SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.8b bedoel je.quote:Op maandag 15 december 2014 17:05 schreef robiseenart het volgende:
Hehe 4c was een pittige maar is geen beatles of rollingstone nummer
Ik heb die ook opgelost door wat te programmeren mbv recursie, en toen ik in eerste instantie geen oplossing terug kreeg werd ik bijna psychotisch, maar er stond nergens bij de vraag dat het om een Beatles of Stones nummer moest gaan. En toen was het snel duidelijk.Géén kloon van tvlxd!
Ha ja, de puzzelmaker had waarschijnlijk een slokje te veel gehadquote:Op maandag 15 december 2014 17:55 schreef Montov het volgende:
(..)
In 9a is volgens mij een fout.
Op het eind staat "..., 7, 6, 5, 4, 6, ?"
Volgens mij moet dat "..., 7, 6, 6, 4, 6, ?" zijn.
(...)
Is het nu gewoon 17 of zit er meer achter?quote:Op maandag 15 december 2014 17:05 schreef robiseenart het volgende:
Hehe 4c was een pittige maar is geen beatles of rollingstone nummer
quote:Op maandag 15 december 2014 09:41 schreef Inaithnir het volgende:
[..]Got it, bedankt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 11 december 2014 15:52 schreef Inaithnir het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 16 december 2014 00:40 schreef ymirian het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was ook mijn gedachte. 21 woorden, oftewel 7 groepjes van 3. De drie onderstreepten zouden dan een hint kunnen zijn voor het eerste groepje (analoog aan de vraag over de detectives van vorig jaar).quote:Op dinsdag 16 december 2014 15:22 schreef Stranger het volgende:
Ik verwacht trouwens dat er nog een anagrammenvraag bij zit, misschien 12?
In ieder geval niet één uit deze lijst: http://kunst-en-cultuur.i(...)ederlanders-bns.htmlquote:Op dinsdag 16 december 2014 15:53 schreef son78 het volgende:
@ JddMan naam van een persoon kan ook natuurlijk
quote:Op dinsdag 16 december 2014 15:40 schreef JddMan het volgende:
Echter, er staat geen enkel woord in het woordenboek dat bestaat uit de letters "BOCHT + REL + UIT".
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 16 december 2014 16:52 schreef lailai het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 16 december 2014 17:07 schreef JddMan het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 17 december 2014 13:30 schreef willvlas2 het volgende:
10bSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er is een erratum gekomen, zie site AIVD. Ook voor opgave 15.quote:Op maandag 15 december 2014 17:55 schreef Montov het volgende:
In 9a is volgens mij een fout.
Op het eind staat "..., 7, 6, 5, 4, 6, ?"
Volgens mij moet dat "..., 7, 6, 6, 4, 6, ?" zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |