Wat zat erin als ik mag vragen?quote:Op woensdag 10 december 2014 00:02 schreef Thomas-sama het volgende:
Geen HEMA cadeaukaart tussen
Vorig jaar het verrassinspakket gekozen, achteraf beetje spijt
Dat weet ik niet meer preciesquote:Op woensdag 10 december 2014 00:06 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Wat zat erin als ik mag vragen?
Hallo Voordeel Kerst(aanbiedingskrantje) wat je normaliter in de winkel ziet liggen of thuis krijgt als je in de buurt van een JUMBO woont.quote:Op dinsdag 9 december 2014 20:59 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
Wat zat erbij van de Jumbo dan?
Ik leef nogsteeds met je mee, maar dan wel met eenquote:Hier mochten we vanochtend 6 volle rolcontainers met hah en nog eens 4 met post uitladen.
Schijnbaar vonden ze het een goed idee om naast die zware hah ook nog eens de Villa d'arte ertussen te gooien![]()
Dat mocht ik vandaag allemaal fijn rondbrengen op een fiets met een lekke voorband.
Gevolg: Rafierafie heeft af en toe flink staan schelden.
Doe die nul er af en voiląquote:Op dinsdag 9 december 2014 21:38 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
of het moet 50/uur opleveren(dat zit er helaas niet in)
Die folder had ik er dus ook bijquote:Op dinsdag 9 december 2014 22:37 schreef gelestipjes het volgende:
Wat een boekwerk trouwens, dat kerstding van de jumbo, maar goed dat die blijkbaar door een ander werd rondgebracht en dat wij slechts de standaard jumbofolder hoefden te doen.
Idd.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:27 schreef Rafierafie het volgende:
http://bvpp.nl/index.php/(...)et-begint-bij-jezelf
[..]![]()
Naam en adres op de achterkant van een envelop is wat overdreven. Postcode en huisnummer zijn voldoende.
Ik denk niet dat je dat kerstding van de jumbo erbij gaat krijgen, volgens mij is die echt te zwaar voor ons, heb hem net even gewogen, 325 gram! Daarbij vergeleken stellen de kerstedities van de c1000 en AH-folders weinig meer voorquote:Op woensdag 10 december 2014 05:11 schreef Pietertje71 het volgende:
Die folder had ik er dus ook bij
Het is alleen onduidelijk of ik de (dikkere)kersteditie van de AH of van JUMBO er, deze of volgende week, bij krijg...of beiden
[..]
Ik lees net folders van 186 gram, dus nee geen JUMBO-editiesquote:Op woensdag 10 december 2014 08:29 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je dat kerstding van de jumbo erbij gaat krijgen, volgens mij is die echt te zwaar voor ons, heb hem net even gewogen, 325 gram! Daarbij vergeleken stellen de kerstedities van de c1000 en AH-folders weinig meer voor
Totaal aantal folders in dat postcodegebied.quote:Op woensdag 10 december 2014 08:47 schreef Pietertje71 het volgende:
[..]
Ik lees net folders van 186 gram, dus nee geen JUMBO-edities
Voorbeeldje OGS: postcode-jaartal-50Wo(week/dag)-2958(aantal folders?)-186(gewicht)
In dit geval zijn het de pakketjes in jouw gebied.quote:Op woensdag 10 december 2014 09:02 schreef Rafierafie het volgende:
[..]
Totaal aantal folders in dat postcodegebied.![]()
Je begint het al aardig te leren allemaal. Ga zo door!
in de bouwvak hebben er al heel veel mensen vrij meestal, dus ik denk dat dat sowieso al niet echt een optie zou zijnquote:Op woensdag 10 december 2014 09:23 schreef swimmie86 het volgende:
Om half 11 vakantieoverleg. Dat wordt weer ruziemaken.
Ik heb voor de zomer 2 opties, anders hebben vriend en ik geen vakantie samen.
En ik zit ook liever niet vast aan de bouwvak, want dan is alles nog duurder lijkt het wel.
quote:Op woensdag 10 december 2014 09:06 schreef Pietertje71 het volgende:
[..]
In dit geval zijn het de pakketjes in jouw gebied.
*vluchtmodus*
HAH die je op vrijdag aantreft moet je niet diezelfde dag al lopen hoor!quote:Ik heb die uitdraaien nog nooit gezien ofzo. Gewoon pakken wat je die ochtend/middag/avond aan treft en gaan![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 10 december 2014 09:45 schreef Rafierafie het volgende:
[..]![]()
[..]
HAH die je op vrijdag aantreft moet je niet diezelfde dag al lopen hoor!
Je hebt overduidelijk nog veel te leren.![]()
Je stelt me toch teleur.
Volgens mij in dit geval op het depot.quote:
Oh, dus die tassen met AH-folders die zojuist op mijn depot werden afgeleverd hoef ik niet vandaag mee te nemen?quote:Op woensdag 10 december 2014 09:45 schreef Rafierafie het volgende:
[..]![]()
[..]
HAH die je op vrijdag aantreft moet je niet diezelfde dag al lopen hoor!
Je hebt overduidelijk nog veel te leren.![]()
Je stelt me toch teleur.
Zo word je binnengehaald, maar na een paar weken slaat het om. Dan ben je ineens te langzaam en gaan ze je schaduwen in je eigen wijk. Toch?quote:Op woensdag 10 december 2014 10:49 schreef Pietertje71 het volgende:
[..]
Overigens word je als scooterbezorger in de watten gelegd met uitgebreide lunchpakketten, bonussen etc. t.o.v. de lopende of fietsende pbz
Die zijn alvast voor volgend jaar.quote:Op woensdag 10 december 2014 11:07 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Oh, dus die tassen met AH-folders die zojuist op mijn depot werden afgeleverd hoef ik niet vandaag mee te nemen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |