Nou het lijkt me duidelijk dat ik de blauwe ben. Ik liep immers een blauwtje hihahoquote:Op woensdag 10 december 2014 14:16 schreef RingBewoner het volgende:
Misschien kan je even wat duiding geven wie wie is, het is nu een beetje een raar verhaal.
Dankje, leuk verhaal en zoals eerder gezegd, sterke comeback.quote:Op woensdag 10 december 2014 14:20 schreef xPressie het volgende:
[..]
Nou het lijkt me duidelijk dat ik de blauwe ben. Ik liep immers een blauwtje hihaho
quote:
Dat zou enkel een goede zaak zijn.quote:Op woensdag 10 december 2014 14:24 schreef HSG het volgende:
Stil nou TS. Straks gaat Braddie weer topics openen met verhalen over dat zijn vrienden hem hebben verneukt.
Ga je me dan weer van die geile dm's sturen?quote:Op woensdag 10 december 2014 14:33 schreef KaoloJoeka het volgende:
Als ik jou dit ooit zie flikken dan ben je van mij.
quote:Op woensdag 10 december 2014 14:33 schreef KaoloJoeka het volgende:
Als ik jou dit ooit zie flikken dan ben je van mij.
Jij bent toch een vent of geef je je enkel uit voor een vent op baddoo? Wie zegt dat je FOK! account niet ook nep is? En je ons op deze manier op het verkeerde spoor wilt brengen?quote:Op woensdag 10 december 2014 14:34 schreef xPressie het volgende:
[..]
Ga je me dan weer van die geile dm's sturen?
Ik weet niet eens hoe oud je bent.quote:Op woensdag 10 december 2014 14:34 schreef xPressie het volgende:
[..]
Ga je me dan weer van die geile dm's sturen?
12 was oud genoeg toch?quote:Op woensdag 10 december 2014 14:38 schreef KaoloJoeka het volgende:
[..]
Ik weet niet eens hoe oud je bent.
Het leven is één grote illusie mijn waarde Sneeuw-Leeuw.quote:Op woensdag 10 december 2014 14:37 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Jij bent toch een vent of geef je je enkel uit voor een vent op baddoo? Wie zegt dat je FOK! account niet ook nep is? En je ons op deze manier op het verkeerde spoor wilt brengen?
Ik denk dat ik al weet wie jij bent. Troll.quote:Op woensdag 10 december 2014 14:39 schreef xPressie het volgende:
[..]
12 was oud genoeg toch?
[..]
Het leven is één grote illusie mijn waarde Sneeuw-Leeuw.
10 euro en ik vertel welk FOK!profiel bij TS hoortquote:Op woensdag 10 december 2014 14:37 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Jij bent toch een vent of geef je je enkel uit voor een vent op baddoo? Wie zegt dat je FOK! account niet ook nep is? En je ons op deze manier op het verkeerde spoor wilt brengen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |