Waarom hahahhaaquote:Op woensdag 10 december 2014 00:17 schreef Landysh het volgende:
[..]
Che die Turks praat is zooo Triggershot.
dat is gisteren gebeurt..nu weer een andere. retaliation?quote:Op woensdag 10 december 2014 00:18 schreef Landysh het volgende:
Ze hebben de vriendin van een crimineel afgemaakt. Moeder van drie.
Echt zo arabesk, damardan hè?quote:Op woensdag 10 december 2014 00:17 schreef Landysh het volgende:
[..]
Che die Turks praat is zooo Triggershot.
Ze zijn wel ziek. Kunnen hem niet krijgen, dus maar iedereen om hem heenquote:Op woensdag 10 december 2014 00:18 schreef Montelly het volgende:
Vrouw die gisteren is geliquideerd..
[ afbeelding ]
Luana Luz Xavier (34), de vriendin van de Amsterdamse crimineel Najib 'Ziggy' H., werd gisteren doodgeschoten op straat in Amstelveen. Zij werd er in het criminele milieu van beschuldigd onlangs voor haar vriend H. een doelwit naar een (mislukte) moordaanslag te hebben gelokt. Luz Xavier verkeerde al langer in dubieuze kringen.
afvallen gaat je niet lukken, is je mama stevig?quote:
Heeft ze je afgewezen en ga je haar daarom nu maar ridiculuseren?quote:Op woensdag 10 december 2014 00:20 schreef Montelly het volgende:
[..]
afvallen gaat je niet lukken, is je mama stevig?
Oh.quote:Op woensdag 10 december 2014 00:18 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik dacht moeder van twee.
En ze zat zelf ook in de business, ze hielp haar vriend.
Nee. Thuis is er ook geen chips/chocola/mayonaise. Ben hier in dit huis beter gaan eten en heb het aankomen kunnen stoppen en 3k afgevallen. En dan stopt het.quote:Op woensdag 10 december 2014 00:20 schreef Montelly het volgende:
[..]
afvallen gaat je niet lukken, is je mama stevig?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Juist goed toch?quote:Op woensdag 10 december 2014 00:23 schreef Landysh het volgende:
Ik begin honger te krijgen.
Heb zin in ei maar ei zonder brood lust ik niet, ga ik echt van over mijn nek.
Wat betekent het precies tm, die titel. Het is mij ooit uitgelegd maar ben het vergeten.quote:Op woensdag 10 december 2014 00:19 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Echt zo arabesk, damardan hè?
Wat is goed? Honger krijgen of ei niet zonder brood lusten?quote:
quote:Op woensdag 10 december 2014 00:13 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Gaat over jochies die op kleine leeftijd opeens groot moeten worden
Over ouders die te gehaast door het leven gaan
Over vooroordelen (de enge buurman die eigenlijk lieve man is)
Deze film.gaat diep
Stim je moet meer bewegen, en met meer bewegen bedoel ik zweten.quote:Op woensdag 10 december 2014 00:22 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee. Thuis is er ook geen chips/chocola/mayonaise. Ben hier in dit huis beter gaan eten en heb het aankomen kunnen stoppen en 3k afgevallen. En dan stopt het.
hier nog een...quote:Op woensdag 10 december 2014 00:23 schreef Landysh het volgende:
Ik begin honger te krijgen.
Heb zin in ei maar ei zonder brood lust ik niet, ga ik echt van over mijn nek.
Dat kotsen.quote:Op woensdag 10 december 2014 00:25 schreef Landysh het volgende:
[..]
Wat is goed? Honger krijgen of ei niet zonder brood lusten?
Ik kan niet slapen wanneer ik honger heb.
Ik lust ook geen kip, vlees etc. zonder rijst of brood.quote:
Kom niet onnodig in opstand.quote:Op woensdag 10 december 2014 00:24 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wat betekent het precies tm, die titel. Het is mij ooit uitgelegd maar ben het vergeten.
Zo gaat dat in dat wereldje.quote:Op woensdag 10 december 2014 00:19 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ze zijn wel ziek. Kunnen hem niet krijgen, dus maar iedereen om hem heen
Ga gewoon iets eten dan...quote:Op woensdag 10 december 2014 00:25 schreef Landysh het volgende:
[..]
Wat is goed? Honger krijgen of ei niet zonder brood lusten?
Ik kan niet slapen wanneer ik honger heb.
Ja, ik zoek naar iets wat in mijn 'dieet' past zeg maar.quote:Op woensdag 10 december 2014 00:27 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ga gewoon iets eten dan...
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |