er wel weer beloond.quote:Op woensdag 10 december 2014 21:08 schreef qwerty789 het volgende:
[..]
Nou meer in de trand dat het studeren daar zo verdomd duur is. Als je in een beetje fatsoenlijke universiteit wilt komen. In Nederland is dat dan weer goed geregeld wat mij betreft en ook nog eens 'redelijk' betaalbaar.
Het verdient wel aardig.quote:Op woensdag 10 december 2014 21:08 schreef Fascination het volgende:
Ach, je kunt het toch nooit goed doen in de politiek. Zoveel belangen waarmee je rekening moet houden, het beperkte geld dat ervoor beschikbaar is en de regeringsstructuur die belemmert dat je volledig je partijprogramma kan naleven. Lijkt me een kutbaan.
Dat vind ik wel een serieus goed systeem.quote:Op woensdag 10 december 2014 21:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja dat dan weer wel. Maar echt talent hebben voor iets wordt er wel weer beloond.
Klopt je zult het eigenlijk nooit goed doenquote:Op woensdag 10 december 2014 21:08 schreef Fascination het volgende:
Ach, je kunt het toch nooit goed doen in de politiek. Zoveel belangen waarmee je rekening moet houden, het beperkte geld dat ervoor beschikbaar is en de regeringsstructuur die belemmert dat je volledig je partijprogramma kan naleven. Lijkt me een kutbaan.
Zo slecht is Amerika inderdaad nog niet.quote:Op woensdag 10 december 2014 21:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
De meer liberale gebieden, Oregon en dergelijke.
Eens, ja.quote:Op woensdag 10 december 2014 21:08 schreef Fascination het volgende:
Dat is toch een ander woord voor bestuurder?quote:Op woensdag 10 december 2014 21:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Eens, ja.
Het beste word je crimineel, dat loont.
Ben ik te risicomijdend voor.quote:Op woensdag 10 december 2014 21:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Eens, ja.
Daar ben ik dan weer teveel een watje voorquote:Op woensdag 10 december 2014 21:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Eens, ja.
Je hebt praktisch geen kans om veroordeeld te worden in Nederlandquote:Op woensdag 10 december 2014 21:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ben ik te risicomijdend voor.
Die hebben meer erecodes dan politiciquote:Op woensdag 10 december 2014 21:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Eens, ja.
Precies 10 daagjes straatjes vegenquote:Op woensdag 10 december 2014 21:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je hebt praktisch geen kans om veroordeeld te worden in Nederland
Daar komt dan wel weer een veroordeling aan te pasquote:Op woensdag 10 december 2014 21:15 schreef qwerty789 het volgende:
[..]
Precies 10 daagjes straatjes vegen![]()
Ik kan het ook niet, hoor.quote:Op woensdag 10 december 2014 21:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ben ik te risicomijdend voor.
Paar uurtjes schoffelen, best te doen.quote:Op woensdag 10 december 2014 21:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je hebt praktisch geen kans om veroordeeld te worden in Nederland
Ach voor een dubbele moordquote:Op woensdag 10 december 2014 21:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Daar komt dan wel weer een veroordeling aan te pas
quote:Op woensdag 10 december 2014 21:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zolang je niemand vermoord of een verkeersovertreding begaat, kom je er bijna altijd mee weg.
Shoplifting?quote:Op woensdag 10 december 2014 21:17 schreef Myraela het volgende:
Ik moest 4 uur in een winkel werken.
Ben benieuwd naar je argumentatie hiervoor.quote:Op woensdag 10 december 2014 21:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
Sowieso is het rechtssysteem best wel ruk in Nederland
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |