Heb mij ingeschreven bij het hardloopclubje van werk. Wil geen gezichtverlies dus dan doe ik t braaf.quote:Op woensdag 10 december 2014 00:25 schreef Montelly het volgende:
[..]
Stim je moet meer bewegen, en met meer bewegen bedoel ik zweten.
Hij heeft duidelijk Rebel Without a Cause niet gekekenquote:Op woensdag 10 december 2014 00:27 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Kom niet onnodig in opstand.
Word niet onnodig opstandig.
Zoiets.
Samen zweten donderdag?quote:Op woensdag 10 december 2014 00:28 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Heb mij ingeschreven bij het hardloopclubje van werk. Wil geen gezichtverlies dus dan doe ik t braaf.
Eet je bepaalde dingen niet?quote:Op woensdag 10 december 2014 00:28 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ja, ik zoek naar iets wat in mijn 'dieet' past zeg maar.
Lust je ook geen spiegelei en dergelijke dan? Of alleen gewoon gekookte ei?quote:Op woensdag 10 december 2014 00:28 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ja, ik zoek naar iets wat in mijn 'dieet' past zeg maar.
#montellyquote:Op woensdag 10 december 2014 00:32 schreef Che_ het volgende:
[..]
Samen zweten donderdag?
#nosylvesterrr
Surprise me.quote:Op woensdag 10 december 2014 00:32 schreef Che_ het volgende:
[..]
Samen zweten donderdag?
#nosylvesterrr
Boterham met nutella en pindakaas gegeten.quote:
Ow, jammer. Ik was van plan aan je te denken als ik me 's morgens nog een keer of twintig omdraai.quote:Op woensdag 10 december 2014 00:33 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Maar hoef ook niet vroeg op.
Ik lust ei op geen enkele manier op zichzelf. Ik MOET het met brood eten. Ga anders echt over mijn nek.quote:Op woensdag 10 december 2014 00:33 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Lust je ook geen spiegelei en dergelijke dan? Of alleen gewoon gekookte ei?
Nutella én pindakaas op een snee? Nog nooit gehad... Durf het eigenlijk ook niet aan.quote:Op woensdag 10 december 2014 00:33 schreef Landysh het volgende:
[..]
Boterham met nutella en pindakaas gegeten.!
Wel heeel dun laagje van allebei en maar een sneetje, maar alsnog.Zeker 200 calorieen dit.
Werd vandaag wakker en dacht tis donderdag. Kun je bevatten hoe groot mijndquote:Op woensdag 10 december 2014 00:33 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Maar hoef ook niet vroeg op.
Haha, bitch.quote:Op woensdag 10 december 2014 00:34 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ow, jammer. Ik was van plan aan je te denken als ik me 's morgens nog een keer of twintig omdraai.
Hoef morgen pas om 17:00 te werken.
Fotoverslag.quote:Op woensdag 10 december 2014 00:35 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik heb morgen helemaal niks, dus ik ga experimenteren met cheesecake.
Is goed Mathemaatquote:Op woensdag 10 december 2014 00:36 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja we moeten ff rennen vanaf station naar bios om het te redden. Brandstof is duur
Ja.quote:Op woensdag 10 december 2014 00:35 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Werd vandaag wakker en dacht tis donderdag. Kun je bevatten hoe groot mijnd
teleurstelling was toen ik doorhad dat het dinsdag was.
Vreemd. Eigeel is een van de lekkerste dingen.quote:Op woensdag 10 december 2014 00:34 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik lust ei op geen enkele manier op zichzelf. Ik MOET het met brood eten. Ga anders echt over mijn nek.
Leuke liedjes?quote:Op woensdag 10 december 2014 00:36 schreef Deuce92 het volgende:
Ik heb onlangs Frozen gezien (laat, ik weet). Ik vond het echt wel een leuke kerstfilm, zelfs als 'volwasene'.
quote:Op woensdag 10 december 2014 00:37 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Vreemd. Eigeel is een van de lekkerste dingen.
heb jij eigenlijk broers/zussen?quote:Op woensdag 10 december 2014 00:36 schreef Deuce92 het volgende:
Ik heb onlangs Frozen gezien (laat, ik weet). Ik vond het echt wel een leuke kerstfilm, zelfs als 'volwasene'.
quote:Op woensdag 10 december 2014 00:35 schreef Landysh het volgende:
[..]
Haha, bitch.
Ik hoef voorlopig niet meer vroeg op te staan.![]()
Bye vroege dienst, kutwijf die je bent. Byee.
Will do.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |