wat bedoel je daarmee?quote:Op dinsdag 9 december 2014 18:14 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ts wil mannenpap geïnjecteerd krijgen.
Ik vind hem zo leuk! En jij? Ik denk dat het vooral door zijn stem komt? Zijn stem klinkt zo warmquote:Op dinsdag 9 december 2014 18:23 schreef Karina het volgende:
Mijn hemel je moet er toch niet aan denken he? Tien kleine Vangaal/soufies
Nee ik vind hem bloedirritant en lelijk. En hij is zeker niet de rijkste man ter wereld hoorquote:Op dinsdag 9 december 2014 18:23 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Ik vind hem zo leuk! En jij? Ik denk dat het vooral door zijn stem komt? Zijn stem klinkt zo warm
Volgens mij is Louis al jaren impotentquote:Op dinsdag 9 december 2014 18:22 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Die Truus is 60. Die kan hem geen kinderen meer geven. Ik ben 26 en kan hem er nog 10 geven.
Ik ben bang.quote:Op dinsdag 9 december 2014 18:23 schreef Karina het volgende:
Mijn hemel je moet er toch niet aan denken he? Tien kleine Vangaal/soufies
Hij is nog maar 63. Ik heb ooit seks gehad met een man van 82 en dat ging aardig. Dus Louis is nog heel lang potentquote:Op dinsdag 9 december 2014 18:25 schreef HPLC het volgende:
[..]
Volgens mij is Louis al jaren impotent
quote:Op dinsdag 9 december 2014 18:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee ik vind hem bloedirritant en lelijk. En hij is zeker niet de rijkste man ter wereld hoor
Iquote:Op dinsdag 9 december 2014 19:19 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Ik heb ooit seks gehad met een man van 82 en dat ging aardig.
Nou verdient, hij krijgt hetquote:Op dinsdag 9 december 2014 19:22 schreef sanasoufi het volgende:
[..]Hij is niet irritant! Hij is superlief! En hij ziet er heel mooi uit! Hij heeft prachtige blauwe ogen
Hij verdient 900.000 per maand
je opa toen je 8 was zeker, vandaar die verkinpte geestquote:Op dinsdag 9 december 2014 19:19 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Hij is nog maar 63. Ik heb ooit seks gehad met een man van 82 en dat ging aardig. Dus Louis is nog heel lang potent
Weet je vader dat?quote:Op dinsdag 9 december 2014 19:19 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Hij is nog maar 63. Ik heb ooit seks gehad met een man van 82 en dat ging aardig. Dus Louis is nog heel lang potent
Natuurlijk nietquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |