SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verschil tussen een ergonomische drager en niet-ergonomische drager
(bijvoorbeeld Babybjorn of Chicco):
Zo hoort een pasgeboren baby in de doek te zitten:![]()
Hoe groot ben jij? Ik kan met deze lengte zonder probleem een fwcc knopen (toch wel de meestgebruikte knoop bij een pasgeboren baby), maar ik ben klein en tenger.quote:Op woensdag 10 december 2014 15:51 schreef Cholula het volgende:
Ik ben nog zoekende Phaidra. Kan ik hiermee ook een pasgeboren baby dragen?
Daarnaast een vraag, ook mijn man ziet het dragen wel zitten, maar dan wel een draagzak. Welke raden jullie aan voor mijn toch wel forse lief? Ik zat te denken aan de bondolino. Is dat een optie?
Ik heb ook deze maten en krijg met een maat 5 een fwcc geknoopt, maar een 4 zou wel echt te kort zijn voor mij.quote:Op woensdag 10 december 2014 15:59 schreef Cholula het volgende:
Ik ben 1.73 met maat 36. Wordt een beetje krap denk ik?
Geen sorry nodig hoor! Ik weet dat het niet heel 'normaal' is om met een 4 een fwcc te kunnen knopen, daarom vroeg ik het ook.quote:Op woensdag 10 december 2014 16:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik heb ook deze maten en krijg met een maat 5 een fwcc geknoopt, maar een 4 zou wel echt te kort zijn voor mij.
Sorry Phaidra..
Simon!quote:Op woensdag 10 december 2014 15:30 schreef Phaidra het volgende:
In de herhaling:
Mijn Neobulle Simon maat 4 staat in de verkoop. Ik heb er zelf 50 euro exclusief verzenden voor betaald (ook via Fok! overgenomen). Fijne, iets dikkere doek die heel makkelijk knoopt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ditquote:Op woensdag 10 december 2014 17:46 schreef Vlindur het volgende:
Ik wil doeken waar ik alles mee kan doen, niet meerdere doeken met eigen specialiteit
Om de naam zou ik 'm wel willenquote:Op woensdag 10 december 2014 15:30 schreef Phaidra het volgende:
In de herhaling:
Mijn Neobulle Simon maat 4 staat in de verkoop. Ik heb er zelf 50 euro exclusief verzenden voor betaald (ook via Fok! overgenomen). Fijne, iets dikkere doek die heel makkelijk knoopt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja ditquote:Op woensdag 10 december 2014 23:04 schreef Kyara het volgende:
Dat was voor mij juist de rechtvaardiging voor meerdere doeken
Dunne zomerdoek, een 7 voor fancy afkopen, een mooie 6, een 4 voor ruck en dubbeldragen en nog een 6 die niet weg mag want eerste doek. En de tula natuurlijk.
Oh, ik zou naast haar gaan zitten en heel schaapachtig kijkenquote:Op vrijdag 12 december 2014 13:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
Lol.. Ik zit in de bus met baby in de draagdoek en verderop zit een mevrouw nèt iets te luid al een paar keer te zeggen (niet direct tegen mij, natuurlijk) dat ze het zo zielig vindt voor de baby en dat ik gewoon een kinderwagen moet kopen.
Niet!quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
Lol.. Ik zit in de bus met baby in de draagdoek en verderop zit een mevrouw nèt iets te luid al een paar keer te zeggen (niet direct tegen mij, natuurlijk) dat ze het zo zielig vindt voor de baby en dat ik gewoon een kinderwagen moet kopen.
Dit ook.quote:Op woensdag 10 december 2014 23:04 schreef Kyara het volgende:
Dat was voor mij juist de rechtvaardiging voor meerdere doeken
Dunne zomerdoek, een 7 voor fancy afkopen, een mooie 6, een 4 voor ruck en dubbeldragen en nog een 6 die niet weg mag want eerste doek. En de tula natuurlijk.
quote:Op zaterdag 13 december 2014 10:00 schreef Kyara het volgende:
De enige opmerking die ik minder geslaagd vond was zde "je hebt ze ook waarbij ze vooruit kunnen kijken, die zijn veel beter, kunnen ze tenminste wat zien".
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 13-12-2014 11:13:37 ]
Bedoel je hiermee trekken richting je schouders en niet richting de tetten?quote:Op zaterdag 13 december 2014 13:24 schreef Kyara het volgende:
Ik denk ook niet strak genoeg geknoopt. Hier zakten ze ook altijd wat weg. Na eventjes lopen span ik de boel vaak nog even goed aan en nieuwe knoop er in. En bij aanspannen naar opzij trekken en niet naar boven he?
quote:Op zaterdag 13 december 2014 14:16 schreef Kyara het volgende:
Ja, je kunt strakker aanspannen als je je arm strekt naar opzij.
Zat inderdaad te los, opzij trekken was de oplossing. Thnx!quote:Op zaterdag 13 december 2014 14:16 schreef Kyara het volgende:
Ja, je kunt strakker aanspannen als je je arm strekt naar opzij.
Ik zag hem al op Facebook!quote:Op zondag 14 december 2014 21:59 schreef droomvrouwtje het volgende:
Ik vind dit zo'n leuk topic. Lees hier heel graag. Ik heb vandaag weer mijn petekindje mogen dragen ❤️❤️ Ik zal deze week ff vragen of ik hier een foto mag plaatsen van haar.
quote:Op zondag 14 december 2014 22:51 schreef droomvrouwtje het volgende:
Ja lief he!! Ik vind het zo leuk om te doen. Ze had helaas wat last van tandjes volgens mij, dus opeens huilen huilen, maar met liedjes zingen werd ze weer helemaal rustig![]()
![]()
En alle mensen die we tegenkwamen keken vertederd
Iddquote:Op zondag 14 december 2014 22:16 schreef klaprooss het volgende:
[..]
