abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 10 december 2014 @ 12:51:06 #126
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_147450035
Je hebt wel een hoop woorden nodig om tot de verkapte conclusie te komen dat je eigenlijk een onwijs saaie lul bent.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_147450047
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 12:47 schreef qwerty789 het volgende:

[..]

Neerbuigend = beleefd en vriendelijk :')
Hoe kan ik neerbuigend overkomen terwijl ik beleefd en vriendelijk ben dan? En als ik dat ben hoe kunnen anderen dat voelen/merken?

Er was ooit een meisje (klasgenoot) (2-3 jaar terug) die zei dat ik vreselijk arrogant was. Gewoon echt super ergerlijk en dat ik volgens haar nog ook vol van mijzelf was. Ik ben er alleen nooit achter gekomen uit wat voor gedrag ze dat uithaalde... zoals ik al zei loop ik niet te pronken over mijn intelligentie of over mijn leven van "kijk hoe goed ik bezig ben" o.i.d...
pi_147450090
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 12:44 schreef qwerty789 het volgende:

[..]

Nou baasje wat studeer je dan? :')
Hier gaat hij niet op in als kloon zijnde, aangezien er dan inhoudelijke vragen komen en hij deze niet kan beantwoorden.

Typisch gedrag van Roadtrip. :W
pi_147450101
quote:
1s.gif Op woensdag 10 december 2014 12:51 schreef WorldsGreatestOne het volgende:

[..]

Hoe kan ik neerbuigend overkomen terwijl ik beleefd en vriendelijk ben dan? En als ik dat ben hoe kunnen anderen dat voelen/merken?

Er was ooit een meisje (klasgenoot) (2-3 jaar terug) die zei dat ik vreselijk arrogant was. Gewoon echt super ergerlijk en dat ik volgens haar nog ook vol van mijzelf was. Ik ben er alleen nooit achter gekomen uit wat voor gedrag ze dat uithaalde... zoals ik al zei loop ik niet te pronken over mijn intelligentie of over mijn leven van "kijk hoe goed ik bezig ben" o.i.d...
Gast je doet zo condenserend over de mensen waar mee je omgaat baas.
pi_147450103
quote:
6s.gif Op woensdag 10 december 2014 12:50 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Je kan je wel lopen verdedigen tegen iedereen in dit topic, maar als het meerendeel zegt dat ze denken jou niet aardig zullen vinden, zou het dan aan jou of aan alle andere mensen liggen?
Zowel als aan mij als aan die personen. En die personen spreken niet voor alle personen.

Als ik vind dat ik zo geweldig en perfect ben als wat jullie denken... dan had ik dit topic niet gemaakt. Ik weet dat ik behoorlijk verslaafd ben aan mijn ambities.
pi_147450120
quote:
1s.gif Op woensdag 10 december 2014 12:51 schreef WorldsGreatestOne het volgende:

[..]

Omdat je er op geilt het beter te doen dan anderen, en dat in hun gezicht te wrijven. En dat is waarschijnlijk een hele grote reden in waarom je geen vrienden of vriendin hebt.
"Pools are perfect for holding water"
pi_147450123
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 12:51 schreef qwerty789 het volgende:

[..]

o econometrie
Hahah dat heb je goed geraden. Dat klopt! :)
pi_147450131
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 12:52 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Hier gaat hij niet op in als kloon zijnde, aangezien er dan inhoudelijke vragen komen en hij deze niet kan beantwoorden.

Typisch gedrag van Roadtrip. :W
Wie en wat is roadtrip?
pi_147450148
quote:
1s.gif Op woensdag 10 december 2014 12:54 schreef WorldsGreatestOne het volgende:

[..]

Wie en wat is roadtrip?
Die andere kloon van je, nu ga maar weer lekker studeren.

Dat je überhaupt tijd hebt om op een forum te zitten terwijl je goede cijfers moet halen. :')
pi_147450152
quote:
1s.gif Op woensdag 10 december 2014 12:54 schreef WorldsGreatestOne het volgende:

[..]

Wie en wat is roadtrip?
Een arrogante kutuser die niemand mag. Misschien kunnen jullie vriendjes worden en samen van dit forum oprotten.
"Pools are perfect for holding water"
pi_147450170
quote:

[..]

Hahah dat heb je goed geraden. Dat klopt! :)
Geraden amper het is een educated guess.
pi_147450187
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 12:54 schreef probeer het volgende:

[..]

Omdat je er op geilt het beter te doen dan anderen, en dat in hun gezicht te wrijven. En dat is waarschijnlijk een hele grote reden in waarom je geen vrienden of vriendin hebt.
Ik wrijf niks in iemands gezicht.. als iemand vraagt hoe het met mij gaat kan ik moeilijk zeghen " ja redelijk" of als iemand vraagt wat voor cijfer ik heb gehaald " ja een 3" terwijl ik een 8-9 heb gehaald.. ik ga toch niet liegen om om sociaal geaccepteerd te worden?

Het lijkt meer alsof sociale acceptatie geldt voor de 4, 5en en 6en en eventueel 7ens. 1en, 2en en 3en worden gestempeld als dom. 8ens, 9ens en 10en zijn de autisten, nerds, arrogante kwallen. Waarom zijn er van die labelsm
pi_147450205
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 12:55 schreef probeer het volgende:

[..]

Een arrogante kutuser die niemand mag. Misschien kunnen jullie vriendjes worden en samen van dit forum oprotten.
Link naar zijn Post historie?
pi_147450232

Check.
Check.
Check.
Check.
Check.
  woensdag 10 december 2014 @ 12:58:29 #140
431857 peterkailey
*Tekst die users leuk vinden*
pi_147450235
Trololol
Op donderdag 12 augustus 2014 19:17 schreef yvonne het volgende:
peterkailey is de baas en jullie moeten allemaal buigen voor zijn grootheid.
  woensdag 10 december 2014 @ 12:59:00 #141
380557 RipMcPants
STEEDS! MAAR! WEER!
pi_147450259
quote:

[..]

Neger, alsjeblieft. De troll is nu wel héél erg obvious.
pi_147450411
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 12:59 schreef RipMcPants het volgende:

[..]

Neger, alsjeblieft. De troll is nu wel héél erg obvious.
Ik ben geen troll oid.
  woensdag 10 december 2014 @ 13:08:53 #143
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_147450524
quote:
1s.gif [b]Op woensdag 10 december 2014 11:33 schreef WorldsGreatestOne ...maar ik kijk neer op mensen die te lui zijn, er met de pet naar gooien en verwachten dat alles vanzelf komt. Maar voor mij geen probleem. Ieder op zn eigen niveau. Maar als je inzet rond de 40 procent is..ga dan niet achteraf klagen om je cijfers (klasgenoten) of om je opleiding/niveau/werkloosheid
En als je nou echt zo slim was als dat je beweert, dan zou je jezelf ook als zo'n persoon hebben bestempeld. Onderwijs is niet alles (zeker niet in Nederland :') ). Jij verwacht dat vrouwen op je afkomen stappen, gewoon omdat. Maar wat heb jij ze te bieden en hoe laat jij dat blijken?

Je wilde vrienden op de middelbare school maar stelt dat diezelfde mensen jaloerse afgunstige stakkers zijn in domme mensen functies.

Je maakt mensen belachelijk omdat ze niet hetzelfde ambiëren als jij, of omdat ze na een niet passende studiekeuze meteen voor iets anders zijn gegaan in plaats van nog 3 jaar aan iets vastklampen wat ze niet zint (en dat is juist erg slim).

Afgaande van het feit dat jij zelf al aangeeft slecht in time management te zijn en ook geen bijbaan hebt en ik kan je vertellen dat geen enkele werknemer je zomaar gaat aannemen. Daarnaast kan ik hieruit afleiden dat je vast ook nog bij je ouders wonen en totaal niet zelfstandig bent.

Je denkt dat materiële bezittingen en status je gelukkig gaan maken en je leven op sociaal vlak dan ook vanzelf aantrekt, maar ik kan je vertellen dat je goed fout zit.

En wat denk je trouwens dat de meeste studenten voor hun lol samen doen, in een boekenclub zitten, een slaapfeestje houden en dan met z'n allen in pyjama's om 21:00 bewusteloos op de grond liggen terwijl Frozen zachtjes op de achtergrond aan het draaien is :') ? Je wil dat zij je allemaal tegemoet gaan komen terwijl jij niet hetzelfde voor hen doet, hoe voel jij je gast :') ? Je grootheidswaan os slechts onderdeel van je cognitieve dissonantie; je doet zo je best op de uni en haalt zulke hoge cijfers, iets wat (blijkbaar) je enige doel is en toch voel je je zo leeg en onbemind. "Maar dat ligt echt aan de anderen, die zijn gewoon jaloers!"

Geloof me kerel, als iemand tegen mij zou komen opscheppen over zijn tentamencijfers zou ik "Ok" zeggen en er verder geen aandacht meer aan besteden. Mensen zoeken mensen die interessant zijn, spannende, extravagante of zeldzame dingen hebben meegemaakt. Ze zijn geboeid door mensen die hun eigen geluk hebben gecreëerd en zich niet alleen bekommeren om het materiële.

Ooit was ik ook als jij, goede cijfers, alleen geïnteresseerd in het materiële. Wilde niet uitgaan, alleen gamen en andere autistische dingen doen. Ik gaf iedereen en alles de schuld van het feit dat niks mij kwam toegewaaid, ik geen vriendin had, handjevol vrienden etc.. Ik was slim genoeg om destijds wel bij mezelf na te gaan waarom dat was, en besefte uiteindelijk dat als je iets wil je er zelf met volle overtuiging achteraan moet gaan want niemand gaat het je aanreiken. Mijn cijfers boeien me tegenwoordig weinig, het verandert niets aan mijn intelligentie. Een gelukkig leven is belangrijker dan hoge cijfers, een dure auto of sterrenstatus. Je hebt nog tijd om het helemaal voor jezelf helemaal om te gooien, maar dan moet je niet verwachten dat het makkelijk is en het vanzelf gaat komen.

Zo, en nu heb ik duimkanker.
Gr
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
pi_147450693
Je studeert sinds dit jaar, en het is pas 10 december. Volgens mij juich je te vroeg mbt je succes aangaande je opleiding/resultaten.

Verder is je gedrag niet gezond te noemen, maar als je niet(s) anders kunt dan dit, dan kun je er heel oud mee worden. Niks aan de hand joh.

(En mbt succesvol zijn in het zakenleven; dat moeten bepaalde mensen je ook gunnen he)
  woensdag 10 december 2014 @ 13:15:34 #145
380557 RipMcPants
STEEDS! MAAR! WEER!
pi_147450757
quote:
1s.gif Op woensdag 10 december 2014 13:04 schreef WorldsGreatestOne het volgende:

[..]

Ik ben geen troll oid.
Nee, natuurlijk niet :')

Ik hoop oprecht dat je later een topman in het bedrijfsleven wordt, met een dikke auto en dito huis. Dan wordt des te harder duidelijk dat je, ongeacht hoeveel geld je ook hebt, je alsnog arm bent en al die materialistische ballast geen flikker uitmaakt of toevoegt :W
pi_147450782
quote:
1s.gif Op woensdag 10 december 2014 13:04 schreef WorldsGreatestOne het volgende:

[..]

Ik ben geen troll oid.
Ik kan je uit ervaring vertellen dat geld alleen maar een leuk middeltje is en geen manier van 'echt' geluk.
pi_147450880
quote:
1s.gif Op woensdag 10 december 2014 13:08 schreef Drinky het volgende:

[..]

En als je nou echt zo slim was als dat je beweert, dan zou je jezelf ook als zo'n persoon hebben bestempeld. Onderwijs is niet alles (zeker niet in Nederland :') ). Jij verwacht dat vrouwen op je afkomen stappen, gewoon omdat. Maar wat heb jij ze te bieden en hoe laat jij dat blijken?

Je wilde vrienden op de middelbare school maar stelt dat diezelfde mensen jaloerse afgunstige stakkers zijn in domme mensen functies.

Je maakt mensen belachelijk omdat ze niet hetzelfde ambiëren als jij, of omdat ze na een niet passende studiekeuze meteen voor iets anders zijn gegaan in plaats van nog 3 jaar aan iets vastklampen wat ze niet zint (en dat is juist erg slim).

Afgaande van het feit dat jij zelf al aangeeft slecht in time management te zijn en ook geen bijbaan hebt en ik kan je vertellen dat geen enkele werknemer je zomaar gaat aannemen. Daarnaast kan ik hieruit afleiden dat je vast ook nog bij je ouders wonen en totaal niet zelfstandig bent.

Je denkt dat materiële bezittingen en status je gelukkig gaan maken en je leven op sociaal vlak dan ook vanzelf aantrekt, maar ik kan je vertellen dat je goed fout zit.

En wat denk je trouwens dat de meeste studenten voor hun lol samen doen, in een boekenclub zitten, een slaapfeestje houden en dan met z'n allen in pyjama's om 21:00 bewusteloos op de grond liggen terwijl Frozen zachtjes op de achtergrond aan het draaien is :') ? Je wil dat zij je allemaal tegemoet gaan komen terwijl jij niet hetzelfde voor hen doet, hoe voel jij je gast :') ? Je grootheidswaan os slechts onderdeel van je cognitieve dissonantie; je doet zo je best op de uni en haalt zulke hoge cijfers, iets wat (blijkbaar) je enige doel is en toch voel je je zo leeg en onbemind. "Maar dat ligt echt aan de anderen, die zijn gewoon jaloers!"

Geloof me kerel, als iemand tegen mij zou komen opscheppen over zijn tentamencijfers zou ik "Ok" zeggen en er verder geen aandacht meer aan besteden. Mensen zoeken mensen die interessant zijn, spannende, extravagante of zeldzame dingen hebben meegemaakt. Ze zijn geboeid door mensen die hun eigen geluk hebben gecreëerd en zich niet alleen bekommeren om het materiële.

Ooit was ik ook als jij, goede cijfers, alleen geïnteresseerd in het materiële. Wilde niet uitgaan, alleen gamen en andere autistische dingen doen. Ik gaf iedereen en alles de schuld van het feit dat niks mij kwam toegewaaid, ik geen vriendin had, handjevol vrienden etc.. Ik was slim genoeg om destijds wel bij mezelf na te gaan waarom dat was, en besefte uiteindelijk dat als je iets wil je er zelf met volle overtuiging achteraan moet gaan want niemand gaat het je aanreiken. Mijn cijfers boeien me tegenwoordig weinig, het verandert niets aan mijn intelligentie. Een gelukkig leven is belangrijker dan hoge cijfers, een dure auto of sterrenstatus. Je hebt nog tijd om het helemaal voor jezelf helemaal om te gooien, maar dan moet je niet verwachten dat het makkelijk is en het vanzelf gaat komen.

Zo, en nu heb ik duimkanker.
Gr
Nee dit klopt niet. Ik zeg niet dat ik mensen laag zie die niet hetzelfde ambiëren als ik..

Ik zeg het volgende: mensen die weinig inzet tonen (op dat moment) en kiezen voor plezier en vervolgens jammeren wanneer het niet goed gaat door gebrek aan inzet... aan dat soort mensen toon ik geen medelijden.

Waarom moet ik mij aanpassen aan de kudde? Ik richt wel een eigen kudde op. .. wat is dat voor onstabiel zooitje dat ik per se 'interessante' dingen moet doen om contacten te hebben. Nou.. dit verklaart waarom iedereen een slaaf is van Facebook. Een held is die Zuckerberg een held. Heeft goed gebruik gemaakt van al die kudde gedrag: "kijk mij interessant doen, ik ga elke donderdag uit.. en ik ga op vakantie naar Nepal/Italië en ik ga met Italianen om, terwijl ik als ik in NL ben niet eensmet Italianen omga.."

Ik weiger om zgn. interessante dingen te doen om sociaal geaccepteerd te worden. Ik hou van mensen die zichzelf zijn en ook zo geaccepteerd worden ipv al dat "geforceerde' sociaal geaccepteerd gedrag.

Goed ingespeelt van een 1 of andere Zuckerberg. Ik kan mij herinneren dat hij het volgende zei als oorzaak voor het ontwikkelen van een sociaal medium (buiten het feit dat die het concept om het naar het grote publiek te brengen van die Dirvia Nerenda en die tweelingbroers heeft):

"Mensen willen weten wie wat doet en of ze zogenaamde interessante dingen doen wat genoeg is om sociaal geaccepteerd te worden. Tegenwoordig wilt iedereen weten wie wat doet. Wie heeft seks met wie? Daar draait facebook om".
  woensdag 10 december 2014 @ 13:19:57 #148
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_147450894
Persoonlijk vind ik zelfspot ern fijn trekje bij mensen.
Jij zou er ook stukken beter van worden TS, wat zelfspot!
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
pi_147450957
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 13:16 schreef qwerty789 het volgende:

[..]

Ik kan je uit ervaring vertellen dat geld alleen maar een leuk middeltje is en geen manier van 'echt' geluk.
Geld maakt niet gelukkig, maar het helpt wel om gelukkig te worden.
pi_147451016
quote:
1s.gif Op woensdag 10 december 2014 13:13 schreef Ciscus het volgende:
Je studeert sinds dit jaar, en het is pas 10 december. Volgens mij juich je te vroeg mbt je succes aangaande je opleiding/resultaten.

Verder is je gedrag niet gezond te noemen, maar als je niet(s) anders kunt dan dit, dan kun je er heel oud mee worden. Niks aan de hand joh.

(En mbt succesvol zijn in het zakenleven; dat moeten bepaalde mensen je ook gunnen he)
15 december heb ik twee tentamens. Als ik dat haal, heb ik zowat mijn p al. De komende vakken liggen mij erg goed. Dus dan ben ik al bijna binnen..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')