Oh, ik zou naast haar gaan zitten en heel schaapachtig kijkenquote:Op vrijdag 12 december 2014 13:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
Lol.. Ik zit in de bus met baby in de draagdoek en verderop zit een mevrouw nèt iets te luid al een paar keer te zeggen (niet direct tegen mij, natuurlijk) dat ze het zo zielig vindt voor de baby en dat ik gewoon een kinderwagen moet kopen.
Niet!quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
Lol.. Ik zit in de bus met baby in de draagdoek en verderop zit een mevrouw nèt iets te luid al een paar keer te zeggen (niet direct tegen mij, natuurlijk) dat ze het zo zielig vindt voor de baby en dat ik gewoon een kinderwagen moet kopen.
Dit ook.quote:Op woensdag 10 december 2014 23:04 schreef Kyara het volgende:
Dat was voor mij juist de rechtvaardiging voor meerdere doeken
Dunne zomerdoek, een 7 voor fancy afkopen, een mooie 6, een 4 voor ruck en dubbeldragen en nog een 6 die niet weg mag want eerste doek. En de tula natuurlijk.
quote:Op zaterdag 13 december 2014 10:00 schreef Kyara het volgende:
De enige opmerking die ik minder geslaagd vond was zde "je hebt ze ook waarbij ze vooruit kunnen kijken, die zijn veel beter, kunnen ze tenminste wat zien".
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 13-12-2014 11:13:37 ]
Bedoel je hiermee trekken richting je schouders en niet richting de tetten?quote:Op zaterdag 13 december 2014 13:24 schreef Kyara het volgende:
Ik denk ook niet strak genoeg geknoopt. Hier zakten ze ook altijd wat weg. Na eventjes lopen span ik de boel vaak nog even goed aan en nieuwe knoop er in. En bij aanspannen naar opzij trekken en niet naar boven he?
quote:Op zaterdag 13 december 2014 14:16 schreef Kyara het volgende:
Ja, je kunt strakker aanspannen als je je arm strekt naar opzij.
Zat inderdaad te los, opzij trekken was de oplossing. Thnx!quote:Op zaterdag 13 december 2014 14:16 schreef Kyara het volgende:
Ja, je kunt strakker aanspannen als je je arm strekt naar opzij.
Ik zag hem al op Facebook!quote:Op zondag 14 december 2014 21:59 schreef droomvrouwtje het volgende:
Ik vind dit zo'n leuk topic. Lees hier heel graag. Ik heb vandaag weer mijn petekindje mogen dragen ❤️❤️ Ik zal deze week ff vragen of ik hier een foto mag plaatsen van haar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |