quote:Op woensdag 10 december 2014 14:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ook ooit gehad dat ik aanmaningen kreeg voor energievoorziening.
Ik had inderdaad nog 2 rekeningen openstaan die ik nooit gehad had, kennelijk. Kwam ik achter na een telefoontje met Nuon. Geld overgemaakt, gevraagd of nu alles geregeld was, en dat was het.
De aanmaningen bleven echter komen. "Als je niet binnen x-aantal dagen hebt betaald, krijg je zoveel extra boete, komen we je huis leeghalen etc"
Nuon gebeld, nee is geregeld. Die Cannock and Chase belt me op, je moet betalen, muhuhu.
Nope.avi
Krijg ik na een week een brief met: We vinden het uitermate spijtig dat je niet betaald hebt, blablabla.
Zo wazig allemaal
En ze hebben meestal geen poot om op te staan.quote:Op woensdag 10 december 2014 14:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Sneue bedrijven zijn dat ook. Blijven maar proberen
Netjes je rekeningen betalen, dan komen ze ook nooit achter je aan.quote:Op woensdag 10 december 2014 14:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En ze hebben meestal geen poot om op te staan.
Alleen kom je er zo lastig vanaf vaak.
Dus wel, zelfs om rekeningen bij bedrijven waar je nooit bij gezeten hebt.quote:Op woensdag 10 december 2014 14:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Netjes je rekeningen betalen, dan komen ze ook nooit achter je aan.
Het is erfelijk. Mijn oma riep dat altijd.quote:
Dergelijke bedrijven hebben feitelijk net zoveel rechten als Henk op de hoek hier.quote:Op woensdag 10 december 2014 14:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dus wel, zelfs om rekeningen bij bedrijven waar je nooit bij gezeten hebt.
Hehe, door administratieve rompslomp kun je makkelijk 'slachtoffer' worden van irritante incassobureaus en deurwaarders.quote:Op woensdag 10 december 2014 14:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Netjes je rekeningen betalen, dan komen ze ook nooit achter je aan.
Wel met ziggo meegemaakt, telefoontje gehad of ik mijn abonnement wilde uitbreiden waarop ik zei; ik kijk al nauwelijks tv dus nee. Week later werkte het digitale signaal niet meerquote:Op woensdag 10 december 2014 14:37 schreef artelligence het volgende:
[..]
Hehe, door administratieve rompslomp kun je makkelijk 'slachtoffer' worden van irritante incassobureaus en deurwaarders.
Soms vraag ik me echt af of ze wel verder kijken of überhaupt notities aanmaken bij callcenters en de administratie wordt bijgewerkt. Vorige week nog last van gehad, ineens afgesloten van water.
En hoe lang woonde je er?quote:Op woensdag 10 december 2014 15:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Hier een keer een deurwaarder aan de deur gehad. Voor de vorige bewoner
Een jaarquote:Op woensdag 10 december 2014 15:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En hoe lang woonde je er?
quote:Op woensdag 10 december 2014 15:14 schreef muhahaha het volgende:
Krijg nog steeds post/reclame voor de vorige bewoners, de bewoners daarvoor en zelfs voor de bewoners daarvoor. Dat gaat echt 20 jaar terug ofzo. Waardeloze bedrijven die hun databases niet op orde hebben
.
Ja, want ik heb half Fok in de afgelopen 2/3 maanden over me heen gehadquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |