quote:
twitter:Domien twitterde op woensdag 10-12-2014 om 17:03:07Jeetje. Onno Hoes weg als burgemeester Maastricht. Vind ik nogal wat. reageer retweet
Nog nietquote:Op woensdag 10 december 2014 17:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hoi
Krijg je nu ook korting?
quote:Op woensdag 10 december 2014 17:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hoi
Krijg je nu ook korting?
waar werk je nu dan?quote:
IKEA Delft.quote:
Tofquote:Op woensdag 10 december 2014 17:23 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
IKEA Delft.
Maar er was vandaag wel gratis gebak
Prinsessengebakjequote:Op woensdag 10 december 2014 17:23 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
IKEA Delft.
Wie weet kom ik binnenkort ff langsquote:Op woensdag 10 december 2014 17:23 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
IKEA Delft.
Je moet je muziekkamer ombouwen naar babykamer?quote:Op woensdag 10 december 2014 17:25 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wie weet kom ik binnenkort ff langs
Als?quote:Op woensdag 10 december 2014 17:23 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
IKEA Delft.
Van harte gefeliciteerd met de REMTV dvd. Veel kijkplezier. Ik heb het antwoordformulier op de site ingevuld met hopelijk het goede antwoord.quote:
quote:Op woensdag 10 december 2014 17:25 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wie weet kom ik binnenkort ff langs
Kassamiepquote:
Van alle mensen die ik ken die bij de IKEA gewerkt hebben was iedereen zeer positief.quote:
Gelukkig nietquote:Op woensdag 10 december 2014 17:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je moet je muziekkamer ombouwen naar babykamer?
Ik vond het vandaag best leuk, maar die bak info die je over je uitgestort krijgt + het doolhof achter de schermen is wel allemaal veel ineens.quote:Op woensdag 10 december 2014 17:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Van alle mensen die ik ken die bij de IKEA gewerkt hebben was iedereen zeer positief.
restaurant kassa of winkelkassa?quote:
Winkel.quote:Op woensdag 10 december 2014 17:56 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
restaurant kassa of winkelkassa?
Ik kom er nog wel eens dus wie weet !
het doolhof waar ze ons doorheen jagen is ook heel wat hoorquote:Op woensdag 10 december 2014 17:52 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik vond het vandaag best leuk, maar die bak info die je over je uitgestort krijgt + het doolhof achter de schermen is wel allemaal veel ineens.
quote:Op woensdag 10 december 2014 17:56 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
restaurant kassa of winkelkassa?
Ik kom er nog wel eens dus wie weet !
dus voortaan met je eten naar de winkelkassaquote:
quote:Op woensdag 10 december 2014 17:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
[..]
dus voortaan met je eten naar de winkelkassa
quote:Op woensdag 10 december 2014 18:02 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
ok
Binnenkort maar even een wokspatel kopen dan xD
Geen pleeborstel?quote:Op woensdag 10 december 2014 18:02 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
ok
Binnenkort maar even een wokspatel kopen dan xD
Röbber?quote:Op woensdag 10 december 2014 19:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik koop mijn condooms altijd bij de ikea in delft.
Kapøtjequote:
quote:Op woensdag 10 december 2014 20:58 schreef wolfrolf het volgende:
Eerder vanavond:
[ afbeelding ]
Jouw schuld, muis
Het water loopt mij in de mondquote:Op woensdag 10 december 2014 20:58 schreef wolfrolf het volgende:
Eerder vanavond:
[ afbeelding ]
Jouw schuld, muis
Duiven en Amersfoort zijn relatief dichtbijquote:Op woensdag 10 december 2014 21:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het water loopt mij in de mond
Nu wil ik er ook eenen geen Ikea in de buurt
En een hel om te komen met het OV.quote:Op woensdag 10 december 2014 21:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Duiven en Amersfoort zijn relatief dichtbij
Duiven is 26 kilometer fietsenquote:Op woensdag 10 december 2014 21:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En een hel om te komen met het OV.
Dat klinkt erg gezond... fietsen....quote:Op woensdag 10 december 2014 21:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Duiven is 26 kilometer fietsen
Of heuveltje op en af of op de dijk.quote:Op woensdag 10 december 2014 21:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Duiven is 26 kilometer fietsen
Zal ik er morgen een op de post doen voor je?quote:Op woensdag 10 december 2014 21:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Of heuveltje op en af of op de dijk.
Zo graag hoe ik nou ook weer geen prinsessengebakje.
Wel diepgevroren hequote:Op woensdag 10 december 2014 21:23 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Zal ik er morgen een op de post doen voor je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |