Laat je niet weerhouden door het knopen!!quote:Op donderdag 18 december 2014 21:31 schreef Minarosa het volgende:
Door jullie ben ik nu de Emeibaby aan het googlen, mooi ding. Wij zijn van plan om veel te gaan dragen en eigenlijk vind ik een doek ook wel heel leuk, maar ik zie nogal op tegen het knopen (ben niet zo handig). Zo'n ringsling ziet er ook wel relatief gemakkelijk uit.
Pic?!quote:Op donderdag 18 december 2014 21:08 schreef L-E het volgende:
[..]
TettenLieve foto!
Oh, en hij lijkt op mijn jongste toen hij pasgeboren was, wat gek!
quote:Op donderdag 18 december 2014 21:06 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Herkenbaar hoorIk schrik nu ook af en toe als ik foto's zie
Mijn vriend gluurde gisteravond mee en naast dat hij het sowieso een toffe foto vond (SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.) zei hij ook: wat een leuke baby, ze lijkt op I!
En dat zie ik inderdaad ook, komt denk ik door de wenkbrauwen en de wangetjes..
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
quote:Op vrijdag 19 december 2014 16:03 schreef Franny_G het volgende:
[..]
Mijn vriend gluurde gisteravond mee en naast dat hij het sowieso een toffe foto vond () zei hij ook: wat een leuke baby, ze lijkt op I!
En dat zie ik inderdaad ook, komt denk ik door de wenkbrauwen en de wangetjes..
Handig hè?quote:Op vrijdag 26 december 2014 21:11 schreef DJMomo het volgende:
Ik hield gisteren ook weer van mijn doekjes. Ik voorzag al parkeerproblemen bij SM voor de deur. Thuis al een fcc geknoopt. Auto idd twee straten verder geparkeerd, Jaap van maxi in fcc en hopsa. Zo naar SM gewandeld. Terug dito.
Ik zat net bij de sale van name it te kijken en kwam dit mutsje tegen, zocht jij niet zoiets?quote:Op zaterdag 27 december 2014 16:36 schreef Spees_Eend het volgende:
Hilmo's baby is denk ik een week of 11 (bijna even oud als mijn dochter) en daarbij zou ik wel iets voorzichtiger zijn met de kou
Goed onthouden! Ik heb twee Cosilana mutsjes gekocht inmiddels, maar oohhh, dezequote:Op zaterdag 27 december 2014 17:04 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Ik zat net bij de sale van name it te kijken en kwam dit mutsje tegen, zocht jij niet zoiets?
http://nl.nameit.com/name(...)=40%2f44&forceScope=
/toch enigszins ontopic
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
Daar kunnen ze ook leuk in hangenquote:Op maandag 29 december 2014 15:48 schreef Shandaly het volgende:
Enige lappen stof die ik mag kopen voorlopig is gordijnstof
Ook een zomerdoek toevalligquote:Op maandag 29 december 2014 16:00 schreef Kyara het volgende:
[..]
Daar kunnen ze ook leuk in hangen
Maar die doek staat jullie wel erg mooi!
Ik ga hier ook wat doeken verkopen. Draag een stuk minder en pak toch meestal de Tula.En funds nodig voor een Tula Toddler...
quote:Op maandag 29 december 2014 16:00 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ik ga hier ook wat doeken verkopen. Draag een stuk minder en pak toch meestal de Tula.En funds nodig voor een Tula Toddler...
Ik zie opties hier!quote:Op maandag 29 december 2014 16:09 schreef GotC het volgende:
Ik zit er juist over te denken om m'n Tula Toddler weer te verkopen. Pak sneller een doek
Welke heb je? En denk vooral ook aan mijquote:Op maandag 29 december 2014 16:09 schreef GotC het volgende:
Ik zit er juist over te denken om m'n Tula Toddler weer te verkopen. Pak sneller een doek
Arrowsquote:Op maandag 29 december 2014 16:15 schreef Kyara het volgende:
[..]
Welke heb je? En denk vooral ook aan mij
quote:Op maandag 29 december 2014 16:00 schreef Kyara het volgende:
[..]
SPOILER: ik heb ook dingen te koopOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
Slofjes heb ik gekregen van iemand en heb ze ook zelf besteld bij iemand op marktplaats die ze haakt of breit, zal zo even kijken of ik hhet kan vinden.quote:Op maandag 29 december 2014 20:14 schreef AwayTL het volgende:
Waar kopen jullie slofjes en beenwarmers dan?
Vast niet gewoon bij de hema of wel?
quote:Op maandag 29 december 2014 20:14 schreef AwayTL het volgende:
Waar kopen jullie slofjes en beenwarmers dan?
Vast niet gewoon bij de hema of wel?
Niets tegen de hema hoorquote:Op maandag 29 december 2014 20:40 schreef Franny_G het volgende:
[..].
I heeft deze hema slofjes.
[ afbeelding ]
als ik denk aan aug.baby, dan denk ik aan de late zomerquote:Op maandag 29 december 2014 20:47 schreef mousemicky het volgende:
Ik kom hier alvast een beetje meespieken. Als als alles goed is met baby to be wil ik ook een doek om te gaan dragen. Nu alleen een Storchenwiege carrier, maar da's voor een hele mini toch nog niet zo handig. En ik wil ook wel eens afwisseling. Jongen of meisje weten we nog niet, en uk wordt dan als het goed is geboren in augustus, dus een najaars/winterdoek moet t worden
Dus..... ik sta open voor mooie deals, als iemand zn doek gaat verkopenEisen van manlief: niet roze, paars of met te meisjesachtige motiefjes. Een beetje een sotere doek dus
Ik wil een LE Tula.quote:Op maandag 29 december 2014 20:17 schreef pinquit het volgende:
De tula dr alweer uit moppert? Waarom?
UD is echt eind augustus, kan dus goed een half september baby wordenquote:Op maandag 29 december 2014 21:07 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]
als ik denk aan aug.baby, dan denk ik aan de late zomer![]()
Ik zat ook al te verzinnen wat voor soort doek dan handig zou zijn...maar een warmere doek is niet onhandig idd. De herfst staat dan al om de hoek
Oh, heb je dat patroon van Etsy? Ben daar zo benieuwd naar!quote:Op dinsdag 30 december 2014 17:56 schreef Burdie het volgende:
Och, al voedend met maar 4% batterij op mijn telefoon vond ik het een acceptabele manier van me uitdrukken.
Ik vind er niks an, die indio. Volgens mijn man is het zijn favoriete doek, maar hij ligt al maanden ongebruikt te wezen
. Ik pak zelf graag de Ellevill met merino wol
hoewel ik maar weinig draag. Heb net wel alles in huis gehaald voor het zelf knutselen van een tula lookalike ssc
.
Tweedehands mag ook natuurlijk. Maar ook op Marktplaats gaan ze voor meer dan deze beginnersdoeken. En dat vind ik zonde.quote:Op dinsdag 30 december 2014 17:37 schreef Moppert het volgende:
Het doet zijn dingik ben er zelf niet zo over te spreken maar dat is heel persoonlijk.
Ik denk dat het als je geen ervaring hebt met andere doeken er heel tevreden over zal zijn.
Maar in feite kan je gewoon knopen met iedere geweven doek, voorkeuren zijn zo persoonlijk.
Wil je echt een nieuwe doek of is een tweedehandse ook een optie?
Die zijn vaak zachter en fijner om mee te knopen.
Ik heb eens een LF in huis gehad en vond het een beest, niet fijn.quote:Op dinsdag 30 december 2014 18:26 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Tweedehands mag ook natuurlijk. Maar ook op Marktplaats gaan ze voor meer dan deze beginnersdoeken. En dat vind ik zonde.
Goede tip van de Facebook-groep.quote:Op dinsdag 30 december 2014 20:24 schreef klaprooss het volgende:
Och mijn hele stash zou wel uit Indio's mogen bestaan![]()
ik hou er van!!
[..]
Ik heb eens een LF in huis gehad en vond het een beest, niet fijn.
Een Yaro is van dezelfde prijsklasse en vond ik fijner.
Maar zo zie je al weer, smaken verschillen echt met doeken!
Er is trouwens op facebook een groep voor tweedehandsdoeken (draagdoekenmarkt).
Hier staan doeken in verschillende prijsklassen maar vaak wel al zachter dan nieuw
Agreedquote:Op dinsdag 30 december 2014 20:24 schreef klaprooss het volgende:
Een Yaro is van dezelfde prijsklasse en vond ik fijner.
Het zijn vegen over de hele doek dus ik zou er idd denk ik wel omheen kunnen knippen, maar ik neig toch meer naar verkopen. Ik vind hem erg stug en ik knip liever niet in zulke dure stofquote:Op dinsdag 30 december 2014 18:15 schreef Burdie het volgende:
Ik weet nog niet zeker of ik het Etsy patroon ga maken of zelf een patroon teken... eerlijk gezegd neig ik naar dat laatste, dan wordt het sowieso naar mijn zin.
Hoe erg was de verkleuring ook alweer? Misschien kan je van het overige stuk een ssc naaien.
¤25 vind ik wel magertjes hoor.
Die webwinkel is wel erg fijn trouwens mevrouwcactus.quote:Op dinsdag 30 december 2014 17:32 schreef MevrouwCactus het volgende:
http://www.naturebabies.nl/little-frog-amazonit.html
Is dat iets qua draagdoek om mee te beginnen? Ik vind de kleurtjes wel leuk en de prijs ook... We krijgen een april-baby, dus het hoeft geen winterdoek te zijn.
EDIT: of deze: http://www.naturebabies.nl/little-frog-flourite.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |