Mwah, die zijn er tegen de tijd dat ik er geld voor over heb wel uit denk ikquote:Op dinsdag 9 december 2014 22:56 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
AC Unity zit nog vol met bugs en glitches, dan kan je beter Far Cry 4 nemen.
Die ziet er ook wel goed uit jaquote:
Whyquote:Op dinsdag 9 december 2014 22:51 schreef -Engel- het volgende: [..] Nee is sexy.... op het werk mag het niet
![]()
Maar die is ook weer op de PS3 te krijgen..quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:59 schreef aeque het volgende:
AC Rogue is trouwens ook verrassend goed.
Niet professioneel.quote:
Daar ben ik ook wel benieuwd naar ja. Al heb ik gisteren weer Red Dead Redemption in de 360 gedaan en dat is nog steeds 1 van de beste games aller tijden.quote:Op dinsdag 9 december 2014 22:59 schreef aeque het volgende:
AC Rogue is trouwens ook verrassend goed.
Laten we het hopenquote:Op dinsdag 9 december 2014 22:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mwah, die zijn er tegen de tijd dat ik er geld voor over heb wel uit denk ik
[..]
Die ziet er ook wel goed uit ja
Alleen op last-gen zelfs.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Maar die is ook weer op de PS3 te krijgen..
Ik vind de Co-op en aanpassings mogelijkheden gaaf in Unity..
MP kan me gestolen worden over het algemeen, ben meer een singleplayer.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Maar die is ook weer op de PS3 te krijgen..
Ik vind de Co-op en aanpassings mogelijkheden gaaf in Unity..
Ik hou van co-op, dan merk je echt in welke maten mensen hetzelfde, of juist heel anders denkenquote:Op dinsdag 9 december 2014 23:01 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
MP kan me gestolen worden over het algemeen, ben meer een singleplayer.
Godver, ik moest lachen.quote:
True. Sommige games zijn leuk in co-op, dat geef ik toe. Speel met die maat van me Resident Evil 6 zo en dat maakt de game een stuk draaglijker.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik hou van co-op, dan merk je echt in welke maten mensen hetzelfde, of juist heel anders denken
Welterusten lieve Engelquote:Op dinsdag 9 december 2014 23:03 schreef -Engel- het volgende:
ik had dus gewoon de LApo![]()
waarom gaan er hier dan geen alarmbellen af?
Anyway bedtijdNU echt
Ik heb je geholpen. Welterustenquote:Op dinsdag 9 december 2014 23:03 schreef -Engel- het volgende:
Anyway bedtijdNU echt
Slaap lekker!quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:03 schreef -Engel- het volgende:
Anyway bedtijdNU echt
quote:
M'n oppervlakkige bitch alarm gaat af..quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:05 schreef Jelia het volgende:
Oh fuck, jullie zijn op de nerd-tour lees ik? Ben al weg
Je mag gerust blijven. Net ging het over leggings en we zijn ook gebleven.quote:Op dinsdag 9 december 2014 23:05 schreef Jelia het volgende:
Oh fuck, jullie zijn op de nerd-tour lees ik? Ben al weg
Wat is er rival?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |