Ik heb hele makkelijke recept daarvoor:quote:Op woensdag 10 december 2014 00:38 schreef Deuce92 het volgende:
Gewoon pannenkoek maken, als je ei niet los lust.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Lol.quote:Op woensdag 10 december 2014 00:38 schreef Deuce92 het volgende:
Gewoon pannenkoek maken, als je ei niet los lust.
quote:Op woensdag 10 december 2014 00:39 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik heb hele makkelijke recept daarvoor:Wejohhh. Ik wist dat deze dag zou komen, ik wist het.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt vies.
Ik bedoel niet rauw natuurlijk.quote:Op woensdag 10 december 2014 00:38 schreef Landysh het volgende:
[..]![]()
Sowieso met ei bij mij HELEMAAL goed doorbakken zijn.
Rauwe ei eet ik alleen in tiramisu.
quote:Op woensdag 10 december 2014 00:39 schreef Landysh het volgende:
[..]
Wejohhh. Ik wist dat deze dag zou komen, ik wist het.
Echt vies.
Melk is grotendeels water. Ei ook.quote:Op woensdag 10 december 2014 00:39 schreef Landysh het volgende:
[..]
Lol.
Ei, melk, meel. Weet je hoeveel calorieen dat is?
Maar heb al boterham met pindakaas en nutella op.
Ja. Maar geen die jong genoeg zijn om het kijken van Frozen goed te praten. Heb er helemaal alleen naar gekeken.quote:Op woensdag 10 december 2014 00:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
heb jij eigenlijk broers/zussen?
soldaten uit murrica keken er ook in een hele groep naar, im not judgin' bro chillquote:Op woensdag 10 december 2014 00:41 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ja. Maar geen die jong genoeg zijn om het kijken van Frozen goed te praten. Heb er helemaal alleen naar gekeken.
Waarom dat?quote:Op woensdag 10 december 2014 00:42 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wo, jij bent echt Triggershot 2.0 ja.
Mary and Max en Persepolis zijn leuke animatiefilms voor de wat ouderen.quote:Op woensdag 10 december 2014 00:41 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ja. Maar geen die jong genoeg zijn om het kijken van Frozen goed te praten. Heb er helemaal alleen naar gekeken.
Ik heb die film ook pas een maand of twee geleden gezien. In m'n eentje.quote:Op woensdag 10 december 2014 00:41 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Zou me niet uitmaken als je dat wel deed. Ik heb er van genoten.quote:Op woensdag 10 december 2014 00:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
soldaten uit murrica keken er ook in een hele groep naar, im not judgin' bro chill
die film raakte me wel emotioneelquote:Op woensdag 10 december 2014 00:46 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Zou me niet uitmaken als je dat wel deed. Ik heb er van genoten.
[ afbeelding ]
Ahw.quote:Op woensdag 10 december 2014 00:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
die film raakte me wel emotioneelhet deed me denken aan de band tussen mij en mn zusje.
ja hier ook niet echt close ofzoquote:Op woensdag 10 december 2014 00:50 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ahw.
Ik heb zelf een oudere broer, maar we zijn nooit echt close geweest. Ik was echter toch geraakt, vanwege andere elementen.
You need Jesus, my son.quote:
Serieus? Dacht juist van welquote:Op woensdag 10 december 2014 00:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja hier ook niet echt close ofzo![]()
koop gewoon een van de hemaquote:Op woensdag 10 december 2014 00:51 schreef Landysh het volgende:
Omg kaaabeee, er zijn zoveel verschillende soorten moleskine agenda's, raak er helemaal door in de war.
quote:Op woensdag 10 december 2014 00:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja hier ook niet echt close ofzo![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lauren Conrad heeft ook een Moleskine, dus Borte moet ook.quote:Op woensdag 10 december 2014 00:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
koop gewoon een van de hemamoleskine agenda's vind ik best duuuuuur
quote:Op woensdag 10 december 2014 00:52 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.echt mooie film ja
had borte ook blackberry? LC had die namelijk ookquote:Op woensdag 10 december 2014 00:53 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Lauren Conrad heeft ook een Moleskine, dus Borte moet ook.![]()
Ik snap ook niet waarom die op bol.com 50 euro zijn.quote:Op woensdag 10 december 2014 00:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
koop gewoon een van de hemamoleskine agenda's vind ik best duuuuuur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |