Hij is het levende voorbeeld van morbide obesitasquote:Op woensdag 10 december 2014 00:28 schreef Rezania het volgende:
Is hij dik?Daar gaan mijn fantasieën.
Anyway, gefeliciteerd!
Jij appte me niet dat die kwamquote:Op woensdag 10 december 2014 00:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jij appte niet dat je in zijn verjaardagstopic wilde
Hmmm.. blijkbaar enkel lekker, niet geil of lief.quote:
Hoe kom je daar nou bijquote:Op woensdag 10 december 2014 00:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hmmm.. blijkbaar enkel lekker, niet geil of lief.
Je hebt geluk dat het niet een topic voor mij is
Ajoh, lekker m'n vetkwabben kietelenquote:Op woensdag 10 december 2014 00:28 schreef Rezania het volgende:
Is hij dik?Daar gaan mijn fantasieën.
Anyway, gefeliciteerd!
Heel dikquote:
Ja hek nie ;i Kom anders van 't weekend een keer langs, morgen komen m'n ouders al en dat is me nogal drukjesquote:Op woensdag 10 december 2014 00:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ooja, dat van dat bier is serieus. Dus beter heb je wat in huis.
Lekker warm en zweterig knuffelenquote:
Weekend kan ik toch nie jongeeeee. Dan zit ik in Deutschland.quote:Op woensdag 10 december 2014 00:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ja hek nie ;i Kom anders van 't weekend een keer langs, morgen komen m'n ouders al en dat is me nogal drukjes
[..]
Lekker warm en zweterig knuffelen
Wa hedde dar nou te doen dan, dikke?quote:Op woensdag 10 december 2014 00:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Weekend kan ik toch nie jongeeeee. Dan zit ik in Deutschland.
Met de studievereniging op de kerstmarkt bier happen.quote:Op woensdag 10 december 2014 00:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wa hedde dar nou te doen dan, dikke?
Wel zo fijn in de koude winterquote:Op woensdag 10 december 2014 00:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Lekker warm en zweterig knuffelen
Dikker dan sjek.quote:
Nou ja,zeg.quote:Op woensdag 10 december 2014 00:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ons aller favoriete modje Drizzt is jarig! Voor de mensen die hem niet kennen: hij is mod op VBL en belachelijk dik. Daarom staat dit topic ook in CUL.
Impliceert dat hij mod in VBL is en dik en daarom daar ook zit.quote:"...hij is mod op VBL en belachelijk dik"
Yvonne in m'n topicquote:
Maar ik BEN dik EN ik mod VBLquote:Op woensdag 10 december 2014 01:10 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Nou ja,zeg.Pic van jezelf als je een ander zo overtuigend "dik"wilt noemen mister Michellin mannetje in spe...
En de zinsnede:
[..]
Impliceert dat hij mod in VBL is en dik en daarom daar ook zit.
M.a.w als je belachelijk dik bent behoor je wel mod in VBL te zijn want een voetbal is rond.![]()
[ afbeelding ]
On topic:
@Drizzt kerel: Van harte en maak er een mooie dag van!
Dankjewel, mein negerquote:Op woensdag 10 december 2014 01:27 schreef 2Happy4U het volgende:
Mijn favoriete neger.Gefeliciteerd snikkel
Dankjewelquote:
Dankjewel, leerlingquote:
quote:Op woensdag 10 december 2014 02:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Young padawan apprentice learner.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |