abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 10 december 2014 @ 11:21:28 #1
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_147447493


Het klaag-, praat en vraagtopic voor medewerkers van PostNL.
Vanaf 1 Juni 2012 heet TNT Post PostNL.

Alle postbodes, postbezorgers, pakketchauffeurs, dames van de klantenservice, de medewerkers van de kantoren en alle andere PostNL'ers zijn van harte welkom!

Klanten kunnen hier al hun vragen stellen over het versturen van poststukken!





Salaristabel:



De Emolumententabel







Handige linkjes voor klanten:

Consumenten:
PostNL voor Thuis
Posttarieven
Adres zoeken
Postcode zoeken
Verhuisservice
Bewaarservice
Postzegeluitgiftekalender
Klantenservice voor complimenten en klachten

Zakelijke klanten:
PostNL Zakelijk



Veel gebruikte afkortingen en termen:
HAH = Huis aan Huis
HSM = HuisNummerSorteermachine
Lola = Los en Laad ruimte
VOS = Vroege Ochtend Sortering
TC = Teamcoach
VBL/VBG = Voorbereidingslocatie/gebied
CVL = Centrale voorbereidingslocatie
Afschrijven = (Verkeerd gesorteerde) post herstellen/retourneren m.b.v. sticker
SP = Senior Planner
OR = Ondernemingsraad
TOT = Toeslag Onregelmatige Tijdstippen
VM = Vestigingsmanager
BSK = BesturingsStructuurKeten



Overige linkjes:
Over PostNL
IntranetMail-Thuis voor PostNL'ers



Mensen die hier vaak langskomen

Peterselieman, werkzaam in het noorden des lands
ErwinRommel, Erwin, oud-collega
Selestha, oud-collega
Atmosphere82, werkzaam in Roosendaal
Superkimmi , werkzaam in Roosendaal
KatrienDuck, voorbereidster
Deezertje
ophaling10
4EverBlackEyed
VixenFromHell
Yreal
dud0r, teamcoach
Sebastiaan92
gelestipjes
Kramerica-Industries
Dale__Cooper
Rafierafie
MissionPhailed
Herfstblad
gridjuh
ikwilookevenwatzeggen
posje
V__L_N
DeVliegendeHollander
Houdjemond
Stacking

T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_147448564
quote:
En omdat je bij PostNL aan 'vakantievakken' vast zit, komt het voor ons ook nogal kl*te uit.
Even gequote uit het vorige topic. Hier heb ik nog nooit van gehoord. Is dat nieuw, en wat houdt dat in?
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
pi_147448708
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 12:09 schreef V__L_N het volgende:

[..]

Even gequote uit het vorige topic. Hier heb ik nog nooit van gehoord. Is dat nieuw, en wat houdt dat in?
vorig jaar werd de zomervakantie opgedeeld in 2 blokken van 3 weken en dan moest je kiezen of je in het eerste blok vrij wilde of in het tweede blok. Bij ons stond dat er dit jaar echter niet bij dus volgens mij hebben we dat hier dit jaar niet
pi_147448736
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 12:09 schreef V__L_N het volgende:

[..]

Even gequote uit het vorige topic. Hier heb ik nog nooit van gehoord. Is dat nieuw, en wat houdt dat in?
dat je de eerste 3 of laatste 3 weken van de basisschoolvakantie vrij mag nemen in de zomer. En niet bijvoorbeeld week 2,3 en 4. Tenminste zo was dat bij ons.
pi_147449925
Okee, dan is dat vast aan mij voorbij gegaan. Ik wil toch geen vrij in de zomervakantie. Veel te duur.
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
pi_147451862
Gelukkig is het hier goed opgelost, er was een knelpunt in week 32, maar iemand had maar gewoon wat ingevuld en die heeft nu geschoven.
Iedereen blij, want iedereen heeft de zomervakantie wanneer ze willen.
Hier trouwens nog nooit vakken gehad. Kan alles aanvragen en dan wordt gekeken wat kan.
Het ging eigenlijk heel gemoedelijk.
Wij hebben vorig het eerste jaar samen vakantie gehad. Andere jaren heb ik altijd geschoven.
Ga ook liever buiten het hoogseizoen op vakantie, maar dan moet ik alleen gaan.
  woensdag 10 december 2014 @ 14:20:07 #7
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_147452876
Ugh.. ik helemaal blij dat ik optijd klaar was voor de verandering, kreeg ik dus te horen dat er inderdaad allemaal van die pruts-mini-kaartjes waren blijven hangen :( kan dus nog een rondje
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  woensdag 10 december 2014 @ 15:21:23 #8
430640 Pietertje71
Koala to the max!
pi_147454892
Middag :)

Hier lag de AH kerst edit al klaar.
Gezien het allemaal wel lekker ging en ik in een melige bui was/ben (als je in jezelf loopt te praten en je komt niet meer bij omdat je zo grappig bent, moet je dit uitbreiden :P )
Dus aangezien dit eigenlijk een daldag is, mijn TC rond eindtijd bestelronde van een daldag, een berichtje gestuurd dat ik het wel fijn vond dat de HAH (AH) al voor a.s. zaterdag klaar lag..

En 5...4...3...2...1....TRING..telefoon :+
Aan zijn stem te horen en een bonkend hard op de achtergrond, was hij een beetje in paniek en deelde mij mee dat de AH voor vandaag was.
"O dan is het goed, want ik was die al aan het bestellen"
Ik heb weer geen vrienden gemaakt :P
Mijn TC (@Peterselieman: Dhr. W.D.) kon er toch nog om lachen (als een boer met kiespijn denk ik, maar toch :P )

quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 11:10 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Zo word je binnengehaald, maar na een paar weken slaat het om. Dan ben je ineens te langzaam en gaan ze je schaduwen in je eigen wijk. Toch?
Dat klopt, inde eerste paar weken kan je nog uitlopen en daarna begint het.
Schaduwen doen ze idd of je wel klantvriendelijk en veilig doorwerkt. 8tjes en wheelies maken(ook al is de scooter overbeladen) met je scooter wordt niet gewaardeerd. Net zoals hangen aan de bar in het lokale dorpshuis. Dit wist ik niet dus ja... :|W :')
Maar als je bijdehand genoeg bent, past men de tijd aan want de tijd is zoals bijna bij elke wijk TE strak.
Mocht het echt niet gaan, rijdt iemand anders de route of rijdt er iemand met je mee(mocht dit gebeuren, vraag dan of dit met de scooter kan ipv in een auto zodat diegene ook ziet waarom je er langer over doet(te kleine brievenbussen, modderpaden, blubber op de weg etc..etc..)En ook of diegene dit doet wanneer het slecht weer is dus niet ..'op een mooie dag in september'... :P

[ Bericht 0% gewijzigd door Pietertje71 op 10-12-2014 15:29:43 ]
Sarcasm...isn't it ironic!?
Een goede grap mag vrienden kosten!
pi_147456953
Oef, werkdag 2 overleefd. Met albertje. Heb er een kleine 3 uur over gedaan. Natuurlijk kent het doorgeefsysteem geen optie: "bezorgster is een kreupel oud wijf" dus ach we prutsen er wat mee.

Wel ontiegelijk blij dat ik morgen niet hoef, vrijdag weer een rondje met Overheidsverspreiding, dus dat wordt ook weer een nekslag. Voorlopig maar even met me voetje omhoog.
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
pi_147456961
quote:
1s.gif Op woensdag 10 december 2014 14:20 schreef houdjemond het volgende:
Ugh.. ik helemaal blij dat ik optijd klaar was voor de verandering, kreeg ik dus te horen dat er inderdaad allemaal van die pruts-mini-kaartjes waren blijven hangen :( kan dus nog een rondje
Wow! Nu al dit gezeik?
Van mij mogen ze die kleine kaartjes echt gaan verbieden. Ik merk dat ze dit jaar weer meer in trek zijn dan vorig jaar... helaas.
pi_147457183
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 15:21 schreef Pietertje71 het volgende:
Middag :)

Hier lag de AH kerst edit al klaar.
Gezien het allemaal wel lekker ging en ik in een melige bui was/ben (als je in jezelf loopt te praten en je komt niet meer bij omdat je zo grappig bent, moet je dit uitbreiden :P )
Dus aangezien dit eigenlijk een daldag is, mijn TC rond eindtijd bestelronde van een daldag, een berichtje gestuurd dat ik het wel fijn vond dat de HAH (AH) al voor a.s. zaterdag klaar lag..

En 5...4...3...2...1....TRING..telefoon :+
Aan zijn stem te horen en een bonkend hard op de achtergrond, was hij een beetje in paniek en deelde mij mee dat de AH voor vandaag was.
"O dan is het goed, want ik was die al aan het bestellen"
Ik heb weer geen vrienden gemaakt :P
Mijn TC (@Peterselieman: Dhr. W.D.) kon er toch nog om lachen (als een boer met kiespijn denk ik, maar toch :P )

[..]

Je weet toch dat gevoel voor humor (of eigenlijk gevoel in het algemeen) niet een van de eigenschappen is waar de meeste TC's over beschikken hè?

Als ik dit zo lees begrijp ik volledig dat jij geschaduwd wordt. :P
pi_147457730
Vandaag hier ook dat AH-kerstboekje. Oef, ik wist dat deze wat zwaarder was dan normale HAH, maar zo zwaar had ik niet verwacht. :@
pi_147457801
Ik kon alles wel mooi nog net in de fietstassen krijgen, maar die fiets was toen zo zwaar dat ik er amper mee kon fietsen :') Miste het karretje daar toch echt wel even :P
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_147458224
160 gram ofzo. Levert dit nou nog extra geld/tijd op? Of was dat 200 gram?
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
  woensdag 10 december 2014 @ 17:26:38 #15
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_147458573
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 17:13 schreef V__L_N het volgende:
160 gram ofzo. Levert dit nou nog extra geld/tijd op? Of was dat 200 gram?
We krijgen een attentie van de appie H.

Nog zo'n mega letter kan ik niet op hoor }:| .
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_147458713
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 17:13 schreef V__L_N het volgende:
160 gram ofzo. Levert dit nou nog extra geld/tijd op? Of was dat 200 gram?
In principe was het zo dat je daar 5 minuten extra voor kreeg per 100 adressen boven de 150 gram en dan boven de 200 nog eens 5. Dat dus bovenop de normale tijd van de betreffende dag met HAH.
Maar goed, voor een daldag is er uberhaupt geen norm bekend voor met HAH (voor donderdagen hebben ze daar volgens mij wel tijden voor vast staan).
Wij krijgen hier de tijd van een donderdag (zonder HAH) en doorgeven als we er niet mee uit komen. Kom ik waarschijnlijk toch net niet mee uit voor 1 grotere wijk, nouja dan mocht je nog extra doorgeven zelf.

Hier moest ik daar altijd zelf over beginnen trouwens, ze geven die extra tijd niet meer automatisch. En ik krijg nu geen inzage meer in de gewichten vh HAH...
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_147459915
Hier hadden we dus inderdaad geen ah folder. Ik meen hier op het forum gelezen te hebben dat ie uiterlijk vandaag rondgebracht moest worden? Dan zal er wel weer ergens wat mis zijn gegaan
pi_147459943
Daldag met AH-boekjes kostte inderdaad ongeveer de donderdagtijd. Daar zaten al behoorlijk wat (kerst)kaarten bij. Morgen mijn kerstpakket incasseren ;)
pi_147460520
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 18:30 schreef gelestipjes het volgende:
Hier hadden we dus inderdaad geen ah folder. Ik meen hier op het forum gelezen te hebben dat ie uiterlijk vandaag rondgebracht moest worden? Dan zal er wel weer ergens wat mis zijn gegaan
ja, dat zei ik idd. Bij ons was dat in ieder geval de mededeling...
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
  woensdag 10 december 2014 @ 19:39:48 #20
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_147462087
Ja ik hoor ook verschillende verhalen, mijn buurvrouw werkt toevallig als sorteerder, en daar was aangegeven dat we van dinsdag tot donderdag hebben voor de AH, maar ik moest hem gisteren gewoon lopen ( prima weg is weg) maar andere krijgen hem dus blijkbaar morgen of, als je pech hebt, zaterdag pas mee? Vind ik nogal scheef.
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  woensdag 10 december 2014 @ 19:58:45 #21
430640 Pietertje71
Koala to the max!
pi_147462743
Klopt; Hier zou het voor sommigen woensdag of donderdag zijn, maar er is een kans op zaterdag.
De planning was hier eerst dinsdag, maar toen kregen we GAMMA en JUMBO. Woensdag stond mijn bestelroute er niet bij(vreemd genoeg 1 wijk wel de AH), maar ik had vandaag de AH voor alle drie mijn wijken( het zou kunnen dat sommige collega's deze vandaag er niet bij hadden). Voor morgen staat de HEMA, maar die zou voor sommigen (net zoals de AH) ook op zaterdag kunnen(wellicht op zaterdag de HEMA voor degenen die de AH al hebben besteld).
Beetje rommelig :) Maar wat moet dat moet :)

[ Bericht 1% gewijzigd door Pietertje71 op 10-12-2014 20:06:23 ]
Sarcasm...isn't it ironic!?
Een goede grap mag vrienden kosten!
pi_147467480
Ik heb hier voor deze week geen hah-planning gezien. Normaal gesproken krijgen we die uiterlijk op zaterdag voor de volgende week. Er waren gisteren dus veel collega's die niets afwisten van de AH special.
Meestal als er geen hah-planning is kunnen we er al vanuit gaan dat er iets zwaars of onpraktisch op het programma staat. Waarschijnlijk zullen ze hier ook weer proberen de normale tijd uit te betalen zonder toeslag voor het gewicht. Als mensen niet weten wat het gewicht was, zullen ze ook geen extra tijd claimen is de gedachte.

Ik hoop in ieder geval dat er voor morgen niets gepland staat...
pi_147467673
Hier staat in mijn werk voor morgen niets, maar bij dinsdag stond ook niks _O-
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_147467925
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 21:52 schreef VixenFromHell het volgende:
Hier staat in mijn werk voor morgen niets, maar bij dinsdag stond ook niks _O-
Erg geruststellend :P
pi_147469067
Hier is er elke dag iets. Dinsdag 4 stuks, vandaag de albert, morgen de coop, vrijdag overheid, zaterdag 3 stuks.
Zouden mensen die niet beu worden van al die folders. Volgens mij leest niemand het meer als je zo veel krijgt.
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
pi_147469132
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 22:23 schreef V__L_N het volgende:
Hier is er elke dag iets. Dinsdag 4 stuks, vandaag de albert, morgen de coop, vrijdag overheid, zaterdag 3 stuks.
Zouden mensen die niet beu worden van al die folders. Volgens mij leest niemand het meer als je zo veel krijgt.
Inderdaad! Ik heb het AH-boekje even bekeken, en ik word al moe als ik er naar kijk.
"Everybody lies..."
House M.D.
pi_147469384
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 22:23 schreef V__L_N het volgende:
Hier is er elke dag iets. Dinsdag 4 stuks, vandaag de albert, morgen de coop, vrijdag overheid, zaterdag 3 stuks.
Zouden mensen die niet beu worden van al die folders. Volgens mij leest niemand het meer als je zo veel krijgt.
mwah, ik maak gewoon altijd een selectie, supermarktfolders bekijk ik meestal wel, de normale althans, die kerstfolders vind ik dan weer niet erg interessant
pi_147471544
Bij ons werd gezegd dat de AHspecial of afgelopen zaterdag, of gister of vandaag erbij zou zitten.
Dat was nog niet zeker, en later kregen we bericht dat die er zaterdag voor iedereen bij zou zitten. Een ander team had hem gister erbij zitten.
Dan wordt bij ons toch wel beter gecommuniceerd.
pi_147473012


Ik moet contact opnemen met de ontvanger?? Hoezo?
pi_147473389
Kleine kaartjes moeten echt verboden worden ja :(
pi_147474679
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 17:32 schreef VixenFromHell het volgende:

[..]

In principe was het zo dat je daar 5 minuten extra voor kreeg per 100 adressen boven de 150 gram en dan boven de 200 nog eens 5. Dat dus bovenop de normale tijd van de betreffende dag met HAH.
Maar goed, voor een daldag is er uberhaupt geen norm bekend voor met HAH (voor donderdagen hebben ze daar volgens mij wel tijden voor vast staan).
Wij krijgen hier de tijd van een donderdag (zonder HAH) en doorgeven als we er niet mee uit komen. Kom ik waarschijnlijk toch net niet mee uit voor 1 grotere wijk, nouja dan mocht je nog extra doorgeven zelf.

Hier moest ik daar altijd zelf over beginnen trouwens, ze geven die extra tijd niet meer automatisch. En ik krijg nu geen inzage meer in de gewichten vh HAH...
je geeft het al aan er wordt niet een landelijke norm gehanteerd, wat niet weet, wat niet deert
pi_147474681
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 09:53 schreef bikkie het volgende:
Hallo mensen,

Ik heb binnenkort een selectiegesprek bij Postnl voor een scooterwijk.
Natuurlijk ben ik benieuwd wat dit gesprek precies inhoudt? Iemand ervaringen met wat ik kan verwachten?

Trouwens, ben nu een half jaar pbz en heb intern op deze vacature gereageerd..
ik wilde nog wat toevoegen, rijk word je er niet van :)
pi_147474713
ook weer erg hoopvol morgen :

  donderdag 11 december 2014 @ 07:51:03 #34
430640 Pietertje71
Koala to the max!
pi_147474714
Mogguh :W
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 07:45 schreef ophaling10 het volgende:

[..]

ik wilde nog wat toevoegen, rijk word je er niet van :)
-O- F*CK!
;(
Sarcasm...isn't it ironic!?
Een goede grap mag vrienden kosten!
pi_147474879
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 07:51 schreef Pietertje71 het volgende:
Mogguh :W

[..]

-O- F*CK!
;(
:)
  donderdag 11 december 2014 @ 08:31:29 #36
430640 Pietertje71
Koala to the max!
pi_147474963
Hier krijg ik van de meeste te horen "alweer/nog meer van die (kerst)reclame"!?
Standaard antwoord: weer goed voor de dorpsvereniging (papierophalen) ^O^ (hoewel dit zowat ook niet meer rendabel is/wordt -O- )

quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 09:53 schreef bikkie het volgende:
Hallo mensen,

Ik heb binnenkort een selectiegesprek bij Postnl voor een scooterwijk.
Natuurlijk ben ik benieuwd wat dit gesprek precies inhoudt? Iemand ervaringen met wat ik kan verwachten?

Trouwens, ben nu een half jaar pbz en heb intern op deze vacature gereageerd..
Nog wat extra info: https://www.werkenbijpost(...)ostbezorgen-scooter/
Onderwijl kan je dit muziekje er bij beluisteren :')

[ Bericht 14% gewijzigd door Pietertje71 op 11-12-2014 08:53:57 ]
Sarcasm...isn't it ironic!?
Een goede grap mag vrienden kosten!
pi_147475343
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 00:25 schreef kurk_droog het volgende:
[ afbeelding ]

Ik moet contact opnemen met de ontvanger?? Hoezo?
Omdat de ontvanger zich eenzaam voelt? :P
Wij kunnen niet meer met deze informatie dan jij. Dit soort vragen kun je beter aan de webcare op twitter stellen. Misschien kunnen ze je daar verder helpen.
pi_147476840
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 07:50 schreef ophaling10 het volgende:
ook weer erg hoopvol morgen :

[ afbeelding ]
Morgen is niet zo erg, dan heb ik alleen het standaard rondje van max 2 uurtjes. Maar vandaag 3,5 + 2 uur en dat met dit fijne weertje. :{
* Een stoplicht springt op rood, een ander op groen, in Almelo is altijd wat te doen. *
pi_147477633
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 07:45 schreef ophaling10 het volgende:

[..]

ik wilde nog wat toevoegen, rijk word je er niet van :)
Het was ook niet de bedoeling om er rijk van te worden ;)
pi_147477847
Ik ben vandaag tot maandag vrij, succes voor de collega's die wel moeten werken in dit hondenweer!
pi_147477949
Belooft weer wat, de post heeft een uur vertraging.
  donderdag 11 december 2014 @ 12:53:16 #42
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_147480382
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 11:11 schreef posje het volgende:
Belooft weer wat, de post heeft een uur vertraging.
Hier ook pas weer om 1, maargoed het is hier wel droog inmiddels, zo maar eens kijken dus.
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_147480563
Ik zie net dat ik nog gewoon genoeg vakantieuren heb om 8 weken tussenuit te kunnen...

Gewoon teamleader mailen eens wat uit te betalen?
pi_147480579
Hier zou het zo droog moeten worden gelukkig. Heb een wijkje van maar liefst 1 uur, dus ik ben maar even binnen gebleven :')
Wel balen voor de mensen die veel moeten en waar ze weer eens te laat zijn :X
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_147480863
Volgens mij doen ze niet mee uitbetalen hoor.
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
pi_147482038
quote:
10s.gif Op donderdag 11 december 2014 13:00 schreef Yreal het volgende:
Ik zie net dat ik nog gewoon genoeg vakantieuren heb om 8 weken tussenuit te kunnen...

Gewoon teamleader mailen eens wat uit te betalen?
je kunt wel alleen de bovenwettelijke uren laten uitbetalen, niet de wettelijke.En volgens mij zijn ze ook niet verplicht om ze uit te betalen als je daarom vraagt
  donderdag 11 december 2014 @ 14:04:20 #47
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_147482213
Hier alleen de loeizware vacansolei ertussen.

(En nadat ik op mijn FB had geklaagd over kleine kaartjes en glitterpennen/lijm. . Jullie raden het al, hebben mijn vrienden er een sport van gemaakt om t kleinst mogelijke kaartje op te sturen naar mij, met bergen glitters :')
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 11 december 2014 @ 14:07:38 #48
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_147482295
quote:
1s.gif Op donderdag 11 december 2014 14:04 schreef houdjemond het volgende:
Hier alleen de loeizware vacansolei ertussen.

(En nadat ik op mijn FB had geklaagd over kleine kaartjes en glitterpennen/lijm. . Jullie raden het al, hebben mijn vrienden er een sport van gemaakt om t kleinst mogelijke kaartje op te sturen naar mij, met bergen glitters :')
_O-

Gewoon een kaart op A4-formaat terugsturen met bedankt erop :P
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_147483730
Oeh daarom zeg ik dat soort dingen ook niet op twitter. Verdenk mijn vrienden er van om ook zulke dingen uitte halen.

Afkortingsvraaqg. Wat betekend TBS op het rooster?
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
pi_147484224
Verrassingskerspakket vandaag mogen ontvangen. Niet heel bijzonder, maar beter dan waardebonnen van winkels die failliet gaan (zoals FRS onlangs)

Voor de liefhebber de inhoud in de spoiler.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_147484673
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 15:19 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Verrassingskerspakket vandaag mogen ontvangen. Niet heel bijzonder, maar beter dan waardebonnen van winkels die failliet gaan (zoals FRS onlangs)

Voor de liefhebber de inhoud in de spoiler.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben ik even blij dat ik dat niet heb besteld! Maar goed, daar kom je toch wel weer een avondje meer door.
Ik heb maar een bon van intratuin genomen. Kan ik de hond tenminste blij maken met wat vreetwaar. :D
pi_147484809
Had iedereen nou vandaag de Jumbo erbij?
De datum op de folder geeft aan dat we die dinsdag gewoon hadden moeten bezorgen.

Er werd in ieder geval vandaag wel gemeld dat we huis-aan-huis hadden. Jammer alleen dat die melding pas kwam toen we de tassen al aan het uitladen waren. |:(
pi_147485038
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 15:44 schreef Rafierafie het volgende:
Had iedereen nou vandaag de Jumbo erbij?
De datum op de folder geeft aan dat we die dinsdag gewoon hadden moeten bezorgen.

Er werd in ieder geval vandaag wel gemeld dat we huis-aan-huis hadden. Jammer alleen dat die melding pas kwam toen we de tassen al aan het uitladen waren. |:(
Wij hadden die jumbofolder inderdaad afgelopen dinsdag al
  donderdag 11 december 2014 @ 15:57:03 #54
430640 Pietertje71
Koala to the max!
pi_147485101
MIddag :)

Het was een middagje met veel wind, hagel en regen :)
Sommige bundels die net zo dik waren als mijn tas(maar weer een klacht daarover ingediend) en een regenbroek die niet waterdicht is (gevolg: natte bips }:| )

De HAH-planning klopte niet: volgens planning op alle wijken de HEMA, maar ik trof vanochtend voor 1 wijk COOP aan.

Zonder verder te veel in details te treden, maar ik heb een schurft hekel aan collega' s die 'de tijd die voor een route staat' (ruimschoots) halen...op papier dan.
Alleen maar om de ballen van de werkgever te kussen.
Achterbakse figuren!
Nadeel is dat het mormel wat dit flikt nog vaak wordt gezien door collega's op tijden dat diegene volgens de harmony allang klaar zou zijn.
Sarcasm...isn't it ironic!?
Een goede grap mag vrienden kosten!
pi_147485120
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 15:19 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Verrassingskerspakket vandaag mogen ontvangen. Niet heel bijzonder, maar beter dan waardebonnen van winkels die failliet gaan (zoals FRS onlangs)

Voor de liefhebber de inhoud in de spoiler.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, volgens mij had je dan toch beter een cadeaubon kunnen nemen, dit is bij lange na geen 25 euro waard. En de kans dat de v&d/intratuin of zo heel snel failliet gaan lijkt me nu ook weer niet heel groot :P
  donderdag 11 december 2014 @ 15:58:39 #56
430640 Pietertje71
Koala to the max!
pi_147485146
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 15:54 schreef gelestipjes het volgende:

[..]

Wij hadden die jumbofolder inderdaad afgelopen dinsdag al
Idem :)
Sarcasm...isn't it ironic!?
Een goede grap mag vrienden kosten!
pi_147485164
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 15:57 schreef Pietertje71 het volgende:
MIddag :)

Het was een middagje met veel wind, hagel en regen :)
Sommige bundels die net zo dik waren als mijn tas(maar weer een klacht daarover ingediend) en een regenbroek die niet waterdicht is (gevolg: natte bips }:| )

De HAH-planning klopte niet: volgens planning op alle wijken de HEMA, maar ik trof vanochtend voor 1 wijk COOP aan.

Zonder verder te veel in details te treden, maar ik heb een schurft hekel aan collega' s die 'de tijd die voor een route staat' (ruimschoots) halen...op papier dan.
Alleen maar om de ballen van de werkgever te kussen.
Achterbakse figuren!
Nadeel is dat het mormel wat dit flikt nog vaak wordt gezien door collega's op tijden dat diegene volgens de harmony allang klaar zou zijn.
en je weet wel zeker dat diegene niet tussendoor pauzeert/bij mensen gaat koffie drinken oid?
  donderdag 11 december 2014 @ 16:09:10 #58
430640 Pietertje71
Koala to the max!
pi_147485411
Op zeker! (zie PBtje)
Sarcasm...isn't it ironic!?
Een goede grap mag vrienden kosten!
pi_147485463
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 11:11 schreef posje het volgende:
Belooft weer wat, de post heeft een uur vertraging.
Hoe doen jullie dat met andere werkzaamheden?
Lijkt me niet dat je van de post kan leven.
Een werkgever erna zal er ook niet op zitten te wachten.
Aanlevering moet gewoon weer terug naar 9uur max, en geen min later.
pi_147485490
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 15:02 schreef V__L_N het volgende:
Oeh daarom zeg ik dat soort dingen ook niet op twitter. Verdenk mijn vrienden er van om ook zulke dingen uitte halen.

Afkortingsvraaqg. Wat betekend TBS op het rooster?
tbs dat geschikt voor de directie :)
pi_147485568
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 15:57 schreef Pietertje71 het volgende:
MIddag :)

Het was een middagje met veel wind, hagel en regen :)
Sommige bundels die net zo dik waren als mijn tas(maar weer een klacht daarover ingediend) en een regenbroek die niet waterdicht is (gevolg: natte bips }:| )

De HAH-planning klopte niet: volgens planning op alle wijken de HEMA, maar ik trof vanochtend voor 1 wijk COOP aan.

Zonder verder te veel in details te treden, maar ik heb een schurft hekel aan collega' s die 'de tijd die voor een route staat' (ruimschoots) halen...op papier dan.
Alleen maar om de ballen van de werkgever te kussen.
Achterbakse figuren!
Nadeel is dat het mormel wat dit flikt nog vaak wordt gezien door collega's op tijden dat diegene volgens de harmony allang klaar zou zijn.
dat is voor mij ook een kritisch issue, maar dat was je vast wel duidelijk in bijna al m'n reactie's :)
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 11 december 2014 @ 16:17:33 #62
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_147485652
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 15:02 schreef V__L_N het volgende:
Oeh daarom zeg ik dat soort dingen ook niet op twitter. Verdenk mijn vrienden er van om ook zulke dingen uitte halen.

Afkortingsvraaqg. Wat betekend TBS op het rooster?
Zeker dat die laatste letter een S is? Anders zou het kunnen zijn dat je even uitgeleend wordt aan een ander bezorgteam :?
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_147485679
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 15:37 schreef Rafierafie het volgende:

[..]

Ben ik even blij dat ik dat niet heb besteld! Maar goed, daar kom je toch wel weer een avondje meer door.
Ik heb maar een bon van intratuin genomen. Kan ik de hond tenminste blij maken met wat vreetwaar. :D
Er zijn tig miljoenen bespaard de laatste 11/12 jaar op het pbz gebeuren, evengoed wordt je nog afgescheept, met een rijstkoker (van 7 euro)die bij me thuis nog goedkoper is :)
  Moderator donderdag 11 december 2014 @ 16:22:50 #64
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_147485811
TerBeSchikking. ;)
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
pi_147485928
quote:
6s.gif Op donderdag 11 december 2014 16:22 schreef dud0r het volgende:
TerBeSchikking. ;)
ik miste je :)
pi_147485938
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 15:57 schreef Pietertje71 het volgende:
Zonder verder te veel in details te treden, maar ik heb een schurft hekel aan collega' s die 'de tijd die voor een route staat' (ruimschoots) halen...op papier dan.
Alleen maar om de ballen van de werkgever te kussen.
Achterbakse figuren!
Nadeel is dat het mormel wat dit flikt nog vaak wordt gezien door collega's op tijden dat diegene volgens de harmony allang klaar zou zijn.
Wat is hier dan zo erg aan.
Daar hebben ze zichzelf toch alleen maar mee.
En hoeveel last heb je er zelf van?
pi_147485960
ik hoor niemand hier over:

https://mijnpostnl.mijnpo(...)terenvoorhetwfp.aspx

Moet toch niet gekker worden dat je nog gratis moet gaan werken(wat je in principe al bijna doet)
pi_147485982
Alle aangevraagde verlof voor volgend jaar goedgekeurd.
Nu moeten we dat volgende week zelf op mijnwerk invoeren en dan mag mijn grote vriendin van de administratie dit weer gaan goedkeuren.
En ze zorgt er maar voor dat het in 1 keer goed gaat, want de volgende keer ben ik niet zo vriendelijk meer.
pi_147486325
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 15:57 schreef Pietertje71 het volgende:
MIddag :)

Het was een middagje met veel wind, hagel en regen :)
Sommige bundels die net zo dik waren als mijn tas(maar weer een klacht daarover ingediend) en een regenbroek die niet waterdicht is (gevolg: natte bips }:| )

De HAH-planning klopte niet: volgens planning op alle wijken de HEMA, maar ik trof vanochtend voor 1 wijk COOP aan.

Zonder verder te veel in details te treden, maar ik heb een schurft hekel aan collega' s die 'de tijd die voor een route staat' (ruimschoots) halen...op papier dan.
Alleen maar om de ballen van de werkgever te kussen.
Achterbakse figuren!
Nadeel is dat het mormel wat dit flikt nog vaak wordt gezien door collega's op tijden dat diegene volgens de harmony allang klaar zou zijn.
ik hoop dat je niet een schurfthekel hebt aan alle collega's die dit zeggen, maar alleen aan diegene die het duidelijk niet halen en het wel zeggen?

Want ik haal namelijk eigenlijk altijd mijn normtijden ruimschoots, maar dan sta ik echt al thuis onder de douche terwijl ik volgens de tijd die er voor staat nog aan het werk ben
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
  Moderator donderdag 11 december 2014 @ 16:41:40 #70
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_147486402
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 16:26 schreef ophaling10 het volgende:

[..]

ik miste je :)
Fijn om gemist te worden. Laatste tijd wat minder actief hier door drukte op werk en thuis.
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
pi_147486462
quote:
17s.gif Op donderdag 11 december 2014 16:41 schreef dud0r het volgende:

[..]

Fijn om gemist te worden. Laatste tijd wat minder actief hier door drukte op werk en thuis.
thuis/prive is ook veel belangrijker, er is meer dan werken alleen.
  donderdag 11 december 2014 @ 16:45:18 #72
430640 Pietertje71
Koala to the max!
pi_147486517
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 16:39 schreef superkimmi het volgende:

[..]

ik hoop dat je niet een schurfthekel hebt aan alle collega's die dit zeggen, maar alleen aan diegene die het duidelijk niet halen en het wel zeggen?

Want ik haal namelijk eigenlijk altijd mijn normtijden ruimschoots, maar dan sta ik echt al thuis onder de douche terwijl ik volgens de tijd die er voor staat nog aan het werk ben
Omdat de tijd die er voor staat niet haalbaar is, ook niet door andere collega's, maar mzo'n slijmbal dit wel meld (op papier) als haalbaar en dit op deze manier het verpesten voor andere collega's, om zelf een streepje te krijgen.

Als jij voor een wijk 3uur krijgt en je collega loopt er 2 uur op terwijl je,als ervaren pbz,jezelf al uit de naad loopt, klopt er iets niet. Voor PostNL zal het een zorg zijn, als de tijd(ook al schrijft iemand eigen tijd weg) maar gehaald wordt en het liefst minder.

[ Bericht 2% gewijzigd door Pietertje71 op 11-12-2014 16:50:22 ]
Sarcasm...isn't it ironic!?
Een goede grap mag vrienden kosten!
pi_147486575
Ik snap het.
  donderdag 11 december 2014 @ 16:47:19 #74
430640 Pietertje71
Koala to the max!
pi_147486590
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 16:46 schreef swimmie86 het volgende:
Ik snap het.
^O^
Sarcasm...isn't it ironic!?
Een goede grap mag vrienden kosten!
  Moderator donderdag 11 december 2014 @ 16:48:17 #75
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_147486613
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 16:43 schreef ophaling10 het volgende:

[..]

thuis/prive is ook veel belangrijker, er is meer dan werken alleen.
Klopt, zo jammer alleen dat het nodig is om te leven. :P
Of ik moet de loterij winnen dan lever ik heel snel m'n ontslagbrief in. :Y
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  donderdag 11 december 2014 @ 16:49:28 #76
430640 Pietertje71
Koala to the max!
pi_147486652
quote:
14s.gif Op donderdag 11 december 2014 16:48 schreef dud0r het volgende:

[..]

Klopt, zo jammer alleen dat het nodig is om te leven. :P
Of ik moet de loterij winnen dan lever ik heel snel m'n ontslagbrief in. :Y
We zien je wel/niet nog na 1 januari (oudejaarsloterij) ? ;)
Sarcasm...isn't it ironic!?
Een goede grap mag vrienden kosten!
pi_147486656
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 16:45 schreef Pietertje71 het volgende:

[..]

Omdat de tijd die er voor staat niet haalbaar is, ook niet door andere collega's, maar mzo'n slijmbal dit wel meld (op papier) als haalbaar en dit op deze manier het verpesten voor andere collega's, om zelf een streepje te krijgen.
ja die "hierarchie" is ook een van de dingen die debet aan die tijdenvermindering zijn.
pi_147486690
quote:
14s.gif Op donderdag 11 december 2014 16:48 schreef dud0r het volgende:

[..]

Klopt, zo jammer alleen dat het nodig is om te leven. :P
Of ik moet de loterij winnen dan lever ik heel snel m'n ontslagbrief in. :Y
ik denk dat je daar goed aan doet(je moet wel dingen blijven doen, niets doen gaat gauw vervelen)
  donderdag 11 december 2014 @ 16:59:17 #79
430640 Pietertje71
Koala to the max!
pi_147486976
5 minuten daarna begon het te hagelen :')


( fotomaak-tijd verminderd met mijn looptijd :P )
Sarcasm...isn't it ironic!?
Een goede grap mag vrienden kosten!
  donderdag 11 december 2014 @ 17:05:31 #80
430640 Pietertje71
Koala to the max!
pi_147487161
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 16:49 schreef ophaling10 het volgende:

[..]

ja die "hierarchie" is ook een van de dingen die debet aan die tijdenvermindering zijn.
:Y
Sarcasm...isn't it ironic!?
Een goede grap mag vrienden kosten!
pi_147487179
mooie foto die moet je uppen naar nu.nl
  Moderator donderdag 11 december 2014 @ 17:10:38 #82
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_147487307
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 16:50 schreef ophaling10 het volgende:

[..]

ik denk dat je daar goed aan doet(je moet wel dingen blijven doen, niets doen gaat gauw vervelen)
Contract verlaging naar 25 uur en dan alleen de piekdagen werken. :Y
Maar ik gok dat ik vanaf 1-1 gewoon nog hier rond hang en 37 uur in dr week moet werken.
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
pi_147487381
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 15:57 schreef Pietertje71 het volgende:
MIddag :)

Het was een middagje met veel wind, hagel en regen :)
Sommige bundels die net zo dik waren als mijn tas(maar weer een klacht daarover ingediend) en een regenbroek die niet waterdicht is (gevolg: natte bips }:| )

De HAH-planning klopte niet: volgens planning op alle wijken de HEMA, maar ik trof vanochtend voor 1 wijk COOP aan.

Zonder verder te veel in details te treden, maar ik heb een schurft hekel aan collega' s die 'de tijd die voor een route staat' (ruimschoots) halen...op papier dan.
Alleen maar om de ballen van de werkgever te kussen.
Achterbakse figuren!
Nadeel is dat het mormel wat dit flikt nog vaak wordt gezien door collega's op tijden dat diegene volgens de harmony allang klaar zou zijn.
Kontlikkende (en meer dan dat) collega's hebben we hier ook. De ene keer staan ze aan jouw kant en de volgende keer weer aan de kant van de leidinggevende of ander figuren die binnen zitten. Het ligt er maar net aan wat het meest voordelig is voor ze op dat moment. :r
Ik raad je aan om tegen dat soort types niets meer dan het hoogstnoodzakelijke te zeggen, want alles wat tegen je gebruikt kan worden wordt doorgespeeld.
  donderdag 11 december 2014 @ 17:16:49 #84
430640 Pietertje71
Koala to the max!
pi_147487533
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 17:12 schreef Rafierafie het volgende:

[..]

Kontlikkende (en meer dan dat) collega's hebben we hier ook. De ene keer staan ze aan jouw kant en de volgende keer weer aan de kant van de leidinggevende of ander figuren die binnen zitten. Het ligt er maar net aan wat het meest voordelig is voor ze op dat moment. :r
Ik raad je aan om tegen dat soort types niets meer dan het hoogstnoodzakelijke te zeggen, want alles wat tegen je gebruikt kan worden wordt doorgespeeld.
Al heel snel gedaan ^O^
Sarcasm...isn't it ironic!?
Een goede grap mag vrienden kosten!
pi_147487557
quote:
6s.gif Op donderdag 11 december 2014 17:10 schreef dud0r het volgende:

[..]

Contract verlaging naar 25 uur en dan alleen de piekdagen werken. :Y
Maar ik gok dat ik vanaf 1-1 gewoon nog hier rond hang en 37 uur in dr week moet werken.
Ben je gek? Ik zou meteen Postnl de rug toekeren en nooit meer omkijken.
Alhoewel... misschien zou ik rond de kerstdagen wel even gaan sorteren voor Malawi. :P
pi_147487578
even off topic, dit kwam ik net tegen, voor een godsvermogen staat er weg te roesten(incl YT)

http://www.z24.nl/geld/in(...)eg-te-roesten-521323
pi_147487594
quote:
0s.gif [b]Op .
Alhoewel... misschien zou ik rond de kerstdagen wel even gaan sorteren voor Malawi. :P
gratis? :)
pi_147487722
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 17:17 schreef ophaling10 het volgende:
even off topic, dit kwam ik net tegen, voor een godsvermogen staat er weg te roesten(incl YT)

http://www.z24.nl/geld/in(...)eg-te-roesten-521323
:9~ Blijf maar liever on topic. Dit soort dingen kan ik niet aan.
pi_147487935
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 17:23 schreef Rafierafie het volgende:

[..]

:9~ Blijf maar liever on topic. Dit soort dingen kan ik niet aan.
ja echt zonde
pi_147488868
Mensen plak toch alsjeblieft die enveloppen dicht. Had vandaag een envelop in een envelop. :') Hij had in Brabant moeten wezen terwijl ik in Zuid-Holland sta.
  donderdag 11 december 2014 @ 18:48:51 #91
430640 Pietertje71
Koala to the max!
pi_147490169
IN mijn schuur kom ik ook roest tegen...helaas van mindere waarde :')
Sarcasm...isn't it ironic!?
Een goede grap mag vrienden kosten!
pi_147490513
quote:
Zeker dat die laatste letter een S is? Anders zou het kunnen zijn dat je even uitgeleend wordt aan een ander bezorgteam :?
Tijdelijk uitgeleend aan me bank bedoel je :) Ik werk maar 2 dagen van de 5 die ik zou moeten. Rustig herintreden noemen ze dat. Maar er staat echt TBS.

quote:
TerBeSchikking. ;)
Ik wist dat jij die ging maken. Mare postnl is er eindelijk achter dat ze een een opvang kliniek zijn?
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 11 december 2014 @ 19:09:00 #93
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_147490781
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 18:01 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Mensen plak toch alsjeblieft die enveloppen dicht. Had vandaag een envelop in een envelop. :') Hij had in Brabant moeten wezen terwijl ik in Zuid-Holland sta.
Is normaal in deze tijd van het jaar. Heb wel eens een envelop gehad waar ik geloof ik drie andere kaarten uit trok
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_147490875
Wat vinden jullie van de BiosCard?

3x naar de film (normaal ben je dan ongeveer ¤30 kwijt)
pi_147491187
quote:
14s.gif Op donderdag 11 december 2014 16:17 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Anders zou het kunnen zijn dat je even uitgeleend wordt aan een ander bezorgteam :?
Nee dat is het niet, ik loop af en toe in het gebied (Almelo city) van een ander team en een bezorger loopt er alleen maar en dat staat gewoon met bv 7603W en 7608X op het rooster. Misschien dat het op "therapeutische basis" is?
* Een stoplicht springt op rood, een ander op groen, in Almelo is altijd wat te doen. *
  Moderator donderdag 11 december 2014 @ 19:30:35 #96
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_147491547
Waarom word er nog doorgevraagd terwijl ik het antwoord al heb gegeven? }:|
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  donderdag 11 december 2014 @ 19:33:06 #97
419860 Astwice
If It's Meant To Be It Wi
pi_147491659
Wanneer ik verder wil kijken mijn salarisstrook krijg ik dit te zien, heeft iemand dit eerder gehad?
En ook wanneer ik in het menu klik op ''meer zelf doen''
https://hcm.p01.cldsvc.net/nwbc/FEC04-HE_ESS/?sap-client=400&sap-language=NL&sap-nwbc-node=root&sap-theme=sap_corbu
pi_147491856
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 15:57 schreef Pietertje71 het volgende:
Zonder verder te veel in details te treden, maar ik heb een schurft hekel aan collega' s die 'de tijd die voor een route staat' (ruimschoots) halen...op papier dan.
Alleen maar om de ballen van de werkgever te kussen.
Achterbakse figuren!
Nadeel is dat het mormel wat dit flikt nog vaak wordt gezien door collega's op tijden dat diegene volgens de harmony allang klaar zou zijn.
Zo'n eentje ken ik er ook, een wijk met een onmogelijke tijd voor andere bezorg(st)ers maar ze haalt het. Al heb ik wel een vermoeden, het is mij ook wel eens gelukt als er veelste weinig HaH was. Alleen maar foldertjes bij de adressen met post bezorgen, dan lukt het mij ook wel ja.

Volgens het rooster zou ik elke dag om 11:00 "moeten" beginnen, maar er zijn dagen dat ik pas om 14:00 begin. :)
* Een stoplicht springt op rood, een ander op groen, in Almelo is altijd wat te doen. *
pi_147492023
quote:
8s.gif Op donderdag 11 december 2014 19:30 schreef dud0r het volgende:
Waarom word er nog doorgevraagd terwijl ik het antwoord al heb gegeven? }:|
Mmm, over heen gekeken? Eventjes terug scrollen. ;) :)
* Een stoplicht springt op rood, een ander op groen, in Almelo is altijd wat te doen. *
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 11 december 2014 @ 19:43:23 #100
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_147492123
quote:
8s.gif Op donderdag 11 december 2014 19:30 schreef dud0r het volgende:
Waarom word er nog doorgevraagd terwijl ik het antwoord al heb gegeven? }:|
Omdat je niet alles van een TC aan moet nemen :P
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_147492405
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 19:33 schreef Astwice het volgende:
Wanneer ik verder wil kijken mijn salarisstrook krijg ik dit te zien, heeft iemand dit eerder gehad?
En ook wanneer ik in het menu klik op ''meer zelf doen''
https://hcm.p01.cldsvc.net/nwbc/FEC04-HE_ESS/?sap-client=400&sap-language=NL&sap-nwbc-node=root&sap-theme=sap_corbu
wat is het probleem precies? Als ik op je link klik krijg ik gewoon die overzichtspagina personele zaken - zelf doen te zien
pi_147492495
quote:
12s.gif Op donderdag 11 december 2014 19:43 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Omdat je niet alles van een TC aan moet nemen :P
dat is ook weer waar :)
pi_147492565
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 19:11 schreef Thomas-sama het volgende:
Wat vinden jullie van de BiosCard?

3x naar de film (normaal ben je dan ongeveer ¤30 kwijt)
op zich wel leuk maar ik vind het lastig dat je dan voor 1 bioscoopketen moet kiezen ipv dat je gewoon 3 bioscoopbonnen krijgt of zo. Want de dichtstbijzijnde bioscoop hier heeft maar 2 zalen en draait dus maar af en toe films die ik wil zien, en dat is een bioscoop van een keten met niet heel veel andere vestigingen in de buurt. Dan kan ik wel voor een keten met meer bioscopen kiezen, maar ik kom dan weer niet vaak in plaatsen waar ze die bioscoop hebben en er speciaal naartoe reizen voor een film is ook weer wat overdreven
  Moderator donderdag 11 december 2014 @ 19:57:27 #104
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_147492642
quote:
12s.gif Op donderdag 11 december 2014 19:43 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Omdat je niet alles van een TC aan moet nemen :P
Wel van mij. }:|
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  donderdag 11 december 2014 @ 20:51:17 #105
419860 Astwice
If It's Meant To Be It Wi
pi_147494828
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 19:50 schreef gelestipjes het volgende:
[..]

wat is het probleem precies? Als ik op je link klik krijg ik gewoon die overzichtspagina personele zaken - zelf doen te zien


Ik probeer het met een screenshot even te laten zien, ik krijg iets heel anders namelijk.[img][img=500,326]http://www.mijnalbum.nl/Foto-EJXIXDWP-D.jpg[/img][/img]
pi_147495026
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 20:51 schreef Astwice het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Ik probeer het met een screenshot even te laten zien, ik krijg iets heel anders namelijk.[ [url=[ afbeelding ]]afbeelding[/url] ]
Hm, nee, dat is voor mij nieuw
pi_147495965
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 20:51 schreef Astwice het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Ik probeer het met een screenshot even te laten zien, ik krijg iets heel anders namelijk.[ [url=[ afbeelding ]]afbeelding[/url] ]
Deze ken ik ook nog niet. Er kan in ieder geval geen beveiligde verbinding (HTTPS) gemaakt worden.
Heb je het al met een andere browser geprobeerd?
pi_147498615
Morgenochtend mag ik aan mijn eerste dienst beginnen als 'operator' voor mijn decemberbaantje.

Om zes uur. Dus ik ga maar slapen!
pi_147503442
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 15:19 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Verrassingskerspakket vandaag mogen ontvangen. Niet heel bijzonder, maar beter dan waardebonnen van winkels die failliet gaan (zoals FRS onlangs)
Voor de liefhebber de inhoud in de spoiler.
Hmm ruilen wegens spijt mag zeker niet? Kan die meteen door naar de voedselbank.
  vrijdag 12 december 2014 @ 01:39:07 #110
289633 V__L_N
Voor altijd
pi_147504435
quote:
Waarom word er nog doorgevraagd terwijl ik het antwoord al heb gegeven? }:|
Omdat het een domme afkorting is?
(Bovendien ben ik heul niet ter beschikking. Maar gord, ze moeten toch iets boeken.)
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
pi_147504457
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 19:55 schreef gelestipjes het volgende:

[..]

op zich wel leuk maar ik vind het lastig dat je dan voor 1 bioscoopketen moet kiezen ipv dat je gewoon 3 bioscoopbonnen krijgt of zo. Want de dichtstbijzijnde bioscoop hier heeft maar 2 zalen en draait dus maar af en toe films die ik wil zien, en dat is een bioscoop van een keten met niet heel veel andere vestigingen in de buurt. Dan kan ik wel voor een keten met meer bioscopen kiezen, maar ik kom dan weer niet vaak in plaatsen waar ze die bioscoop hebben en er speciaal naartoe reizen voor een film is ook weer wat overdreven
Dat probleem heb ik niet, ik woon namelijk in Amsterdam. Dus meerdere Pathé's.

Ik kan ook een cadeaucard kiezen, maarja in de V&D of Xenos kom ik nauwelijks. Nog even over nadenken :P
  Moderator vrijdag 12 december 2014 @ 05:32:24 #112
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_147505845
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 01:39 schreef V__L_N het volgende:

[..]

Omdat het een domme afkorting is?
(Bovendien ben ik heul niet ter beschikking. Maar gord, ze moeten toch iets boeken.)
Ik heb de afkorting niet bedacht, ik geef alleen het correcte anteoord .
Maar als ze TBS boeken dan sta je niet meer ziek.
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  vrijdag 12 december 2014 @ 06:07:28 #113
430640 Pietertje71
Koala to the max!
pi_147505950
Goedemorgen :)

Wat een rotweer zeg -O-

quote:
1s.gif Op donderdag 11 december 2014 19:37 schreef Stoplichtjuh het volgende:

[..]

Zo'n eentje ken ik er ook, een wijk met een onmogelijke tijd voor andere bezorg(st)ers maar ze haalt het. Al heb ik wel een vermoeden, het is mij ook wel eens gelukt als er veelste weinig HaH was. Alleen maar foldertjes bij de adressen met post bezorgen, dan lukt het mij ook wel ja.

Volgens het rooster zou ik elke dag om 11:00 "moeten" beginnen, maar er zijn dagen dat ik pas om 14:00 begin. :)
Dat je het haalt: prima. TOP zelfs (vooral voor PostNL).
Maar het niet halen, en op dezelfde of ruim boven de tijd zitten t.o.v. andere collega's en dan toch op papier neerzetten dat je (veel) sneller bent, vind ik echt een abnormale vorm van 'bewijsdrang'.
Sarcasm...isn't it ironic!?
Een goede grap mag vrienden kosten!
  Moderator vrijdag 12 december 2014 @ 06:11:20 #114
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_147505956
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 22:24 schreef Victoriaatje het volgende:
Morgenochtend mag ik aan mijn eerste dienst beginnen als 'operator' voor mijn decemberbaantje.

Om zes uur. Dus ik ga maar slapen!
Wat voor operator functie doe je dan als je pas om 0600 begint? Operator functies die ik ken is allemaal nachtwerk.
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  vrijdag 12 december 2014 @ 08:42:56 #115
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_147506564
Wat een noodweer }:|
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  vrijdag 12 december 2014 @ 09:02:02 #116
430640 Pietertje71
Koala to the max!
pi_147506745
Ik krijg net een berichtje dat ik(wij? als zijnde pbz) niet eerder mag/
mogen starten dan 12:00 ivm de storm(die waarschijnlijk na 12:00 in kracht afneemt)?
Nog iemand dit bericht gehad?
Sarcasm...isn't it ironic!?
Een goede grap mag vrienden kosten!
pi_147506875
quote:
6s.gif Op donderdag 11 december 2014 16:22 schreef dud0r het volgende:
TerBeSchikking. ;)
TBS met dwangverpleging?
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_147506918
Wat een weer :r
pi_147507222
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 09:02 schreef Pietertje71 het volgende:
Ik krijg net een berichtje dat ik(wij? als zijnde pbz) niet eerder mag/
mogen starten dan 12:00 ivm de storm(die waarschijnlijk na 12:00 in kracht afneemt)?
Nog iemand dit bericht gehad?
Hier niks gehad, hier stormt het dan wel niet, maar het waait behoorlijk hard. Ben er vannacht en vanmorgen zelfs wakken van geworden, en dan slaap ik met oordoppen in.

Het probleem nu is dat als ik de fietstassen gebruik de fiets elke keer omdondert.
Ik weet dat het niet mag, maar ik denk dat ik zoveel mogelijk in de schoudertas duw en de rest maar in een plastic zak onder de snelbinders.
Daar duw ik de post van de flats maar in, die ben ik als eerste kwijt.
pi_147507426
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 09:02 schreef Pietertje71 het volgende:
Ik krijg net een berichtje dat ik(wij? als zijnde pbz) niet eerder mag/
mogen starten dan 12:00 ivm de storm(die waarschijnlijk na 12:00 in kracht afneemt)?
Nog iemand dit bericht gehad?
Ik heb werkelijk nog nooit een dergelijk bericht gehad. Volgens mij wel ooit een sms'je dat we voorzichtig moesten doen i.v.m. storm.

Hoe moet jij dat überhaupt doen op de scooter met dit soort weer?
Scooter + storm + tassen +open land = slecht idee?
  vrijdag 12 december 2014 @ 10:08:56 #121
430640 Pietertje71
Koala to the max!
pi_147507691
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 09:51 schreef Rafierafie het volgende:

[..]

Ik heb werkelijk nog nooit een dergelijk bericht gehad. Volgens mij wel ooit een sms'je dat we voorzichtig moesten doen i.v.m. storm.

Hoe moet jij dat überhaupt doen op de scooter met dit soort weer?
Scooter + storm + tassen +open land = slecht idee?

Gisteren was het ook wel lekker slingeren met die rukwinden(nee! ik ben je voor).
Ach, normaliter fluit ik tijdens de ritten. Nu slaat het fluitje terug. Ik moet nu ook harder in mij zelf praten, want anders hoor ik het niet 8)7
Sarcasm...isn't it ironic!?
Een goede grap mag vrienden kosten!
  vrijdag 12 december 2014 @ 10:16:26 #122
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_147507815
Hier stormt het aardig. Er viel namelijk (serieus!) net bijna een boom op mijn hond. Scheeltje een metertje denk ik...
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
  vrijdag 12 december 2014 @ 10:18:03 #123
430640 Pietertje71
Koala to the max!
pi_147507842
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 09:37 schreef swimmie86 het volgende:

[..]

Hier niks gehad, hier stormt het dan wel niet, maar het waait behoorlijk hard. Ben er vannacht en vanmorgen zelfs wakken van geworden, en dan slaap ik met oordoppen in.

Het probleem nu is dat als ik de fietstassen gebruik de fiets elke keer omdondert.
Ik weet dat het niet mag, maar ik denk dat ik zoveel mogelijk in de schoudertas duw en de rest maar in een plastic zak onder de snelbinders.
Daar duw ik de post van de flats maar in, die ben ik als eerste kwijt.
Ja ook leuk met die 'flappers' van die fietstassen als je post wil pakken en de wind slaat er onder.... Enkele malen 'geluk' gehad dat ik mijn helm nog droeg (met vizier naar beneden) :{
Meestal rol ik ze op en 'prop' ze dan onder mijn rode bakje. Als ik dat niet doe, word ik er wel met een tik aan herinnert dit wel weer te doen :P
Of als ik ga rijden en ben vergeten de tas dicht te klikken, of dat net niet goed genoeg heb dicht gedaan..ook leuk....flapperen die dingen ook tegen je rug.
In de spiegel lijkt het dan net of ik een cape draag. SupperScooterrrrr!!

Dus...
Ik heb een wilde fantasie O~)

Overigens sta ik bij een basisschool/de kids in een dorp 'bekend' als 'Postbode SIemen'. Met idem accent ;)
Sommige honden (nee niet de kids) weten al dat ik er aan kom en gaan dan vaak bij de poort/erfgrens zitten oid. Tja: ze krijgen een koekje ^O^
Jaja, ist verboten ja! ;) Gaat allemaal van je looptijd af! (geen paniek, ik reken minder)
Maar je moet wel vrienden houden in je wijk .

[ Bericht 5% gewijzigd door Pietertje71 op 12-12-2014 10:26:23 ]
Sarcasm...isn't it ironic!?
Een goede grap mag vrienden kosten!
  vrijdag 12 december 2014 @ 10:18:47 #124
430640 Pietertje71
Koala to the max!
pi_147507854
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 10:16 schreef superkimmi het volgende:
Hier stormt het aardig. Er viel namelijk (serieus!) net bijna een boom op mijn hond. Scheeltje een metertje denk ik...
'Zoek stok' geroepen?

En nu ook serieus: daar zijn jullie goed van af gekomen zeg :o
Sarcasm...isn't it ironic!?
Een goede grap mag vrienden kosten!
  vrijdag 12 december 2014 @ 10:20:40 #125
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_147507880
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 10:18 schreef Pietertje71 het volgende:

[..]

'Zoek stok' geroepen?

En nu ook serieus: daar zijn jullie goed van af gekomen zeg :o
Ja ik ben blij dat ik haar tijdens storm altijd aangelijnd hou, toen ik wat hoorde kraken riep ik dr terug en kon ik dr kort bij houden
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
  vrijdag 12 december 2014 @ 10:23:59 #126
430640 Pietertje71
Koala to the max!
pi_147507931
Hier alleen takken van bomen afgewaaid.
Gisteren in een dorp:

Lag een dikke afgewaaide tak op de weg.
Je kon er om heen rijden, maar wat doet een slimme automobiliste: rijdt er voorzichtig overheen 8)7
Gevolg waren enkele bonken onder/tegen de auto :')
Daarna heb ik de tak maar naar de kant van de sloot verlegd.
En weer niemand die dat zag :{ ;)
Sarcasm...isn't it ironic!?
Een goede grap mag vrienden kosten!
  vrijdag 12 december 2014 @ 10:27:27 #127
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_147507987
Net bezichtiging gehad van huisje waar ik eerste op stond, heb ja gezegd. *O* *O*

Hier wel een pas op berichtje maar geen latere looptijd, ik ga zo maar, des te eerder ben ik weer binnen.
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  vrijdag 12 december 2014 @ 10:27:59 #128
430640 Pietertje71
Koala to the max!
pi_147507992
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 december 2014 10:27 schreef houdjemond het volgende:
Net bezichtiging gehad van huisje waar ik eerste op stond, heb ja gezegd. *O* *O*

Hier wel een pas op berichtje maar geen latere looptijd, ik ga zo maar, des te eerder ben ik weer binnen.
_O_ *O* _O_ *O* _O_ *O*
Sarcasm...isn't it ironic!?
Een goede grap mag vrienden kosten!
  vrijdag 12 december 2014 @ 11:37:55 #129
289633 V__L_N
Voor altijd
pi_147509522
quote:
Ik heb de afkorting niet bedacht, ik geef alleen het correcte anteoord .
Maar als ze TBS boeken dan sta je niet meer ziek
Ik dacht ook niet dat jij het bedacht had.
Ik ben officieel aan het opbouwen. Werk 2 daldagen de komende weken. Mooie van deze constructie is dag je na 26 weken nog maar 90% van je salaris krijgt. Nu krijg ik weer de volle mep. Fijn voor me portemonnee.
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
pi_147509834
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 december 2014 10:27 schreef houdjemond het volgende:
Net bezichtiging gehad van huisje waar ik eerste op stond, heb ja gezegd. *O* *O*

Hier wel een pas op berichtje maar geen latere looptijd, ik ga zo maar, des te eerder ben ik weer binnen.
Leuk, gefeliciteerd! :D

Ik werd hier vanochtend weer wakker gebeld of ik wat er bij kon doen. Dus ik zei zo dat het niet echt goed uit kwam want ik had misschien nog wat te doen vanmiddag. Zeggen ze echt zo: misschien?! we zitten nu wel met heel veel zieken namelijk. En toen heb ik maar weer ja gezegd :') die wijk kan ik ook wel een uur eerder lopen dan degene waar ik al voor ingepland was dus op zich is dat geen ramp. Maar ze proberen het wel zo te krijgen dat je het extra werk voor je eigen plannen laat gaan :')

Heb wel voor de hele maand aangegeven elke dag een paar uur te kunnen werken, maar dan moeten ze dat wel via de planning doen vind ik. Als ze iedere keer pas 's ochtends bellen, kunnen ze niet verwachten dat ik de middag dan nog vrij gehouden heb :P
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_147511415
Het is buiten echt een lekker weertje, wachten heeft ook weinig zin. Kijk je op die weer site's, droog @ 13:45, kijk je iets later 14:00 en nu 14:20, tegen de tijd dat het echt droog is het 18:00. :')

quote:
1s.gif Op vrijdag 12 december 2014 10:27 schreef houdjemond het volgende:
Net bezichtiging gehad van huisje waar ik eerste op stond, heb ja gezegd. *O* *O*

Hier wel een pas op berichtje maar geen latere looptijd, ik ga zo maar, des te eerder ben ik weer binnen.
En ga je er nog voor de kerst in of is het een van de goede voornemens voor volgend jaar? :)
* Een stoplicht springt op rood, een ander op groen, in Almelo is altijd wat te doen. *
pi_147514235
quote:
5s.gif Op vrijdag 12 december 2014 06:11 schreef dud0r het volgende:

[..]

Wat voor operator functie doe je dan als je pas om 0600 begint? Operator functies die ik ken is allemaal nachtwerk.
Decembermaand invallen. Er wordt deze maand extra gedraaid, dus er zijn de hele dag door mensen als operator SOSMA bezig.
  vrijdag 12 december 2014 @ 14:27:05 #133
430640 Pietertje71
Koala to the max!
pi_147514582
Goeeeeedemiddag :)
Was prima te doen. De stevige woei nam steeds meer in sterkte af(niet veel maar toch) en 1 fikse hagelbui gehad.
Zojuist een functioneringsbrief (gesprekken hier in behoren tot de verleden tijd neem ik aan ;) ) binnengekregen en mijn leidinggevende is tevreden over mij dus opslag ^O^
Sarcasm...isn't it ironic!?
Een goede grap mag vrienden kosten!
pi_147517000
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 14:27 schreef Pietertje71 het volgende:
Goeeeeedemiddag :)
Was prima te doen. De stevige woei nam steeds meer in sterkte af(niet veel maar toch) en 1 fikse hagelbui gehad.
Zojuist een functioneringsbrief (gesprekken hier in behoren tot de verleden tijd neem ik aan ;) ) binnengekregen en mijn leidinggevende is tevreden over mij dus opslag ^O^
Tevreden over jou? Dan moeten jouw collega's hun werk wel heel slecht doen! :7

Hier ging de wind pas liggen toen ik al thuis was (ben er ook direct bovenop gedoken). Op de heenweg reed ik zonder te trappen zo hard dat ik moest remmen om niet op mijn smoel te gaan.
Gelukkig was het een daldag en hoefde ik maar langs 95% van de adressen in mijn wijk.
  vrijdag 12 december 2014 @ 15:43:31 #135
430640 Pietertje71
Koala to the max!
pi_147517044
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 15:42 schreef Rafierafie het volgende:

[..]

Tevreden over jou? Dan moeten jouw collega's hun werk wel heel slecht doen! :7
Ja inderdaad...... }:|

_O- ^O^
quote:
Hier ging de wind pas liggen toen ik al thuis was (ben er ook direct bovenop gedoken). Op de heenweg reed ik zonder te trappen zo hard dat ik moest remmen om niet op mijn smoel te gaan.
Gelukkig was het een daldag en hoefde ik maar langs 95% van de adressen in mijn wijk.
:')
Sarcasm...isn't it ironic!?
Een goede grap mag vrienden kosten!
pi_147517050
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 11:49 schreef VixenFromHell het volgende:

[..]

Leuk, gefeliciteerd! :D

Ik werd hier vanochtend weer wakker gebeld of ik wat er bij kon doen. Dus ik zei zo dat het niet echt goed uit kwam want ik had misschien nog wat te doen vanmiddag. Zeggen ze echt zo: misschien?! we zitten nu wel met heel veel zieken namelijk. En toen heb ik maar weer ja gezegd :') die wijk kan ik ook wel een uur eerder lopen dan degene waar ik al voor ingepland was dus op zich is dat geen ramp. Maar ze proberen het wel zo te krijgen dat je het extra werk voor je eigen plannen laat gaan :')

Maak jij plannen dan? Je weet toch dat je geacht wordt de hele dag beschikbaar te zijn?
pi_147518151
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 15:43 schreef Rafierafie het volgende:

[..]

Maak jij plannen dan? Je weet toch dat je geacht wordt de hele dag beschikbaar te zijn?
_O- ja zo lijkt het soms echt wel he

Had nog op ziekenbezoek willen gaan misschien, dan maar vanavond :P

Dacht dat ze hier gezegd hadden dat het vanaf volgende week drukker zou zijn, heb er nu ook al een half uur langer over gedaan per wijk. En nu al veel fouten met de kaarten :X

Appielinde twitterde op vrijdag 12-12-2014 om 15:45:03 @OR_POSTNL 2 gemaakt brief had er niet bij gemogen . dus waarde verrassing pakket 7.50 ja ja http://t.co/hCtDBRhE0A reageer retweet
Die had bij dat pakket ook nog een brief gekregen over een Makro giftcard oid, en dat had er niet bij in gemoeten :')

[ Bericht 35% gewijzigd door VixenFromHell op 12-12-2014 16:55:30 ]
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_147519631
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 16:20 schreef VixenFromHell het volgende:

Die had bij dat pakket ook nog een brief gekregen over een Makro giftcard oid, en dat had er niet bij in gemoeten :')
Die brief zat er bij mij ook bij. Begreep er al weinig van. Een echte gift card was nergens te vinden. Alleen een bon voor een gratis kopje koffie, maar om daarvoor nou helemaal naar de makro te gaan :N
pi_147519729
Echt wel een heel matig/goedkoop verrassingspakket hoor, ook exact de reden dat ik die nooit zou kiezen, bij postnl zijn verrassingen meestal niet positief :P
  vrijdag 12 december 2014 @ 17:15:06 #140
430640 Pietertje71
Koala to the max!
pi_147519811
quote:
Door een technische storing heeft u bij de bezorging van uw geschenk via www.mijncarrousel.nl ook een machtigingsbrief van de Makro Giftcard ontvangen.

Omdat u geen Makro Giftcard heeft gekozen is deze brief ten onrechte meegezonden. Onze excuses hiervoor.

Uiteraard kunt u deze machtigingsbrief wel gewoon gebruiken om een Makro vestiging te bezoeken.

Wij gaan er van uit dat we u hiermee voldoende hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groeten,

Team cadeaucarrousel
Sarcasm...isn't it ironic!?
Een goede grap mag vrienden kosten!
pi_147519976
Staat me iets van bij dat er vorig jaar ook al zoiets mis gegaan was, met brieven die er niet in hoorden te zitten :o
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_147520058
Met die makro giftcard had je dat pakket wel 3 keer kunnen kopen en dan had je nog geld over gehad :')
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 12 december 2014 @ 17:30:46 #143
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_147520179
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 17:25 schreef gelestipjes het volgende:
Met die makro giftcard had je dat pakket wel 3 keer kunnen kopen en dan had je nog geld over gehad :')
ja, maar het verzenden is ook niet gratis :P
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_147520203
Oh verdomme volgende week ook weer regen ;(
Nobody ever seems to remember life is a game we play
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 12 december 2014 @ 17:33:50 #145
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_147520237
Ben ik ook niet zo blij mee ...
Altijd onderweg naar het avontuur
  vrijdag 12 december 2014 @ 17:34:43 #146
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_147520256
ik heb doorgegeven volgende week op donderdag extra te kunnen werken, want iedereen was 'hard nodig'

ben ik niet ingepland.. Dan niet, maar ik ga dus NIET tot donderdagochtend wachten of ik gebeld word..
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_147521186
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 17:12 schreef gelestipjes het volgende:
Echt wel een heel matig/goedkoop verrassingspakket hoor, ook exact de reden dat ik die nooit zou kiezen, bij postnl zijn verrassingen meestal niet positief :P
Het is een verrassingspakket, er is nooit gezegd dat het een leuke verrassing zou zijn. ;)

Daarom, lieve mensen, doe altijd een tegoedbon, dan heb je de meeste waarde voor je geld. Nu zit je met een pauperpakket wat nevernooit EUR 25 gekost heeft.

Twee jaar terug ook: Kon je een tosti-ijzer kiezen, of een Blokkerbon van EUR 25,-. Bij de Blokker lag dat zelfde tosti-ijzer voor EUR 15,-. Nuff said.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_147521277
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 18:07 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Het is een verrassingspakket, er is nooit gezegd dat het een leuke verrassing zou zijn. ;)

Daarom, lieve mensen, doe altijd een tegoedbon, dan heb je de meeste waarde voor je geld. Nu zit je met een pauperpakket wat nevernooit EUR 25 gekost heeft.

Twee jaar terug ook: Kon je een tosti-ijzer kiezen, of een Blokkerbon van EUR 25,-. Bij de Blokker lag dat zelfde tosti-ijzer voor EUR 15,-. Nuff said.
vandaar ook die rijstkoker voor 6,95
pi_147522581
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 17:34 schreef superkimmi het volgende:
ik heb doorgegeven volgende week op donderdag extra te kunnen werken, want iedereen was 'hard nodig'

ben ik niet ingepland.. Dan niet, maar ik ga dus NIET tot donderdagochtend wachten of ik gebeld word..
Inderdaad vervelend als je je beschikbaarheid ruim van tevoren opgeeft, dan niet ingepland wordt maar al op je klompen aan kunt voelen dat je op het laatste moment toch nodig bent. Dan is nee zeggen toegestaan hoor, beurt voorbij!
pi_147522857
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 18:07 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Daarom, lieve mensen, doe altijd een tegoedbon, dan heb je de meeste waarde voor je geld. Nu zit je met een pauperpakket wat nevernooit EUR 25 gekost heeft.

Ja weet je, toen ik de eerste keer mocht kiezen (moest je een jaar in dienst zijn geloof ik, kwam net een paar weken tekort) nam ik een oplaadbare muis met allerhande knoppen, leek best wel waar voor mijn geen-geld. Maar die ligt me nog steeds (onder het stof, 1x opgeladen misschien) verwijtend aan te staren ;)
pi_147523282
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 17:25 schreef gelestipjes het volgende:
Met die makro giftcard had je dat pakket wel 3 keer kunnen kopen en dan had je nog geld over gehad :')
Moet je dan niet ondernemer zijn oid? :P
pi_147523421
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 19:27 schreef Thomas-sama het volgende:

[..]

Moet je dan niet ondernemer zijn oid? :P
als ik het goed begreep krijg je bij die giftcard en dat verrassingspakket een brief met een machtiging om daar binnen te komen of zo, dus dat zou geen probleem moeten zijn, denk ik
  Moderator vrijdag 12 december 2014 @ 19:32:03 #153
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_147523447
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 19:31 schreef gelestipjes het volgende:

[..]

als ik het goed begreep krijg je bij die giftcard en dat verrassingspakket een brief met een machtiging om daar binnen te komen of zo, dus dat zou geen probleem moeten zijn, denk ik
Dit dus. Heb m vandaag binnen gehad. ^O^
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  vrijdag 12 december 2014 @ 19:33:21 #154
289633 V__L_N
Voor altijd
pi_147523487
Wat een kut dag was dit. 4 propvolle tassen + overheidsverspreiding. Ze zijn gisteren weer eens gestopt met sorteren, vervolgens krijg ik dus vandaag tv-gidsen, DD's, libelle's en allemaal stomme vakantiegidsen. De boel was ook nog is kut gesorteerd. Leuke reacties op straat, "fijn dat je er weer bent, mare waarom is me radio/tv gids een dag te laat?", ergens anders "ha, je bent er weer. Heb je me libelle? Fijn, beter laat dan nooit zullen we maar zeggen."

Me enkel/been zijn een halve km dikker dan ze zouden moeten zijn en me spieren kunnen niet meer stoppen met trillen. Lekkere acties weer.
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
pi_147525296
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 19:33 schreef V__L_N het volgende:
Wat een kut dag was dit
Het was niet echt de dag van mijn leven, morgen beter!
pi_147525365
Nou, morgen weer een aardige vracht huis aan huis hier, volgens mij voor de meeste wijken wel minstens 4 tassen, dus ik denk niet dat morgen echt beter gaat worden. Hoewel, qua weer is het dan geloof ik wel wat beter
  vrijdag 12 december 2014 @ 20:51:41 #157
289633 V__L_N
Voor altijd
pi_147526266
Morgen inderdaad minder wind, regen en iets warmer.

Overigens vond ik het weer vandaag niet verkeerd. 1x een bui op me kop gehad. Verder hou ik wel van een beetje wind.
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 12 december 2014 @ 21:12:53 #158
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_147527171
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 20:28 schreef gelestipjes het volgende:
Nou, morgen weer een aardige vracht huis aan huis hier, volgens mij voor de meeste wijken wel minstens 4 tassen, dus ik denk niet dat morgen echt beter gaat worden. Hoewel, qua weer is het dan geloof ik wel wat beter
Dan zal ik ook wel weer een tas of tien hebben in totaal. Dan moet ik waarschijnlijk het op dezelfde manier doen als vorige week. Deels op de fiets, deels met een kar. Werkte toen prima
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_147528841
quote:
6s.gif Op vrijdag 12 december 2014 19:32 schreef dud0r het volgende:

[..]

Dit dus. Heb m vandaag binnen gehad. ^O^
Ik raad je aan om te wachten tot na december om naar de Makro te gaan. Ik ga altijd naar die in Amsterdiemendrecht en daar is het altijd idioot druk in december, met name in het weekend.
pi_147528940
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 december 2014 21:12 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Dan zal ik ook wel weer een tas of tien hebben in totaal. Dan moet ik waarschijnlijk het op dezelfde manier doen als vorige week. Deels op de fiets, deels met een kar. Werkte toen prima
Ik heb voor 225 adressen twee tassen die op me wachten morgen. Ik heb niet gekeken welke folders erbij zaten maar alle tassen waren goed gevuld en behoorlijk zwaar.
pi_147530297
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 20:51 schreef V__L_N het volgende:
Morgen inderdaad minder wind, regen en iets warmer.

Overigens vond ik het weer vandaag niet verkeerd. 1x een bui op me kop gehad. Verder hou ik wel van een beetje wind.
Vond het ook nog meevallen inderdaad
pi_147536344
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 20:51 schreef V__L_N het volgende:
Morgen inderdaad minder wind, regen en iets warmer.

Overigens vond ik het weer vandaag niet verkeerd. 1x een bui op me kop gehad. Verder hou ik wel van een beetje wind.
Nee, ik had de hele tijd vijf minuten motregen, een paar minuten dat het normaal regende, eventjes met bakken en dan een halve minuut droog. Staat er normaal maar een tas, nu stonden er dus twee volle, "leuk". Dan ga je naar huis, kun je mooi tegen de wind in fietsen en draaien ze de kraan daar boven nog verder open ook. :(
* Een stoplicht springt op rood, een ander op groen, in Almelo is altijd wat te doen. *
  zaterdag 13 december 2014 @ 06:02:21 #163
430640 Pietertje71
Koala to the max!
pi_147536566
Mogguh :)

Vandaag laatste dagje vrij en (voorlopig) nog een dagje mantelzorgen ^O^

Ik wens jullie allemaal een fijne besteldag ^O^
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 21:50 schreef Rafierafie het volgende:

[..]

Ik heb voor 225 adressen twee tassen die op me wachten morgen. Ik heb niet gekeken welke folders erbij zaten maar alle tassen waren goed gevuld en behoorlijk zwaar.
Zaten daar de pakketjes ook al bij? oO/ ;)
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 10:18 schreef Pietertje71 het volgende:

[..]

Ja ook leuk met die 'flappers' van die fietstassen als je post wil pakken en de wind slaat er onder.... Enkele malen 'geluk' gehad dat ik mijn helm nog droeg (met vizier naar beneden) :{
Meestal rol ik ze op en 'prop' ze dan onder mijn rode bakje.

Zo dus:


Ik heb al gezien dat sommige scooterrijders het rekje er van af hebben gehaald om de bak rechtstreeks op de plaat te monteren. Zoals bij de NEOS.
Dit is gegarandeerd prettiger (Ja GEWELDIG!! Mike van TELLSELL!)
Sarcasm...isn't it ironic!?
Een goede grap mag vrienden kosten!
pi_147537189
hier hebben we voor de meeste wijken naast karwei en ah, ook de postcode loterij.

Voor 1 code hebben we daarnaast ook nog iets van COOP (die hier niet zit?) en nog een vijfde die ik ff vergeten ben.

Zou normaal die code lopen (die weer 170 gram folders zou hebben dan) maar ben gebeld om te wisselen. Vond ik helemaaaal niet erg
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_147537403
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 09:14 schreef superkimmi het volgende:
hier hebben we voor de meeste wijken naast karwei en ah, ook de postcode loterij.
Wat is die postcodeloterij irritant veel aan het spammen zeg, bij de concurrent ook één en al PCL.

Gelukkig een drogere dag. Gisteren 7 uur natgeregend. Mensen vroegen me wel binnen voor een warm drankje, maar ik was zo doorweekt aan alle kanten dat ik echt niet ergens kon gaan zitten. ;) Bovendien kan je maar beter doorlopen (als er geen draad meer droog is) om een beetje warm te blijven. Maar het aanbod was wel hartverwarmend.
pi_147537462
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 09:14 schreef superkimmi het volgende:
hier hebben we voor de meeste wijken naast karwei en ah, ook de postcode loterij.
Die hebben we hier allemaal, alleen een code heeft de C1000 er extra bij en een wijk (die ik loop) heeft ipv Karwei de C1000. Heb je de planning van volgende week al bekeken? Op dinsdag (week 51) en zaterdag (week 52) het Gamma foldertje, voor de rest is er weinig bijzonders.

[ Bericht 0% gewijzigd door Stoplichtjuh op 13-12-2014 10:24:57 ]
* Een stoplicht springt op rood, een ander op groen, in Almelo is altijd wat te doen. *
  zaterdag 13 december 2014 @ 12:47:01 #167
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_147539976
er zijn vandaag door de machine veel fouten gemaakt kijk de post goed na voordat je het in de bus doet groetjes XXXXX van Postnl

Nou dat beloofd wat.
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_147543525
Was best veel hier vandaag. Nouja, voor een normale dag, want het is natuurlijk wel nabij kerst inmiddels.

En kwam aardig gehavend uit mijn lopen vandaag. Behoorlijk wat sneetjes en wondjes doordat ik een wijk liep met heel veel strakgespannen brievenbussen.

En een flinke papiersnee onder mn nagel, die maar bleef bloeden
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 13 december 2014 @ 17:33:13 #169
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_147545661
Was prima te doen vandaag. Had zes folders voor mijn beide wijken. Was qua looptijd zelfs sneller klaar dan vorige week. In de sortering was ik wel een stukje langer bezig, maar dat is ook niet gek natuurlijk als je een pittige kast voor je hebt en genoeg blauwe en rode bakken
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_147545727
Hier was het enorm druk (veel tijd kwijt aan herladen), ze waren een half uur te laat, er zaten veel fouten in. Mooi weer meer dan een uur uitloop }:| ook weer lekker in het donker gelopen. Schiet in die buurten trouwens ook niet op, veel woningen in een soort van half overdekte gangetjes, die slecht verlicht zijn. Daar is het vanaf 4 uur al echt moeilijk om de adressen nog te lezen :X
Nobody ever seems to remember life is a game we play
  zaterdag 13 december 2014 @ 17:38:43 #171
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_147545800
Was niet te doen voor mij vandaag, de 4 hah's die ik had waren gelukkig handzaam ( even serieus wat een propaganda van de PCL, wanneer kappen ze daar eens mee?) Maar omdat de machines dus kapot waren kon ik ook in het donker alles staan te ontcijferen en 100 keer terug -.-
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_147546452
Ik had er weer van die zware boeken van de plaatselijke makelaar bij, voor bijna elk adres in bepaalde straten. Voor de zoveelste keer ook voor niet-bestaande huisnummers, hoe vaak ik al niet heb verzocht om deze te schrappen uit het bestand. De helft ook voor vertrokken bewoners, maar dat zal me een worst zijn, als ik ze maar kwijt ben. Heb ze over twee rondes verdeeld en als ze willen dat ik de kerst nog haal betalen ze de extra tijd maar mooi uit.

Ben ook kapot van het om de 5 minuten mijn omgevallen fiets overeind hijsen. Postfiets was deze week bij de fietsenmaker en dat liep door drukte een paar dagen uit.

Maar het goede nieuws: de eerste kerstfooien zijn binnen ;)
pi_147546730
Oooh nu je het hebt over boeken..... Vacansoleil :r
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_147547112
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 18:12 schreef VixenFromHell het volgende:
Oooh nu je het hebt over boeken..... Vacansoleil :r
Liever vakantie boeken dan vakantieboeken ;)
  zaterdag 13 december 2014 @ 18:27:54 #175
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_147547135
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 18:12 schreef VixenFromHell het volgende:
Oooh nu je het hebt over boeken..... Vacansoleil :r
De seasons :r
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_147548698
Ben gevraagd voor een extra wijk volgende week. Ben benieuwd. :) Wil graag breder inzetbaar worden
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 13 december 2014 @ 20:04:55 #177
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_147549896
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 18:12 schreef VixenFromHell het volgende:
Oooh nu je het hebt over boeken..... Vacansoleil :r
Viel wel mee toch? tenzij je een hele straat met die dingen had natuurlijk :P
Altijd onderweg naar het avontuur
  zaterdag 13 december 2014 @ 20:19:20 #178
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_147550358
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 19:19 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Ben gevraagd voor een extra wijk volgende week. Ben benieuwd. :) Wil graag breder inzetbaar worden
Ah tof!
Ben je wel beetje bekent daar of word het een hele nieuwe ervaring?
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_147551739
Volgens een planning die vandaag op het prikbord hing, zou iedere dag tot aan de kerst hier een piekdag worden. Lijkt mij ietwat overdreven, maar als ze dan ook piekdag aanvoer- en looptijden aanhouden vind ik het prima. :P
De enige uitzondering is 22 december. Dat wordt een drukke daldag.

Het lijkt er ook op dat ze het piramide-zetten weer hebben ingevoerd. Helaas doen ze het verkeerd om met groot spul voor en kerstkaarten achteraan. }:|
pi_147555958
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 december 2014 20:19 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Ah tof!
Ben je wel beetje bekent daar of word het een hele nieuwe ervaring?
Mja, best nieuw eigenlijk... Het is wel hetzelfde dorp als waar ik altijd loop, maar wel zo'n gedeelte waar ik eigenlijk nooit kom.
Sowieso ben/was ik van mezelf zo'n iemand die straten vaak aan een bepaald punt herkend en niet aan de naam. :') Maar sinds ik bij de post werk blijven straatnamen wel beter hangen. :P
  zaterdag 13 december 2014 @ 23:39:53 #181
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_147557672
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 22:58 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:

[..]

Mja, best nieuw eigenlijk... Het is wel hetzelfde dorp als waar ik altijd loop, maar wel zo'n gedeelte waar ik eigenlijk nooit kom.
Sowieso ben/was ik van mezelf zo'n iemand die straten vaak aan een bepaald punt herkend en niet aan de naam. :') Maar sinds ik bij de post werk blijven straatnamen wel beter hangen. :P
Haha ik was vroeger van het "ja blauwe auto op de hoek" onthouden.
:') Zag paar jaar later pas in waarom ik altijd verdwaalde. .
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_147558980
Ik heb gisteren trouwens een pakket gekregen van een paar straten verderop :')

Ik zei leg het maar beneden op de trap, dus kwam achteraf pas achter dat het niet voor mij was.

Wat nu? Wachten tot de chauffeur weer aanbelt en het pakket meeneemt? :P
  zondag 14 december 2014 @ 02:49:49 #183
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_147562152
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 00:19 schreef Thomas-sama het volgende:
Ik heb gisteren trouwens een pakket gekregen van een paar straten verderop :')

Ik zei leg het maar beneden op de trap, dus kwam achteraf pas achter dat het niet voor mij was.

Wat nu? Wachten tot de chauffeur weer aanbelt en het pakket meeneemt? :P
Misschien kan je zelf zo aardig zijn en het even naar het desbetreffende adres brengen?
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_147563967
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 21:01 schreef Rafierafie het volgende:
Volgens een planning die vandaag op het prikbord hing, zou iedere dag tot aan de kerst hier een piekdag worden. Lijkt mij ietwat overdreven, maar als ze dan ook piekdag aanvoer- en looptijden aanhouden vind ik het prima.
Hier hetzelfde, maar dat betekent dus wel (bij ons, in elk geval) dat veel wijken juist later op het depot liggen. Op daldagen ligt alles er vaak al om 11 uur.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_147569430
Gisteren was het wel een lekker weertje en dat was volgens mij ook het enige positive.

Post te laat, een grote takke zooi in zet en bundel volgorde en een xxl bundel van een andere wijk als bonus er bij. Buitenaf bij met het op de iets te zware fiets te stappen omgevallen en natuurlijk in die smerige boeren blubber drek. :'(

Volgende wijk min of meer het zelfde, ipv in de drek vallen, ben ik op een smerige betonnen randje gereden. Band lek en nog een mooie slag er in ook. :(
* Een stoplicht springt op rood, een ander op groen, in Almelo is altijd wat te doen. *
pi_147571341
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 02:49 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Misschien kan je zelf zo aardig zijn en het even naar het desbetreffende adres brengen?
Ja maar stel er is niemand thuis, dan heb ik voor niks gesjouwd. Het is niet even om de hoek.
pi_147574797
Godverdomme, waar heb ik nou toch weer mee ingestemd :') Ik ga morgen maar eens met de scooter en loopwijzer een rondje door die nieuwe wijk rijden. Alvast even rustig de buurt verkennen :)
pi_147574949
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 16:05 schreef Thomas-sama het volgende:

[..]

Ja maar stel er is niemand thuis, dan heb ik voor niks gesjouwd. Het is niet even om de hoek.
Als de pakketbezorger denkt dat ie het juist bezorgd heeft, komt ie het denk ik niet zo weer ophalen? Even via twitter proberen te regelen anders? :P
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_147575361
Had me ook extra beschikbaar gesteld voor volgende week. Hadden ze mij dinsdag ingepland voor een halve wijk van een uur en 10 minuten.. 8)7
Na een ingediend bezwaar, hebben ze me toch maar vrijgegeven.
pi_147575426
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 december 2014 23:39 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Haha ik was vroeger van het "ja blauwe auto op de hoek" onthouden.
:') Zag paar jaar later pas in waarom ik altijd verdwaalde. .
Ik ben ook niet echt een ster qua ruimtelijk inzicht. Dat is denk ik mijn vrouwelijke kant. ;) Bij kaart lezen in de auto moest ik ook altijd bij elke bocht de hele kaart meedraaien. Gelukkig dat je nu navigatiesystemen hebt. Ik heb inmiddels nagenoeg elke wijk in de wijde omtrek al heel vaak gelopen, dus nu rij ik overal blind op af, maar dat is meer omdat ik alle routes in mijn hoofd heb zitten. Een soort virtuele plattegrond in mijn hoofd heb ik helaas niet, en als iemand mij de weg vraagt weet ik wel altijd waar het is, maar ik kan het nooit echt uitleggen. Tenzij het echt twee straten verder is, of zo. Toen ik voor het eerst alleen liep, in de grijze oudheid, kon ik na afloop het kantoor niet meer terugvinden. Vandaar dat ik, als ik ergens vreemd loop, de hele tijd achter me kijk, zodat ik ook op de terugweg nog alles herken. En ik vaar dan inderdaad ook op herkenningspunten. Niet op auto's, maar bijv. kerken, uithangborden, etc.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_147576095
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 december 2014 23:39 schreef houdjemond het volgende:

[..]

Haha ik was vroeger van het "ja blauwe auto op de hoek" onthouden.
:') Zag paar jaar later pas in waarom ik altijd verdwaalde. .
Bij mij was het altijd "Bij de fietsenmaker in de straat." "Die dijk langs de rivier." "Die straat langs het voetbalveld."
Vaak klinkt een straatnaam me wel bekend, maar weet ik niet welke straat dat nou precies is. En als iemand dan bijvoorbeeld zegt "Waar de dokter zit." of "Waar je tante woont." is het "Ooooh daaaar. :') "
  zondag 14 december 2014 @ 18:38:02 #192
289633 V__L_N
Voor altijd
pi_147576826
Ik ben daarin geen vrouw hoor. Ik kan kaartlezen, de weg vinden en alles. Meestal weet ik wegen wel, straatnamen ook als ik er een paar keer ben geweest. En ik kan het altijd ook terug vinden.
Maar ik kan ook richting geven op z'n vrouws. Dus bij bepaalde herkenpunten links en rechts.

'T is een tik.
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
  zondag 14 december 2014 @ 19:58:07 #193
430640 Pietertje71
Koala to the max!
pi_147580063
Ik loop zelfs met een navigatiesysteem :P
Elke straatnaam,nummer met bijbehorende bewoners in geprogrammeerd. Gezien ik lawaaidoof ben, stond de volume altijd op 90, maar nu met oortje in. dat is beter.
Ik heb altijd bekijks(kom er maar in Rafierafie! :P ).

8)7 :+

Maar het gaat steeds beter met straatnamen en de bijbehorende bewonersnamen/gezichten te onthouden ^O^ (Ik loop/liep ook altijd met herkenningspunten. Laat staan dat ik elke straat hier in mijn eigen dorp ken :@ ) Ik ben meer van de : hier links 2de rechts en dan bij het het kerkje er in en alsmaar echt door. Weg volgen en dan aan de linker kant....)

Als het er eenmaal inzit, gaat het prima ^O^
Het duurt even, maar komt wel goed :)
Sarcasm...isn't it ironic!?
Een goede grap mag vrienden kosten!
  Redactie Frontpage / Sport zondag 14 december 2014 @ 20:14:43 #194
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_147580763
Als je de belangrijke straten in de buurt kent is het bezorgen al een stuk makkelijker, zelfs als je er verder onbekend bent. Met gewoon goed kijken kom je al een heel eind.

Ken je de wijken wel wat en je moet er meerdere lopen, dan doe ik het ook wel eens dat ik ze door elkaar ga lopen, als het maar tijdwinst oplevert :P

Zaterdag nog voor een deel gedaan en ook een door de voorbereider gemiste gele kaart leverde geen problemen op, omdat ik het eerste deel bij de sorteerkast ophaalde en het al zag. Scheelde weer een paar minuutjes binnensmonds vloeken op straat :P
Altijd onderweg naar het avontuur
  zondag 14 december 2014 @ 21:42:06 #195
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_147584802
quote:
14s.gif Op zondag 14 december 2014 20:14 schreef Peterselieman het volgende:
Als je de belangrijke straten in de buurt kent is het bezorgen al een stuk makkelijker, zelfs als je er verder onbekend bent. Met gewoon goed kijken kom je al een heel eind.

Ken je de wijken wel wat en je moet er meerdere lopen, dan doe ik het ook wel eens dat ik ze door elkaar ga lopen, als het maar tijdwinst oplevert :P

Zaterdag nog voor een deel gedaan en ook een door de voorbereider gemiste gele kaart leverde geen problemen op, omdat ik het eerste deel bij de sorteerkast ophaalde en het al zag. Scheelde weer een paar minuutjes binnensmonds vloeken op straat :P
Ik probeer wijken ook te combineren als dit handiger is inderdaad. Zeker op daldagen. Paar minuutjes vooraf nadenken kan echt zo een kwartier schelen..

Maar ik heb dan ook vrij snel een plattegrond in mijn hoofd zitten. Ik woon nu 4 jaar in Roosendaal, mijn schoonouders inclusief kinderen wonen er 26 jaar, maar ze geven allemaal toe dat ik Roosendaal het beste ken inmiddels :P
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
  Redactie Frontpage / Sport zondag 14 december 2014 @ 21:50:56 #196
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_147585206
De gebieden waar ik al eens geweest ben ken ik vrij goed, maar daar buiten zijn er nog genoeg wijken die ik nog niet gedaan heb, maar wat wil je ook als je in een groot gebied inzetbaar bent en ook ingezet wordt.

Deze week zal ik ook wel weer een paar nieuwe wijkjes leren. Laatste keer dat ik een voor mij nieuwe wijk had is geloof ik al weer een maand geleden.
Altijd onderweg naar het avontuur
  maandag 15 december 2014 @ 06:51:43 #197
430640 Pietertje71
Koala to the max!
pi_147593474
Goedemorgen :)

Geef mij maar kleine wijken/dorpen. Dat vind ik al genoeg. Ik heb niks met een stad ofzo.
Word er hyper/onrustig van :{
Maar ik ben tevreden met de wijken die ik nu heb. Het gaat op zich nog niet vervelen omdat ik het wel prettig vind om enige regelmaat te hebben. Zolang het niet eentonig begint te worden,maar toch weer divers omdat de situatie vaak per dag scheelt ook al doe je 'dezelfde ronde' :)
quote:
14s.gif Op zondag 14 december 2014 21:50 schreef Peterselieman het volgende:
De gebieden waar ik al eens geweest ben ken ik vrij goed, maar daar buiten zijn er nog genoeg wijken die ik nog niet gedaan heb, maar wat wil je ook als je in een groot gebied inzetbaar bent en ook ingezet wordt.

Deze week zal ik ook wel weer een paar nieuwe wijkjes leren. Laatste keer dat ik een voor mij nieuwe wijk had is geloof ik al weer een maand geleden.
Maar jij bent dan ook aanwinst voor PostNL ^O^

;)
Sarcasm...isn't it ironic!?
Een goede grap mag vrienden kosten!
pi_147593591
Ik heb maar gekozen voor een cadeaukaart van de Xenos als kerstpakket.
Kan altijd goed van pas komen.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
  maandag 15 december 2014 @ 10:34:12 #199
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_147595599
ik heb zaterdag meer tijd doorgeven via mijnwerk. Mijn TC had nog niet gereageerd (logisch ook, in het weekend), maar nu is natuurlijk mijn rooster van vorige week weg, dus kan ik niet zien of het is toegekend. Iemand enig idee of ik dat nog kan vinden?
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_147595647
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 10:34 schreef superkimmi het volgende:
ik heb zaterdag meer tijd doorgeven via mijnwerk. Mijn TC had nog niet gereageerd (logisch ook, in het weekend), maar nu is natuurlijk mijn rooster van vorige week weg, dus kan ik niet zien of het is toegekend. Iemand enig idee of ik dat nog kan vinden?
Klik onder het rooster op ""meer of minder tijd doorgeven" en dan op "vorige week"
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
  maandag 15 december 2014 @ 10:40:22 #201
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_147595692
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 10:37 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Klik onder het rooster op ""meer of minder tijd doorgeven" en dan op "vorige week"
Aah dankjewel! :) Zo simpel eigenlijk :)

En het is toegekend, toch fijn om te weten!
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_147597070
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 10:40 schreef superkimmi het volgende:

[..]

Aah dankjewel! :) Zo simpel eigenlijk :)

En het is toegekend, toch fijn om te weten!
Ik ben te laat geweest voor zaterdag :X had zondag uiterlijk 23.59 gemoeten en ik dacht er net daarna pas weer aan. Ben benieuwd of ze daar soepel mee omgaan als ik mail, of dat het dikke vette pech is, eigen schuld etc :o
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_147602134
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 11:44 schreef VixenFromHell het volgende:

[..]

Ik ben te laat geweest voor zaterdag :X had zondag uiterlijk 23.59 gemoeten en ik dacht er net daarna pas weer aan. Ben benieuwd of ze daar soepel mee omgaan als ik mail, of dat het dikke vette pech is, eigen schuld etc :o
Hier krijg je de tijd dan vaak een week later, op dat harmony ding staat het dan als bv. WK 50. Al boekte onze oude TC het altijd onder O REG, de huidige TC gebruikt veel meer verschillende zoals PRAATJE en zelfs KOFFIE. c_/

[ Bericht 0% gewijzigd door Stoplichtjuh op 15-12-2014 14:48:14 ]
* Een stoplicht springt op rood, een ander op groen, in Almelo is altijd wat te doen. *
pi_147605941
Zo, ik ben net even op speurtocht geweest. Het is inderdaad een lastige wijk zoals ik al dacht toen ik de plattegrond zag. Maar denk wel dat het helpt dat ik alvast ben gaan kijken. :)
pi_147609651
Toch maar de BiosCard gekozen :)
  Moderator dinsdag 16 december 2014 @ 06:27:34 #206
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_147627536
quote:
1s.gif Op maandag 15 december 2014 14:38 schreef Stoplichtjuh het volgende:

[..]

Hier krijg je de tijd dan vaak een week later, op dat harmony ding staat het dan als bv. WK 50. Al boekte onze oude TC het altijd onder O REG, de huidige TC gebruikt veel meer verschillende zoals PRAATJE en zelfs KOFFIE. c_/
Uitloop boeken onder opleiding. :')
Kunstmatig je budget halen noem ik dat.

Iedereen er weer zin in vandaag.?
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  dinsdag 16 december 2014 @ 06:42:58 #207
430640 Pietertje71
Koala to the max!
pi_147627582
Goedemorgen :)
Die extra tijd (en reden) is hier nog niet in te voeren. Dit, de gewerkte tijd (er wordt geen reden oid gevraagd voor een eventuele uitloop) gaat nog elke week middels een email naar de TC.
Of ik er zin in heb vandaag? Ja hoor :)

Van die collega die op papier ruim! onder de (mijn) looptijd gaat zitten en mij al +3maanden op elke (achterbakse) manier dan ook, de zinnen op mijn wijken heeft gezet, heb ik een (uitgebreide) melding van gemaakt. Dit om mijn TC hiervan op de hoogte te stellen en eventuele escalatie te voorkomen/vermijden met deze collega.
Ik ben benieuwd wat hier uit komt.

[ Bericht 6% gewijzigd door Pietertje71 op 16-12-2014 10:57:24 ]
Sarcasm...isn't it ironic!?
Een goede grap mag vrienden kosten!
pi_147628125
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 december 2014 06:27 schreef dud0r het volgende:

[..]

Iedereen er weer zin in vandaag.?
Is er een reden om er geen zin in te hebben dan?
* Een stoplicht springt op rood, een ander op groen, in Almelo is altijd wat te doen. *
pi_147628775
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 december 2014 06:27 schreef dud0r het volgende:
Iedereen er weer zin in vandaag.?
Ik wel, maar ik moet eerst nog post bezorgen ;)
pi_147630002
quote:
Ik wel, maar ik moet eerst nog post bezorgen ;)
:lol:

Voor mij vandaag een wijkje i.p.v. de gebruikelijke twee vanwege de verwachtte kerstdrukte ic.m. h.a.h. en een depot dat pas na 11:30 beleverd wordt, dus wie weet een lekker rustig dagje voor me vandaag.
pi_147636467
quote:
1s.gif Op maandag 15 december 2014 14:38 schreef Stoplichtjuh het volgende:

[..]

Hier krijg je de tijd dan vaak een week later, op dat harmony ding staat het dan als bv. WK 50. Al boekte onze oude TC het altijd onder O REG, de huidige TC gebruikt veel meer verschillende zoals PRAATJE en zelfs KOFFIE. c_/
Heb de tijd nu wel gekregen, maar in de toekomst is het dus wel dikke vette pech als je het niet via MijnPostNL hebt gedaan.... en daar heb je dus t/m de volgende dag voor. Dan dus maar aan leren om meteen als ik uit het werk kom dat spul in te vullen :X
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_147637366
Ik zag vanochtend op die dag-tot-dag knj-planning dat er op 31 december hah op het programma staat.
Wat is er dan gebeurd met "iedereen zo snel mogelijk van straat af"? Hoe komen ze op het lumineuze idee om juist op die dag hah in te plannen... op een woensdag :?
pi_147637483
Daar baalde ik ook al van idd :(
Nobody ever seems to remember life is a game we play
  dinsdag 16 december 2014 @ 16:22:32 #214
430640 Pietertje71
Koala to the max!
pi_147640645
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 14:45 schreef Rafierafie het volgende:
Ik zag vanochtend op die dag-tot-dag knj-planning dat er op 31 december hah op het programma staat.
Wat is er dan gebeurd met "iedereen zo snel mogelijk van straat af"? Hoe komen ze op het lumineuze idee om juist op die dag hah in te plannen... op een woensdag :?
Omdat er donderdag niet gewerkt wordt?
Maar wellicht die HAH naar vrijdag ipv woensdag ^O^
Sarcasm...isn't it ironic!?
Een goede grap mag vrienden kosten!
pi_147641057
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 16:22 schreef Pietertje71 het volgende:

[..]

Omdat er donderdag niet gewerkt wordt?
Maar wellicht die HAH naar vrijdag ipv woensdag ^O^
Donderdag word er doorgaans ook geen h.a.h. bezorgd, dus dat is niet echt een steekhoudend argument.
Voor 500 euro kunt u hier een bericht achterlaten, dat is echt fanta-stisch!
pi_147641188
Iemand al iets van ah mogen ontvangen?
pi_147641900
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 16:35 schreef Ikwilookevenwatzeggen het volgende:

[..]

Donderdag word er doorgaans ook geen h.a.h. bezorgd, dus dat is niet echt een steekhoudend argument.
maar rond de jaarwisseling hebben we altijd meer folders te bezorgen, dus wat dat betreft is het nu wel een steekhoudend argument.
pi_147641978
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 16:38 schreef ophaling10 het volgende:
Iemand al iets van ah mogen ontvangen?
de kerstfolder bedoel je? Heb hem niet gekregen, maar blijkbaar had ik hem wel moeten ontvangen, want ze werden vorige week woensdag rondgebracht. De bezorger heeft mij blijkbaar overgeslagen.
Hebben jullie trouwens wel eens een klacht ingediend over verkeerde post of geen folders ontvangen bij postnl? Ik heb al een paar keer verkeerde post gehad op bepaalde dagen of geen folders, maar ja, vind het dan toch weer lullig om te gaan klagen over een collega.
pi_147642259
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 17:01 schreef gelestipjes het volgende:

[..]

de kerstfolder bedoel je? Heb hem niet gekregen, maar blijkbaar had ik hem wel moeten ontvangen, want ze werden vorige week woensdag rondgebracht. De bezorger heeft mij blijkbaar overgeslagen.
Hebben jullie trouwens wel eens een klacht ingediend over verkeerde post of geen folders ontvangen bij postnl? Ik heb al een paar keer verkeerde post gehad op bepaalde dagen of geen folders, maar ja, vind het dan toch weer lullig om te gaan klagen over een collega.
nee ik bedoel de attentie dat was beloofd
pi_147642299
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 17:10 schreef ophaling10 het volgende:

[..]

nee ik bedoel de attentie dat was beloofd
dat duurt meestal wel even toch? Wat was de attentie eigenlijk? Of hebben ze dat niet bekend gemaakt?
  dinsdag 16 december 2014 @ 17:12:26 #221
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_147642335
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 16:38 schreef ophaling10 het volgende:
Iemand al iets van ah mogen ontvangen?
Ehrm wij hadden een mars en een snickers vorige week bij de hah, maar weet niet of dat van de appie was?

Vandaag van TC kerstbrood met poedersuiker en ECHTE (jawel) roomboter. O+
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  dinsdag 16 december 2014 @ 17:13:37 #222
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_147642368
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 17:01 schreef gelestipjes het volgende:

[..]

de kerstfolder bedoel je? Heb hem niet gekregen, maar blijkbaar had ik hem wel moeten ontvangen, want ze werden vorige week woensdag rondgebracht. De bezorger heeft mij blijkbaar overgeslagen.
Hebben jullie trouwens wel eens een klacht ingediend over verkeerde post of geen folders ontvangen bij postnl? Ik heb al een paar keer verkeerde post gehad op bepaalde dagen of geen folders, maar ja, vind het dan toch weer lullig om te gaan klagen over een collega.
Voordeel is dat ik mijn eigen post loop natuurlijk, in het verleden ook nooit klachten gehad eigenlijk.
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 16 december 2014 @ 17:54:52 #223
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_147643612
Vanmiddag even een klein wijkje weggelopen. Vijf tassen post, twee reclame en vier uren verder was ik klaar :P
Altijd onderweg naar het avontuur
  dinsdag 16 december 2014 @ 18:17:24 #224
289633 V__L_N
Voor altijd
pi_147644230
quote:
Hebben jullie trouwens wel eens een klacht ingediend over verkeerde post of geen folders ontvangen bij postnl? Ik heb al een paar keer verkeerde post gehad op bepaalde dagen of geen folders, maar ja, vind het dan toch weer lullig om te gaan klagen over een collega.
Ik heb laatst een keer informeel geklaagd bij mijn tc. Toen had ik van mijn 6 buren ook de post in de brievenbus. Leuk dat we allemaal het zelfde huisnummer hebben, maar misschien moet je ook naar het volgnummer kijken.
Over folders klaag ik niet. Daar krijg ik er zoveel van, zou ze niet eens missen.

Net wel een klacht ingediend over sandd. Kreeg gisteren avond om half 10 nog een poststuk in de brievenbus. Dat vind ik zo absurd, en klagen over sandd vind ik geen probleem. (Hoewel je privacy daar niet zo goed gewaarborgd is).

Had net de eerste kaartjes loper van spotta aan de deur. Beetje vroeg toch?
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
pi_147644393
Hier trouwens nog steeds geen goedkeuring danwel afkeuring van de verloflijsten. Lekker op tijd als je verlof had gevraagd voor week 1
pi_147644559
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 18:17 schreef V__L_N het volgende:

[..]

Ik heb laatst een keer informeel geklaagd bij mijn tc. Toen had ik van mijn 6 buren ook de post in de brievenbus. Leuk dat we allemaal het zelfde huisnummer hebben, maar misschien moet je ook naar het volgnummer kijken.
Over folders klaag ik niet. Daar krijg ik er zoveel van, zou ze niet eens missen.

Net wel een klacht ingediend over sandd. Kreeg gisteren avond om half 10 nog een poststuk in de brievenbus. Dat vind ik zo absurd, en klagen over sandd vind ik geen probleem. (Hoewel je privacy daar niet zo goed gewaarborgd is).

Had net de eerste kaartjes loper van spotta aan de deur. Beetje vroeg toch?
die gasten pleuren altijd alle folders bij iedereen voor de deur,en een tip vind ze niet waard
  dinsdag 16 december 2014 @ 18:51:26 #227
430640 Pietertje71
Koala to the max!
pi_147645253
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 16:58 schreef gelestipjes het volgende:

[..]

maar rond de jaarwisseling hebben we altijd meer folders te bezorgen, dus wat dat betreft is het nu wel een steekhoudend argument.
Dat vond ik dus ook :)
Sarcasm...isn't it ironic!?
Een goede grap mag vrienden kosten!
  dinsdag 16 december 2014 @ 18:55:33 #228
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_147645385
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 18:29 schreef ophaling10 het volgende:

[..]

die gasten pleuren altijd alle folders bij iedereen voor de deur,en een tip vind ze niet waard
Wij hebben een andere sticker op de bus ( man bijt hond is hier welkom ) beetje misleidend misschien,maar ik krijg dus geen folders of krantjes, maar rond oud en nieuw weten ze mijn deur wel te vinden, ja doei.
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_147646266
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 14:19 schreef VixenFromHell het volgende:

[..]

Heb de tijd nu wel gekregen, maar in de toekomst is het dus wel dikke vette pech als je het niet via MijnPostNL hebt gedaan.... en daar heb je dus t/m de volgende dag voor. Dan dus maar aan leren om meteen als ik uit het werk kom dat spul in te vullen :X
Kreeg vanmorgen nog een maitje waar in stond dat ze het gemaild willen hebben. :')
* Een stoplicht springt op rood, een ander op groen, in Almelo is altijd wat te doen. *
pi_147646542
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 18:22 schreef gelestipjes het volgende:
Hier trouwens nog steeds geen goedkeuring danwel afkeuring van de verloflijsten. Lekker op tijd als je verlof had gevraagd voor week 1
volgens de mail zouden we het op 6 december horen (niets dus), al stond er in die brief wel een andere datum.
* Een stoplicht springt op rood, een ander op groen, in Almelo is altijd wat te doen. *
pi_147646730
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 18:17 schreef V__L_N het volgende:

Had net de eerste kaartjes loper van spotta aan de deur. Beetje vroeg toch?
Nee hoor, is hier van de week ook al geweest voor een zakcentje!
"Everybody lies..."
House M.D.
pi_147647049
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 18:17 schreef V__L_N het volgende:

[..]

Ik heb laatst een keer informeel geklaagd bij mijn tc. Toen had ik van mijn 6 buren ook de post in de brievenbus. Leuk dat we allemaal het zelfde huisnummer hebben, maar misschien moet je ook naar het volgnummer kijken.
Over folders klaag ik niet. Daar krijg ik er zoveel van, zou ze niet eens missen.

Net wel een klacht ingediend over sandd. Kreeg gisteren avond om half 10 nog een poststuk in de brievenbus. Dat vind ik zo absurd, en klagen over sandd vind ik geen probleem. (Hoewel je privacy daar niet zo goed gewaarborgd is).

Had net de eerste kaartjes loper van spotta aan de deur. Beetje vroeg toch?
Tja ooit eens tegen mijn TC gezegd dat die gast in mijn straat loopt niet het verschil tussen 6 en 8 ziet of weet. Vrij snel daarna kan hij het toch wel goed doen. :)

Als ik s'morgens de kranten bezorg zie ik voor 6:00 ook wel eens eentje van Sandd bezig en vorig jaar zomer kwam ik er eentje om een uurtje of 3:30 bij een flat tegen.

Van de ochtend kranten beginnen ze vanaf morgen, eigenlijk zou je moeten schamen maar met een beetje geluk zit je over de 500 pleuro. Dat is altijd leuk dus ... :P
* Een stoplicht springt op rood, een ander op groen, in Almelo is altijd wat te doen. *
pi_147648371
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 16:58 schreef gelestipjes het volgende:

[..]

maar rond de jaarwisseling hebben we altijd meer folders te bezorgen, dus wat dat betreft is het nu wel een steekhoudend argument.
Bij mijn idee niet, dus wie weet is het plaatselijk een steekhoudend dan wel een niet steekhoudend argument.
Voor 500 euro kunt u hier een bericht achterlaten, dat is echt fanta-stisch!
pi_147648818
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 december 2014 20:19 schreef Ikwilookevenwatzeggen het volgende:

[..]

Bij mijn idee niet, dus wie weet is het plaatselijk een steekhoudend dan wel een niet steekhoudend argument.
Hebben ze bij jullie geen bouwmarkten dan? Want meestal zijn er op de zaterdag na 1 januari allerlei
aanbiedingen daar. Ik ga er dan ook vanuit dat het hah van de woensdag voor een bouwmarkt is, heb nog geen lijst gezien, maar dat is wel het meest voor de hand liggend
pi_147650174
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 20:30 schreef gelestipjes het volgende:

[..]

Hebben ze bij jullie geen bouwmarkten dan? Want meestal zijn er op de zaterdag na 1 januari allerlei
aanbiedingen daar. Ik ga er dan ook vanuit dat het hah van de woensdag voor een bouwmarkt is, heb nog geen lijst gezien, maar dat is wel het meest voor de hand liggend
Hier kan dat dan alleen de Gamma zijn en daar bezorgen we de folder op dinsdag al van. Het lijkt me onwaarschijnlijk dat die op dinsdag én woensdag een folder laten bezorgen. Van andere bouwmarkten heb ik hier nog nooit een folder gezien.
Hoe dan ook, als ze daadwerkelijk hah op die dag erbij pleuren ga ik niet op de fiets hoor. :{w
pi_147650621
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 17:10 schreef ophaling10 het volgende:

[..]

nee ik bedoel de attentie dat was beloofd
Welke attentie? Waar komt dit überhaupt vandaan?
Ik kan me niet herinneren dat ik ergens heb gelezen dat we iets zouden krijgen namelijk.
Laat Bol en H&M een keer zoiets doen voor het versturen van al die misbaksels van pakketjes.
  dinsdag 16 december 2014 @ 21:08:35 #237
289633 V__L_N
Voor altijd
pi_147650645
quote:
Hoe dan ook, als ze daadwerkelijk hah op die dag erbij pleuren ga ik niet op de fiets hoor. :{w
Wie zegt dat dat moet dan?
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
pi_147650828
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 21:08 schreef V__L_N het volgende:

[..]

Wie zegt dat dat moet dan?
TC, bedrijfsregels. Ik bedoel dat ik met de auto ga dan. Dat is SUPER VERBOTEN!!!! Ze zoeken het maar lekker uit.
pi_147651060
http://foodiesfavorites.com/food/daily-pie-post/
Ik heb vandaag een stuk taart bij iemand bezorgd dus. :')
Wie bestelt er nou één stuk ouwe taart voor ¤12,06? 8)7
pi_147651796
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 21:12 schreef Rafierafie het volgende:

[..]

TC, bedrijfsregels. Ik bedoel dat ik met de auto ga dan. Dat is SUPER VERBOTEN!!!! Ze zoeken het maar lekker uit.
You rascal you ;)
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
  dinsdag 16 december 2014 @ 21:37:55 #241
289633 V__L_N
Voor altijd
pi_147652163
quote:
TC, bedrijfsregels. Ik bedoel dat ik met de auto ga dan. Dat is SUPER VERBOTEN!!!! Ze zoeken het maar lekker uit
Man neem een karretje en ga aan de wandel. Dat gedoe met een auto, het kan nooit sneller zijn. Is ook nog is duur en dat brandstof verbruik is slecht voor het milieu.

Maar zo'n stuk taart mag je me best sturen trouwens.
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
pi_147653302
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 21:37 schreef V__L_N het volgende:

[..]

Man neem een karretje en ga aan de wandel. Dat gedoe met een auto, het kan nooit sneller zijn. Is ook nog is duur en dat brandstof verbruik is slecht voor het milieu.

Maar zo'n stuk taart mag je me best sturen trouwens.
Ik ga nooit met de auto en ik ben nooit eerder met de auto gegaan. Het gaat mij niet om sneller zijn en het milieu interesseert mij in dit geval ook geen reet.
Waar het mij om gaat is dat ik me op 31 december niet bijzonder veilig voel op straat. Nu besluiten ze opeens om op een daldag hah erbij te doen, waardoor je veel langer bezig bent dan anders op een woensdag. Daarbij is het onmogelijk om steeds mijn fiets in het zicht te houden en dus het risico loop dat grapjassen vuurwerk in de tassen gooien.
Voorheen was het altijd zo dat er zoveel mogelijk mensen zo vroeg mogelijk de straat op gingen om er zo voor te zorgen dat iedereen weer bijtijds thuis zou zijn.
Ik kan me niet voorstellen dat jij je prettig voelt als je op oudjaarsdag in je fel oranje jas als een potentieel doelwit voor vuurwerk gooiende kleuters door de straten schuift.

Met een karretje lopen is sowieso geen optie omdat er slechts twee beschikbaar zijn voor 25 wijken.

Posttaart? Ik vind het maar vreemd.
Lees ik mijn eigen reactie na, dacht ik even dat daar prostaat stond :P :N

[ Bericht 4% gewijzigd door Rafierafie op 16-12-2014 22:50:45 ]
  dinsdag 16 december 2014 @ 22:19:34 #243
289633 V__L_N
Voor altijd
pi_147654578
Ik heb een pesthekel aan vuurwerk en ben als kind een keer lelijk gebrand door vuurwerk. Ik loop vanaf begin december al niet zo lekker en ben blij met elke regendag. maar ik vertrouw mijn buurt wel. Kar in de buurt houden en gewoon gaan.

2 karren voor 25 wijken is sneu.
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
pi_147655627
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 22:19 schreef V__L_N het volgende:
Ik heb een pesthekel aan vuurwerk en ben als kind een keer lelijk gebrand door vuurwerk. Ik loop vanaf begin december al niet zo lekker en ben blij met elke regendag. maar ik vertrouw mijn buurt wel. Kar in de buurt houden en gewoon gaan.

2 karren voor 25 wijken is sneu.
Er staan 4 karren, maar een kan wel wat viagra gebruiken terwijl de andere overenthousiast is (ofwel: ze zijn niet meer in hoogte verstelbaar door roest) :P
Ik vertrouw die kleine kinderen met vuurwerk in mijn wijk niet en al het tuig uit de wijken rondom nog minder. Over het algemeen zijn de bewoners in mijn wijk zeer beschaafde mensen, maar ze houden bijzonder weinig toezicht op hun kinderen terwijl ze wegens een overschot aan geld idioot veel vuurwerk kopen voor ze.
pi_147657057
Het pakket naar Brazilië is na 4 weken aangekomen. Track en tracé was niet echt helpvol :')
  dinsdag 16 december 2014 @ 23:08:23 #246
289633 V__L_N
Voor altijd
pi_147657249
quote:
Er staan 4 karren, maar een kan wel wat viagra gebruiken terwijl de andere overenthousiast is (ofwel: ze zijn niet meer in hoogte verstelbaar door roest) :P
Ik vertrouw die kleine kinderen met vuurwerk in mijn wijk niet en al het tuig uit de wijken rondom nog minder. Over het algemeen zijn de bewoners in mijn wijk zeer beschaafde mensen, maar ze houden bijzonder weinig toezicht op hun kinderen terwijl ze wegens een overschot aan geld idioot veel vuurwerk kopen voor ze.
Kinderen zijn over het algemeen vrij bang voor me. Dus dat probleem heb ik minder. Bovendien houden ze hier wel van vuurwerk, maar wonen er ook heel veel bejaarden. Dus dan is het rustiger.

4 karren vind ik ook nogal sneu. Wij hebben er 2 voor 2 wijken. We moeten ze dan wel zelf onderhouden. Dus oliedruppelen enzo. Remmen missen wel bij allemaal. (En op dit moment mis ik nog steeds een tas)
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
  woensdag 17 december 2014 @ 06:09:18 #247
430640 Pietertje71
Koala to the max!
pi_147661229
Mogguh :)

Al enkele dagen loop ik tegen een flinke verkoudheid aan. BAH }:|
Maar paramolletjes doen nog steeds hun werk...tijdens het werk ;)


Ik vind het begrijpelijk dat sommigen graag op 31 december eerder thuis willen zijn, of zelfs helemaal niet willen werken, ivm o.a vuurwerk.
De HAH op die dag zal wel bestemd zijn voor een reclameactie die vanaf 1 januari in het nieuwe jaar loopt. Anders zie ik geen reden om dit zo in te plannen. Ik ben dus benieuwd welke HAH er dan wordt rondgebracht en of dit voor alle regio's geldt.

Over het algemeen valt het lastig vallen met vuurwerk hier (nog) wel mee (niet dat er niets wordt afgestoken, want flinke knallen zijn al enige weken waarneembaar ;) Ikzelf heb overigens weinig/niets met vuurwerk ) Tenminste ik heb het nog niet meegemaakt en collega's uit de buurt ook niet.
Opgeschoten jongelingen zijn niet bang voor mij en andersom ook niet en dat hoeft..moet! ook niet.
Ik groet ze altijd en dat is wederzijds. De jongere kids vinden mij ook aardig en zeggen altijd gedag :)
Respect afdwingen, bij wie dan ook, werkt averechts.

Het met de auto de wijk doen. Tsja, je bent en niet verzekerd en het mag niet. Overigens zie/zag ik dit meerdere pbz's doen. Totdat er een keer met iemand een ongeval gebeurde en de post beschadigd was.Weet niet meer hoe dat is afgelopen, maar er werd toen wel weer eventjes! strenger gecontroleerd.

[ Bericht 10% gewijzigd door Pietertje71 op 17-12-2014 06:37:15 ]
Sarcasm...isn't it ironic!?
Een goede grap mag vrienden kosten!
  woensdag 17 december 2014 @ 06:34:55 #248
430640 Pietertje71
Koala to the max!
pi_147661284
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 06:42 schreef Pietertje71 het volgende:

Van die collega die op papier ruim! onder de (mijn) looptijd gaat zitten en mij al +3maanden op elke (achterbakse) manier dan ook, de zinnen op mijn wijken heeft gezet, heb ik een (uitgebreide) melding van gemaakt. Dit om mijn TC hiervan op de hoogte te stellen en eventuele escalatie te voorkomen/vermijden met deze collega.
Ik ben benieuwd wat hier uit komt.
Politiek correct antwoord op gekregen.
Sarcasm...isn't it ironic!?
Een goede grap mag vrienden kosten!
  Moderator woensdag 17 december 2014 @ 07:29:44 #249
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_147661486
Kerstkaartjes kerstkaartjes *O*
Zo ontzettend veel kerstkaartjes *O*
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  woensdag 17 december 2014 @ 07:44:52 #250
430640 Pietertje71
Koala to the max!
pi_147661582
quote:
17s.gif Op woensdag 17 december 2014 07:29 schreef dud0r het volgende:
Kerstkaartjes kerstkaartjes *O*
Zo ontzettend veel kerstkaartjes *O*
Leuk om die iniemienie kerstkaartjes nog zo her en der in je posttas of schoudertas tegen te komen :')
Sarcasm...isn't it ironic!?
Een goede grap mag vrienden kosten!
pi_147661650
quote:
17s.gif Op woensdag 17 december 2014 07:29 schreef dud0r het volgende:
Kerstkaartjes kerstkaartjes *O*
Zo ontzettend veel kerstkaartjes *O*
Dat mocht ook wel een keertje, tot nu toe viel het qua ~:) kaarten ontzettend tegen.
* Een stoplicht springt op rood, een ander op groen, in Almelo is altijd wat te doen. *
  Moderator woensdag 17 december 2014 @ 08:10:46 #252
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_147661685
Klopt, begint nu een beetje aan te trekken. Waar ik wel van baal is dat het sorteercentrum hier achter loopt. Kerst post die we zaterdag al hadden moeten hebben kwam gisteren aan. Dan loop je achter de feiten aan door iemand anders toedoen. Daar kan ik niet zo goed tegen. }:|
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
pi_147661764
Ik weet niet wat ze hier hadden, maar bijna elke wijk kwam te laat. :{
Heb bij het dorphuis maar eventjes een bakkie koffie gedaan. c_/ :)
* Een stoplicht springt op rood, een ander op groen, in Almelo is altijd wat te doen. *
  woensdag 17 december 2014 @ 09:39:04 #254
430640 Pietertje71
Koala to the max!
pi_147662602
Voor de scooterrijders ;)
Handig bij slecht weer onderweg en/of late dienst en geen zn meer om naar huis te gaan :P
http://www.britishpathe.com/video/scooter-tent
"It's so simple, even a woman can put it together" :')
Sarcasm...isn't it ironic!?
Een goede grap mag vrienden kosten!
pi_147663088
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 21:07 schreef Rafierafie het volgende:

[..]

Welke attentie? Waar komt dit überhaupt vandaan?
Ik kan me niet herinneren dat ik ergens heb gelezen dat we iets zouden krijgen namelijk.
Laat Bol en H&M een keer zoiets doen voor het versturen van al die misbaksels van pakketjes.
Bij ons stond dit op mijnwerk gemeld en we kregen er een mailtje over. Iedereen die m bezorgd had zou wat krijgen van de AH..
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
  woensdag 17 december 2014 @ 10:20:47 #256
430640 Pietertje71
Koala to the max!
pi_147663352
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 10:07 schreef superkimmi het volgende:

[..]

Bij ons stond dit op mijnwerk gemeld en we kregen er een mailtje over. Iedereen die m bezorgd had zou wat krijgen van de AH..
Dat 'mijnwerk' zou onderhand al eens overal moeten werken. Maar de vooruitzichten zijn voor zover ik weet, ergens halverwege 2015 ofzoiets.
Sarcasm...isn't it ironic!?
Een goede grap mag vrienden kosten!
pi_147663899
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 10:07 schreef superkimmi het volgende:

[..]

Bij ons stond dit op mijnwerk gemeld en we kregen er een mailtje over. Iedereen die m bezorgd had zou wat krijgen van de AH..
Oh daar heb ik ook niets over gehoord. En er zijn nog wel mailtjes rond gegaan speciaal over die AH folder :o

Zie ook nu op de planning dat ze me morgen niet eens nodig hebben, en dat zo in de periode voor kerst :D
Morgen mooi eens kijken op de hoeveelste plek ik terecht kom voor een heel leuke woning! Deze heeft eerder te koop gestaan, dus kon al mooi even binnen spieken ;) heb de planner vast gewaarschuwd voor mogelijke bezichtigingen binnenkort :P

Hm, kreeg net een telefoontje van mijn bank. Iets over korting op rekeningen en verzekeringen voor PostNL personeel. Iemand die zoiets ook wel eens heeft gehad?
Viel me al op dat er gister een (gemiste) anonieme oproep was :P

[ Bericht 10% gewijzigd door VixenFromHell op 17-12-2014 12:01:57 ]
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_147667230
quote:
17s.gif Op woensdag 17 december 2014 07:29 schreef dud0r het volgende:
Kerstkaartjes kerstkaartjes *O*
Zo ontzettend veel kerstkaartjes *O*
Ik heb nog steeds spierpijn van de buslichting van zondag. Elke brievenbus zat propvol en we hadden natuurlijk te weinig buslichtingsrekken op de vestiging. Heb dus m'n krachttraining wel weer gehad afgelopen week. Nu even een dagje vrij om te herstellen voor komende zondag *O*
pi_147669821
Vorige jaren kwam het decembersalaris altijd voor het weekend(handig voor de kerstboodschappen) Weet iemand of het dit jaar ook is? Ik zie de datum op zondag 21 december staan namelijk.
Geen idee op welke data het vorige jaren stond hoor.
pi_147669904
Vandaag zelf de kerstkaarten geschreven, en me natuurlijk wel aan de regels gehouden.
Verder zelf 1 gekregen, de ander die in de bus lag was van de vorige bewoners, die al sinds 31 maart weg zijn.
pi_147670934
Behoorlijk wat kaartjes inderdaad. En allemachtig, wat maakt de machine toch weer enorm veel fouten. Had trouwens wel veel minder rode bakken dan gisteren. Gisteren had ik bij een bepaalde wijk 6 rode bakken, vandaag was het maar de helft
pi_147671359
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 15:11 schreef gelestipjes het volgende:
Behoorlijk wat kaartjes inderdaad. En allemachtig, wat maakt de machine toch weer enorm veel fouten. Had trouwens wel veel minder rode bakken dan gisteren. Gisteren had ik bij een bepaalde wijk 6 rode bakken, vandaag was het maar de helft
Dit in combinatie met verzenders die de verkeerde postcode gebruiken/ zeer onduidelijk schrijven zorgt voor veel gevonden fouten tijdens het lopen. Duidelijk is wel dat er bij de sortering ook helemaal niet meer op de machinepost wordt gelet (leuk die nieuwe regels). Naast de vele fouten zijn er eveneens behoorlijk wat kaarten helemaal kapot...
  woensdag 17 december 2014 @ 15:57:25 #263
430640 Pietertje71
Koala to the max!
pi_147672329
Middag :)

Veel kerstkaartjes...een aantal verkeerd(voor een ander dorp/stad), wederom een strata verkeerd. Gezien de volgorde is het in het systeem goed op volgorde gezet, maar op de kast blijkbaar nog(steeds!) verkeerd/niet aangepast.
Sarcasm...isn't it ironic!?
Een goede grap mag vrienden kosten!
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 17 december 2014 @ 16:05:43 #264
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_147672622
Vandaag hetzelfde wijkje als gister. Waren drie propvolle tassen, dus wel een stukje sneller klaar dan met de in totaal zeven van dinsdag.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_147673042
Vond het vandaag nogal meevallen, met 2 tot 3 rode bakken per wijk. Wel daarnaast per wijk ook nog 1 volle blauwe bak met ongesorteerde kerstkaartjes. Wel weer enorm veel fouten van de machine (of de operator). De gele kaarten zaten op volkomen willekeurige plekken, en regelmatig misten er segmenten die dan vervolgens in de bakken van een andere wijk weer opdoken. Zucht...
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
  woensdag 17 december 2014 @ 16:24:25 #266
289633 V__L_N
Voor altijd
pi_147673107
3 volle tassen met kerstkaarten. Ow wat een pret (stiekem vind ik kerstkaarten gewoon te leuk). Ik heb er vandaag voor mezelf 75 naar het postpunt gebracht. Beetje de post in leven houden.

Inderdaad wel veel stukkende kaarten en verkeerde. Sommige zelfs met geprinte adresstickers. Dat is dus wel weer vreemd.

Ben nog steeds gênant traag. 30 minuten over me tijd heen.
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
  woensdag 17 december 2014 @ 16:35:06 #267
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_147673337
Pff, leuk ook die dikke gidsen op een daldag :(
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_147673644
Hier ook veel kerstkaarten, maken het qua tijd te vergelijken met een normale donderdag.

Verder ook ongelofelijk hoe slecht hier gesorteerd was. :{ Twijfel of ik een boos bericht naar mijn TC ga sturen, of dat ik het er bij laat. Wil de voorbereiders niet teveel voor het hoofd stoten, want zullen het ook wel niet makkelijk hebben deze week. Maar mijn geduld is toch een keer op.
pi_147673841
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 10:44 schreef VixenFromHell het volgende:
Hm, kreeg net een telefoontje van mijn bank. Iets over korting op rekeningen en verzekeringen voor PostNL personeel. Iemand die zoiets ook wel eens heeft gehad?
Viel me al op dat er gister een (gemiste) anonieme oproep was :P
Heb het al gevonden, ik kan schijnbaar 50% korting krijgen op mijn betaalpakket :Y maar eens goed doorlezen straks hoe dat zit.

Hier ook veel kaarten en de tijd van een donderdag nodig gehad, en idd de nodige fouten.

Oh er komt morgen weer wat lekkers mee, en ik ben weer morgen niet ingepland _O-

[ Bericht 8% gewijzigd door VixenFromHell op 17-12-2014 17:14:49 ]
Nobody ever seems to remember life is a game we play
  woensdag 17 december 2014 @ 17:00:29 #270
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_147674113
Waar ik trouwens ook helemaal lijp van word zijn mensen die complete kabels en adapters door de brievenbus trekken voor de kerstversiering buiten.
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_147675353
quote:
Ben nog steeds gênant traag. 30 minuten over me tijd heen.
Je bent niet de enige. Ik ben ook zo traag ;( . Ik werk nu 2,5 maand als postbezorger. Afgelopen dinsdag 35 minuten over mijn tijd heen.
pi_147675407
quote:
1s.gif Op woensdag 17 december 2014 16:35 schreef houdjemond het volgende:
Pff, leuk ook die dikke gidsen op een daldag :(
liever nu dan dat ze alles voor morgen lieten staan waardoor de post weer veel te laat wordt afgevoerd. Bovendien zijn er geen daldagen in de kerstperiode
pi_147675523
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 16:46 schreef ebke het volgende:
Hier ook veel kerstkaarten, maken het qua tijd te vergelijken met een normale donderdag.

Verder ook ongelofelijk hoe slecht hier gesorteerd was. :{ Twijfel of ik een boos bericht naar mijn TC ga sturen, of dat ik het er bij laat. Wil de voorbereiders niet teveel voor het hoofd stoten, want zullen het ook wel niet makkelijk hebben deze week. Maar mijn geduld is toch een keer op.
maar was het echt slecht gesorteerd of waren het voor een groot deel machinefouten?

Ik vind het trouwens ook altijd wel irritant dat je door die kerstkaarten van die lelijke bundels krijgt, dat levert toch altijd wat chaos op in de tassen
pi_147675885
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 16:24 schreef V__L_N het volgende:
3 volle tassen met kerstkaarten. Ow wat een pret (stiekem vind ik kerstkaarten gewoon te leuk). Ik heb er vandaag voor mezelf 75 naar het postpunt gebracht. Beetje de post in leven houden.

Inderdaad wel veel stukkende kaarten en verkeerde. Sommige zelfs met geprinte adresstickers. Dat is dus wel weer vreemd.

Ben nog steeds gênant traag. 30 minuten over me tijd heen.
Nou ja, 30 minuten over je tijd heen met de Kerst is toch niet zo erg? Had ik vandaag ook. 2,5 uur bezig met een wijk waar op woensdag 2 uur voor staat.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
  woensdag 17 december 2014 @ 18:05:05 #275
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_147675956
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 18:03 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Nou ja, 30 minuten over je tijd heen met de Kerst is toch niet zo erg?
Helemaal niet nee. Normaal hou ik op daldagen ruim tijd over, maar nu moet ik ook extra tijd gaan schrijven.
pi_147675967
Sandd gaat nu ook al kerstkaarten bezorgen. Dat zal me wat worden. Aangezien ze maar 2x per week bezorgen is de kans dat een kaart die je nu verstuurt nog voor de kerst aankomt uiterst klein.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_147675988
quote:
1s.gif Op woensdag 17 december 2014 17:51 schreef gelestipjes het volgende:

[..]

maar was het echt slecht gesorteerd of waren het voor een groot deel machinefouten?

Ik vind het trouwens ook altijd wel irritant dat je door die kerstkaarten van die lelijke bundels krijgt, dat levert toch altijd wat chaos op in de tassen
Vooral dat eerste. Kaartjes vaak door elkaar. Complete delen van een straat bij een andere bundel.(Uiteraard kom je daar pas achter als je al lang uit die straat bent }:|) Dat soort fratsen.

Machinefouten heb ik ook voorbij zien komen, maar dat vind ik niet zo erg.
pi_147676017
Aan heel wat overledenen wordt nog (jaren) gedacht, dmv een kerstkaart.
Door het jaar heen niet dus...
pi_147676291
quote:
12s.gif Op woensdag 17 december 2014 17:45 schreef Misty1111 het volgende:

[..]

Je bent niet de enige. Ik ben ook zo traag ;( . Ik werk nu 2,5 maand als postbezorger. Afgelopen dinsdag 35 minuten over mijn tijd heen.
Maar gelukkig mag je in deze (donkere) dagen schrijven hoe lang je erover gedaan hebt.
  woensdag 17 december 2014 @ 18:20:00 #280
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_147676377
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 18:05 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Sandd gaat nu ook al kerstkaarten bezorgen. Dat zal me wat worden. Aangezien ze maar 2x per week bezorgen is de kans dat een kaart die je nu verstuurt nog voor de kerst aankomt uiterst klein.
quote:
Ik heb een kaart ontvangen die niet voor mij is?

Mocht je post hebben ontvangen die niet voor jou is bestemd, dan kun je deze retour sturen naar het onderstaande retouradres dat op de kaart of envelop staat
Sandd B.V., Postbus 60, 7300AB Apeldoorn.
Sandd Sandd-klanten sponsorten PostNL _O_
pi_147676512
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 18:06 schreef ebke het volgende:

[..]

Vooral dat eerste. Kaartjes vaak door elkaar. Complete delen van een straat bij een andere bundel.(Uiteraard kom je daar pas achter als je al lang uit die straat bent }:|) Dat soort fratsen.

Machinefouten heb ik ook voorbij zien komen, maar dat vind ik niet zo erg.
Maar die kaartjes zijn juist vaak machinefouten. Staat het adres er gewoon goed op en dan nog doet de machine het niet goed, of de code staat zelfs goed gedrukt op de envelop, maar toch zit ie op de verkeerde plek tussen de machinepost.
pi_147676559
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 18:05 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Sandd gaat nu ook al kerstkaarten bezorgen. Dat zal me wat worden. Aangezien ze maar 2x per week bezorgen is de kans dat een kaart die je nu verstuurt nog voor de kerst aankomt uiterst klein.
Nou, dat is bij postnl ook maar de vraag, zo goed doen die het ook niet. Ik had vorige week maandag al kaarten verstuurd, om de drukte voor te zijn, een heleboel van die kaarten kwamen pas vorige week vrijdag of zaterdag aan. Mijn kaarten naar het buitenland waren er nog eerder :')
pi_147676575
Trouwens dat heb ik ook nog wel eens, dat ik (als PostNL-bezorger) over mezelf (Sandd-bezorger) ga klagen, omdat ik een pakketje niet meer kwijt kan vanwege een te volle brievenbus.
  woensdag 17 december 2014 @ 18:29:39 #284
289633 V__L_N
Voor altijd
pi_147676624
quote:
Je bent niet de enige. Ik ben ook zo traag ;( . Ik werk nu 2,5 maand als postbezorger. Afgelopen dinsdag 35 minuten over mijn tijd heen.
Voor jou als beginner is het minder erg dan voor mij. Ik werk al iets langer bij de post :) Maar als manke gaat het niet zo snel.

quote:
Nou ja, 30 minuten over je tijd heen met de Kerst is toch niet zo erg? Had ik vandaag ook. 2,5 uur bezig met een wijk waar op woensdag 2 uur voor staat.
Wel voor mij :) 2.10 is de tijd en als ik er dan 2.40 over doe dan is dat schokkend. Dat gebeurde me niet al te vaak, vorige kerst geen dag (en volgens mij is het dit jaar rustiger) Ach het is niet dat het ze veel geld kost. Ik loop in 2 dagen toch geen 13 uur.
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
pi_147676714
Met de kerst ga ik juist niet zo haastig te werk, kun je meer uren schrijven. :9

Daarnaast, er zijn zoveel collega's die er langer over doen, waarom zou ik me dan nog gaan haasten als je toch je uren mag opschrijven...
Voor 500 euro kunt u hier een bericht achterlaten, dat is echt fanta-stisch!
  woensdag 17 december 2014 @ 18:37:48 #286
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_147676846
quote:
1s.gif Op woensdag 17 december 2014 17:47 schreef gelestipjes het volgende:

[..]

liever nu dan dat ze alles voor morgen lieten staan waardoor de post weer veel te laat wordt afgevoerd. Bovendien zijn er geen daldagen in de kerstperiode
Beetje zure opmerking van mij inderdaad, snap het wel, sowwy! :*

Ik ga me inderdaad ook niet haasten aangezien we gewoon mogen schrijven, werk aankomende maandag ook al een dag extra dus kom maar door met dat salaris
*O*

[ Bericht 0% gewijzigd door houdjemond op 17-12-2014 18:44:30 (autocorrect) ]
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_147677700
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 18:25 schreef gelestipjes het volgende:

[..]

Maar die kaartjes zijn juist vaak machinefouten. Staat het adres er gewoon goed op en dan nog doet de machine het niet goed, of de code staat zelfs goed gedrukt op de envelop, maar toch zit ie op de verkeerde plek tussen de machinepost.
Aha oke.
IK weet eerlijk gezegd ook helemaal niets over dat hele proces. :@
Ik zie enkel mijn tassen op het depot staan en dan ga ik de straat in.
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 17 december 2014 @ 19:28:32 #288
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_147678668
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 18:27 schreef posje het volgende:
Trouwens dat heb ik ook nog wel eens, dat ik (als PostNL-bezorger) over mezelf (Sandd-bezorger) ga klagen, omdat ik een pakketje niet meer kwijt kan vanwege een te volle brievenbus.
Heb je al een klacht ingediend? :P
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_147679118
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 18:27 schreef posje het volgende:
Trouwens dat heb ik ook nog wel eens, dat ik (als PostNL-bezorger) over mezelf (Sandd-bezorger) ga klagen, omdat ik een pakketje niet meer kwijt kan vanwege een te volle brievenbus.
Als ik bij Sandd zou werken zou ik ook steeds over mezelf klagen.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_147679353
quote:
12s.gif Op woensdag 17 december 2014 19:28 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Heb je al een klacht ingediend? :P
ja al vele ;) maar ik krijg alleen maar complimenten te horen
pi_147679774
Ik had gister een leuke met een bundel.
Onderop liggen alle tv-gidsen, en erbovenop de rest van de post. (is in een bejaardentehuis, daar ligt alles door elkaar, 1 huisnummer en dan nog de kamernummers).
Hadden ze nu dus alle a5 en kleinere formaten in 2 stapels op de gidsen gelegd, en daar bovenop weer a4 enveloppen.
Ik haal de elastieken ervan af en er dukelt zo een stapel post tussenuit.
pi_147679829
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 18:05 schreef Zelva het volgende:

[..]

Helemaal niet nee. Normaal hou ik op daldagen ruim tijd over, maar nu moet ik ook extra tijd gaan schrijven.
Zoals gelestipjes ook al zei hebben we nu ook even geen daldagen meer :P
Hier krijgen we nu standaard de tijd van een donderdag en dat was iig vandaag voldoende :)
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_147680695
De grote stukken linksom, de kleine post rechtsom, ze doen er alles aan om je scherp te houden, met de nodige post voor andere wijken ertussendoor.
  woensdag 17 december 2014 @ 21:26:56 #294
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_147683735
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 20:00 schreef VixenFromHell het volgende:

[..]

Zoals gelestipjes ook al zei hebben we nu ook even geen daldagen meer :P
Hier krijgen we nu standaard de tijd van een donderdag en dat was iig vandaag voldoende :)
Hier staat gewoon de daldagtijd (de drukke variant) op het rooster.
pi_147684125
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 21:26 schreef Zelva het volgende:

[..]

Hier staat gewoon de daldagtijd (de drukke variant) op het rooster.
dat was bij ons ook, alleen kregen we er wel een mail bij dat die tijden nog aangepast moesten worden
  woensdag 17 december 2014 @ 21:52:11 #296
384510 ledlamp
||D || ||M|| ||D
pi_147685168
Ik heb mijn werktijd van zaterdag nog niet aangepast op de website. Heb er namelijk langer over gedaan maar ik zie nu alleen maar mijn post voor komende zaterdag. Kan ik geen tijd meer toevoegen van afgelopen zaterdag?
pi_147685449
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 21:52 schreef ledlamp het volgende:
Ik heb mijn werktijd van zaterdag nog niet aangepast op de website. Heb er namelijk langer over gedaan maar ik zie nu alleen maar mijn post voor komende zaterdag. Kan ik geen tijd meer toevoegen van afgelopen zaterdag?
waarom doe je dat zo laat dan? Moet officieel voor maandag 09:00 want dan moeten ze de harmony van de week ervoor afsluiten
  woensdag 17 december 2014 @ 21:58:16 #298
384510 ledlamp
||D || ||M|| ||D
pi_147685516
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 21:57 schreef gelestipjes het volgende:

[..]

waarom doe je dat zo laat dan? Moet officieel voor maandag 09:00 want dan moeten ze de harmony van de week ervoor afsluiten
tentamens op school en normaal zit ik er nooit over heen dus ben het totaal vergeten

Het is ook niet eens mogelijk om te kijken of de extra tijd wel goed is gekeurd, of wel?
pi_147687458
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 21:58 schreef ledlamp het volgende:

[..]

tentamens op school en normaal zit ik er nooit over heen dus ben het totaal vergeten

Het is ook niet eens mogelijk om te kijken of de extra tijd wel goed is gekeurd, of wel?
Ik kon wel ergens klikken om de vorige week te zien. Daar kan ik ook zien wat ik er bij gekregen heb.
Uitloop kun je via die site uiterlijk de dag erna nog doorgeven..
Daar liep ik ook tegen aan want ik was dat vergeten, heb het toen uiteindelijk na een mailtje wel gekregen maar in de toekomst zouden ze het dan niet meer toekennen was de boodschap.
Nobody ever seems to remember life is a game we play
  woensdag 17 december 2014 @ 22:32:41 #300
384510 ledlamp
||D || ||M|| ||D
pi_147687796
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 22:28 schreef VixenFromHell het volgende:

[..]

Ik kon wel ergens klikken om de vorige week te zien. Daar kan ik ook zien wat ik er bij gekregen heb.
Uitloop kun je via die site uiterlijk de dag erna nog doorgeven..
Daar liep ik ook tegen aan want ik was dat vergeten, heb het toen uiteindelijk na een mailtje wel gekregen maar in de toekomst zouden ze het dan niet meer toekennen was de boodschap.
Wij moeten extra werk leveren zonder te mopperen. Als je dan een keer je extra tijd vergeet in te vullen heb je pech. Zo rockt postnl
  donderdag 18 december 2014 @ 05:46:36 #301
430640 Pietertje71
Koala to the max!
pi_147696492
Mogguh :)

quote:
1s.gif Op woensdag 17 december 2014 17:00 schreef houdjemond het volgende:
Waar ik trouwens ook helemaal lijp van word zijn mensen die complete kabels en adapters door de brievenbus trekken voor de kerstversiering buiten.
Hahaha, viel mij ook al op. :')
quote:
1s.gif Op woensdag 17 december 2014 17:51 schreef gelestipjes het volgende:

[..]

maar was het echt slecht gesorteerd of waren het voor een groot deel machinefouten?

Ik vind het trouwens ook altijd wel irritant dat je door die kerstkaarten van die lelijke bundels krijgt, dat levert toch altijd wat chaos op in de tassen
Idem.
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 18:05 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Sandd gaat nu ook al kerstkaarten bezorgen. Dat zal me wat worden. Aangezien ze maar 2x per week bezorgen is de kans dat een kaart die je nu verstuurt nog voor de kerst aankomt uiterst klein.
Weer extra gezeur aan het adres van de Postnl pbz als: waar blijven mijn kaarten!? Prijs van de postzegel verhogen maar er niets van terug zien! etc...etc...
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 18:06 schreef ebke het volgende:

[..]

Vooral dat eerste. Kaartjes vaak door elkaar. Complete delen van een straat bij een andere bundel.(Uiteraard kom je daar pas achter als je al lang uit die straat bent }:|) Dat soort fratsen.

Machinefouten heb ik ook voorbij zien komen, maar dat vind ik niet zo erg.
Yep. Het is was hier wel een mix van foute zet-, en sorteerpost. Ach het houd je wakker :P
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 19:41 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Als ik bij Sandd zou werken zou ik ook steeds over mezelf klagen.
_O- _O- _O-
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 21:57 schreef gelestipjes het volgende:

[..]

waarom doe je dat zo laat dan? Moet officieel voor maandag 09:00 want dan moeten ze de harmony van de week ervoor afsluiten
Hier doe ik het meestal op zaterdag na mijn wijk, maar soms door drukte of luiheid O~) pas ergens in de volgende week.
Overigens is mij nooit medegedeeld dat het voor maandag 09:00 moest, alleen dat het op de maandag (iig voor dinsdag)moest, want de TC die het leest is er niet op een maandag.

quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 18:29 schreef V__L_N het volgende:

[..]

Voor jou als beginner is het minder erg dan voor mij. Ik werk al iets langer bij de post :) Maar als manke gaat het niet zo snel.

[..]

Wel voor mij :) 2.10 is de tijd en als ik er dan 2.40 over doe dan is dat schokkend. Dat gebeurde me niet al te vaak, vorige kerst geen dag (en volgens mij is het dit jaar rustiger) Ach het is niet dat het ze veel geld kost. Ik loop in 2 dagen toch geen 13 uur.
Beetje prestatiedwangneurose?
Zijn de goeden voor PostNL ^O^

[ Bericht 5% gewijzigd door Pietertje71 op 18-12-2014 05:56:09 ]
Sarcasm...isn't it ironic!?
Een goede grap mag vrienden kosten!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')