Ik zag hem al op Facebook!
Mooi plaatje!!
Ja lief!quote:Op zondag 14 december 2014 21:59 schreef droomvrouwtje het volgende:
Ik vind dit zo'n leuk topic. Lees hier heel graag. Ik heb vandaag weer mijn petekindje mogen dragen ❤️❤️ Ik zal deze week ff vragen of ik hier een foto mag plaatsen van haar.
En dit!quote:Op zondag 14 december 2014 23:02 schreef klaprooss het volgende:
[..]fijn! Jullie boffen met elkaar!
quote:Op maandag 15 december 2014 20:54 schreef droomvrouwtje het volgende:
[ afbeelding ]
M en Ik. Mijn lange jas kon ik net onder haar kont dichtmaken. Ik had het daarna bloedheet ondanks de kou
Je selfie.quote:Op maandag 15 december 2014 22:01 schreef droomvrouwtje het volgende:
Dankjewel allemaal![]()
![]()
![]()
Welke foto bedoel je skip?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
Ik zou niet 'van papier' kiezen, maar even op zoek gaan naar een draagconsulent of draaginloop ergens in de buurt zodat je samen wat kunt uitproberen. Dragers kunnen heel verschillend zitten, en testen is de enige manier om echt te ervaren hoe het past! Wij hebben met consulent 2 dragers geprobeerd (zij tipte deze 2 omdat onze uk als maatje 44 begonquote:Op woensdag 17 december 2014 15:29 schreef Cholula het volgende:
Tips gevraagd:
Mijn man ziet het wel zitten om te gaan dragen, maar geeft dan de voorkeur aan een draagzak. Ik zit nu te kijken naar een boba 4g, Beco soleil, een tula en een bondolino. Maar ik zie door de bomen het bos niet meer.
Volgens mij zijn ze allemaal geschikt voor het forse postuur van mijn lief, maar wat is nu de betere keuze?
Ik zou zeggen de boba 4g of de Tula. als ik op persoonlijke voorkeur af gaquote:Op woensdag 17 december 2014 15:29 schreef Cholula het volgende:
Tips gevraagd:
Mijn man ziet het wel zitten om te gaan dragen, maar geeft dan de voorkeur aan een draagzak. Ik zit nu te kijken naar een boba 4g, Beco soleil, een tula en een bondolino. Maar ik zie door de bomen het bos niet meer.
Volgens mij zijn ze allemaal geschikt voor het forse postuur van mijn lief, maar wat is nu de betere keuze?
Zoals moppert ook al zei. Ik vind het de Tula echt superfijn zitten. Fijner dan een Manduca in ieder geval.quote:Op woensdag 17 december 2014 15:29 schreef Cholula het volgende:
Tips gevraagd:
Als hij van begin af aan wil dragen zou ik eerst een storchenwiege carrier of de emeibaby aanschaffen. Direct te gebruiken na geboortequote:Op donderdag 18 december 2014 10:55 schreef Cholula het volgende:
Daar gaat mijn kerstcadeau!![]()
Ik ga mijn initiële plan van een draagconsulent uitvoeren en daar kijken waar hij het gelukkigst van wordt.
Dank voor de adviezen!
Tja, bv hequote:Op donderdag 18 december 2014 21:02 schreef LadyBlack het volgende:
Lekker kussentje heeft ie daar ATEn superlieve foto
!
L-E, JufMariska heeft er een en die is heel tevreden geloof ik!
Ik heb een keer een emei gepast en ik vond hem fantastisch. Heb de peuterversie overwogen maar voor hier niet handig omdat je ze per kind af stelt. En er worden hier 3 kinderen in gedragen dus niet handig. Maar ik vond ze wel supermooi en erg fijn zitten.quote:Op donderdag 18 december 2014 20:50 schreef L-E het volgende:
Ik lees hier maar zelden ervaringen over de emeibaby, zijn die er wel? Wij willen een draagzak die geschikt is vanaf de geboorte, en ik vind de Storchenwiege niet zo heel mooi (wel fijner voor de portemonnee overigens)..
Herkenbaar hoorquote:
Tettenquote:Op donderdag 18 december 2014 18:52 schreef AwayTL het volgende:
[ afbeelding ]
Doek 1 - 0 M
Wat ik toch zonder die doek zou moeten.
Vriend had laatst ook M in de doek geknoopt. Hij had het knopen nog niet 1,2,3 in de vingers.
Yup, Emei hier! Heel blij mee; veel verstelmogelijkheden voor baby & ouder. Man (1.98m) en ik (1.68m) gebruiken 'm allebei makkelijk en regelmatig.quote:Op donderdag 18 december 2014 20:50 schreef L-E het volgende:
Ik lees hier maar zelden ervaringen over de emeibaby, zijn die er wel? Wij willen een draagzak die geschikt is vanaf de geboorte, en ik vind de Storchenwiege niet zo heel mooi (wel fijner voor de portemonnee overigens)..
Dat was op een melkveehouderij. Hele verhalen over melk komt van koeien en zo. De mijne dacht daar anders overquote:Op donderdag 18 december 2014 21:19 schreef Stormqueen het volgende:
Die van kyara trekt ook gewoon een aanhapsmoel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |