Ik ga mijn Sierd de Vos award vieren met een grote pan nasi die ik ga uitdelen in een Spaans café.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 12:21 schreef Dven het volgende:
Ik ga mijn award vieren met een schepje sos
quote:Op vrijdag 2 januari 2015 08:46 schreef opperkleurder het volgende:
Die Tukker kan niet tellen, ik heb 2 stemmen bij de Cristiano Ronaldo Award
Jullie hebben allebei een keer op jezelf gestemd, die tellen niet meequote:Op vrijdag 2 januari 2015 10:21 schreef JanCees het volgende:
[..]
Hij is mijn stemmen ook vergeten lijkt het
Waar staat dat? Beetje de regels aanpassenquote:Op vrijdag 2 januari 2015 14:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[..]
Jullie hebben allebei een keer op jezelf gestemd, die tellen niet mee
Slechte verliezerquote:Op vrijdag 2 januari 2015 15:21 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Waar staat dat? Beetje de regels aanpassen
Wat Dven zegtquote:Op vrijdag 2 januari 2015 15:21 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Aadje Mansveld had ook nooit op zichzelf gestemd.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 15:21 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Aad kreeg ook nooit het respect wat hij verdiende. Aad hoort bij de 10 beste spelers die Nederland ooit heeft gekend.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 15:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Aadje Mansveld had ook nooit op zichzelf gestemd.
Dat niet maar hij was wel goed en hij zou inderdaad niet op zichzelf hebben gestemdquote:Op vrijdag 2 januari 2015 15:27 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Aad kreeg ook nooit het respect wat hij verdiende. Aad hoort bij de 10 beste spelers die Nederland ooit heeft gekend.
die onthou ikquote:Op vrijdag 2 januari 2015 15:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat Dven zegtHad je mij maar moeten omkopen.
Erg raar inderdaad.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 15:21 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat was vorig jaar zo en die regel heb ik dit jaar meegenomen. Niet zo jankenquote:
Als iedereen 1x op zichzelf heeft gestemd dan blijft de uitslag sowieso hetzelfdequote:Op maandag 5 januari 2015 11:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat was vorig jaar zo en die regel heb ik dit jaar meegenomen. Niet zo janken
Pas gewoon de OP aan en plak de regels van de vorige jaren erin.quote:Op maandag 5 januari 2015 11:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat was vorig jaar zo en die regel heb ik dit jaar meegenomen. Niet zo janken
Het is al leuk dat iemand het initiatief heeft genomen.quote:Op maandag 12 januari 2015 13:57 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Kunnen er volgend jaar trouwens niet wat minder categorieën?
Was een beetje veel invulwerk vond ik zelf.
Dat zeker.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 07:19 schreef tong80 het volgende:
Het is al leuk dat iemand het initiatief heeft genomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |