Frits, ben jij het??quote:Op vrijdag 12 december 2014 19:40 schreef eend112 het volgende:
[..]
Vroeg het aan iemand die naast me zatweet jij t?
Nee Henk-Jan hier halloquote:
Avond- nacht en weekenduren.quote:Op vrijdag 12 december 2014 20:29 schreef eend112 het volgende:
[..]
Nee Henk-Jan hier hallo
maar wat is ANW dan?
Wat een verlossingquote:
30? Ik ben slap 25.quote:Op zaterdag 13 december 2014 03:31 schreef Aethereal het volgende:
Quarterlifecrisis rond de 30? Als je verwacht 120 jaar oud te worden, heb je geen realistische verwachtingen. Logisch dat dit tot crisis leidt.
Wat heb je dan onderzocht?quote:Op zaterdag 13 december 2014 13:20 schreef vigilant7 het volgende:
Herkenbaar maar dan zonder sociaal leven en werk. In feite is die crisis bij mij al 10 jaar bezig, maar dat heeft me wel de tijd gegeven om alles te onderzoeken wat ik wou onderzoeken zonder belemmeringen. En met alles wat ik nu onderhand weet stel ik me gerust dat die tijd welbesteed was en dat carrière en scharrels daaraan ondergeschikt waren. Voor wat nog moet komen heb ik geen gedacht maar ik zie het positief in.
Je doet je username eer aan. Onzin.quote:Op donderdag 11 december 2014 02:09 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nee maar dan kun je jezelf pas echt ontwikkelen. Laatst raakte ik in gesprek met iemand die nooit had gereisd en ik dacht alleen maar "oh mijn god wat ben jij dom".
Serieus als je drie maanden in een hostel in Australië hebt gezeten en een keer met koning aap naar Nigeria bent geweest weet je ineens zoveel meer van de wereld af, dat is echt kennis die je op geen enkele andere manier kunt vergaren.
Jij wordt een oude vrijster die elke avond met haar kat vol verwachting checkt op reacties op je contactadvertenties.quote:Op dinsdag 26 april 2016 17:42 schreef Oberkullie het volgende:
Hoi mensen ik wilde jullie even laten weten dat ik nog GEEN 2 kinderen heb en elke avond op de bank naar sbs6 kijk.
Ik ben allergisch voor kattenquote:Op dinsdag 26 april 2016 19:53 schreef MAHL het volgende:
[..]
Jij wordt een oude vrijster die elke avond met haar kat vol verwachting checkt op reacties op je contactadvertenties.
Katten!quote:Op dinsdag 26 april 2016 19:53 schreef MAHL het volgende:
[..]
Jij wordt een oude vrijster die elke avond met haar kat vol verwachting checkt op reacties op je contactadvertenties.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |