quote:
Niets mis mee, dat je goed alleen kan zijn. Eigenlijk ook wel een groot pluspunt. Tenzij je zo vaak liever alleen bent dat je partner zich een beetje verwaarloosd gaat voelen. Maar als dat niet het geval is is er niets aan de hand. Het is bij iedereen anders.quote:Op woensdag 10 december 2014 20:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Daar geef ik je ook gelijk in, dat klopt. Misschien dat ik gewoon goed tegen een intiemloos leven kan ofzo?
Ik bedoel, ik vind het wel heel prettig enzo en merk wel dat ik het gemist heb...maar als ik dan weer alleen ben dan "vergeet" ik dat toch weer ofzo![]()
Alleen die liefdesverdriet, das echt superruk gewoon
Waarom?quote:Op woensdag 10 december 2014 20:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wel grappig
Ik weet niet, ik ben altijd overtuigd dat mensen me te raar vinden ofzo
Dank je.quote:Op woensdag 10 december 2014 20:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoelang ben jij alweer onder de plak?
[..]
Maar jij hebt dan ook teh brainz & teh looks
"Raar" is relatief, maar nog steeds aantrekkelijker dan grijze huismus hoor.quote:Op woensdag 10 december 2014 20:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wel grappig
Jij bent gewoon HOT mede omdat je voor jezelf kunt nadenkenquote:Op woensdag 10 december 2014 20:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wel grappig
Mooi toch?quote:Op woensdag 10 december 2014 20:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Me too. Nooit actief op zoek geweest. Maar ik schijn mensen aan te trekken, dus ze komen naar mij toe.
Ik heb je nooit gemeet, maar zover ik hier van je lees kom je niet raar op me over.quote:Op woensdag 10 december 2014 20:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wel grappig
quote:
Ik ook, maar dat is meer iets van vroeger uit. Maar ik trek ook wel een bepaald type mensen aan volgens mij. Die een beetje zijn zoals ik.quote:Op woensdag 10 december 2014 20:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wel grappig
Oh, handigquote:Op woensdag 10 december 2014 20:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Me too. Nooit actief op zoek geweest. Maar ik schijn mensen aan te trekken, dus ze komen naar mij toe.
quote:Op woensdag 10 december 2014 20:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jij bent gewoon HOT mede omdat je voor jezelf kunt nadenken
...vind ik dan he?
Bijna net zo erg als verliefd zijnquote:
O lekker!quote:
Ik klaag niet. Maar ik vraag me altijd af hoe ik dat doe, aangezien het niet bewust gaat.quote:Op woensdag 10 december 2014 20:08 schreef yats het volgende:
[..]
Mooi toch?
[..]
Ik heb je nooit gemeet, maar zover ik hier van je lees kom je niet raar op me over.
[..]
Het is wel een beetje soort zoekt soort ja.quote:Op woensdag 10 december 2014 20:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat is meer iets van vroeger uit. Maar ik trek ook wel een bepaald type mensen aan volgens mij. Die een beetje zijn zoals ik.Ik ben geen sociaal dier dat het met Jan en Alleman kan vinden hoor.
Misschien wel als mensen jou nog niet kennen. Maar mensen die jou kennen denken dat echt nietquote:Op woensdag 10 december 2014 20:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heb altijd de indruk dat mensen dat vinden.
Tis wel waar (of ik liet me verleiden door de 1e indruk die je me gaf, maar die vond ik positiefquote:
Of juist aanvullenquote:Op woensdag 10 december 2014 20:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hopelijk kunnen andere dingen de raarheid compenseren
Mijn nerdschap gaat soms een beetje verquote:Op woensdag 10 december 2014 20:08 schreef yats het volgende:
[..]
Ik heb je nooit gemeet, maar zover ik hier van je lees kom je niet raar op me over.
Ja eigenlijk wel. Hopelijk blijft dat ook zoquote:Op woensdag 10 december 2014 20:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Bijna net zo erg als verliefd zijn
[..]
O lekker!
Jij gaat eigenlijk best wel goed op relatiegebied he?
Ik kom ze vaak op FOK! tegen.quote:Op woensdag 10 december 2014 20:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is wel een beetje soort zoekt soort ja.
Maar ik kom niet zovaak mensen tegen waarvan ik denk, ja, die zijn wel een beetje zoals mij.
Eerste indrukken zijn goed.quote:Op woensdag 10 december 2014 20:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tis wel waar (of ik liet me verleiden door de 1e indruk die je me gaf, maar die vond ik positief)
Gewoon jezelf zijn. Het scheelt ook dat je gewoon een gezellig persoon bent,dat trekt mensen aanquote:Op woensdag 10 december 2014 20:09 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik klaag niet. Maar ik vraag me altijd af hoe ik dat doe, aangezien het niet bewust gaat.
Niets mis met een nerd zijnquote:Op woensdag 10 december 2014 20:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mijn nerdschap gaat soms een beetje ver
Maar zelf ben ik er trots op
YEAH!quote:Op woensdag 10 december 2014 20:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mijn nerdschap gaat soms een beetje ver
Maar zelf ben ik er trots op
Ik hoop het ook voor jequote:Op woensdag 10 december 2014 20:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel. Hopelijk blijft dat ook zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |