wat heb je een lange cyclus. Hier ook ongesteld, en mijn NOD is 03 januari!quote:Op donderdag 11 december 2014 07:37 schreef pinquit het volgende:
Joee bloed! Nieuwe NOD is 11 januari
Jij hebt ook wel een hele korte cyclusquote:Op donderdag 11 december 2014 08:23 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
wat heb je een lange cyclus. Hier ook ongesteld, en mijn NOD is 03 januari!
Wat spannend!quote:Op donderdag 11 december 2014 08:23 schreef coccinelle het volgende:
Je gaat het dus erg gezellig maken met kerst pinquit!![]()
Vanochtend niet getest. Ik ben nu 8dpo, en mijn test zou moeten werken. Angst voor een negatieve test. Stiekem ben ik heel benieuwd of het raak is, maar aan de andere kant wil ik ook wel voor safe gaan en pas testen als ik mijn luteale fase record heb gebroken. (In principe zou dat a.s. zondag al zijn.)
Wel ben ik erg misselijk!
Gecondoleerdquote:Op donderdag 11 december 2014 06:09 schreef J0ycie88 het volgende:
Cassandra, ik kan ook goed begrijpen dat je daar van schrikt en het er moeilijk mee hebt. En vind dat je een heel mooi gebaar hebt gemaakt met de brief en bloemen.
Hier een heftige dag achter de rug. De oom van mijn vriend is erg onverwacht overleden gisterenmorgen. Mijn vriend was even helemaal de weg kwijt, het was zijn "lievelings"oom. Veel te jong, 2 dochters van mijn leeftijd. Net opa geworden.
Kan het niet helemaal beseffen. En met mezelf heeft het ook wel wat gedaan.. Nu zou gaan werken, en mijn hoofd staat er helemaal niet naar..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Joycie, gecondoleerdquote:Op donderdag 11 december 2014 06:09 schreef J0ycie88 het volgende:
Cassandra, ik kan ook goed begrijpen dat je daar van schrikt en het er moeilijk mee hebt. En vind dat je een heel mooi gebaar hebt gemaakt met de brief en bloemen.
Hier een heftige dag achter de rug. De oom van mijn vriend is erg onverwacht overleden gisterenmorgen. Mijn vriend was even helemaal de weg kwijt, het was zijn "lievelings"oom. Veel te jong, 2 dochters van mijn leeftijd. Net opa geworden.
Kan het niet helemaal beseffen. En met mezelf heeft het ook wel wat gedaan.. Nu zou gaan werken, en mijn hoofd staat er helemaal niet naar..
quote:Op donderdag 11 december 2014 14:43 schreef Cygne het volgende:
Ik had vorige week weer een sollicitatie, via skype. Lang gesprek, ingewikkelde maar goede vragen en vandaag een bericht wanneer ik kon beginnen?
Yay!quote:Op donderdag 11 december 2014 14:58 schreef Cygne het volgende:
En t is zo tof! Klantenservice voor een webshop.
Gefeliciteerd met je nieuwe baan!quote:Op donderdag 11 december 2014 14:58 schreef Cygne het volgende:
En t is zo tof! Klantenservice voor een webshop.
ja, dat klopt. eerste cyclus was 24 dagen, deze 25. Op zich wel prettig, want dan gaat de tijd lekker snel...quote:Op donderdag 11 december 2014 09:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
Jij hebt ook wel een hele korte cyclus
Ik zit op dag 11 en mijn NOD is 4 januari, gemiddelde cyclus van 40 dagen.
Wel fijn dat het nu doorgebroken is bij je, dan weet je waar je aan toe bent. Op naar ronde 2!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |