Een totaalplaatje is lastig te weergeven.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 15:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook geen voorstander van zulke dingen, waar van elk onderdeel 3 of 4 specifieke namen genoemd worden. Ik heb meer interesse in het totaalplaatje, maar dat krijg je zo niet
Je moet mentale capaciteiten ook meenemen in een voorspelling hè.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 14:05 schreef rubbereend het volgende:
Wel opvallends dat Kromo medailles krijgt en Heemskerk, die nu veel en veel sneller is, niet
Bizar dat die prestaties zo ver van de medailles liggenquote:Op woensdag 8 april 2015 15:11 schreef heywoodu het volgende:
De Atletiekunie heeft voor een aantal onderdelen de limieten en kwalificatie-eisen bekendgemaakt:
http://www.atletiekunie.nl/index.php?page=109&nieuwsitem=9110
Tienkamp: 8145
Beste resultaat in 2014: Eelco Sintnicolaas, 8478 (8204 voor Pelle Rietveld, 8085 voor Pieter Braun)
10e op OS 2012, 18e op WK 2013
Zevenkamp: 6220
Beste resultaat in 2014: Dafne Schippers, 6545 (6539 voor Nadine Broersen, 6316 voor Anouk Vetter)
17e op OS 2012, 11e op WK 2013
Verbazingwekkend milde limieten jaquote:Op woensdag 8 april 2015 20:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Bizar dat die prestaties zo ver van de medailles liggen
Oh je vergelijkt de limieten met de plek op de OS van 2012, ik vond het al zo verbazend dat je met 6500 punten ruim op de zevenkamp slechts 17e zou zijn gewordenquote:Op woensdag 8 april 2015 20:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Verbazingwekkend milde limieten ja(hopelijk moeten ze niet nog wereldkampioen worden of zo'n andere rare extra eis halen
)
-5 continentale kampioenen, gastland en de rest via de HWLquote:Op vrijdag 5 juni 2015 19:58 schreef rubbereend het volgende:
dan komt er dus een minder Afrikaans land voor in de plaats?
zit daar voetbal bij? Want dat wordt wat lastigquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 13:42 schreef heywoodu het volgende:
Als je naar de huidige wereldkampioenen in alle olympische disciplines kijkt is dit de top-20:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 14:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zit daar voetbal bij? Want dat wordt wat lastig
Daar zijn we derde van de wereld, maar dat zullen we niet op de Spelen wordenquote:
Ow datquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Daar zijn we derde van de wereld, maar dat zullen we niet op de Spelen worden
Het is dan ook geen voorspelling, maar puur een ranglijst van de "regerend medaillewinnaars" op de WK'squote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Daar zijn we derde van de wereld, maar dat zullen we niet op de Spelen worden
johquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het is dan ook geen voorspelling, maar puur een ranglijst van de "regerend medaillewinnaars" op de WK's
Genoeg live streamsquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:06 schreef Meike26 het volgende:
Ik hoop echt op een goede verslaggeving van BMX, enorm gave kijksport die naar mijn gevoel echt te weinig aandacht krijgt. Vorige OS ook al, alleen wat samenvattinkjes
zal wel nu we ineens heel veel medaillekandidaten hebbenquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 20:06 schreef Meike26 het volgende:
Ik hoop echt op een goede verslaggeving van BMX, enorm gave kijksport die naar mijn gevoel echt te weinig aandacht krijgt. Vorige OS ook al, alleen wat samenvattinkjes
Smulders was niet echt een medaillekandidaat. Nu zijn er de afgelopen jaren wereldtitels gehaaldquote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:04 schreef Meike26 het volgende:
Vorige OS hadden we toch ook al 3 titel kandidaten?
Raymond van den Biezen
Jelle van Gorkum
Laura Smulders
Misschien juist daarom dat ik het tegen vond vallen qua aandacht. En het gaat mij niet om zelf kijken, meer om de promotie van een super toffe sport !
Met wat meer promotie zou je vast Van Gorkom geschreven hebben ipv "Gorkum"quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 21:04 schreef Meike26 het volgende:
Vorige OS hadden we toch ook al 3 titel kandidaten?
Raymond van den Biezen
Jelle van Gorkum
Laura Smulders
Misschien juist daarom dat ik het tegen vond vallen qua aandacht. En het gaat mij niet om zelf kijken, meer om de promotie van een super toffe sport !
Als de rollersports toegevoegd worden kunnen we het schaatsen wel gedag zeggen vrees ikquote:Op maandag 10 augustus 2015 14:14 schreef roos85 het volgende:
Honkbal/softbal mogen van mij weer terugkeren. De rollersports ook (kunnen wat schaatsers zo nog wat medailles binnen harken :p) en op de een of andere manier lijkt bowling mij ook wat, stiekem toch een tactische sport.
Zozo. Doe maar duur.twitter:FortAltCit twitterde op woensdag 19-08-2015 om 15:53:41Elke deelnemende sporter aan Rio2016 krijgt een smartphone met pre-installed athletes hub van IOC met continu info voor atleten reageer retweet
Eerder continu info over wat atleten die dag gedaan hebben, hoe lief hun hond wel niet is en selfies dat ze ergens zijn.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 15:57 schreef Pino112 het volgende:
Zozo. Doe maar duur.twitter:FortAltCit twitterde op woensdag 19-08-2015 om 15:53:41Elke deelnemende sporter aan Rio2016 krijgt een smartphone met pre-installed athletes hub van IOC met continu info voor atleten reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Test Event is een raar ding. Ze zeggen altijd dat het vooral draait om ervaringen daar, omstandigheden enz, mee te nemen en er iets mee te doen. In London bleek het niet eens nodig te zijn om bij het Test Event van 2011 aanwezig te zijn. Iets van 4 of 5 medaillisten van de OS waren niet eens bij het Test Event en sommige anderen eindigden op het Test Event kleurloos in de middenmoot.quote:Op woensdag 19 augustus 2015 23:50 schreef TheVulture het volgende:
Bij het testevent van de zeilers lijken de Nederlanders nog ver van de topvorm verwijderd. Alleen Postma en Mulder/De Koning doen het echt prima, de rest bungelt op zijn best in de subtop.
Dorian is ook niet meer zo dominant als dat hij was
Bij bowlen hangt veel af van welk oliepatroon er op de banen gebruikt word. Spelers passen hun spin en/of snelheid aan, gaan vanuit andere hoeken de kegels bestoken, het oliepatroon verandert ook tijdens het spel waardoor er aanpassingen nodig zijn (hoe meer effect, hoe sneller er lijnen getrokken worden in die olie), ... Het is op het hoogste niveau inderdaad niet domweg een balletje naar achter keilen. Dan heb je nog de verschillende stijlen van de spelers, tegenwoordig gooit de beste bowler ter wereld met 2 handen om zo veel meer spin op zijn bal te krijgen...quote:Op maandag 10 augustus 2015 14:14 schreef roos85 het volgende:
Honkbal/softbal mogen van mij weer terugkeren. De rollersports ook (kunnen wat schaatsers zo nog wat medailles binnen harken :p) en op de een of andere manier lijkt bowling mij ook wat, stiekem toch een tactische sport.
quote:Op donderdag 20 augustus 2015 08:52 schreef TheArt het volgende:
[..]
Test Event is een raar ding. Ze zeggen altijd dat het vooral draait om ervaringen daar, omstandigheden enz, mee te nemen en er iets mee te doen. In London bleek het niet eens nodig te zijn om bij het Test Event van 2011 aanwezig te zijn. Iets van 4 of 5 medaillisten van de OS waren niet eens bij het Test Event en sommige anderen eindigden op het Test Event kleurloos in de middenmoot.
Met Van Rijsselberghe gaat het wel goedkomen denk ik. Is nog een hele tijd geblesseerd geweest. Maar idd, het dominante van 4 jaar terug is ie zeker kwijt.
De Nederlanders zitten daar toch zeer regelmatig, dus die weten wel hoe het daar is. Verder kan het zijn dat ze bijvoorbeeld qua materiaal wat dingen in de wedstrijden uitgeprobeerd hebben.quote:Op donderdag 20 augustus 2015 09:17 schreef WEST het volgende:
Zo'n test event is dit keer geen overbodige luxe op het water. Kunnen ze gelijk zien wat voor rotzooi ze kunnen verwachten.
Ik zou geneigd zijn om ook roller sports te stemmen, maar ik ben ook een enorme schaatsliefhebber en ik ben bang dat het schaatsen dan nog kleiner wordt internationaal gezien. Nu stappen er nog wel gasten over naar het schaatsen, omdat het olympisch is, maar als roller sports olympisch wordt dan droogt die toevoer natuurlijk grotendeels op.quote:Op maandag 10 augustus 2015 14:14 schreef roos85 het volgende:
Ik kon hem dan ook niet vinden.quote:Op donderdag 17 september 2015 18:05 schreef Arcee het volgende:
Subtiel schopje, is-ie tenminste zichtbaar in het OS-filter.
Kan ik me voorstellen, maar ik look closer.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |