Verschilt heel erg per opleiding. Hier in Utrecht is het totaal niet technisch.quote:Op woensdag 10 december 2014 20:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is toch juist vrij technisch? Tenminste, die indruk had ik wel.
Maar met is wel stoerder toch?quote:
Goeie debuggingtools zijn dan ook een must voor mijquote:Op woensdag 10 december 2014 20:46 schreef qwerty789 het volgende:
[..]
Ik vergeet bijna altijd ;. Het is dat de programma dat ook leuk aangeeft
.
Ah, oké.quote:Op woensdag 10 december 2014 20:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Bij mij op school niet. Is meer gebiedsontwikkeling en bedrijfsmilieudoorlichting.
quote:Op woensdag 10 december 2014 20:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar met is wel stoerder toch?
Ik zie het al voor me
"Meneer, je mag hier niet van die zeldzame plantjes plukken"
"Sais who?"
*haalt geweer van onder haar jas tevoorschijn*
"Sais the girl with the gun"
Als ik straks een baan kan vinden niet nee.quote:Op woensdag 10 december 2014 20:45 schreef qwerty789 het volgende:
[..]
Zolang je psychologie ook leuk vindt, dan is het niet erg toch?
Psychologie is ook leukquote:Op woensdag 10 december 2014 20:45 schreef qwerty789 het volgende:
[..]
Zolang je psychologie ook leuk vindt, dan is het niet erg toch?
Sterker nog een vriend die informatica studeert had als grap een griekse vraagteken ; gebruikt in de code van iemand andersquote:Op woensdag 10 december 2014 20:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Goeie debuggingtools zijn dan ook een must voor mij![]()
Dat is zeker waar. Het is wel lullig als je iets studeert en je kunt er achteraf niets meequote:Op woensdag 10 december 2014 20:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als ik straks een baan kan vinden niet nee.
Maar dat weet je met andere opleidingen ook niet.quote:Op woensdag 10 december 2014 20:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als ik straks een baan kan vinden niet nee.
Oh wat smerigquote:Op woensdag 10 december 2014 20:50 schreef qwerty789 het volgende:
[..]
Sterker nog een vriend die informatica studeert had als grap een griekse vraagteken ; gebruikt in de code van iemand anders.
Dat dus, dat was mijn tweede keus na rechten.quote:
Dat dus, zelfs twee masters is geen garantie helaas.Maar in Den Haag vinden ze nog steeds dat ze goed bezig zijn.quote:Op woensdag 10 december 2014 20:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar dat weet je met andere opleidingen ook niet.
Het was mijn 3e keus na natuurkunde/sterrenkunde en informaticaquote:Op woensdag 10 december 2014 20:52 schreef yats het volgende:
[..]
Dat dus, dat was mijn tweede keus na rechten.
Ik weet niet of ze dat vinden, volgens mij doen ze maar watquote:Op woensdag 10 december 2014 20:53 schreef yats het volgende:
[..]
Dat dus, zelfs twee masters is geen garantie helaas.Maar in Den Haag vinden ze nog steeds dat ze goed bezig zijn.
Ik kan dus leuk 5 talen, dat is achteraf echt geen pretje. Denk heb je soms van die halve nederlandse zinnenquote:Op woensdag 10 december 2014 20:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Oh wat smerig![]()
Het is op zich wel een voordeel dat ik meertalig ben (gewoon spreektalen bedoel ik dan)
Als ik een comment schrijf, doe ik dat gewoon in het Nederlands (code is vrijwel altijd in het Engels enzo), zo kan ik zien dat ikzelf dat heb neergekalkt als ik die comment ooit weer tegenkom
Dat sowieso, en het maar vreemd vinden dat dingen zoals de huizenmarkt (met name voor starters) problematisch zijn. Hm, misschien hangt dat met hun achterlijke bezuinigingsbeleid samen?quote:Op woensdag 10 december 2014 20:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze dat vinden, volgens mij doen ze maar wat
Nou je komt wat mij betreft slim genoeg overquote:Op woensdag 10 december 2014 20:54 schreef Fera het volgende:
Ik wilde vroeger dierenarts worden, maar ik was niet slim genoeg.
Ja iddquote:Op woensdag 10 december 2014 20:54 schreef qwerty789 het volgende:
[..]
Ik kan dus leuk 5 talen, dat is achteraf echt geen pretje. Denk heb je soms van die halve nederlandse zinnen![]()
.
Maar of dat echt leuk is.. Je hebt altijd te maken met de eigenaren van de dieren. Vriendin van me wilde dit ook altijd, maar heeft toch gekozen voor dierwetenschappen, omdat ze dat uiteindelijk interessanter vond.quote:Op woensdag 10 december 2014 20:54 schreef Fera het volgende:
Ik wilde vroeger minister worden, maar toen ik ouder werd ontdekte ik dat ze allemaal maar triest warenquote:Op woensdag 10 december 2014 20:54 schreef Fera het volgende:
Ik wilde vroeger wetenschapper wordenquote:Op woensdag 10 december 2014 20:54 schreef Fera het volgende:
Ik kan wel roepen dat ik slim ben, maar ik heb niet het papiertje om het te bewijzen. But that's okay, ik ben tevreden met waar ik nu ben.quote:Op woensdag 10 december 2014 20:55 schreef qwerty789 het volgende:
[..]
Nou je komt wat mij betreft slim genoeg over. Wellicht is het een soort onderbewuste 'onderzekerheid'?
O pleasequote:Op woensdag 10 december 2014 20:53 schreef yats het volgende:
[..]
Dat dus, zelfs twee masters is geen garantie helaas.Maar in Den Haag vinden ze nog steeds dat ze goed bezig zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |