You need Jesus, my son.quote:
Serieus? Dacht juist van welquote:Op woensdag 10 december 2014 00:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja hier ook niet echt close ofzo![]()
koop gewoon een van de hemaquote:Op woensdag 10 december 2014 00:51 schreef Landysh het volgende:
Omg kaaabeee, er zijn zoveel verschillende soorten moleskine agenda's, raak er helemaal door in de war.
quote:Op woensdag 10 december 2014 00:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja hier ook niet echt close ofzo![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lauren Conrad heeft ook een Moleskine, dus Borte moet ook.quote:Op woensdag 10 december 2014 00:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
koop gewoon een van de hemamoleskine agenda's vind ik best duuuuuur
quote:Op woensdag 10 december 2014 00:52 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.echt mooie film ja
had borte ook blackberry? LC had die namelijk ookquote:Op woensdag 10 december 2014 00:53 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Lauren Conrad heeft ook een Moleskine, dus Borte moet ook.![]()
Ik snap ook niet waarom die op bol.com 50 euro zijn.quote:Op woensdag 10 december 2014 00:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
koop gewoon een van de hemamoleskine agenda's vind ik best duuuuuur
Check de schoenenquote:Op woensdag 10 december 2014 00:53 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Lauren Conrad heeft ook een Moleskine, dus Borte moet ook.
Huh, hoe weet jij dit? Ik wist het niet eens.quote:Op woensdag 10 december 2014 00:53 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Lauren Conrad heeft ook een Moleskine, dus Borte moet ook.
bol.comquote:Op woensdag 10 december 2014 00:55 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom die op bol.com 50 euro zijn.
Maar muziek is bij ons emotie. Ik snap het wel.quote:Op woensdag 10 december 2014 00:57 schreef Che_ het volgende:
[..]
De allerbeste zangers (ibo etc.) uit TR zijn gewoon Koerden. Opmerkelijk
Ibo allerbeste zanger? Tssk.quote:Op woensdag 10 december 2014 00:57 schreef Che_ het volgende:
[..]
De allerbeste zangers (ibo etc.) uit TR zijn gewoon Koerden. Opmerkelijk
Ahmet Kaya, Mahsun enzovoorts..quote:Op woensdag 10 december 2014 00:58 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ibo allerbeste zanger? Tssk.
Dan kies ik liever Ferdi Tayfur of Orhan Gencebay.![]()
Ander soort muziek, ik weet het...
Valt me van je tegen.quote:Op woensdag 10 december 2014 00:56 schreef Landysh het volgende:
[..]
Huh, hoe weet jij dit? Ik wist het niet eens.Hoor het nu pas van jou.
maakt niet uitquote:Op woensdag 10 december 2014 00:59 schreef Landysh het volgende:
Ik wist niet eens dat het een hipstermerk was oke.Ik dacht dat het gewoon een saai merk met goede agenda's was.
Ik zit al langer dan twee jaar niet meer op school. Heb geen verstand van dit soort dingen oke.
En Marsis?quote:Op woensdag 10 december 2014 00:58 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ibo allerbeste zanger? Tssk.
Dan kies ik liever Ferdi Tayfur of Orhan Gencebay.![]()
Ander soort muziek, ik weet het...
Niets tegen Orhan hè!quote:Op woensdag 10 december 2014 00:59 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ahmet Kaya, Mahsun enzovoorts..
Orhan gencebay hahahahha
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
LVquote:Op dinsdag 9 december 2014 23:54 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Bij Hema-tasje stopte je met lezen. Als daar LV had gestaan...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |