Verschilt heel erg per opleiding. Hier in Utrecht is het totaal niet technisch.quote:Op woensdag 10 december 2014 20:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is toch juist vrij technisch? Tenminste, die indruk had ik wel.
Maar met is wel stoerder toch?quote:
Goeie debuggingtools zijn dan ook een must voor mijquote:Op woensdag 10 december 2014 20:46 schreef qwerty789 het volgende:
[..]
Ik vergeet bijna altijd ;. Het is dat de programma dat ook leuk aangeeft
.
Ah, oké.quote:Op woensdag 10 december 2014 20:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Bij mij op school niet. Is meer gebiedsontwikkeling en bedrijfsmilieudoorlichting.
quote:Op woensdag 10 december 2014 20:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar met is wel stoerder toch?
Ik zie het al voor me
"Meneer, je mag hier niet van die zeldzame plantjes plukken"
"Sais who?"
*haalt geweer van onder haar jas tevoorschijn*
"Sais the girl with the gun"
Als ik straks een baan kan vinden niet nee.quote:Op woensdag 10 december 2014 20:45 schreef qwerty789 het volgende:
[..]
Zolang je psychologie ook leuk vindt, dan is het niet erg toch?
Psychologie is ook leukquote:Op woensdag 10 december 2014 20:45 schreef qwerty789 het volgende:
[..]
Zolang je psychologie ook leuk vindt, dan is het niet erg toch?
Sterker nog een vriend die informatica studeert had als grap een griekse vraagteken ; gebruikt in de code van iemand andersquote:Op woensdag 10 december 2014 20:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Goeie debuggingtools zijn dan ook een must voor mij![]()
Dat is zeker waar. Het is wel lullig als je iets studeert en je kunt er achteraf niets meequote:Op woensdag 10 december 2014 20:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als ik straks een baan kan vinden niet nee.
Maar dat weet je met andere opleidingen ook niet.quote:Op woensdag 10 december 2014 20:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als ik straks een baan kan vinden niet nee.
Oh wat smerigquote:Op woensdag 10 december 2014 20:50 schreef qwerty789 het volgende:
[..]
Sterker nog een vriend die informatica studeert had als grap een griekse vraagteken ; gebruikt in de code van iemand anders.
Dat dus, dat was mijn tweede keus na rechten.quote:
Dat dus, zelfs twee masters is geen garantie helaas.Maar in Den Haag vinden ze nog steeds dat ze goed bezig zijn.quote:Op woensdag 10 december 2014 20:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Maar dat weet je met andere opleidingen ook niet.
Het was mijn 3e keus na natuurkunde/sterrenkunde en informaticaquote:Op woensdag 10 december 2014 20:52 schreef yats het volgende:
[..]
Dat dus, dat was mijn tweede keus na rechten.
Ik weet niet of ze dat vinden, volgens mij doen ze maar watquote:Op woensdag 10 december 2014 20:53 schreef yats het volgende:
[..]
Dat dus, zelfs twee masters is geen garantie helaas.Maar in Den Haag vinden ze nog steeds dat ze goed bezig zijn.
Ik kan dus leuk 5 talen, dat is achteraf echt geen pretje. Denk heb je soms van die halve nederlandse zinnenquote:Op woensdag 10 december 2014 20:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Oh wat smerig![]()
Het is op zich wel een voordeel dat ik meertalig ben (gewoon spreektalen bedoel ik dan)
Als ik een comment schrijf, doe ik dat gewoon in het Nederlands (code is vrijwel altijd in het Engels enzo), zo kan ik zien dat ikzelf dat heb neergekalkt als ik die comment ooit weer tegenkom
Dat sowieso, en het maar vreemd vinden dat dingen zoals de huizenmarkt (met name voor starters) problematisch zijn. Hm, misschien hangt dat met hun achterlijke bezuinigingsbeleid samen?quote:Op woensdag 10 december 2014 20:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze dat vinden, volgens mij doen ze maar wat
Nou je komt wat mij betreft slim genoeg overquote:Op woensdag 10 december 2014 20:54 schreef Fera het volgende:
Ik wilde vroeger dierenarts worden, maar ik was niet slim genoeg.
Ja iddquote:Op woensdag 10 december 2014 20:54 schreef qwerty789 het volgende:
[..]
Ik kan dus leuk 5 talen, dat is achteraf echt geen pretje. Denk heb je soms van die halve nederlandse zinnen![]()
.
Maar of dat echt leuk is.. Je hebt altijd te maken met de eigenaren van de dieren. Vriendin van me wilde dit ook altijd, maar heeft toch gekozen voor dierwetenschappen, omdat ze dat uiteindelijk interessanter vond.quote:Op woensdag 10 december 2014 20:54 schreef Fera het volgende:
Ik wilde vroeger minister worden, maar toen ik ouder werd ontdekte ik dat ze allemaal maar triest warenquote:Op woensdag 10 december 2014 20:54 schreef Fera het volgende:
Ik wilde vroeger wetenschapper wordenquote:Op woensdag 10 december 2014 20:54 schreef Fera het volgende:
Ik kan wel roepen dat ik slim ben, maar ik heb niet het papiertje om het te bewijzen. But that's okay, ik ben tevreden met waar ik nu ben.quote:Op woensdag 10 december 2014 20:55 schreef qwerty789 het volgende:
[..]
Nou je komt wat mij betreft slim genoeg over. Wellicht is het een soort onderbewuste 'onderzekerheid'?
O pleasequote:Op woensdag 10 december 2014 20:53 schreef yats het volgende:
[..]
Dat dus, zelfs twee masters is geen garantie helaas.Maar in Den Haag vinden ze nog steeds dat ze goed bezig zijn.
Op zich wel een nobel streven, minister worden. Van jongs af aan al het land beter willen maken.quote:Op woensdag 10 december 2014 20:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik wilde vroeger minister worden, maar toen ik ouder werd ontdekte ik dat ze allemaal maar triest waren
Dat lijkt me dan weer niets voor mij. Ik heb wel dierverzorging afgemaakt. Dat vond ik echt heel erg leuk. Alleen kon ik er nergens werk in vinden.quote:Op woensdag 10 december 2014 20:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar of dat echt leuk is.. Je hebt altijd te maken met de eigenaren van de dieren. Vriendin van me wilde dit ook altijd, maar heeft toch gekozen voor dierwetenschappen, omdat ze dat uiteindelijk interessanter vond.
Je had hier verandering in kunnen brengen.quote:Op woensdag 10 december 2014 20:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik wilde vroeger minister worden, maar toen ik ouder werd ontdekte ik dat ze allemaal maar triest waren
Raar. Mbo is ook veel goedkoper. :Squote:Op woensdag 10 december 2014 20:56 schreef qwerty789 het volgende:
[..]
O please. Ze willen nu een leuke leenstelsel voor studenten invoeren in 2015 en maar dood leuk voor mbo studenten gratis ov aanbieden. Niet lullig bedoelt, maar serieus er zijn zo veel mbo's op fiets afstand.
Ik wilde wel politiek actief worden, maar kan me niet echt helemaal in een partij vinden op dit moment.quote:Op woensdag 10 december 2014 20:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat lijkt me dan weer niets voor mij. Ik heb wel dierverzorging afgemaakt. Dat vond ik echt heel erg leuk. Alleen kon ik er nergens werk in vinden.
[..]
Je had hier verandering in kunnen brengen.
-studieschuld af moeten betalenquote:Op woensdag 10 december 2014 20:54 schreef yats het volgende:
[..]
Dat sowieso, en het maar vreemd vinden dat dingen zoals de huizenmarkt (met name voor starters) problematisch zijn. Hm, misschien hangt dat met hun achterlijke bezuinigingsbeleid samen?
Je moet er ook de motivatie voor hebbenquote:Op woensdag 10 december 2014 20:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kan wel roepen dat ik slim ben, maar ik heb niet het papiertje om het te bewijzen. But that's okay, ik ben tevreden met waar ik nu ben.
Vergeet ook niet het bestraft worden als je netjes voor een eerste huis spaart.quote:Op woensdag 10 december 2014 20:58 schreef bamibij het volgende:
[..]
-studieschuld af moeten betalen
-laag kutstartsalarisje
-net te veel verdienen voor een sociale huurwoning en nog niet mogen kopen
Echt toppers in den Haag
Dat dusquote:Op woensdag 10 december 2014 20:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik wilde wel politiek actief worden, maar kan me niet echt helemaal in een partij vinden op dit moment.
Een mbo'er kost ook minder dan een universitaire studentquote:Op woensdag 10 december 2014 20:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Raar. Mbo is ook veel goedkoper. :S
Ja, betavakken zijn ook niet mijn sterkste punt. Ik heb er nu al wat moeite mee, hoewel het betagehalte hier op zich wel meevalt.quote:Op woensdag 10 december 2014 20:58 schreef yats het volgende:
Ik wilde vroeger ook dierenarts worden, alleen is mijn ontwikkeling qua betavakken langzamer geweest dan qua alphavakken. Inloten kon ik dus wel vergeten, maar gelukkig wist ik dat al vanaf de 4e klas.
Ik ook niet.quote:Op woensdag 10 december 2014 20:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik wilde wel politiek actief worden, maar kan me niet echt helemaal in een partij vinden op dit moment.
Dat is ook wel zo. Maar ja, als dierenarts moet je die toch wel echt hebben.quote:Op woensdag 10 december 2014 20:59 schreef qwerty789 het volgende:
[..]
Je moet er ook de motivatie voor hebben. And don't get me started over diploma's
. Ik ken serieus mensen die afgestudeerd aan de universiteit zijn en achteraf zo weinig kunnen.
En mensen die afgestudeerd zijn aan de universiteit en een baan hebben leveren dan ook achteraf via belastingen meer in de staatskas dan de gemiddelde mbo'er.quote:Op woensdag 10 december 2014 21:00 schreef bamibij het volgende:
[..]
Een mbo'er kost ook minder dan een universitaire student
Maar dan vind ik het raar dat zij wel gratis OV krijgen en de rest niet. En inderdaad, vaak zijn die scholen veel dichterbij. Er zijn zelfs dorpen met een mbo.quote:Op woensdag 10 december 2014 21:00 schreef bamibij het volgende:
[..]
Een mbo'er kost ook minder dan een universitaire student
Ja klopt, point being?quote:Op woensdag 10 december 2014 21:01 schreef qwerty789 het volgende:
[..]
En mensen die afgestudeerd zijn aan de universiteit en een baan hebben leveren dan ook achteraf via belastingen meer in de staatskas dan de gemiddelde mbo'er.
Een soort Groenlinks, maar dan beter.quote:Op woensdag 10 december 2014 21:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
We moeten onze eigen partij maar oprichten.
Het lijkt er op alsof we hier iig veel kennis hebben op het gebied van milieu en dierenwelzijn.
Gratis OV blijft toch nog gewoon voor alle studenten voorlopig?quote:Op woensdag 10 december 2014 21:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar dan vind ik het raar dat zij wel gratis OV krijgen en de rest niet. En inderdaad, vaak zijn die scholen veel dichterbij. Er zijn zelfs dorpen met een mbo.
En niet linksquote:Op woensdag 10 december 2014 21:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Een soort Groenlinks, maar dan beter.
Zolang we eerlijk zijn, zijn we sowieso beter dan GL.quote:Op woensdag 10 december 2014 21:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Een soort Groenlinks, maar dan beter.
Echt links bestaat ook helemaal niet in de huidige politiekquote:
Mbo krijgt nu ook al ov (net als de rest van HBO en universitair Nederland).quote:Op woensdag 10 december 2014 21:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar dan vind ik het raar dat zij wel gratis OV krijgen en de rest niet. En inderdaad, vaak zijn die scholen veel dichterbij. Er zijn zelfs dorpen met een mbo.
Dat het een beetje gek is dat er voor deze (toekomstige) universiteit studenten een leenstelsel komt. Het werkt een beetje ontmoedigend wat mij betreft.quote:
Dat hangt er vanaf wat jij als Links zou betitelen denk ik. Iedereen lijkt daar zijn of haar eigen invulling aan te geven.quote:Op woensdag 10 december 2014 21:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Echt links bestaat ook helemaal niet in de huidige politiek
Eigenlijk zit er ook bijna geen verschil tussen links en rechts hier op het moment.quote:Op woensdag 10 december 2014 21:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Echt links bestaat ook helemaal niet in de huidige politiek
Jaquote:Op woensdag 10 december 2014 21:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gratis OV blijft toch nog gewoon voor alle studenten voorlopig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |