Ik ben wel benieuwd wat je als laatste woord hebt. Ik heb namelijk de laatste wagon berekend en samen met de twee wagons daarvoor kan ik niets zinnigs bedenken.quote:Op donderdag 11 december 2014 21:22 schreef Stranger het volgende:
Ik word helemaal gek van die wagonnen.. Anyways, het laatste woord en het begin van de zin heb ik wel, maar die wagonnen met 6 letters of meer lijken gewoon te hoog gegrepen voor me. Meer mensen hier al mee bezig?
SPOILER: Mijn oplossing voor de laatste wagonOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder ben ik net tot de conclusie gekomen dat het met brute force aanpak toch wel moet lukken. Dat ga ik nu dus proberen uit te schrijven en dan hoop ik snel iets te kunnen posten wat op een oplossing begint te lijken.
quote:Op donderdag 11 december 2014 22:25 schreef Alrac4 het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd wat je als laatste woord hebt. Ik heb namelijk de laatste wagon berekend en samen met de twee wagons daarvoor kan ik niets zinnigs bedenken.SPOILER: Mijn oplossing voor de laatste wagonOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder ben ik net tot de conclusie gekomen dat het met brute force aanpak toch wel moet lukken. Dat ga ik nu dus proberen uit te schrijven en dan hoop ik snel iets te kunnen posten wat op een oplossing begint te lijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Stranger op 11-12-2014 22:38:29 ]
quote:Op donderdag 11 december 2014 22:28 schreef Stranger het volgende:
[..]Dat klinkt al wat logischer jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar dat betekent wel dat er een fout in mijn programma zit, als er een combinatie niet wordt gevonden. Dat wordt nog even puzzelen. Nou ja, goed voor de programmeervaardigheden zullen we maar zeggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door thabit op 12-12-2014 08:34:27 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 12 december 2014 09:10 schreef Feestkabouter het volgende:
Wagon 9:Die had ik inderdaad ook al gezien, maar ik moest een trein halen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb ook een programmetje geknutseld om 7b op te lossen, en ik maakte dezelfde denkfout waardoor ik net als jij foutief uitkwam op EGUU.quote:Op donderdag 11 december 2014 22:41 schreef Alrac4 het volgende:
[..]
Dat klinkt al wat logischer ja
Maar dat betekent wel dat er een fout in mijn programma zit, als er een combinatie niet wordt gevonden. Dat wordt nog even puzzelen. Nou ja, goed voor de programmeervaardigheden zullen we maar zeggen.
itertools.combinations_with_replacement()quote:Ik heb ook een programmetje geknutseld om 7b op te lossen, en ik maakte dezelfde denkfout waardoor ik net als jij foutief uitkwam op EGUU.
Voor een aantal wagonnetjes kan je de breuk wel rechtstreeks gebruiken om het aantal letters te filteren, maar de kans blijft dat je iets mist.
Beetje brute-forcen van de kleine wagonnetjes, letters proberen in te vullen, en grote wagonnen opdelen in kleinere wagonnetjes is best wel een leuke puzzel.
Ik denk dat ik nog wel een poging waag om mijn applicatie te verbeteren qua performance om ook de grote wagonnen aan te kunnen. Leuke breinkraker om goed om te gaan met permutaties en combinaties.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Géén kloon van tvlxd!
quote:Op zondag 14 december 2014 15:13 schreef xABCx het volgende:
Heeft iemand een hint voor 14a, in welke richting ik moet denken?
quote:Cookies op AIVD.nl
Mag AIVD.nl cookies op uw computer plaatsen om de site prettiger in het gebruik te maken?
[ Bericht 81% gewijzigd door ymirian op 15-12-2014 09:25:09 ]
Edit je post en zet het alsnog even in een spoilerquote:Op maandag 15 december 2014 08:59 schreef ymirian het volgende:
oeps, had eea even in de spoiler moeten zetten, excuus!
quote:Op maandag 15 december 2014 09:06 schreef Inaithnir het volgende:
[..]
Edit je post en zet het alsnog even in een spoiler
Wat betreft de vraag:Dank je, nieuw hier, wist niet dat dat kon.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 15 december 2014 09:37 schreef ymirian het volgende:
[..]
Dank je, nieuw hier, wist niet dat dat kon.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |