Slofjes heb ik gekregen van iemand en heb ze ook zelf besteld bij iemand op marktplaats die ze haakt of breit, zal zo even kijken of ik hhet kan vinden.quote:Op maandag 29 december 2014 20:14 schreef AwayTL het volgende:
Waar kopen jullie slofjes en beenwarmers dan?
Vast niet gewoon bij de hema of wel?
quote:Op maandag 29 december 2014 20:14 schreef AwayTL het volgende:
Waar kopen jullie slofjes en beenwarmers dan?
Vast niet gewoon bij de hema of wel?
Niets tegen de hema hoorquote:Op maandag 29 december 2014 20:40 schreef Franny_G het volgende:
[..].
I heeft deze hema slofjes.
[ afbeelding ]
als ik denk aan aug.baby, dan denk ik aan de late zomerquote:Op maandag 29 december 2014 20:47 schreef mousemicky het volgende:
Ik kom hier alvast een beetje meespieken. Als als alles goed is met baby to be wil ik ook een doek om te gaan dragen. Nu alleen een Storchenwiege carrier, maar da's voor een hele mini toch nog niet zo handig. En ik wil ook wel eens afwisseling. Jongen of meisje weten we nog niet, en uk wordt dan als het goed is geboren in augustus, dus een najaars/winterdoek moet t worden
Dus..... ik sta open voor mooie deals, als iemand zn doek gaat verkopenEisen van manlief: niet roze, paars of met te meisjesachtige motiefjes. Een beetje een sotere doek dus
Ik wil een LE Tula.quote:Op maandag 29 december 2014 20:17 schreef pinquit het volgende:
De tula dr alweer uit moppert? Waarom?
UD is echt eind augustus, kan dus goed een half september baby wordenquote:Op maandag 29 december 2014 21:07 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]
als ik denk aan aug.baby, dan denk ik aan de late zomer![]()
Ik zat ook al te verzinnen wat voor soort doek dan handig zou zijn...maar een warmere doek is niet onhandig idd. De herfst staat dan al om de hoek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |