quote:
twitter:Domien twitterde op woensdag 10-12-2014 om 17:03:07Jeetje. Onno Hoes weg als burgemeester Maastricht. Vind ik nogal wat. reageer retweet
Nog nietquote:Op woensdag 10 december 2014 17:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hoi
Krijg je nu ook korting?
quote:Op woensdag 10 december 2014 17:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hoi
Krijg je nu ook korting?
waar werk je nu dan?quote:
IKEA Delft.quote:
Tofquote:Op woensdag 10 december 2014 17:23 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
IKEA Delft.
Maar er was vandaag wel gratis gebak
Prinsessengebakjequote:Op woensdag 10 december 2014 17:23 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
IKEA Delft.
Wie weet kom ik binnenkort ff langsquote:Op woensdag 10 december 2014 17:23 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
IKEA Delft.
Je moet je muziekkamer ombouwen naar babykamer?quote:Op woensdag 10 december 2014 17:25 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wie weet kom ik binnenkort ff langs
Als?quote:Op woensdag 10 december 2014 17:23 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
IKEA Delft.
Van harte gefeliciteerd met de REMTV dvd. Veel kijkplezier. Ik heb het antwoordformulier op de site ingevuld met hopelijk het goede antwoord.quote:
quote:Op woensdag 10 december 2014 17:25 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wie weet kom ik binnenkort ff langs
Kassamiepquote:
Van alle mensen die ik ken die bij de IKEA gewerkt hebben was iedereen zeer positief.quote:
Gelukkig nietquote:Op woensdag 10 december 2014 17:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je moet je muziekkamer ombouwen naar babykamer?
Ik vond het vandaag best leuk, maar die bak info die je over je uitgestort krijgt + het doolhof achter de schermen is wel allemaal veel ineens.quote:Op woensdag 10 december 2014 17:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Van alle mensen die ik ken die bij de IKEA gewerkt hebben was iedereen zeer positief.
restaurant kassa of winkelkassa?quote:
Winkel.quote:Op woensdag 10 december 2014 17:56 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
restaurant kassa of winkelkassa?
Ik kom er nog wel eens dus wie weet !
het doolhof waar ze ons doorheen jagen is ook heel wat hoorquote:Op woensdag 10 december 2014 17:52 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik vond het vandaag best leuk, maar die bak info die je over je uitgestort krijgt + het doolhof achter de schermen is wel allemaal veel ineens.
quote:Op woensdag 10 december 2014 17:56 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
restaurant kassa of winkelkassa?
Ik kom er nog wel eens dus wie weet !
dus voortaan met je eten naar de winkelkassaquote:
quote:Op woensdag 10 december 2014 17:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
[..]
dus voortaan met je eten naar de winkelkassa
quote:Op woensdag 10 december 2014 18:02 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
ok
Binnenkort maar even een wokspatel kopen dan xD
Geen pleeborstel?quote:Op woensdag 10 december 2014 18:02 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
ok
Binnenkort maar even een wokspatel kopen dan xD
Röbber?quote:Op woensdag 10 december 2014 19:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik koop mijn condooms altijd bij de ikea in delft.
Kapøtjequote:
quote:Op woensdag 10 december 2014 20:58 schreef wolfrolf het volgende:
Eerder vanavond:
[ afbeelding ]
Jouw schuld, muis
Het water loopt mij in de mondquote:Op woensdag 10 december 2014 20:58 schreef wolfrolf het volgende:
Eerder vanavond:
[ afbeelding ]
Jouw schuld, muis
Duiven en Amersfoort zijn relatief dichtbijquote:Op woensdag 10 december 2014 21:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het water loopt mij in de mond
Nu wil ik er ook eenen geen Ikea in de buurt
En een hel om te komen met het OV.quote:Op woensdag 10 december 2014 21:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Duiven en Amersfoort zijn relatief dichtbij
Duiven is 26 kilometer fietsenquote:Op woensdag 10 december 2014 21:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En een hel om te komen met het OV.
Dat klinkt erg gezond... fietsen....quote:Op woensdag 10 december 2014 21:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Duiven is 26 kilometer fietsen
Of heuveltje op en af of op de dijk.quote:Op woensdag 10 december 2014 21:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Duiven is 26 kilometer fietsen
Zal ik er morgen een op de post doen voor je?quote:Op woensdag 10 december 2014 21:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Of heuveltje op en af of op de dijk.
Zo graag hoe ik nou ook weer geen prinsessengebakje.
Wel diepgevroren hequote:Op woensdag 10 december 2014 21:23 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Zal ik er morgen een op de post doen voor je?
Doe eens niet zo gek!quote:Op woensdag 10 december 2014 21:23 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Zal ik er morgen een op de post doen voor je?
heee miejquote:
Uiteraard.quote:
Of wil je een IKEA date?quote:
Krijg je daar een inbussleutel bij?quote:
Wij gingen toch niet daten, maar gelijk trouwen toch?quote:
En het feestje is in Smålandquote:Op woensdag 10 december 2014 21:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wij gingen toch niet daten, maar gelijk trouwen toch?
IKEA bruiloft dan? Hebben we iig genoeg stoelen voor iedereen.
Lekker gek doen in het ballenbakquote:
nee, leg uitquote:Op woensdag 10 december 2014 23:08 schreef 3rdRock het volgende:
nou, dat hele ikea...ik vind er geen klippan....
haha, klap aan, klippan...klippan is mijn bank...snap je hem? haha
nee, doe ik nietquote:
quote:Op donderdag 11 december 2014 00:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ben allang over m'n piek helaas
ik heb niet zoveel gedronken, moet wel lukken vanavondquote:
Geeft niks, ik ben en blijf een blij eitjequote:
quote:Op donderdag 11 december 2014 00:04 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik heb niet zoveel gedronken, moet wel lukken vanavond
quote:
Nogal jaquote:
Op donderdag? Hoe rebels!quote:Op donderdag 11 december 2014 08:10 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nogal ja
En ik ben nog met het OV ook(vanavond zuipen
)
Ja, klopt. Ik gebruik 'em niet zo vaak, maar voor zo'n klein, gratis speakertje geeft ie geen gek geluid. Hij klinkt beter en kan harder dan m'n tablet en smartphone.quote:Op woensdag 10 december 2014 17:32 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Van harte gefeliciteerd met de REMTV dvd. Veel kijkplezier. Ik heb het antwoordformulier op de site ingevuld met hopelijk het goede antwoord.
Over prijzen gesproken. Klopt het dat jij ooit een metmichiel Bluetooth speaker hebt gewonnen? Zoja, wat vind je ervan? Hoe bevalt die Bluetoothe speaker?
morgen vrijquote:
quote:Op donderdag 11 december 2014 09:17 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
morgen vrij
kerstetentje vanavond, vandaar
Jij hebt 8 maanden vakantie gehadquote:
Tja hier heb ik geen weerwoord opquote:Op donderdag 11 december 2014 09:20 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Jij hebt 8 maanden vakantie gehad
Alleen die van van gogh was een beetje leuk.quote:
Klinkt zeer aanlokkelijkquote:Op donderdag 11 december 2014 07:05 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Over mijn middelste knie dan? Ook wel de knop genaamd.
aancockelijk?quote:Op donderdag 11 december 2014 10:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Klinkt zeer aanlokkelijk![]()
Ik gok echter dat onze wederhelften hier niet achter staan.
Hoiquote:Op donderdag 11 december 2014 10:37 schreef ieniminimuis het volgende:
All I want for Christmas is yoooooooooooooooooooouuuuuuuuuuuuuuuuuuu
Eensquote:Op donderdag 11 december 2014 10:39 schreef Sersjee het volgende:
Had 'em dit "kerstseizoen" nog niet gehoord. Kan 'em nog prima hebben.
Hoiquote:
Lijkt me een goed onderwerp voor de TECHREDACTEUR!!1!1!!quote:Op donderdag 11 december 2014 10:51 schreef wolfrolf het volgende:
Vandaag een contactloze betaling gedaan
Mijn e-penis is hierdoor weer 5 centimeter gegroeid.
Nu gelijk nfc betalingen weer uitgeschakeld, want ik vind het veel te diefstalgevoelig.
E-penis -3 cm. winst: 2cm!
quote:Op donderdag 11 december 2014 10:51 schreef wolfrolf het volgende:
Vandaag een contactloze betaling gedaan
Mijn e-penis is hierdoor weer 5 centimeter gegroeid.
Nu gelijk nfc betalingen weer uitgeschakeld, want ik vind het veel te diefstalgevoelig.
E-penis -3 cm. winst: 2cm!
3FM bood niet genoeg geld?twitter:538 twitterde op donderdag 11-12-2014 om 12:34:39.@Anouk kiest de Alarmschijf & Dance Smash. Welke 't zijn geworden check je vrijdag in de Top 40! #538Anouk http://t.co/lbT9aO3EDn reageer retweet
die kiezen @Anouk gewoon als megahit. Of dat nummer van Trijntje.quote:Op donderdag 11 december 2014 12:44 schreef Pino112 het volgende:
3FM bood niet genoeg geld?twitter:538 twitterde op donderdag 11-12-2014 om 12:34:39.@Anouk kiest de Alarmschijf & Dance Smash. Welke 't zijn geworden check je vrijdag in de Top 40! #538Anouk http://t.co/lbT9aO3EDn reageer retweet
Of dat ene zevernummer uit een film dat nu elke keer in de MH-aankondiging is te horen.quote:Op donderdag 11 december 2014 12:46 schreef Againzender het volgende:
die kiezen @Anouk gewoon als megahit. Of dat nummer van Trijntje.
dat nummer van de hunger games?quote:Op donderdag 11 december 2014 12:49 schreef JDude het volgende:
[..]
Of dat ene zevernummer uit een film dat nu elke keer in de MH-aankondiging is te horen.
ik kan het niet meer aanhoren. IK ga stofzuigen.quote:Op donderdag 11 december 2014 13:26 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Het is alsof ik al naar SR14 aan het luisteren ben met Gerard dit uur.
veiling tvquote:Op donderdag 11 december 2014 13:29 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Voor het eerst in jáááren totaal geen zin in SR. En dat vind ik jammer.
Domien gaat alle gesprekken met de mensen buiten met de vox pro opnemenquote:Op donderdag 11 december 2014 13:34 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Domien gaat shinen, want nieuw en onervaren. Lekker vrij.
hier ook. Vorig jaar vond ik het ook al weinig. Sinds de keer met Stenders is het eigenlijk steeds wat minder geworden.quote:Op donderdag 11 december 2014 13:29 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Voor het eerst in jáááren totaal geen zin in SR. En dat vind ik jammer.
Volgende week Domien op dit uur en Gerard in de ochtendquote:Op donderdag 11 december 2014 13:26 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Het is alsof ik al naar SR14 aan het luisteren ben met Gerard dit uur.
Exact dit. De enige reden waarom ik er nog iets van trek in heb is de locatie. Een GH op fietsafstand, da's dan wel weer interessant.quote:Op donderdag 11 december 2014 14:10 schreef Againzender het volgende:
[..]
hier ook. Vorig jaar vond ik het ook al weinig. Sinds de keer met Stenders is het eigenlijk steeds wat minder geworden.
Ik kan niet dansenquote:
Ik wil het je best leren, maar ik heb ooit een vriendin belooft om nooit met een bezette man te dansen.quote:
Ik hoef het ook niet per sé te lerenquote:Op donderdag 11 december 2014 14:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik wil het je best leren, maar ik heb ooit een vriendin belooft om nooit met een bezette man te dansen.
Ik heb ooit met mijn dronken hoofd (rara hoeveel glazen wijn had muis op?) iets te opzwepend staan dansen met iemands vriendje
quote:Op donderdag 11 december 2014 15:05 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Zegt de schuurmachine van de haaglanden!
als het hier in Amsterdam zou staan was ik ook wel even langsgefietst. Maar het wordt veel internetradio die week denk ik voor mij.quote:Op donderdag 11 december 2014 14:16 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Exact dit. De enige reden waarom ik er nog iets van trek in heb is de locatie. Een GH op fietsafstand, da's dan wel weer interessant.
Ja, wat is dit nou weer?quote:
Panda voor het blok zetten.quote:
Gelukkig. Ik heb het gebak al besteld vanmorgenquote:Op donderdag 11 december 2014 16:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Panda voor het blok zetten.
De enige waar ik echt mee wil trouwen ben jij
Breda was ook wel tofquote:Op donderdag 11 december 2014 14:24 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Eindhoven en Enschede waren beide tof vanwege het volk en de intieme locatie. Leeuwarden en Leiden waren kut door het saaie volk en immense plein of lelijk nietszeggende locatie in Leiden.
Prinsessengebakjes mag ik hopen?quote:Op donderdag 11 december 2014 16:22 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Gelukkig. Ik heb het gebak al besteld vanmorgen
Uiteraard.quote:Op donderdag 11 december 2014 16:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Prinsessengebakjes mag ik hopen?![]()
Vast te veel, maar dat is dan weinig nieuws.quote:Op donderdag 11 december 2014 14:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
(rara hoeveel glazen wijn had muis op?)
In Groningen doen de jeanswinkels maandag goede zakenquote:Op donderdag 11 december 2014 15:05 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Zegt de schuurmachine van de haaglanden!
Vriendinlief is erbij hequote:Op donderdag 11 december 2014 16:37 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
In Groningen doen de jeanswinkels maandag goede zaken
Weet je al wanneer je gaat stappen?quote:Op donderdag 11 december 2014 16:48 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Vriendinlief is erbij he
Dan mag dat vast niet meer
Vermoedelijk zaterdag... Vrijdag bijkletsenquote:Op donderdag 11 december 2014 16:52 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Weet je al wanneer je gaat stappen?
Spelen.quote:Op donderdag 11 december 2014 16:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat moet je nou met 30 spellen?
Op marktplaats zetten!quote:Op donderdag 11 december 2014 16:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat moet je nou met 30 spellen?
Het gitaar!quote:Op donderdag 11 december 2014 17:13 schreef ChatGirl het volgende:
Wat vinden jullie van m'n kerststal dit jaar?
[ afbeelding ]
Ik hoorde het. Giel dacht het ook al.quote:Op vrijdag 12 december 2014 06:51 schreef Pino112 het volgende:
Volgens de nacht-DJ's wordt Dotan Song van het Jaar
Niets meer dan logisch gezien de populariteitquote:Op vrijdag 12 december 2014 06:51 schreef Pino112 het volgende:
Het is er wel lekker doorheen gedrukt.quote:Op vrijdag 12 december 2014 09:05 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Niets meer dan logisch gezien de populariteit
quote:Op vrijdag 12 december 2014 09:05 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Kun je wel 'quote:
Die danseres in die clipquote:
Mijn god dat was echt een dieptepunt van 2014. In iets meer als één week dat gebruiken is wel sneu ja.quote:Op vrijdag 12 december 2014 09:18 schreef Bronson het volgende:
Het was wel vrij belachelijk dat Giel het voor zijn samenvattingen tijdens het WK gebruikte, en later voor de MH ramp.
Dit.quote:Op vrijdag 12 december 2014 09:18 schreef Bronson het volgende:
Het was wel vrij belachelijk dat Giel het voor zijn samenvattingen tijdens het WK gebruikte, en later voor de MH ramp.
Ik vond het welquote:Op vrijdag 12 december 2014 09:26 schreef TheVulture het volgende:
Wat een verschrikkelijk lied, dat kookpot-oeagaboegoe voor SR
quote:Op vrijdag 12 december 2014 09:18 schreef Bronson het volgende:
Van muziek met de stofzuiger naar muziek die je met de stofzuiger.wil overstemmen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 06:51 schreef Pino112 het volgende:
Als de lijst niet 3fm breed zou worden gepresenteerd,niet. Weer een van de weinige goede dingen van 3voor12 verkracht dus.quote:Op vrijdag 12 december 2014 09:05 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ja maar VPRO wil ook wel eens aandacht!quote:Op vrijdag 12 december 2014 09:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als de lijst niet 3fm breed zou worden gepresenteerd,niet. Weer een van de weinige goede dingen van 3voor12 verkracht dus.
Heb je een vriendje meegebracht voor Lara?quote:
Ja maar dit kan toch niet, Dotan in een lijst met Nirvana, Pixies, The Jesus en MCquote:Op vrijdag 12 december 2014 09:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja maar VPRO wil ook wel eens aandacht!
Ja, dit! Volumeknop ging even vol naar rechts...quote:Op vrijdag 12 december 2014 09:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
*Meeblèrt.
Sersjee vindt dit leuk.
Die mag ook top 3 ja, is ook wel een goeiequote:Op vrijdag 12 december 2014 09:40 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Hoe dan ook, London Grammer - Strong moet de Svhj worden.
Tja, ik vind ook dat The War of Drugs moet winnen. Maar het is voor veel mensen 'moeilijke' muziek. De gemiddelde mensen wil hapklare domme ik-hoef-er-niet-bij-na-te-denken muziek. Owja en het moet ook nog een beetje mee te bléren te zijn en catchy zijn.quote:Op vrijdag 12 december 2014 09:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja maar dit kan toch niet, Dotan in een lijst met Nirvana, Pixies, The Jesus en MC
Hier zou The War of Drugs, horen, nee, moeten staan.
Al mag Hozier ook.
Hier ben ik het grotendeels wel mee eens. Ik verwacht ook Dotan.quote:Op vrijdag 12 december 2014 09:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Tja, ik vind ook dat The War of Drugs moet winnen. Maar het is voor veel mensen 'moeilijke' muziek. De gemiddelde mensen wil hapklare domme ik-hoef-er-niet-bij-na-te-denken muziek. Owja en het moet ook nog een beetje mee te bléren te zijn en catchy zijn.
The War on Drugs heeft dit niet, Dotan wel. Daarbij klinkt Dotan een beetje folks en da's helemaal in tegenwoordig, want dan lijkt het net of je niet naar 'vieze'popmuziek luistert. Laten we het maar het hipster-effect noemen.
Ja, maar als jij in de lijst van winnaars terugkijkt.. Dan zie je geen poplijst maar een licht tot middelalternative lijst. Dat was ook altijd het doel van de SvhJ. Maar tegenwoordig niet meer? Tegenwoordig is het de 3fm song van het jaar. Prima, maar 3voor12 heeft er niks mee te maken behalve dat die zeug presenteert. En die verpest het al genoeg.quote:Op vrijdag 12 december 2014 09:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Tja, ik vind ook dat The War of Drugs moet winnen. Maar het is voor veel mensen 'moeilijke' muziek. De gemiddelde mensen wil hapklare domme ik-hoef-er-niet-bij-na-te-denken muziek. Owja en het moet ook nog een beetje mee te bléren te zijn en catchy zijn.
The War on Drugs heeft dit niet, Dotan wel. Daarbij klinkt Dotan een beetje folks en da's helemaal in tegenwoordig, want dan lijkt het net of je niet naar 'vieze'popmuziek luistert. Laten we het maar het hipster-effect noemen.
Nou nou nou... Dat kan wel even minder ook.quote:Op vrijdag 12 december 2014 09:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, maar als jij in de lijst van winnaars terugkijkt.. Dan zie je geen poplijst maar een licht tot middelalternative lijst. Dat was ook altijd het doel van de SvhJ. Maar tegenwoordig niet meer? Tegenwoordig is het de 3fm song van het jaar. Prima, maar 3voor12 heeft er niks mee te maken behalve dat die zeug presenteert. En die verpest het al genoeg.
Waarschijnlijk wil VPRO/3voor12 op een andere tour met SvhJ verkiezing om meer bekendheid te krijgen. Meer luisteraars/kijkers=meer geld. Meer geld betekent dat meer kunnen doen. Zo goed gaat het niet bij de kleinere omroepen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 09:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, maar als jij in de lijst van winnaars terugkijkt.. Dan zie je geen poplijst maar een licht tot middelalternative lijst. Dat was ook altijd het doel van de SvhJ. Maar tegenwoordig niet meer? Tegenwoordig is het de 3fm song van het jaar. Prima, maar 3voor12 heeft er niks mee te maken behalve dat die zeug presenteert. En die verpest het al genoeg.
Die "lompe kut" dan? Ik vind haar een slechte DJ met on-vpro inbreng. Wat ten dele komt door de horizontale programmeringquote:Op vrijdag 12 december 2014 09:50 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nou nou nou... Dat kan wel even minder ook.
Kan allemaal best, maar dan hoef je haar nog niet op uiterlijke kenmerken aan te vallen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 09:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die "lompe kut" dan? Ik vind haar een slechte DJ met on-vpro inbreng. Wat ten dele komt door de horizontale programmering
Dat mag niet de belangrijkste drijfveer van de publieke omroep zijn. Maar we weten met z'n allen dat dat wel gebeurt. Publieke omroep moet een breed publiek aanspreken, maar ze geven zelf al aan dat dat niet op alle vlakken lukt...quote:Op vrijdag 12 december 2014 09:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wil VPRO/3voor12 op een andere tour met SvhJ verkiezing om meer bekendheid te krijgen. Meer luisteraars/kijkers=meer geld. Meer geld betekent dat meer kunnen doen. Zo goed gaat het niet bij de kleinere omroepen.
Maarja de NTR/MetMichiel doe het wel leuk zonder de identiteit van de omroep te verliezen. Ze zijn een educatieve omroep en dat komt ook terug in het programma zonder vervelend te zijn en ze zitten natuurlijk ook op een goed tijdslot om luisteraars te trekken.
Daarnaast vind ik Roos ook niet heel geweldig. Ze straalt niet uit dat ze om alternatieve muziek geeft, wat ik juist zo kenmerkend vind voor 3FM. Roos straalt dance en urban uit, iets wat ik minder bij 3FM vind passen. Mss moeten ze bij 3voor12 eens gaan nadenken over een andere invulling van hun programma inclusief presentator.
Beste nummer verkiezingen zijn sowieso zinloos omdat er altijd puristen zijn die hun eigen smaak beter achten dan de smaak van het gros van het volk.quote:Op vrijdag 12 december 2014 09:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als de lijst niet 3fm breed zou worden gepresenteerd,niet. Weer een van de weinige goede dingen van 3voor12 verkracht dus.
Het gebeurt. Bij de meeste hebben ze niet eens fatsoenlijk geld om werknemers aan te nemen dus nemen ze stagiairs aan. En dan kunnen ze de stagiair niet eens reiskostenvergoeding geven naast de minimale stagevergoedingquote:Op vrijdag 12 december 2014 09:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat mag niet de belangrijkste drijfveer van de publieke omroep zijn. Maar we weten met z'n allen dat dat wel gebeurt. Publieke omroep moet een breed publiek aanspreken, maar ze geven zelf al aan dat dat niet op alle vlakken lukt...
Al die folkpop de deur uit.quote:
Heb je aandelen in Dotan ofzo? Je bent ze zo aan het verdedigen de laatste tijd...quote:Op vrijdag 12 december 2014 10:00 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Beste nummer verkiezingen zijn sowieso zinloos omdat er altijd puristen zijn die hun eigen smaak beter achten dan de smaak van het gros van het volk.
Accepteer gewoon dat bij dit soort verkiezingen de meerderheid bepalend is. En daarmee is Dotan een logische keuze.
Als ze het 3fm song van het jaar noemen vind ik het prima.quote:Op vrijdag 12 december 2014 10:00 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Beste nummer verkiezingen zijn sowieso zinloos omdat er altijd puristen zijn die hun eigen smaak beter achten dan de smaak van het gros van het volk.
Accepteer gewoon dat bij dit soort verkiezingen de meerderheid bepalend is. En daarmee is Dotan een logische keuze.
Het klinkt wel heel soepel. Maar te popi-jopie voor Trijntje ....quote:Op vrijdag 12 december 2014 09:53 schreef Sersjee het volgende:
Dit moet het ES gaan winnen? Ik zie het niet gebeuren.
Mag ik dan een country programma om de luister cijfers nog harder te laten kelderen?quote:Op vrijdag 12 december 2014 10:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Al die folkpop de deur uit.
Luistercijfers dalen meteen enorm hard
Ik zou wel eens een overzicht van de verschillende geldstromen bij 3FM willen zien. Met name rondom winacties en festivals en overige door 3FM kapotgepresente dingen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 10:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het gebeurt. Bij de meeste hebben ze niet eens fatsoenlijk geld om werknemers aan te nemen dus nemen ze stagiairs aan. En dan kunnen ze de stagiair niet eens reiskostenvergoeding geven naast de minimale stagevergoeding
Maar ondertussen krijgen de presentators wel goed betaald
Nee zeker niet. Maar dat gezeik dat het onterecht is dat het song of the year is slaat nergens op gezien de populariteit. Of je dat nu leuk vindt of niet.quote:Op vrijdag 12 december 2014 10:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Heb je aandelen in Dotan ofzo? Je bent ze zo aan het verdedigen de laatste tijd...
Een paar uur in de week moet er vanaf kunnen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 10:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mag ik dan een country programma om de luister cijfers nog harder te laten kelderen?
Dat gaat waarschijnlijk in natura. Als in wij maken reclame voor een concert, organisatie stelt karten beschikbaar om weg te geven. Ik denk dat ze in de week dat ze U2 kaarten weggaven meer luisteraars hadden dan in andere weken en dan hopen ze dat er luisteraars blijven plakken.quote:Op vrijdag 12 december 2014 10:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik zou wel eens een overzicht van de verschillende geldstromen bij 3FM willen zien. Met name rondom winacties en festivals en overige door 3FM kapotgepresente dingen.
Wob ze?quote:Op vrijdag 12 december 2014 10:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik zou wel eens een overzicht van de verschillende geldstromen bij 3FM willen zien. Met name rondom winacties en festivals en overige door 3FM kapotgepresente dingen.
Qua luistercijfers is het best een risico om laat in de avond totaal andere genres te draaien. Afwijkende muziek schrikt veel mensen af. Met als gevolg dat men 's avonds op een andere zender afstemt en 's ochtends ook met een andere zender de dag weer begint. De mens is lui. En daarom scoort hitradio zo goed.quote:Op vrijdag 12 december 2014 10:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Een paar uur in de week moet er vanaf kunnen.
In ieder geval vind ik dat laat in de avond gewoon weer vijf dagen andere genres moeten worden gedraaid. Dat was er niet voor niets.
Ze zijn niet slecht, zekers niet. Maar het wordt dood gedraaid en gehypet. En daar houden sommige mensen niet van in dit topic.quote:Op vrijdag 12 december 2014 10:04 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Nee zeker niet. Maar dat gezeik dat het onterecht is dat het song of the year is slaat nergens op gezien de populariteit. Of je dat nu leuk vindt of niet.
Denk ik ook.quote:Op vrijdag 12 december 2014 10:05 schreef Pandaplint het volgende:
Ik denk trouwens dat Frank Hoitjes een goede DJ zou zijn voor 3voor12
Het is pop, geen alternative. Alleen Nirvana was zo populair dat het in vele jaarlijstjes waaronder de svhj bovenaan stondquote:Op vrijdag 12 december 2014 10:04 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Nee zeker niet. Maar dat gezeik dat het onterecht is dat het song of the year is slaat nergens op gezien de populariteit. Of je dat nu leuk vindt of niet.
Geen onderscheidende factor.quote:Op vrijdag 12 december 2014 10:08 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Qua luistercijfers is het best een risico om laat in de avond totaal andere genres te draaien. Afwijkende muziek schrikt veel mensen af. Met als gevolg dat men 's avonds op een andere zender afstemt en 's ochtends ook met een andere zender de dag weer begint. De mens is lui. En daarom scoort hitradio zo goed.
quote:Op vrijdag 12 december 2014 10:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
Closing Time![]()
.
Ik liet 'm gisteren nog in m'n spotify voorbij komen.
Ekstra Weekend-herinneringen.
quote:Op vrijdag 12 december 2014 10:18 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Closing Time
Huilende Tjitse
3FM probeert de hipster van radioland te zijn. Maar hun samenwerkingen met bepaalde concertorganisatoren en artiesten zit dat soms nogal in de weg waardoor ze veilige keuzes moeten maken.quote:Op vrijdag 12 december 2014 10:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
3FM zet veel te veel in op "kijk ons eens een hit 'maken'" (en dat ook heel vaak roepen).
Jouw UIquote:Op vrijdag 12 december 2014 10:37 schreef Evertjan het volgende:
vanmiddag maar even de kerstboom optuigen
Tevens Barry White referentiequote:
Oh ja. Suits S3 nog kijken. Bedankt voor de herinnering.quote:
Have fun;) Staat nu op Netflix hé.quote:Op vrijdag 12 december 2014 10:53 schreef JDude het volgende:
[..]
Oh ja. Suits S3 nog kijken. Bedankt voor de herinnering.
ik ben in seizoen 4 afgehaaktquote:Op vrijdag 12 december 2014 10:53 schreef JDude het volgende:
[..]
Oh ja. Suits S3 nog kijken. Bedankt voor de herinnering.
Hosselmuisquote:Op vrijdag 12 december 2014 11:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
`
Ben je net zo knap als je pic?
Nu kan het nog. CG is aan het werk. Als ze klaar is met werken dan moet ik gaan oppassen.quote:
staat ze niet open voor een toevoeging aan jullie aanstaande huwelijk?quote:Op vrijdag 12 december 2014 11:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nu kan het nog. CG is aan het werk. Als ze klaar is met werken dan moet ik gaan oppassen.
quote:Op vrijdag 12 december 2014 11:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Fok! is een grote datingsite toch?
Nee joh... Dat zou wat zijn; daten via Fok!...quote:Op vrijdag 12 december 2014 11:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Fok! is een grote datingsite toch?
Ze was gister niet zo blij met het feit dat ik een Panda toe wilde voegen. Maarja dat snap ik wel, heb je meer last van dan lust. Luie donders zonder lust.quote:Op vrijdag 12 december 2014 11:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
staat ze niet open voor een toevoeging aan jullie aanstaande huwelijk?
Zullen wij eens een worstenbroodje eten samen?quote:
quote:Op vrijdag 12 december 2014 11:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ze was gister niet zo blij met het feit dat ik een Panda toe wilde voegen. Maarja dat snap ik wel, heb je meer last van dan lust. Luie donders zonder lust.
quote:Op vrijdag 12 december 2014 11:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Zullen wij eens een worstenbroodje eten samen?
Heb je al geprobeerd gember-citroen te maken?quote:Op vrijdag 12 december 2014 11:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Zullen wij eens een worstenbroodje eten samen?
Ik wil bewijs.quote:Op vrijdag 12 december 2014 11:27 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ik ben meer dan mijn perfecte fysieke lichaam
Ik lig niet slecht in de markt;)quote:Op vrijdag 12 december 2014 11:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
`
Ben je net zo knap als je pic?
En ik maar denken dat vrouwen cryptisch, mysterieus en vraag zijn. Die Fok! mannen kunnen er ook wel wat van..quote:Op vrijdag 12 december 2014 11:31 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Ik lig niet slecht in de markt;)
een worst met een lekkere kwak sausquote:Op vrijdag 12 december 2014 11:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]ik heb hele lekkere worst (en broodjes)
Ik ben nog niet aan het werk.quote:Op vrijdag 12 december 2014 11:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nu kan het nog. CG is aan het werk. Als ze klaar is met werken dan moet ik gaan oppassen.
Neuh!!!quote:Op vrijdag 12 december 2014 11:35 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik ben nog niet aan het werk.
*cancelt bruiloft*
Ben jij ook net zo knap als je afbeelding?quote:Op vrijdag 12 december 2014 11:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En ik maar denken dat vrouwen cryptisch, mysterieus en vraag zijn. Die Fok! mannen kunnen er ook wel wat van..
De afbeelding is een goede representatie van de werkelijkheid.quote:Op vrijdag 12 december 2014 11:38 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Ben jij ook net zo knap als je afbeelding?
Hmm oke. Ik zou je doenquote:Op vrijdag 12 december 2014 11:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
De afbeelding is een goede representatie van de werkelijkheid.
huh?quote:Op vrijdag 12 december 2014 09:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Heb je een vriendje meegebracht voor Lara?
Vooral de beweging wordt vaak door je gemaakt zeker?quote:Op vrijdag 12 december 2014 11:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
De afbeelding is een goede representatie van de werkelijkheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |