Ben een stalker.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 10 december 2014 09:30 schreef Crip het volgende:
[..]
Ben een stalker.eng hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
wat schattugquote:Op woensdag 10 december 2014 09:50 schreef Crip het volgende:
[..]
We've been secretly dating. Wilde ik alleen nog niet zeggen hier.
heeft hij je al uit je hoofddoekje weten te lullen ?quote:Op woensdag 10 december 2014 09:56 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja, die Roland is me toch een charmeur.
Nee maar hij is wel close, echte moves heeft die guy haquote:Op woensdag 10 december 2014 09:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heeft hij je al uit je hoofddoekje weten te lullen ?
Ach als ze ooit trouwen dan mag roaldje der haren zien.quote:Op woensdag 10 december 2014 09:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heeft hij je al uit je hoofddoekje weten te lullen ?
quote:Op woensdag 10 december 2014 09:58 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee maar hij is wel close, echte moves heeft die guy ha
spannendquote:Op woensdag 10 december 2014 09:58 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ach als ze ooit trouwen dan mag roaldje der haren zien.
jij was toch 17 ofzoiets he?quote:
quote:Op woensdag 10 december 2014 09:58 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ach als ze ooit trouwen dan mag roaldje der haren zien.
amaquote:
gebruikt iemand dat nog dan?quote:Op woensdag 10 december 2014 12:06 schreef Amarantha het volgende:
Hmpf The Pirate Bay ligt er weer eens uit!
Ja, althans ik wel. Om Britse en Amerikaanse programma's te downloadenquote:
Ohquote:Op woensdag 10 december 2014 12:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ey. Mwah kan momenteel stukken beter.. en daar?
Voel mij gewoon klote. Al 3 weken eigenlijkquote:Op woensdag 10 december 2014 12:14 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ohwat scheelt er aan dan
Met mij is het wel prima eigenlijk
quote:
Ohquote:Op woensdag 10 december 2014 12:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Voel mij gewoon klote. Al 3 weken eigenlijk
Hahaquote:Op woensdag 10 december 2014 12:15 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Oh
* SgtPorkbeans roos vicee schuiven doet
Ik kreeg laatst een partij roosvicee aardbei van Mrs Porkbeansquote:
Chill. Je hebt een chick?quote:Op woensdag 10 december 2014 12:16 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik kreeg laatst een partij roosvicee aardbei van Mrs Porkbeans![]()
Jaquote:
Ooooooh nu zie ik hetquote:Op woensdag 10 december 2014 12:16 schreef d4v1d het volgende:
[..]
VD gebruikt plaatjes met het watermerk van baxshop
Nee.quote:
Je zusjequote:
Jaaquote:
Watskeburt?quote:Op woensdag 10 december 2014 12:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Voel mij gewoon klote. Al 3 weken eigenlijk
Liefdesverdriet en terug in het zwarte gat als ik waar in zat voor mijn relatiequote:
Verkopen, FHF, ritueel verbranden, voor d4v1d gebruiken..quote:Op woensdag 10 december 2014 12:37 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb een hondenriem gewonnen als het goed isIk heb geen eens een hond
![]()
Geef hem wel aan een vriendin denk ik. Weet niet eens wat voor hondenriem en of ik heb gewonnen. Maar heb wel als eerste gereageerd met het goede antwoord dus zal wel winnen (eerste 3 goede antwoorden krijgen er 1)quote:Op woensdag 10 december 2014 12:39 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Verkopen, FHF, ritueel verbranden, voor d4v1d gebruiken..
De mogelijkheden zijn eindeloos.
wat was de vraag?quote:Op woensdag 10 december 2014 12:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Geef hem wel aan een vriendin denk ik. Weet niet eens wat voor hondenriem en of ik heb gewonnen. Maar heb wel als eerste gereageerd met het goede antwoord dus zal wel winnen (eerste 3 goede antwoorden krijgen er 1)
Skillzquote:Op woensdag 10 december 2014 12:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Geef hem wel aan een vriendin denk ik. Weet niet eens wat voor hondenriem en of ik heb gewonnen. Maar heb wel als eerste gereageerd met het goede antwoord dus zal wel winnen (eerste 3 goede antwoorden krijgen er 1)
Welke hondenras er op de foto stond. En doe mee omdat ik het antwoord weetquote:Op woensdag 10 december 2014 12:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat was de vraag?
en waarom deed je mee als je er niks mee kunt?
Dat is erg naar. Op een dag komt het oude goede gevoel hopelijk weer terug.quote:Op woensdag 10 december 2014 12:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Liefdesverdriet en terug in het zwarte gat als ik waar in zat voor mijn relatie
valt toch best mee?quote:Op woensdag 10 december 2014 12:46 schreef Amarantha het volgende:
Was geen moeilijke vraag want het is 1 van de lelijkste hondenrassen die er is (vind ik). De Ierse wolfshond
even naar de opticienquote:
Zoveel kennis.quote:Op woensdag 10 december 2014 13:13 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij Ro-ald heette omdat Ronald bezet was en hij drm het streepje had gedaan. ;c
ik denk dat hij gert-jan heetquote:Op woensdag 10 december 2014 13:13 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij Ro-ald heette omdat Ronald bezet was en hij drm het streepje had gedaan. ;c
Postalgold award: Geo4kantquote:
quote:Op woensdag 10 december 2014 13:21 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Postalgold award: Geo4kant
De Noord Koreaan: d4v1d
Picasso: Toto69
ONZ woord / zin van 2015 : -
Gruwelijk nat award: -
Beetje stelen, beetje zuipen: Spaghettivreter.
jij staat in mijn lijstje
gvdquote:Op woensdag 10 december 2014 13:22 schreef Ro-ald het volgende:
d4v1d:
De Noord Koreaan : Deze user zie je het liefst gedeporteerd worden naar Noord Korea, niet alleen omdat hij/zij dan geen internet meer heeft om te posten, maar ook omdat het gewoon een enorme bosmongool is, die eigenlijk geen recht heeft op normaal eten.
quote:Op woensdag 10 december 2014 13:23 schreef Crip het volgende:
Pls pas die quotes aan ik kan het niet handelen dat jullie onjuist zitten te quoten.
autist
Doe ik expres voor jouquote:Op woensdag 10 december 2014 13:23 schreef Crip het volgende:
Pls pas die quotes aan ik kan het niet handelen dat jullie onjuist zitten te quoten.
tijd gaat langzaamquote:
wat wils dich dah?quote:
Kon ik maar twee weken vrij krijgenquote:Op woensdag 10 december 2014 13:28 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Hier ook.
[..]
Meh, redelijk. Ook vrij, maar al bijna twee weken. Verveling slaat toe.
ich bun dien vrunj neet, kinkquote:Op woensdag 10 december 2014 13:29 schreef Crip het volgende:
[..]
"
Houw dich doadelik op diene moel vreunj!
Als je echt plannen hebt, zijn twee weken wel nice. Nu is 't gewoon vrije dagen uitzitten en hopen dat je nog iets nuttigs doet.quote:Op woensdag 10 december 2014 13:29 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Kon ik maar twee weken vrij krijgen
tijd dat het 18:00 isquote:Op woensdag 10 december 2014 13:28 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Hier ook.
[..]
Meh, redelijk. Ook vrij, maar al bijna twee weken. Verveling slaat toe.
Bij nader inzien val jij nog wel mee als je het met Fylax vergelijktquote:Op woensdag 10 december 2014 13:30 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Eerst bij Noord-Koreaan mij stemmen en dan Fylax?
Ik kan me prima vermaken in twee weken ook al heb ik geen echte plannenquote:Op woensdag 10 december 2014 13:30 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Als je echt plannen hebt, zijn twee weken wel nice. Nu is 't gewoon vrije dagen uitzitten en hopen dat je nog iets nuttigs doet.
Oh dan moet je mij maar bij postagold zetten.quote:Op woensdag 10 december 2014 13:31 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Bij nader inzien val jij nog wel mee als je het met Fylax vergelijkt
vrij vertaald: die kleine Marokkaan is me aan het bedreigenquote:Op woensdag 10 december 2014 13:31 schreef BBQSausage het volgende:
Ik denk dat ik gek word. Kan de helft van de posts hier niet meer fatsoenlijk lezen.
Ik niet.quote:Op woensdag 10 december 2014 13:31 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik kan me prima vermaken in twee weken ook al heb ik geen echte plannen
Ahquote:Op woensdag 10 december 2014 13:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vrij vertaald: die kleine Marokkaan is me aan het bedreigen
Wooow altijd weer de Marokkaan he.quote:Op woensdag 10 december 2014 13:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vrij vertaald: die kleine Marokkaan is me aan het bedreigen
ik vind dat op zich wel een pluspuntquote:Op woensdag 10 december 2014 13:34 schreef Ro-ald het volgende:
Crip: Een kleine Marokkaanse Limburger die plat kan praten.
Nieuw programma voor op RTL5
komt door je ondertitelquote:
drnick staat elke avond voor je raamquote:Op woensdag 10 december 2014 13:36 schreef Crip het volgende:
Hoe weten jullie trouwens dat ik klein ben, weirdos.
quote:Op woensdag 10 december 2014 13:36 schreef d4v1d het volgende:
[..]
drnick staat elke avond voor je raam
volgens mij heb je dat een verteldquote:Op woensdag 10 december 2014 13:36 schreef Crip het volgende:
Hoe weten jullie trouwens dat ik klein ben, weirdos.
Dacht dat dat kleine worstje van BBQSausage was.quote:Op woensdag 10 december 2014 13:36 schreef d4v1d het volgende:
[..]
drnick staat elke avond voor je raam
Klein? Neuh, dat moet vast d4v1d geweest zijn.quote:Op woensdag 10 december 2014 13:39 schreef Crip het volgende:
[..]
Dacht dat dat kleine worstje van BBQSausage was.
Daafje heeft een klein staafjequote:Op woensdag 10 december 2014 13:39 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Klein? Neuh, dat moet vast d4v1d geweest zijn.
maar je dacht het welquote:
jammerquote:Op woensdag 10 december 2014 13:51 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja maar bleek toch niet zo te zijn.
Harde leefquote:Op woensdag 10 december 2014 13:55 schreef Ro-ald het volgende:
Vrijdag om voor 08:00 op moeten staan omdat er iemand mijn verwarming en cv ketel komt fixen
op mijn vrije dag
wat een kutleven heb jij zeg.quote:Op woensdag 10 december 2014 13:55 schreef Ro-ald het volgende:
Vrijdag om voor 08:00 op moeten staan omdat er iemand mijn verwarming en cv ketel komt fixen
op mijn vrije dag
Moet je maar geen vakkenvuller zijn.quote:Op woensdag 10 december 2014 14:01 schreef d4v1d het volgende:
[..]
wat een kutleven heb jij zeg.
Ik mag om kwart voor 6 m'n bed uit
Jij had ook nee kunnen zeggen toen je de afspraak met de monteur maakte. Had vast wel later gekundquote:Op woensdag 10 december 2014 14:02 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Moet je maar geen vakkenvuller zijn.
Nee ze konden niet later in de middag baklapquote:Op woensdag 10 december 2014 14:02 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Jij had ook nee kunnen zeggen toen je de afspraak met de monteur maakte. Had vast wel later gekund
Lekker voor jequote:Op woensdag 10 december 2014 14:03 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Nee ze konden niet later in de middag baklap
Staan ze altijd?quote:Op woensdag 10 december 2014 14:10 schreef Dagoduck het volgende:
WTF, waarom stonden alle posts gecentreerd.
quote:Op woensdag 10 december 2014 14:13 schreef Crip het volgende:
Verdomme ben 1 sec op die app zie ik meteen een dude met kei geëpileerde wenkies.
Dunner dan die van mij wow
of helemaal wegplukken en dan weer erop gaan schilderenquote:Op woensdag 10 december 2014 14:14 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja sws, vrouwen die hun wenkbrauwen niet kunnen doen of met een liniaal doen.
jaquote:Op woensdag 10 december 2014 14:13 schreef Ro-ald het volgende:
Toto heb je een foto van Braddie als profielfoto daar of zo?
ja, toto's kloonquote:
dan heb ik het te druk met drinkenquote:Op woensdag 10 december 2014 14:15 schreef Monopoly het volgende:
Waarom zou je Tinder gebruiken?Iedereen zit er maar om zichzelf op te hemelen. Wat is er mis met mensen ontmoeten in de kroeg?
quote:Op woensdag 10 december 2014 14:16 schreef Crip het volgende:
My god allemaal mensen erop uit mijnw ijk.
DELETE DELETE
je kent me niet xx pressilla van het kampquote:Op woensdag 10 december 2014 14:20 schreef d4v1d het volgende:
Gewoon je naam veranderen naar Jekent meNiet ofzo, en een random profielfoto.
blij dat ze nog een onderbroek heeft aangetrokkenquote:
ondertussen liep jij rondjes over het plein bij de Eiffeltoren om in het echt chickies te swipenquote:Op woensdag 10 december 2014 14:23 schreef BBQSausage het volgende:
Waarom is zo'n bullshit app zo populair.
met een knappe vrouw er in had ik er minder moeite meequote:
Sowieso. Heb Minnie en Elsa gehosseld in Disneyland jwz.quote:Op woensdag 10 december 2014 14:24 schreef d4v1d het volgende:
[..]
ondertussen liep jij rondjes over het plein bij de Eiffeltoren om in het echt chickies te swipen
Ik vind de vrouw niet lelijk ofzo. Zo'n jurk moet niemand dragen.quote:Op woensdag 10 december 2014 14:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
met een knappe vrouw er in had ik er minder moeite mee
Niet lelijk?quote:Op woensdag 10 december 2014 14:27 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik vind de vrouw niet lelijk ofzo. Zo'n jurk moet niemand dragen.
ik wel, ofja, vooral het feit dat ze te breed is voor de deur openingquote:Op woensdag 10 december 2014 14:27 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik vind de vrouw niet lelijk ofzo. Zo'n jurk moet niemand dragen.
kim kardashian en nicki minaj ook, maar ook die vind ik te breed in de heupenquote:
Kan je lekker vastpakken toch tijdens de seksquote:Op woensdag 10 december 2014 14:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kim kardashian en nicki minaj ook, maar ook die vind ik te breed in de heupen
Kim K te breed vinden, dan ben ik een hippo.quote:Op woensdag 10 december 2014 14:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kim kardashian en nicki minaj ook, maar ook die vind ik te breed in de heupen
niet te hard stoten, anders vlieg je achteruitquote:Op woensdag 10 december 2014 14:31 schreef BBQSausage het volgende:
Niet te hard knijpen, anders prik je ze lek.
boven de grodel is ze goed, maar die foto's van dr reet laatst vond ik een beetje tequote:Op woensdag 10 december 2014 14:32 schreef Crip het volgende:
[..]
Kim K te breed vinden, dan ben ik een hippo.
neuhquote:Op woensdag 10 december 2014 14:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
boven de grodel is ze goed, maar die foto's van dr reet laatst vond ik een beetje te
en pics van crip
Nope.quote:
Ja. En die online/offline poppetjes stonden verder naar rechts.quote:
Ah, op die fiets. Ik kon me al niks voorstellen bij zoiets;quote:Op woensdag 10 december 2014 15:03 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja. En die online/offline poppetjes stonden verder naar rechts.
xD xd XDquote:Op woensdag 10 december 2014 15:04 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ah, op die fiets. Ik kon me al niks voorstellen bij zoiets;
[ afbeelding ]
Twee topics tegelijkertijdquote:Op woensdag 10 december 2014 15:04 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ah, op die fiets. Ik kon me al niks voorstellen bij zoiets;
[ afbeelding ]
Op die fiets.quote:Op woensdag 10 december 2014 15:06 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Topiclijst en topic naast elkaar, dat zou nog wel ideaal zijn.
quote:
Eerste wat ik zag toen ik dit topic opende, thanksquote:
Hiquote:
quote:
Zo rollen wijquote:
ik ben meer 3 slanke goden in 1 lichaamquote:
roald bae wjnmk ntbquote:Op woensdag 10 december 2014 15:17 schreef Ro-ald het volgende:
DOE NORMAAL GODVERDOMME MET JE BAE !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ectoquote:
Dikkie.quote:Op woensdag 10 december 2014 15:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben meer 3 slanke goden in 1 lichaam
Ecto twinkquote:
Crepesquote:
In Italië met Nutellaquote:Op woensdag 10 december 2014 15:22 schreef DrNick het volgende:
[..]
Die bij de Efteling met witte chocolade en stroopwafelstukjes en aardbeienjam
Crip met gesmolten chocoladequote:Op woensdag 10 december 2014 15:25 schreef Crip het volgende:
Crepes met gesmolten kinderchocolade reepjes erin met bolletje ijs en slagroom.
In duitsland
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |