het regent toch niet?quote:Op woensdag 10 december 2014 11:52 schreef spijkerbroek het volgende:
Opgelost, verzonden, aanbod voor vaste baan ontvangen.
Kwam ff een buitje voorbij.quote:
en in die tijd alles opgelost?quote:Op woensdag 10 december 2014 11:53 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Kwam ff een buitje voorbij.
En naar de wc geweest.quote:
dit, niet doorhebben dat het illuminati isquote:Op woensdag 10 december 2014 11:56 schreef Woelwater het volgende:
Denken dat er juiste antwoorden zijn![]()
Van hetgeen je daarop invult wordt een profiel gemaakt en aan de hand daarvan wordt er beslist of ze je in de gaten moeten gaan houden.
Denken dat Tong80 geen infiltrant van de AIVD isquote:Op woensdag 10 december 2014 11:57 schreef RedFever007 het volgende:
Denk niet dat ze bij de AIVD FOK!kers aannemen
Tssss.. dom wijf. Je ziet toch wel dat dit een puzzel is?quote:Op woensdag 10 december 2014 17:08 schreef empa1010 het volgende:
Eerste wat ik denk is... waar de f*ck gaat dit over
Ja jonguh, dat zie ik heus wel. Maar dan nogquote:Op woensdag 10 december 2014 17:09 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Tssss.. dom wijf. Je ziet toch wel dat dit een puzzel is?
Hap!quote:Op woensdag 10 december 2014 17:10 schreef empa1010 het volgende:
[..]
Ja jonguh, dat zie ik heus wel. Maar dan nogen fyi m'n iq stijgt ver boven de 130 dus echt dom ben ik niet
Heb je geen stoelen waar je op kan zitten?quote:
Nee, ik woon bij Bram in he...quote:Op woensdag 10 december 2014 17:14 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Heb je geen stoelen waar je op kan zitten?
Ja.. Maandagochtenderectie toch?quote:
Bij Gordons nieuwe holmaatjequote:
SPOILER: hintOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Vraag 3cSPOILER: hintOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vraag 5 ook opgelost.SPOILER: hintOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb 3a net ook opgelost.quote:Op woensdag 10 december 2014 17:25 schreef glannie het volgende:
Vraag 3a en b zijn citaten.
Vraag 3c is een feit over het onderwerp.
Zonder iets te verklappen; zit er nou een logica/systeem in of niet, want ik heb gewoon maar wat zitten puzzelen met letters die mij logisch leken op sommige plekken.Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.![]()
Zit wel logica in in dit geval. De puzzel is het substitutiecijfer vinden en dan met de uitkomsten van a, b en c achterhalen wat het "Opvallend in 2014 – Wie / wat (precies)?" is.
[edit]Achteraf dus toch wel logica in het substitutiecijfer[/edit]
[ Bericht 9% gewijzigd door glannie op 10-12-2014 21:45:43 ]![]()
Om een idee te geven hoe je dit soort puzzels kan oplossen, zie de oplossingen van vorig jaar:
(pdf) https://www.aivd.nl/publi(...)kerstpuzzel_2013.pdfGéén kloon van tvlxd!![]()
Uit dit officiele document blijkt dat er sabotage and obstructie plaatsvind onder de medewerkers van de veiligheids dienst.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel leuk om de link voor de PDF even te screenen... wat een faal rapporten. Schijnbaar werken ze samen met Koerden, en Molukkers en andere onbetrouwbare individuen die infiltreren voor ze want ze zijn overduidelijk door buitenlanders geschreven. Faaldienst.![]()
quote:Op woensdag 10 december 2014 17:36 schreef Buschetta het volgende:
Uit dit officiele document blijkt dat er sabotage and obstructie plaatsvind onder de medewerkers van de veiligheids dienst.????SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel leuk om de link voor de PDF even te screenen... wat een faal rapporten. Schijnbaar werken ze samen met Koerden, en Molukkers en andere onbetrouwbare individuen die infiltreren voor ze want ze zijn overduidelijk door buitenlanders geschreven. Faaldienst.![]()
Tevens, wil iedereen hem voor zich op lossen of kun je ook als FOK 1 oplossing sturen? Dan kun je hier namelijk echt samen werken.
Veel verder dan 4a kom ik niet![]()
![]()
Er zijn genoeg groepen die meedoen, weet ik van vorig jaar.
Oplossen als groep is dus best te doen, maar er zullen altijd zijn die dit komen "stelen".
Niet dat me dat veel boeit.![]()
Op gewacht en op gehoopt, maar hier is ie dan eindelijk: de nieuwe AIVD kertpuzzel!
AIVD kertpuzzel
De opgaven.Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
Ik heb al wat hints gegeven.
Probeer dit eens te gebruiken bij vraag 3a.
http://www.cryptoclub.org/tools/cracksub_topframe.php![]()
Hoeveel heb jij al kunnen beantwoorden danquote:Op woensdag 10 december 2014 18:15 schreef glannie het volgende:
Ik heb al wat hints gegeven.
Probeer dit eens te gebruiken bij vraag 3a.
http://www.cryptoclub.org/tools/cracksub_topframe.php![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: