abonnement Unibet Coolblue
  Moderator zaterdag 7 maart 2015 @ 10:41:41 #27
249559 crew  Lavenderr
pi_150380358
'Onderzoeksresultaten weer bekijken als MH370 in mei niet terecht is'

Als het vermiste vliegtuig MH370 aan het einde van de maand mei nog niet gevonden is, zullen de eerder verkregen onderzoeksresultaten opnieuw bekeken worden.

Dat meldt AP zaterdag. Aan de hand van de frisse blik op de resultaten, wordt een nieuw onderzoeksplan gemaakt.

Een jaar na het verdwijnen van Malaysia Airlines vlucht MH370 komt de Maleisische luchtvaartautoriteit met een tussenrapport van het onderzoek naar de verdwijning.

Zondag is het precies een jaar dat de Boeing 777 van de radar verdween. Ondanks een intensieve zoektocht ontbreekt vooralsnog ieder spoor. Het rapport bevat details over het technisch onderzoek.

Indische Oceaan

Het toestel van Malaysia Airlines verdween op 8 maart 2014 van de radar tijdens een vlucht van Kuala Lumpur naar Peking. Het toestel is waarschijnlijk in de Indische Oceaan gestort, maar tot nu toe ontbreekt nog ieder spoor. Er wordt intensief gezocht in een gebied van zestigduizend vierkante kilometer.

Australië en Maleisië hebben samen omgerekend ruim 84 miljoen euro bij elkaar gelegd voor de zoektocht naar het vliegtuig. Maandag liet de vice-premier van Australië, Warren Truss, doorschemeren dat hij wellicht een punt wil zetten achter de zoektocht.

http://www.nu.nl/buitenla(...)niet-terecht-is.html

Misschien ook goed om er een punt achter te zetten. Kunnen de nabestaanden rouwen.
  zaterdag 7 maart 2015 @ 15:10:41 #28
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_150385795
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 10:41 schreef Lavenderr het volgende:

[...]

Misschien ook goed om er een punt achter te zetten. Kunnen de nabestaanden rouwen.
Kun je rouwen als er nooit wat gevonden wordt?

Twee nabestaanden, Sarah Bajc en Ghyslain Wattrelos, en waarschijnlijk nog wel meer, zijn ontevreden over de uitkomst van dit onderzoek. Iemand moet iets weten, zeggen ze.

http://www.nytimes.com/20(...)or-answers.html?_r=0
Op donderdag 4 april 2024 19:36 schreef Aoibhin het volgende:
Verrek ja, ik zie nu ook Jezus in de aardbeien :o
pi_150472178
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 10:41 schreef Lavenderr het volgende:
'Onderzoeksresultaten weer bekijken als MH370 in mei niet terecht is'

Als het vermiste vliegtuig MH370 aan het einde van de maand mei nog niet gevonden is, zullen de eerder verkregen onderzoeksresultaten opnieuw bekeken worden.

Dat meldt AP zaterdag. Aan de hand van de frisse blik op de resultaten, wordt een nieuw onderzoeksplan gemaakt.

Een jaar na het verdwijnen van Malaysia Airlines vlucht MH370 komt de Maleisische luchtvaartautoriteit met een tussenrapport van het onderzoek naar de verdwijning.

Zondag is het precies een jaar dat de Boeing 777 van de radar verdween. Ondanks een intensieve zoektocht ontbreekt vooralsnog ieder spoor. Het rapport bevat details over het technisch onderzoek.

Indische Oceaan

Het toestel van Malaysia Airlines verdween op 8 maart 2014 van de radar tijdens een vlucht van Kuala Lumpur naar Peking. Het toestel is waarschijnlijk in de Indische Oceaan gestort, maar tot nu toe ontbreekt nog ieder spoor. Er wordt intensief gezocht in een gebied van zestigduizend vierkante kilometer.

Australië en Maleisië hebben samen omgerekend ruim 84 miljoen euro bij elkaar gelegd voor de zoektocht naar het vliegtuig. Maandag liet de vice-premier van Australië, Warren Truss, doorschemeren dat hij wellicht een punt wil zetten achter de zoektocht.

http://www.nu.nl/buitenla(...)niet-terecht-is.html

Misschien ook goed om er een punt achter te zetten. Kunnen de nabestaanden rouwen.
Dat zou, los van de ontdekte vulkaantjes en zulks, wel behoorlijk zonde zijn van de moeite, tijd en geld.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_150486158
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  dinsdag 10 maart 2015 @ 11:46:12 #31
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_150490999
Een servetje dat is aangespoeld op een strand aan de westkust van Australië wordt onderworpen aan een onderzoek, omdat het mogelijk aan boord van de vermiste vlucht MH370 is geweest. Het doekje zat nog in een Malaysia Airlines-verpakking, meldden Australische media dinsdag.

Een echtpaar vond het doekje op het strand ten noorden van Perth, afgelopen juli. Ze vonden het vreemd dat het nog verpakt was en namen het mee. Nu wordt het onderzocht in de Australische hoofdstad Canberra. Volgens experts is het goed mogelijk dat het lichte pakje in zee een grote afstand heeft afgelegd.

Dat voedt de theorie dat het doekje aan boord van de vermiste vlucht MH370 was. Dat toestel vloog vorig jaar maart van Maleisië naar China, maar verdween van de radar. Vermoedelijk maakte het rechtsomkeert en stortte het ver uit de Australische westkust in de Indische Oceaan. Mocht het servetje aan boord zijn geweest, dan is het het eerste voorwerp aan boord van MH370 dat is gevonden.
Mogelijk spoor van MH370 gevonden
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_150491449
Daar zijn ze potverdikkeme snel mee dan, 9 maanden later _O-
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  dinsdag 10 maart 2015 @ 12:16:09 #33
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_150491738
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 12:03 schreef kalinhos het volgende:
Daar zijn ze potverdikkeme snel mee dan, 9 maanden later _O-
Zoiets kan gewoon maanden op de zee hebben rond gedobberd 't is ook geen groot object.
En veel mensen zullen er gewoon langs heen gelopen zijn!
en het was al in Juli vorige jaar gevonden he!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_150491876
Ja dat bedoel ik. Dat ding vinden ze in juli, en voor zover ik het uit het bericht kan halen, hebben ze dat ding gewoon in huis laten liggen en het pas onlangs aan Canberra gegeven. Dat of ze zijn al 9 maanden bezig met het te onderzoeken.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  woensdag 18 maart 2015 @ 04:47:02 #35
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_150761779
Missing Malaysia Airlines flight MH370 was 'hijacked by Russians', claims aviation expert

MALAYSIA Airlines flight MH370 which was been missing for more than a year may have been hijacked by Russians, an aviation expert has claimed today.

Jeff Wise said re-interpretation of existing data leads him to believe someone with "sophisticated" knowledge may have tampered with flight data.

He said his suspicions fell on Russia because its advanced knowledge in the aviation industry would have give them the know-how to alter the data.

Mr Wise added that three Russians were onboard MH370 - with one just a few feet away from the area they needed to access to tamper with flight data.

Het hele artikel: http://www.express.co.uk/(...)in-conspiracy-theory
Op donderdag 4 april 2024 19:36 schreef Aoibhin het volgende:
Verrek ja, ik zie nu ook Jezus in de aardbeien :o
pi_150771500
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 12:20 schreef kalinhos het volgende:
Ja dat bedoel ik. Dat ding vinden ze in juli, en voor zover ik het uit het bericht kan halen, hebben ze dat ding gewoon in huis laten liggen en het pas onlangs aan Canberra gegeven. Dat of ze zijn al 9 maanden bezig met het te onderzoeken.
Dat of het is gewoon fake.

Een vliegtuig vinden ze niet, maar een pakje servetjes zogenaamd wel. :')
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_150771905
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 04:47 schreef Domnivoor het volgende:
Missing Malaysia Airlines flight MH370 was 'hijacked by Russians', claims aviation expert

MALAYSIA Airlines flight MH370 which was been missing for more than a year may have been hijacked by Russians, an aviation expert has claimed today.

Jeff Wise said re-interpretation of existing data leads him to believe someone with "sophisticated" knowledge may have tampered with flight data.

He said his suspicions fell on Russia because its advanced knowledge in the aviation industry would have give them the know-how to alter the data.

Mr Wise added that three Russians were onboard MH370 - with one just a few feet away from the area they needed to access to tamper with flight data.

Het hele artikel: http://www.express.co.uk/(...)in-conspiracy-theory
Waarschijnlijk die Meneer Wise zegt dat ie gelooft dat er mensen op de maan zijn geweest en 19 arabs met mesjes heeft vleigtuigen in de toren gevlogen.
Ik geloof er geen reet van dit verhaal.

Conspiracy fodder,imo.

http://jeffwise.net/about-the-author/

Jeff Wise is a science writer and author of Extreme Fear: The Science of Your Mind in Danger. A contributing editor at Travel + Leisure, he’s also written for Time, Businessweek, The New York Times, New York, Men’s Health, Men’s Journal, Psychology Today, Reader’s Digest, and many others.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_150771966
quote:
12s.gif Op woensdag 18 maart 2015 13:25 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat of het is gewoon fake.

Een vliegtuig vinden ze niet, maar een pakje servetjes zogenaamd wel. :')
Wat denk je dat makkelijker aanspoelt ;)
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_150772107
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 13:37 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Wat denk je dat makkelijker aanspoelt ;)
Ik denk dat de kans dat een zakje servetjes aanspoelt én gevonden wordt op 1000en kms van de zogenaamde rampplek (de plaats waar het "vliegtuig" in zee gekomen is) zo minimaal klein is dat ik het verhaal afdoe als fantasie.

Doen alsof je een zakje servetjes gevonden hebt, is vele malen makkelijker natuurlijk.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_150772771
quote:
12s.gif Op woensdag 18 maart 2015 13:41 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik denk dat de kans dat een zakje servetjes aanspoelt én gevonden wordt op 1000en kms van de zogenaamde rampplek (de plaats waar het "vliegtuig" in zee gekomen is) zo minimaal klein is dat ik het verhaal afdoe als fantasie.

Doen alsof je een zakje servetjes gevonden hebt, is vele malen makkelijker natuurlijk.
Als het niet gevonden wordt weet je ook niet of het aangespoeld is natuurlijk. Dus je maakt er nu 2 argumenten van (én het spoelt aan, én het wordt gevonden) maar dat is onzin. Zonder het ene is er het andere immers niet. Hoezo vind je het onzin eigenlijk?

Doen alsof je een zakjes servetjes vindt is vele malen makkelijker. Ja, dat klopt. Dat maakt het niet ondenkbaar dat zoiets aangespoeld kan zijn. Het is ook vele malen makkelijker om 2 torens in 2 gebouwen te vliegen in plaats van het in scene te zetten. Dat argument (het is vele malen makkelijker om ) houdt je in andere discussies ook niet tegen om met de meest vreemde theoriëen op de proppen te komen.

Je aanhalingstekens zijn onzin.

[ Bericht 11% gewijzigd door kalinhos op 18-03-2015 14:01:04 ]
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  Moderator woensdag 18 maart 2015 @ 14:02:55 #41
249559 crew  Lavenderr
pi_150773110
quote:
12s.gif Op woensdag 18 maart 2015 13:41 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik denk dat de kans dat een zakje servetjes aanspoelt én gevonden wordt op 1000en kms van de zogenaamde rampplek (de plaats waar het "vliegtuig" in zee gekomen is) zo minimaal klein is dat ik het verhaal afdoe als fantasie.

Doen alsof je een zakje servetjes gevonden hebt, is vele malen makkelijker natuurlijk.
Daar zijn ze weer; de insinuerende aanhalingstekens w/
pi_150773159
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 04:47 schreef Domnivoor het volgende:
Missing Malaysia Airlines flight MH370 was 'hijacked by Russians', claims aviation expert

MALAYSIA Airlines flight MH370 which was been missing for more than a year may have been hijacked by Russians, an aviation expert has claimed today.

Jeff Wise said re-interpretation of existing data leads him to believe someone with "sophisticated" knowledge may have tampered with flight data.

He said his suspicions fell on Russia because its advanced knowledge in the aviation industry would have give them the know-how to alter the data.

Mr Wise added that three Russians were onboard MH370 - with one just a few feet away from the area they needed to access to tamper with flight data.

Het hele artikel: http://www.express.co.uk/(...)in-conspiracy-theory
En hier wat info over de krant Daily Express,welbekend als rechtse,roddelblad:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Daily_Express

De Daily Express is een Brits dagblad op tabloidformaat. De krant werd opgericht in 1900 en is in het bezit van Northern & Shell. Het was de eerste krant ter wereld met een kruiswoordpuzzel.[bron?] Het aantal lezers van de krant ligt rond de half miljoen en de politieke mening is rechts, conservatief en populistisch, tegen de EU, immigranten, buitenlanders en minderheden.

Al sinds de oprichting richt de krant zich naast politiek, algemeen en economisch nieuws vooral op sport, roddel, seksgerelateerde schandalen, de "sterren", vrouwenzaken als mode en stijl. Er verschijnen er ook veel sensationele verhalen over verkeersongelukken en morbide moorden en verkrachtingen met veel zwaar getroffen slachtoffers. Veel van deze artikelen worden verduidelijkt met bloederige foto's van de slachtoffers en exclusieve interviews met hen of hun familie. De krant wordt over het algemeen genoemd en erkend als boulevardblad, maar noemt zichzelf, net als zijn grote concurrent de Daily Mail, netter, degelijker, beschaafder en meer "middle-class" dan boulevardbladen als The Sun. Ofschoon de krant dan ook geen Page Three girl heeft, worden veel artikelen opgeleukt met foto's van halfnaakte jonge vrouwen, met name de roddel- en schandaalartikelen.

De krant lijkt op terreinen als lettertypen, politieke mening, nieuwskeuze en schrijfstijl erg op de Daily Mail. De krant wordt wel eens racisme en nationalisme verweten, met name vanwege de politieke mening, het plaatsen van Engelands patroonheilige Joris (heilige)Saint George als logo en de Union Jack op de voorpagina bij historisch nieuws. Ondanks het rechtse karakter van de krant, steunde de Daily Express bij de verkiezingen van 2001 de linkse Labour Partij van Tony Blair, maar in 2004 steunde de krant weer de Conservatieve Partij, zoals voorheen.

De krant werd na de dood van prinses Diana bekend vanwege de ellenlange complottheorieën en verslagen over haar dood, die bijna dagelijks de voorpagina haalden. Dit heeft het blad de bijnaam de "Diana Express" gegeven.[bron?] Vanwege de conservatieve mening van de krant wordt de doelgroep volgens de Britse comedy Yes, Minister gevormd door "de mensen die vinden dat het land zou moeten worden bestuurd zoals het vroeger werd bestuurd".[bron?]
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_150773182
Ik denk dat de kans dat mijn tante de zus van mijn vader is én de dochter van mijn oma zo minimaal klein is dat het wel fantasie moet zijn.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_150773218
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 14:03 schreef Tingo het volgende:

[..]

En hier wat info over de krant Daily Express,welbekend als rechtse,roddelblad:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Daily_Express

De Daily Express is een Brits dagblad op tabloidformaat. De krant werd opgericht in 1900 en is in het bezit van Northern & Shell. Het was de eerste krant ter wereld met een kruiswoordpuzzel.[bron?] Het aantal lezers van de krant ligt rond de half miljoen en de politieke mening is rechts, conservatief en populistisch, tegen de EU, immigranten, buitenlanders en minderheden.

Al sinds de oprichting richt de krant zich naast politiek, algemeen en economisch nieuws vooral op sport, roddel, seksgerelateerde schandalen, de "sterren", vrouwenzaken als mode en stijl. Er verschijnen er ook veel sensationele verhalen over verkeersongelukken en morbide moorden en verkrachtingen met veel zwaar getroffen slachtoffers. Veel van deze artikelen worden verduidelijkt met bloederige foto's van de slachtoffers en exclusieve interviews met hen of hun familie. De krant wordt over het algemeen genoemd en erkend als boulevardblad, maar noemt zichzelf, net als zijn grote concurrent de Daily Mail, netter, degelijker, beschaafder en meer "middle-class" dan boulevardbladen als The Sun. Ofschoon de krant dan ook geen Page Three girl heeft, worden veel artikelen opgeleukt met foto's van halfnaakte jonge vrouwen, met name de roddel- en schandaalartikelen.

De krant lijkt op terreinen als lettertypen, politieke mening, nieuwskeuze en schrijfstijl erg op de Daily Mail. De krant wordt wel eens racisme en nationalisme verweten, met name vanwege de politieke mening, het plaatsen van Engelands patroonheilige Joris (heilige)Saint George als logo en de Union Jack op de voorpagina bij historisch nieuws. Ondanks het rechtse karakter van de krant, steunde de Daily Express bij de verkiezingen van 2001 de linkse Labour Partij van Tony Blair, maar in 2004 steunde de krant weer de Conservatieve Partij, zoals voorheen.

De krant werd na de dood van prinses Diana bekend vanwege de ellenlange complottheorieën en verslagen over haar dood, die bijna dagelijks de voorpagina haalden. Dit heeft het blad de bijnaam de "Diana Express" gegeven.[bron?] Vanwege de conservatieve mening van de krant wordt de doelgroep volgens de Britse comedy Yes, Minister gevormd door "de mensen die vinden dat het land zou moeten worden bestuurd zoals het vroeger werd bestuurd".[bron?]
Ik geloof ze ook niet. Wat denk jij dat er met MH370 gebeurd is, Tingo?
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  woensdag 18 maart 2015 @ 14:07:49 #45
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_150773323
quote:
12s.gif Op woensdag 18 maart 2015 13:41 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik denk dat de kans dat een zakje servetjes aanspoelt én gevonden wordt op 1000en kms van de zogenaamde rampplek (de plaats waar het "vliegtuig" in zee gekomen is) zo minimaal klein is dat ik het verhaal afdoe als fantasie.

Doen alsof je een zakje servetjes gevonden hebt, is vele malen makkelijker natuurlijk.
De kans dat jij de loterij wint is minimaal klein. De kans dat iemand de loterij wint is 100%.
Zo is het ook met die servetjes: de kans dat dit ene zakje servetjes op die plek aan de Australische kust aanspoelt is oneindig klein, maar de kans dat er ergens iets aanspoelt is al vele malen groter.
Op donderdag 4 april 2024 19:36 schreef Aoibhin het volgende:
Verrek ja, ik zie nu ook Jezus in de aardbeien :o
pi_150773438
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 14:05 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Ik geloof ze ook niet. Wat denk jij dat er met MH370 gebeurd is, Tingo?
Ik weet niet.
Van de fotos, beelden en gedrag van de mensen bij 't vliegveld,ik vond de hele zaak erg verdacht vanaf 't begin dus ik heb niet erg verder ingediept.Er zijn leukere dingen in 't leven dan opzoeken alle kleine detaillen over 'n mogelijk nep verhaal,denk ik.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  woensdag 18 maart 2015 @ 14:10:58 #47
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_150773442
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 14:05 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Ik geloof ze ook niet. Wat denk jij dat er met MH370 gebeurd is, Tingo?
Ik geloof het verhaal van Jeff Wise van The Daily Express ook niet, ik wilde het alleen in de groep gooien voor discussie ;)
Op donderdag 4 april 2024 19:36 schreef Aoibhin het volgende:
Verrek ja, ik zie nu ook Jezus in de aardbeien :o
pi_150773555
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 14:10 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik weet niet.
Van de fotos, beelden en gedrag van de mensen bij 't vliegveld,ik vond de hele zaak erg verdacht vanaf 't begin dus ik heb niet erg verder ingediept.Er zijn leukere dingen in 't leven dan opzoeken alle kleine detaillen over 'n mogelijk nep verhaal,denk ik.
Uiteraard, maar dat weerhoudt je er bij andere zaken ook niet van om het te doen, anders zat je ook niet hier, toch?
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_150773605
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 14:07 schreef Domnivoor het volgende:

[..]

De kans dat jij de loterij wint is minimaal klein. De kans dat iemand de loterij wint is 100%.
Zo is het ook met die servetjes: de kans dat dit ene zakje servetjes op die plek aan de Australische kust aanspoelt is oneindig klein, maar de kans dat er ergens iets aanspoelt is al vele malen groter.
Los van dat weet je pas dat ze aangespoeld zijn, als ze gevonden worden. Van iets wat je niet vindt kan je ook niet met zekerheid zeggen dat het aangespoeld is.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  Moderator woensdag 18 maart 2015 @ 14:20:31 #50
249559 crew  Lavenderr
pi_150773788
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2015 14:10 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik weet niet.
Van de fotos, beelden en gedrag van de mensen bij 't vliegveld,ik vond de hele zaak erg verdacht vanaf 't begin dus ik heb niet erg verder ingediept.Er zijn leukere dingen in 't leven dan opzoeken alle kleine detaillen over 'n mogelijk nep verhaal,denk ik.
:D
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')