SPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meer foto's!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weersvoorspelling 1e kerstdag 2014
[ Bericht 12% gewijzigd door kanovinnie op 09-12-2014 15:28:59 ]![]()
FixedOp dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.![]()
Vanavond maar eens kijken of je 's avonds lekker de kilometertjes kan wegtrappen op de fietssnelweg in Twente. Schijnt allemaal lekker verlicht en nieuw asfalt te zijn...The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger![]()
Vrij kut.... Twente houdt het nog redelijk lang droogquote:Op dinsdag 9 december 2014 15:41 schreef DrNick het volgende:
Wat is die weersvoorspelling eigenlijk?
http://buienradar.nl/verwachting-3-uur
Oow fuck, je bedoelde die in de OP. Die zal daar geplaatst zijn begin november toen het 22 graden was denk ik.The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
OP jaquote:Op dinsdag 9 december 2014 15:50 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Vrij kut.... Twente houdt het nog redelijk lang droog
http://buienradar.nl/verwachting-3-uur
Oow fuck, je bedoelde die in de OP. Die zal daar geplaatst zijn begin november toen het 22 graden was denk ik.
Ah![]()
![]()
Buff gekocht op de weg naar huis, eens kijken of ik lekker warm blijf in mijn buff, overschoenen en aldi softshellThe world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Jongens, wij vertrekken vanavond richting Thailand. Ik wens jullie alvast fijne dagen in december en tot 2015.
Maar ik kan 't mis hebben...![]()
Oja, ik kreeg nog een heel lief Sintergripper cadeautje![]()
Vet mooie handige sjiek eetstokjes die ik uit elkaar kan halen
[ Bericht 33% gewijzigd door Patroon op 10-12-2014 09:37:19 ]Maar ik kan 't mis hebben...![]()
Ik zou echt veel over hebben om Patroon, die stugge friese boer met z'n Agert Anema hoofd, een poging zien doen te eten met stokjes![]()
Veel plezier![]()
![]()
Haha moet je eens mee gaan naar de lokale sushi toko hier. Dan eet ik alles met stokje.
Dan kan ik!quote:Op woensdag 10 december 2014 07:04 schreef kaasplankje het volgende:
CF, Kano en Gripper?
http://www.kasteelcross.be/
http://www.velofollies.be/Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Veel plezier. Vergeet geen bikinifoto's van mevrouwpatroon te posten.quote:Op woensdag 10 december 2014 07:51 schreef Patroon het volgende:
Jongens, wij vertrekken vanavond richting Thailand. Ik wens jullie alvast fijne dagen in december en tot 2015.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Kan jij niet weten. Jij komt niet buiten Groningen ommersquote:Op woensdag 10 december 2014 08:05 schreef Yankee het volgende:
het provinciaaltje gaat op reis hoor jongens
Veel plezier Patroon, Thailand is prima vertoeven
Alsof ze daar geen grote bosatlas hebbenquote:Op woensdag 10 december 2014 08:11 schreef Patroon het volgende:
[..]
Kan jij niet weten. Jij komt niet buiten Groningen ommers
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Have fun.quote:Op woensdag 10 december 2014 07:51 schreef Patroon het volgende:
Jongens, wij vertrekken vanavond richting Thailand. Ik wens jullie alvast fijne dagen in december en tot 2015.![]()
![]()
psssssssssssssssssst sushi hoor je egenlijk met de hand te etenquote:Op woensdag 10 december 2014 08:02 schreef Patroon het volgende:
Haha moet je eens mee gaan naar de lokale sushi toko hier. Dan eet ik alles met stokje.Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter![]()
hi ha hoquote:Op woensdag 10 december 2014 08:11 schreef Patroon het volgende:
[..]
Kan jij niet weten. Jij komt niet buiten Groningen ommers
.![]()
Mwa. Zelfs in Japan zijn de meningen daarover verdeeld. Maar niemand zal je raar aankijken als je het doet inderdaad.quote:Op woensdag 10 december 2014 08:54 schreef dop het volgende:
[..]
psssssssssssssssssst sushi hoor je egenlijk met de hand te eten![]()
Maar in een sushi-restaurant in Nederland krijg je doorgaans allerhande hapjes die wel fijn zijn om met stokjes te etenquote:Op woensdag 10 december 2014 08:54 schreef dop het volgende:
[..]
psssssssssssssssssst sushi hoor je egenlijk met de hand te eten.
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Kan ik, en wil ik! Vorig jaar was leuk, beetje bier & braadworst & schreeuwenquote:
Tevens heb ik in gedachten: http://www.cyclocrosshoogstraten.be/ (op 8-2-15)Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-![]()
klopt hier in europa word in bijna alle restaurants ook met stokjes gegeten.quote:Op woensdag 10 december 2014 09:30 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Maar in een sushi-restaurant in Nederland krijg je doorgaans allerhande hapjes die wel fijn zijn om met stokjes te eten.
in japan ook wel zoals Knut al zegt maar daar word sushi veel meer met de hand gegeten.Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
Dan kan ik ook.quote:Op woensdag 10 december 2014 09:44 schreef Gripper het volgende:
[..]
Kan ik, en wil ik! Vorig jaar was leuk, beetje bier & braadworst & schreeuwen
Tevens heb ik in gedachten: http://www.cyclocrosshoogstraten.be/ (op 8-2-15)Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
quote:Leuk, loop jij ff naar ESF subforum om die bolle te vragen?quote:Op woensdag 10 december 2014 09:44 schreef Gripper het volgende:
[..]
Kan ik, en wil ik! Vorig jaar was leuk, beetje bier & braadworst & schreeuwen
Tevens heb ik in gedachten: http://www.cyclocrosshoogstraten.be/ (op 8-2-15)![]()
Laat m lekker zelf de ontwikkelingen hier in de gaten houden, hij voelt zich toch te goed voor de negatieve sfeer in dit kuttopic?quote:Op woensdag 10 december 2014 10:17 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
[..]
Leuk, loop jij ff naar ESF subforum om die bolle te vragen?![]()
Ik vraag vriend Peter ook mee, die is ook wel dol op mooie spullen en cross (maar niet op bier, dus we hebben een bob)
Mijn foto's op Flickr!
Beter startveld ook dit jaar op de kasteelcross. Klaas komp, Wellens komp ook, en Peeters. En van Aert last but not least.quote:Op woensdag 10 december 2014 10:40 schreef Gripper het volgende:
[..]
Laat m lekker zelf de ontwikkelingen hier in de gaten houden, hij voelt zich toch te goed voor de negatieve sfeer in dit kuttopic?![]()
Ik vraag vriend Peter ook mee, die is ook wel dol op mooie spullen en cross (maar niet op bier, dus we hebben een bob)
[ Bericht 1% gewijzigd door kaasplankje op 10-12-2014 10:50:36 ]![]()
Nee, in vreetschuren waar ze vis met rijst sushi noemen krijg je allerlei andere zooi er ook nog bij.quote:Op woensdag 10 december 2014 09:30 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Maar in een sushi-restaurant in Nederland krijg je doorgaans allerhande hapjes die wel fijn zijn om met stokjes te eten.
In sushi restaurants krijg je gewoon sushi . Zijn er niet veel in Nederland maar wel een paar.![]()
Gaan we dan wel weer pizza in Rotterdam eten?
Daarom schrijf ik doorgaans. Als iemand tegen mij zegt, ik ga naar een sushi-restaurant durf ik te wedden dat hij tenminste springrolls of beef teriyaki in zijn muil gestopt heeft aan het eind van de avond.quote:Op woensdag 10 december 2014 10:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee, in vreetschuren waar ze vis met rijst sushi noemen krijg je allerlei andere zooi er ook nog bij.
In sushi restaurants krijg je gewoon sushi . Zijn er niet veel in Nederland maar wel een paar.The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
quote:Op woensdag 10 december 2014 10:58 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Daarom schrijf ik doorgaans. Als iemand tegen mij zegt, ik ga naar een sushi-restaurant durf ik te wedden dat hij tenminste springrolls of beef teriyaki in zijn muil gestopt heeft aan het eind van de avond.![]()
![]()
Vrijdagavond hier eten met mn ouders (die vinden dat best wel berespannend, rauwe vis met stokjes oppakken)quote:
http://www.chahouse.nl/index.html#!/
Voor Edese begrippen al de beste aziatische keuken, t is ook de enige niet-vreetschuur in Ede.Mijn foto's op Flickr!
Ze doen in ieder geval niet alsof het Japans is, dat is al heel watquote:Op woensdag 10 december 2014 11:20 schreef Gripper het volgende:
[..]
Vrijdagavond hier eten met mn ouders (die vinden dat best wel berespannend, rauwe vis met stokjes oppakken)
Voor Edese begrippen al de beste aziatische keuken, t is ook de enige niet-vreetschuur in Ede.![]()
![]()
Lekkere fotootjes hoor. Ziet er uit als een prima plek om te eten. Over eten.. Hebben jullie de dag na een rit ook altijd meer honger? Mijn maag verteert zichzelf al de hele dag.quote:Op woensdag 10 december 2014 11:20 schreef Gripper het volgende:
[..]
Vrijdagavond hier eten met mn ouders (die vinden dat best wel berespannend, rauwe vis met stokjes oppakken)
Voor Edese begrippen al de beste aziatische keuken, t is ook de enige niet-vreetschuur in Ede.The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Oow en zo'n buff is inderdaad fijn.
Ik heb degene met de laagste thermo-bescherming en die was lekker warm (maar niet te). Overschoenen deden het ook goed, al twijfel ik of ik er nog Merino-sokken bij moet hebben.The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
De chinezen nemen het hele sushigebeuren over. Met de shimano spullen zal het wel dezelde kant op gaan.![]()
wat is de gemiddelde levertijd van discobrakes?
mijn blokjes achter zijn aardig op en heb dus een nieuw setje nodig.
Zie op de site verschillende types, semi metallic / sintered / kevlar.
Het is voor mijn MTB, kevlar de beste keuze?
denk aan modder... afdalingen..![]()
Wacht al vanaf 18 november op mijn blokken, nog niks ontvangen.quote:Op woensdag 10 december 2014 12:51 schreef Flipmoehoe het volgende:
denk aan modder... afdalingen..
Heb de semi-metallic gekocht.![]()
Nou, in sommige gevallen maar 1 rit als het echt modderig isquote:Op woensdag 10 december 2014 12:51 schreef Flipmoehoe het volgende:
Aangezien jij geen wedstrijden rijdt of als een malle downhillt (ik heb je nog niet buiten de achterhoek betrapt met je MTB?) heb je niet van die hele zachte blokjes nodig die happen als een malle maar ook navenant veel slijten.
Gewoon de middenweg kiezen. Sintered is zacht, metallic is harder en slijtvaster.
En ik vervang ze ongeveer 1x per jaar, en dan MTB ik al weinig. Mara heb dan ook belachelijk gevoelige remmetjes van zo'n snobby italiaanse kwaliteitsmerk, Formula Oro. Koop die krengen nooit. Je loopt financieel leeg op de blokjes
En is dit verdomme het MTB topic???![]()
![]()
Mijn foto's op Flickr!
Zelfs wij laten een heftruck serie in China bouwen. En we doen er alles aan om te voorkomen dat ie als een "Chinese truck" te boek staat: het is gewoon een Japans kwaliteitsproduct, gemaakt in een iets goedkopere omgeving om te produceren.quote:Op woensdag 10 december 2014 11:56 schreef nogeenmaarten het volgende:
De chinezen nemen het hele sushigebeuren over. Met de shimano spullen zal het wel dezelde kant op gaan.
Maar zonder gekheid, de heftruck markt wordt de laatste 10 jaar bestormd door Chinese heftrucks, die allemaal verdacht veel op de onze lijken qua design. Gewoon gejat dus. Ze kosten nog niet de helft, gaan 3 jaar mee, van CE, ergonomie of energieverbruik hebben ze nog nooit gehoord en op onderdelen of service hoef je niet te rekenen. Maar Jan Batsbal van autosloperij Batsbal & zn. zal dat een zorg wezen, die wil gewoon veel voor weinig.Mijn foto's op Flickr!
Heb al wel meerdere modderritten gereden, zo erg zullen ze ook wel weer niet slijtenquote:Op woensdag 10 december 2014 13:04 schreef Gripper het volgende:
[..]
Nou, in sommige gevallen maar 1 rit als het echt modderig is![]()
Aangezien jij geen wedstrijden rijdt of als een malle downhillt (ik heb je nog niet buiten de achterhoek betrapt met je MTB?) heb je niet van die hele zachte blokjes nodig die happen als een malle maar ook navenant veel slijten.
Gewoon de middenweg kiezen. Sintered is zacht, metallic is harder en slijtvaster.
En ik vervang ze ongeveer 1x per jaar, en dan MTB ik al weinig. Mara heb dan ook belachelijk gevoelige remmetjes van zo'n snobby italiaanse kwaliteitsmerk, Formula Oro. Koop die krengen nooit. Je loopt financieel leeg op de blokjes
En is dit verdomme het MTB topic???![]()
![]()
![]()
Al wel een paar x buiten de achterhoek geweest op de mtb
Posbank, Texel, Lemele, Holterberg..
Wereldburger die Flip
Maar dan ga ik voor de semi metallic, tnx voor de tip
Enneh, is dit soms het chinese aliexpress heftruck import topic ?!?!
hmm een week kan ik er nog wel op wachten, 2 weken is me toch wat te lang..quote:Op woensdag 10 december 2014 13:01 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Wacht al vanaf 18 november op mijn blokken, nog niks ontvangen.
Heb de semi-metallic gekocht.![]()
1.5 week duurde het voor ik mijn blokjes binnenkreeg.quote:Op woensdag 10 december 2014 12:51 schreef Flipmoehoe het volgende:
Omdat ik toch íets met mn fiets wilde doen heb ik m (de afgelopen dagen) he-le-maal schoongemaakt. Bijna alles losgehaald en ff gepoetst en weer ingevetKan ie de winter door
![]()
Nu ik nog. Heb nog steeds last van mn bil, vandaar dat ik maar even fietspauze neem nu. Wat gek is; De klachten léken vorige week minder te worden, maar na een avondje stappen zaterdag was het meteen weer in volle gorie terug't is wel anders dan 'eerst' Voorheen was het een scherp/zeurend gevoe ná het fietsen. Nu is het meer een soort constant doffig gevoel, beetje alsof ik een ferme trap voor mn reet heb gehad en het nu blauw is... Of alsof je 3 uur op een houten plank hebt gezeten. Met name als ik stil zit, en zéker 'sochtends in bed... Raaarrrr...
Kees heeft me paar topics terug wel een beetje bang gemaakt met zn verhalen, dus ik hoop maar dat t meevalt. Neem lekker tot de kerst rust en mocht het niet oprotten ga ik wel ff langs de dokter.
Mooi excuus om ff níet te fietsen en lekker veel 'seizoensproducten' in mn giechel te stoppen.![]()
Goed dat je het zegt Yankee, morgen niet fietsen dus morgen alleen maar thee en suikerwater drinken...![]()
Komt zeker door je dansmoves Muzas!Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
zou best kunnen, want de WB in Roubaix die voor de zondag erna gepland stond is vervallen. Dus zullen er nog wel meer toppers starten.quote:2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .![]()
Net even m'n China lampje getest, precies 2.5 uur op de laagste stand, op woonkamertemperatuur. Dus buiten net ietsjes minder![]()
Heeftie niet meer nodig straks. Die gaat alle pharma's in Bangkok af om Tramadollies in te slaan, en komt er dan achter dat dat in Thailand onder een andere naam verkocht wordt. Maar Patroon kennende heeft hij daar al dagen op zitten googlen. Trusten.quote:Op woensdag 10 december 2014 19:53 schreef Tommeke het volgende:
Patty, heb je nog trainingsschema's nodig?
http://www.53x12.com/do/show?page=about2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .![]()
Das niet best toch?quote:Op donderdag 11 december 2014 00:02 schreef Andyy het volgende:
Net even m'n China lampje getest, precies 2.5 uur op de laagste stand, op woonkamertemperatuur. Dus buiten net ietsjes minder![]()
Je hebt swagger of je hebt het niet...quote:Op donderdag 11 december 2014 07:15 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Mijn white led lampie heeft 80 branduren oid op een paar penlights.The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Maar is wel alsnog best fel. Je moet het er maar voor over hebben of een reservelamp meenemen zoals ik doequote:![]()
Volgens mij is er dan gewoon iets mis met dat ding hoor. Mijn 20 euro chinese lamp doet het meer dan 3 uur op de felste stand (brand dan nog even fel, nooit langer gebruikt in het donker). Volgens website moet hij het makkelijk hele nacht volhouden op de laagste stand...quote:Op donderdag 11 december 2014 08:41 schreef Andyy het volgende:
[..]
Maar is wel alsnog best fel. Je moet het er maar voor over hebben of een reservelamp meenemen zoals ik doe![]()
Hoeveel Mah?quote:Op donderdag 11 december 2014 00:02 schreef Andyy het volgende:
Kan het niet liggen aan onregelmatige productie in China? Sommige wel goed, anderen net iets minder?The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Onze dorpskrant meldt een veldfietsevenement bij de ikea in Delft aanstaande zaterdag. Mooi hoor!
http://www.deweekkrant.nl(...)_DP1-21_141210_1.pdf![]()
Dit inderdaad, de ene 6400 mAh is de andere niet in China, net als het aantal lumen.quote:Op donderdag 11 december 2014 09:02 schreef Fretwork het volgende:
niet liggen aan onregelmatige productie in China? Sommige wel goed, anderen net iets minder?The colour of her eyes were the colour of insanity![]()
extra batterij pack kost nie veel in china denk ikquote:Op donderdag 11 december 2014 08:41 schreef Andyy het volgende:
[..]
Maar is wel alsnog best fel. Je moet het er maar voor over hebben of een reservelamp meenemen zoals ik doeIk schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
quote:Op donderdag 11 december 2014 09:19 schreef nogeenmaarten het volgende:
Onze dorpskrant meldt een veldfietsevenement bij de ikea in Delft aanstaande zaterdag. Mooi hoor!
Kom je meedoen / kijken?
Bos lag er vorige week droog bij, ben benieuwd hoe het zaterdag is.![]()
![]()
Zat ik toevallig gisteren naar te kijken, 10000mAh voor 12 euro ofzo.quote:Op donderdag 11 december 2014 09:35 schreef dop het volgende:
[..]
extra batterij pack kost nie veel in china denk ikThe colour of her eyes were the colour of insanity![]()
Nog ff 2 dagen regen er overheen!quote:Op donderdag 11 december 2014 12:16 schreef FastFox91 het volgende:
[..]![]()
Kom je meedoen / kijken?
![]()
Heb je misschien een linkje?quote:Op donderdag 11 december 2014 12:36 schreef BORRREETJEEE het volgende:
[..]
Zat ik toevallig gisteren naar te kijken, 10000mAh voor 12 euro ofzo.![]()
Tuurlijk: http://www.aliexpress.com(...)Bag/32247206729.htmlquote:
zoeken op battery pack 8.4V geeft wel goede resultaten op aliexpress trouwens.The colour of her eyes were the colour of insanity![]()
quote:
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Ik kan alleen toeren op mijn wegfiets, niet om het hardst door de bagger. Allicht kom ik ff kijken samen met m'n dochtertje.quote:Op donderdag 11 december 2014 12:16 schreef FastFox91 het volgende:
[..]![]()
Kom je meedoen / kijken?
En nog wat afgewaaide takken en omgewaaide bomen erbij.quote:Op donderdag 11 december 2014 12:53 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Nog ff 2 dagen regen er overheen!![]()
Ik ga zaterdag een MTB-toertochtje rijden met collega's. Een voor een haken ze nu allemaal af omdat er "helaas iets tussen gekomen is"quote:Op donderdag 11 december 2014 13:14 schreef nogeenmaarten het volgende:
[..]
En nog wat afgewaaide takken en omgewaaide bomen erbij.
Jaja, die hebben allemaal het weerbericht bekeken
Mijn foto's op Flickr!
Ligt misschien aan mij, maar voor MTB-en moet het toch gewoon een beetje k-weer zijn om het leuk te laten zijn? En zo erg is het zaterdag niet eens, vooral morgen is het dramaquote:Op donderdag 11 december 2014 13:20 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ik ga zaterdag een MTB-toertochtje rijden met collega's. Een voor een haken ze nu allemaal af omdat er "helaas iets tussen gekomen is"
Jaja, die hebben allemaal het weerbericht bekeken![]()
Ik dacht altijd dat crosser dat leuk vonden, maar volgens mij willen de deelnemers ook een niet al te modderig parcours.quote:Op donderdag 11 december 2014 12:53 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Nog ff 2 dagen regen er overheen!Prima.quote:Op donderdag 11 december 2014 13:13 schreef nogeenmaarten het volgende:
[..]
Ik kan alleen toeren op mijn wegfiets, niet om het hardst door de bagger. Allicht kom ik ff kijken samen met m'n dochtertje.Balken zijn dan niet eens nodig.quote:Op donderdag 11 december 2014 13:14 schreef nogeenmaarten het volgende:
[..]
En nog wat afgewaaide takken en omgewaaide bomen erbij.![]()
![]()
Ik heb dat ding met 2 lampen erin, jij ook? of met 1 lamp?quote:Op donderdag 11 december 2014 08:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Volgens mij is er dan gewoon iets mis met dat ding hoor. Mijn 20 euro chinese lamp doet het meer dan 3 uur op de felste stand (brand dan nog even fel, nooit langer gebruikt in het donker). Volgens website moet hij het makkelijk hele nacht volhouden op de laagste stand...![]()
Is dat in het bos met die hoogteverschillen?quote:Op donderdag 11 december 2014 09:19 schreef nogeenmaarten het volgende:
Uh, 1 lamp volgens mij. Zal eens kijken als ik thuis ben.quote:Op donderdag 11 december 2014 14:36 schreef Andyy het volgende:
[..]
Ik heb dat ding met 2 lampen erin, jij ook? of met 1 lamp?![]()
Ik vind bagger tot achter m'n oren wel leuk hoorquote:Op donderdag 11 december 2014 14:25 schreef Blik het volgende:
[..]
Ligt misschien aan mij, maar voor MTB-en moet het toch gewoon een beetje k-weer zijn om het leuk te laten zijn? En zo erg is het zaterdag niet eens, vooral morgen is het drama![]()
Maar als het nu 3 dagen flink regent, dan liggen er zaterdag nog aardige plassen in het bos. Ben wel blij dat het OK weer wordt, en dat de nattigheid dus alleen van onderen en niet van boven komt.Mijn foto's op Flickr!
quote:Op donderdag 11 december 2014 14:25 schreef Blik het volgende:
[..]
Ligt misschien aan mij, maar voor MTB-en moet het toch gewoon een beetje k-weer zijn om het leuk te laten zijn? En zo erg is het zaterdag niet eens, vooral morgen is het drama
If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards![]()
Goede toevoeging!quote:
jij MTB't liever over het asfalt met een zonnetje? Door de blubber in het bos of door de sneeuw is toch het lekkerste lijkt mij![]()
Er zitten hoogteverschillen in, maar ik ben niet echt op de hoogte van andere bossen. Hierboven dus een filmpje van het parcours.quote:Op donderdag 11 december 2014 15:03 schreef ratatat het volgende:
[..]
Is dat in het bos met die hoogteverschillen?![]()
Ja, die bedoelde ik. Leuk bos om een cross in te houden. Ben er zelf wel goed op m'n plaat gegaan met hardlopen (blijven haken achter boomstronken). Als het weer een beetje meezit wss wel even kijkenquote:Op donderdag 11 december 2014 15:44 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Er zitten hoogteverschillen in, maar ik ben niet echt op de hoogte van andere bossen. Hierboven dus een filmpje van het parcours.![]()
![]()
quote:Op woensdag 10 december 2014 07:04 schreef kaasplankje het volgende:
CF, Kano en Gripper?
http://www.velofollies.be/![]()
![]()
Ik vind die kou en blubber echt geen zak aan.
Denk zaterdag op de ATB, voor 't eerst weer. Maar dan wel de fatsoenlijke wandelpaden.![]()
En Patty de Provinciaal in Thailand. Nou nouKomt vast een uitgebreid reisverslag op Omroep Friesland
![]()
![]()
Wel leuk om te koersen, trainen niet echt. Tis ook nogal een aanslag op je materiaal.quote:Op donderdag 11 december 2014 16:10 schreef Tommeke het volgende:
@Fastfox; zolang je niet tot je naven wegzakt is crossen in de blubber alleen maar mooi werk!![]()
In de zon over asfalt ga ik liever op de racefiets.. Maar de toegevoegde waarde van constant door de blubber fietsen zie ik niet echt, je materiaal slijt als een gek en het kost zeeën van tijd om je spul weer schoon te maken.quote:Op donderdag 11 december 2014 15:40 schreef Blik het volgende:
[..]
Goede toevoeging!
jij MTB't liever over het asfalt met een zonnetje? Door de blubber in het bos of door de sneeuw is toch het lekkerste lijkt mij
Tussen de mistflarden met een opkomende zon tussen de bomen door bij een aangename temperatuur![]()
Ik heb de nodige kilometers door de bagger en sneeuw gefietst maar heb liever een bos wat er droog bij ligt.. Voor een keer prima maar liever zo min mogelijk.If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards![]()
Eensch!quote:Op donderdag 11 december 2014 16:22 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Wel leuk om te koersen, trainen niet echt. Tis ook nogal een aanslag op je materiaal.![]()
's Ochtends vroeg als eerste het spoor in de sneeuw maken heeft wel wat.quote:Op donderdag 11 december 2014 17:12 schreef MarcoD het volgende:
[..]
In de zon over asfalt ga ik liever op de racefiets.. Maar de toegevoegde waarde van constant door de blubber fietsen zie ik niet echt, je materiaal slijt als een gek en het kost zeeën van tijd om je spul weer schoon te maken.
Tussen de mistflarden met een opkomende zon tussen de bomen door bij een aangename temperatuur![]()
Ik heb de nodige kilometers door de bagger en sneeuw gefietst maar heb liever een bos wat er droog bij ligt.. Voor een keer prima maar liever zo min mogelijk.
Een keer drek rijden is wel leuk, maar inderdaad een dikke aanslag op het materiaal. Gelukkig is de lokale route hier redelijk droog. Het voordeel van zandgrond.The colour of her eyes were the colour of insanity![]()
Inderdaad!quote:Op donderdag 11 december 2014 18:38 schreef BORRREETJEEE het volgende:
[..]
's Ochtends vroeg als eerste het spoor in de sneeuw maken heeft wel wat.
Een keer drek rijden is wel leuk, maar inderdaad een dikke aanslag op het materiaal. Gelukkig is de lokale route hier redelijk droog. Het voordeel van zandgrond.
If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards![]()
Niet op de weg, maar wel in het bos.quote:Op donderdag 11 december 2014 18:54 schreef kaasplankje het volgende:
Door de sneeuw rijden is zowiezo geweldig. Je fiets blijft dan heel schoon ook.![]()
Als het morgen droog is ga ik maar wat pogingen doen om kommetjes te claimen, waait lekker hard dus best geschikt![]()
Wat is het
Mooie aankoop, maar wat denk je eruit te halen? Wil je er wat uithalen, dan zal je er wel gericht op moeten trainen met iemand die er veel verstand van heeft om de gegevens (geloof me, er komt veel op je af met Golden Cheetah en premium Trainingpeaks) op een juiste manier te interpreteren en om te zetten naar een goed schema. Of gewoon voor de leuk aflezen hoeveel je trapt?quote:Op donderdag 11 december 2014 21:40 schreef ddx het volgende:
Nieuw speeltje :
[ afbeelding ]
Meteen ff uitgetest :
http://www.strava.com/activities/228463249
[ Bericht 6% gewijzigd door Patroon op 11-12-2014 22:29:38 ]Maar ik kan 't mis hebben...![]()
Zelfs zonder trainen kan je er wat aan hebben, want je kan direct al je krachten beter verdelen / gelijk houden.quote:Op donderdag 11 december 2014 22:18 schreef Patroon het volgende:
[..]
mooi man. Maar wat denk je eruit te halen? Wil je er wat uithalen, dan zal je er wel gericht op moeten trainen, of gewoon voor de leuk aflezen hoeveel je trapt?
Veel plezier ermee DDX. Ik houd de prijsontwikkelingen van de Stages in de gaten.![]()
Dat kan min of meer ook met een hf meter, rekening houdend met de extra invloeden van buiten op hf. Merk dat ik mijn duurritten niet anders rijdt dan toen met hf meter. Maar ik paste altijd al goed mijn snelheid aan bij tegen of voor de wind. Lang niet iedereen doet dat voldoende.quote:Op donderdag 11 december 2014 22:25 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Zelfs zonder trainen kan je er wat aan hebben, want je kan direct al je krachten beter verdelen / gelijk houden.
Veel plezier ermee DDX. Ik houd de prijsontwikkelingen van de Stages in de gaten.
Hf werkt bij korte interval minder goed ivm delay. (Merkbaar wel 20sec). Deed bijv laatst krachtinterval op de tacx. aantal x 90sec op lage rpm. Tijdens zo'n blok zat mijn hf pas na 60sec op 190, terwijl ik vanaf sec 1 nagenoeg hetzelfde vermogen trap als tijdens sec 60 en 90.
Maar er is veel meer dan dat. Bijvoorbeeld decoupling (in het kort: verval van vermogen tijdens duurrit. Is dat minder dan 5%, wordt geacht dat je goed duurvermogen hebt voor die afstand), je meest efficiente cadans bij bepaald vermogen en nog "many more"
Interessante info over decoupling: http://www.trainingbible.com/joesblog/labels/AeT.html
http://home.trainingpeaks(...)rance-and-decoupling
[ Bericht 2% gewijzigd door Patroon op 11-12-2014 22:56:23 ]Maar ik kan 't mis hebben...![]()
Shit betraptquote:Op donderdag 11 december 2014 22:26 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Sticker op z'n crank geplakt.![]()
Deels gewoon voor de leuk, maar ook om zoals jij ook al aangeeft krachten beter verdelen/gelijk houden.
En progressie meten.![]()
Ik kan je het boek van train and race with a powermeter van Hunter Alen en Coggan zeer aanbevelen. Vooral ook om je progressie te meten. Want daar is meer voor nodig dan puur kijken naar gem vermogen bij gem hf. (Hf wordt immers beïnvloed door meer factoren dan alleen fietsen).quote:Op donderdag 11 december 2014 22:52 schreef ddx het volgende:
[..]
Shit betrapt![]()
Deels gewoon voor de leuk, maar ook om zoals jij ook al aangeeft krachten beter verdelen/gelijk houden.
En progressie meten.
Periodiek is het goed om die 5 en 20 min testen te doen om FTP en progressie daarvan te meten. Hoe je die test doet staat beschreven in het boek.Maar ik kan 't mis hebben...![]()
Ik heb ook nog wel een boek te leen DDX, in het Nederlands wat al een mooi opstapje is in de wereld van de pm en het analyseren van de gegevens. Trainen op vermogen van Frank Vandewiele.If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards![]()
Is idd een opstapje. Is gebaseerd op dat boek wat ik adviseerde, maar gaat er stuk minder diep op in. Blijft vooral globaal, wat ik heb begrepen. Misschien wel mooi om mee te beginnen idd. Die van Hunter en Coggan is soms wel zware kost.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:10 schreef MarcoD het volgende:
Ik heb ook nog wel een boek te leen DDX, in het Nederlands wat al een mooi opstapje is in de wereld van de pm en het analyseren van de gegevens. Trainen op vermogen van Frank Vandewiele.
Ik wil dat NL boek ook nog wel een keer lezen .Maar ik kan 't mis hebben...![]()
Cker last van een jetlag dat je zo vroeg op bent en maar blijf lullen. Of al van de yaba of ice gesnoept soms? Lekker warm? En bevalt het een beetje?2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .![]()
Ik ben er toch niet bij zaterdag, ga ff mee draaien bij een potentiële nieuwe werkgever.quote:Op donderdag 11 december 2014 12:16 schreef FastFox91 het volgende:
[..]![]()
Kom je meedoen / kijken?
Bos lag er vorige week droog bij, ben benieuwd hoe het zaterdag is.eten!!!![]()
Haha ben idd nu op gekke tijd wakker. In vliegtuig goed kunnen slapen. Zitten in Silom road. Gister ff rondgelopen naar hostel. Al pingpong show aanbod gehad, maar was te duurquote:Op donderdag 11 december 2014 23:23 schreef buzz1291 het volgende:
Cker last van een jetlag dat je zo vroeg op bent en maar blijf lullen. Of al van de yaba of ice gesnoept soms? Lekker warm? En bevalt het een beetje?,, maar ook heerlijk eten. Het is aangenaam 30graden. Morgen ff de nachttrein naar Chaing mai boeken, waar we zondag heen gaan. Zaterdag een fietstour met NL gids door Bangkok
Iig tot nu toe minder cultuurshock dan ik had verwacht.
[ Bericht 2% gewijzigd door Patroon op 11-12-2014 23:44:57 ]Maar ik kan 't mis hebben...![]()
Er wordt idd ook verwezen naar dat boek, het geeft genoeg diepgang om te beginnen en dan weet je meteen of je nog meer diepgang wilt, wil je dat dan is dat boek van coggan een aanrader.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:15 schreef Patroon het volgende:
[..]
Is idd een opstapje. Is gebaseerd op dat boek wat ik adviseerde, maar gaat er stuk minder diep op in. Blijft vooral globaal, wat ik heb begrepen. Misschien wel mooi om mee te beginnen idd. Die van Hunter en Coggan is soms wel zware kost.
Ik wil dat NL boek ook nog wel een keer lezen .If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards![]()
Bij wie doe je die tocht? Hoevaak ben je al iemand tegengekomen die een broer/zus/oom kent die voor het consulaat in nl werkt?quote:Op donderdag 11 december 2014 23:39 schreef Patroon het volgende:
[..]
Haha ben idd nu op gekke tijd wakker. In vliegtuig goed kunnen slapen. Zitten in Silom road. Gister ff rondgelopen naar hostel. Idd overal ladyboys, pingpong show etc, maar ook heerlijk eten. Het is aangenaam 30graden. Morgen ff de nachttrein naar Chaing mai boeken, waar we zondag heen gaan. Zondag een fietstour met NL gids door Bangkokben je al uit de tuctuc gezet omdat je niet in de winkeltjes wou kijken?
Brings back memories...If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards![]()
Haha nee. We kwamen 20u aan en waren om 21:30 in hostel. Dus nog niks van dat beleefd. Weet zo niet hoe die gast heet.
Zo'n massage salon met allemaal dames,kan je daar okk ggewone massage krijgen, of is gelijk vinger in anus
He buzz, wat kan je hier normaal ontbijten? Of moet ik ochtends al aan de curry? Kom om van de honger
Had Patroon een maand of wat terug niet zoveel commentaar dat ik tijdens m'n vakantie af en toe wat poste?
Ze hebben overal gewoon westers ontbijt en koffietenten manquote:Op vrijdag 12 december 2014 06:53 schreef Patroon het volgende:
He buzz, wat kan je hier normaal ontbijten? Of moet ik ochtends al aan de curry? Kom om van de hongerHet is thailand niet fucking papua nieuw guinea
![]()
Hij moet sukerbole en weduwe joustra hebben.quote:Op vrijdag 12 december 2014 08:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ze hebben overal gewoon westers ontbijt en koffietenten manHet is thailand niet fucking papua nieuw guinea
![]()
Brood bakken kunnen ze er in ieder geval niet...If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards![]()
het eerste waar ik ook aan dachtquote:Op vrijdag 12 december 2014 07:29 schreef kanovinnie het volgende:
Had Patroon een maand of wat terug niet zoveel commentaar dat ik tijdens m'n vakantie af en toe wat poste?![]()
![]()
Maargoed, om maar weer even ontopic te gaan, gaan er andere mensen van hier de winterelfstedentocht rijden? M'n neefje heeft me uitgenodigd en ik kan dat als ware Noord Hollandse flandrien natuurlijk niet afslaan
Wanneer is dat?quote:Op vrijdag 12 december 2014 08:25 schreef kanovinnie het volgende:
Maargoed, om maar weer even ontopic te gaan, gaan er andere mensen van hier de winterelfstedentocht rijden? M'n neefje heeft me uitgenodigd en ik kan dat als ware Noord Hollandse flandrien natuurlijk niet afslaanIf You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards![]()
Zijn er mensen die 200 km gaan steppen?quote:Op vrijdag 12 december 2014 08:28 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
8 Februari
http://frieslandbeweegt.frl/W11S/de-uitdaging.html![]()
![]()
Blijkbaar. Dan ben je ook niet helemaal lekkerquote:Op vrijdag 12 december 2014 08:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zijn er mensen die 200 km gaan steppen?
quote:Op vrijdag 12 december 2014 08:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ze hebben overal gewoon westers ontbijt en koffietenten manHet is thailand niet fucking papua nieuw guinea
.![]()
Ik werd afgelopen zondag op de ringvaart ingehaald door een E-mountainbike. De man die er op fietste zag er uit als een fitte fietser. Is er een trainingsreden of iets dergelijks om op zo'n apparaat op asfalt te rijden? Of om überhaupt op zo'n apparaat te rijden?Aldus.![]()
Strava segmenten stelenquote:Op vrijdag 12 december 2014 09:38 schreef Z het volgende:
Ik werd afgelopen zondag op de ringvaart ingehaald door een E-mountainbike. De man die er op fietste zag er uit als een fitte fietser. Is er een trainingsreden of iets dergelijks om op zo'n apparaat op asfalt te rijden? Of om überhaupt op zo'n apparaat te rijden?
On a serious note: vrijwel iedereen moet natuurlijk stukje asfalt rijden om op een mtb parcours te geraken. Alsnog enorm homofiel.![]()
Tegenwoordig kan je met je tacx ook strava segmenten rijden. Hoogtemeters tellen mooi door etcquote:![]()
![]()
Ik vraag me af hoe je rijd als je op de (haarlemmer?) ringvaart naar een MTB parcour gaatquote:Op vrijdag 12 december 2014 09:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Strava segmenten stelen
On a serious note: vrijwel iedereen moet natuurlijk stukje asfalt rijden om op een mtb parcours te geraken. Alsnog enorm homofiel.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Het was in de buurt bij Oude Wetering. Ik steek bij Kaag nog wel eens door naar Noordwijk, maar dat is dan nog steeds een stukkie fietsen naar de duinen.Aldus.![]()
quote:Op vrijdag 12 december 2014 08:18 schreef muzas het volgende:
[..]
Hij moet sukerbole en weduwe joustra hebben.![]()
![]()
+2quote:Op vrijdag 12 december 2014 08:22 schreef Flipmoehoe het volgende:
[..]
het eerste waar ik ook aan dacht![]()
Net twee uur door de regen gekoerierd. Eerst was het leuk, het laatste kwartier niet meer
Ik twijfel over vanmiddag. Of ff 2,5 uur op de racefiets, of spinning of uurtje krachthonk.
Wat zouden jullie doen?![]()
quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Krachthonk!Mijn foto's op Flickr!
Glazen heffen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 10:41 schreef Tommeke het volgende:
Net twee uur door de regen gekoerierd. Eerst was het leuk, het laatste kwartier niet meer
Ik twijfel over vanmiddag. Of ff 2,5 uur op de racefiets, of spinning of uurtje krachthonk.
Wat zouden jullie doen?![]()
Ik moet het nu wel vragen. In je sig staan bij 2012 nog puntjes. 2013 en 2014 zijn leeg.quote:Op vrijdag 12 december 2014 11:06 schreef Yankee het volgende:
Waarom zou je in godsnaam met dit weer 2,5u op de racefiets gaan rondrijden?
WAAR BEN JE GEWEEST?
Daarom ga ik ook maar ff een uurtje pompenquote:Op vrijdag 12 december 2014 11:06 schreef Yankee het volgende:
Waarom zou je in godsnaam met dit weer 2,5u op de racefiets gaan rondrijden?![]()
![]()
Watje.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
In Groningen natuurlijk......zal dat ding eens aanpassenquote:Op vrijdag 12 december 2014 11:18 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik moet het nu wel vragen. In je sig staan bij 2012 nog puntjes. 2013 en 2014 zijn leeg.
WAAR BEN JE GEWEEST?
.![]()
Lijkt me sterk. Volgens Strava begon je om 7:16 met fietsen. Toen was ik al door de regen naar het station gefietst, de trein in gestapt, de trein uitgestapt, naar m'n werk gelopen (door de regen) en daar m'n eerste kop koffie gedronken.quote:Op vrijdag 12 december 2014 11:42 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Jonge, ik zat vanochtend al in de regen op de fiets toen jij nog lag te snurken nikker!Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Sherlockquote:Op vrijdag 12 december 2014 11:44 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Lijkt me sterk. Volgens Strava begon je om 7:16 met fietsen. Toen was ik al door de regen naar het station gefietst, de trein in gestapt, de trein uitgestapt, naar m'n werk gelopen (door de regen) en daar m'n eerste kop koffie gedronken.
Druk op je werk zeker?![]()
![]()
Verschrikkelijk druk. Vanmiddag maar een uurtje eerder naar huis. Na gister mag dat ook wel. 6 uur in de trein, 8 uur op locatie, half uurtje friet naar binnen bunkeren tussendoor, half 5 naar huis en uiteindelijk kwart voor 8 oid pas avondetenquote:Heb gister denk ik op 10 verschillende plekken auto's stil zien staan op de snelweg, paar flinke ongelukken
Exact de reden waarom ik blij ben dat ik niet in de randstad woon of werk (al is het voor Utrecht en rond Almere) nog niet zo erg qua verkeer en files. Moet er niet aan denken om elke dag lang in de auto te zitten naar het werk, OV pakken naar het werk etc.quote:Op vrijdag 12 december 2014 11:47 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Verschrikkelijk druk. Vanmiddag maar een uurtje eerder naar huis. Na gister mag dat ook wel. 6 uur in de trein, 8 uur op locatie, half uurtje friet naar binnen bunkeren tussendoor, half 5 naar huis en uiteindelijk kwart voor 8 oid pas avondetenHeb gister denk ik op 10 verschillende plekken auto's stil zien staan op de snelweg, paar flinke ongelukken
Inb4 discussie provincie-randstad.![]()
Dan heb je wel een uurtje eerder vrij verdiend
Buiten de randstad kan je ook geklooi hebben. Groningen is een hel met de auto.![]()
Heet je vriendin tegenwoordig krachthonk? Origineel.quote:Op vrijdag 12 december 2014 11:23 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Daarom ga ik ook maar ff een uurtje pompenMetalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)![]()
Ik denk dat als je met dit weer ergens op een kasseienstrook in Noord-Frankrijk/Zuid Vlaanderen (bij Kortrijk of Zonnebeke ofzo) zou staan je ook acuut zelfmoordneigingen zou krijgen.quote:
Wat een troosteloosheid vandaag.Mijn foto's op Flickr!
Och, als het maar geen weggetje tussen de Friese weilanden is, valt het altijd mee.quote:Op vrijdag 12 december 2014 12:42 schreef Gripper het volgende:
een kasseienstrook in Noord-Frankrijk/Zuid Vlaanderen (bij Kortrijk of Zonnebeke ofzo) zou staan je ook acuut zelfmoordneigingen zou krijgen.Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
Haha dacht ik ookquote:Op vrijdag 12 december 2014 07:29 schreef kanovinnie het volgende:
Had Patroon een maand of wat terug niet zoveel commentaar dat ik tijdens m'n vakantie af en toe wat poste?
Leef nog, dus heb goed eten gevonden. Eten op straat is hier echt goed. Nu hou ik op met posten, wil niet op kano lijken
Voor strava stats, jeweetquote:Op vrijdag 12 december 2014 11:06 schreef Yankee het volgende:
Oke nu stop ik echt. (Kan eigenlijk niet zonder jullie )Maar ik kan 't mis hebben...![]()
Wel met je persoonlijke stokjes pakken he!quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:01 schreef Patroon het volgende:
[..]
Haha dacht ik ook
Eten op straat is hier echt goed.
En nou uit die roaming, 3 weken niet denken aan ons en aan fietsen en aan boeken over powermeters maar lekker met je meisje cocktails drinken uit een uitgeholde ananas met een parapluutje en 2 rietjes.
Mijn foto's op Flickr!
Kwam ook al fietsen zaak tegen en fietskoerier. Toen moest ik aan kaas denken.
Wat een ontzettend lamme week gehad, zeg. Hele week een beetje met een (buik)grieperig gevoel en ietwat nerveuze darmen rondgelopen, dus maar niet op de fiets gestapt, niet het krachthonk bezocht.
Haat dit soort weekjes en kan niet wachten om 't weekend weer wat actiever te worden![]()
![]()
Gisteren een mooi moment in de gym. Op de loopband zolang hardgelopen, dat ik kramp kreeg in m'n scheenbeen (nou ja, die spieren die daar omheen lopen ofo). Tot nu toe kreeg ik voor dat punt of pijn in m'n knie, of kramp in m'n bovenbenen. Ik concludeer dus dat ik vooruit ga in mijn benen sterker maken.
Nu wel gevoelig in de knieen, dus vanavond alleen hometrainer en core doen, maar toch ben ik er blij mee. Kleine stappen vooruit zijn ook stappen vooruit.Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
Want rije met je kutje.quote:Op vrijdag 12 december 2014 11:06 schreef Yankee het volgende:
Morgen ook van den haag naar Dordrecht fietsen en indien niet teveel bier ook weer terug
Alleen morgen is het dan wel weer droog, schijnt...
[ Bericht 0% gewijzigd door very op 12-12-2014 13:56:45 ]People assume too much.![]()
Mooi toch?quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:35 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Gisteren een mooi moment in de gym. Op de loopband zolang hardgelopen, dat ik kramp kreeg in m'n scheenbeen (nou ja, die spieren die daar omheen lopen ofo). Tot nu toe kreeg ik voor dat punt of pijn in m'n knie, of kramp in m'n bovenbenen. Ik concludeer dus dat ik vooruit ga in mijn benen sterker maken.
Nu wel gevoelig in de knieen, dus vanavond alleen hometrainer en core doen, maar toch ben ik er blij mee. Kleine stappen vooruit zijn ook stappen vooruit.
Kasteelcross volgend jaar? Moet je even teruglezen
quote:Op woensdag 10 december 2014 07:04 schreef kaasplankje het volgende:
CF, Kano en Gripper?
http://www.velofollies.be/Ja, leuk!quote:Op woensdag 10 december 2014 07:04 schreef kaasplankje het volgende:
CF, Kano en Gripper?
http://www.velofollies.be/Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
Bedankt voor de waarschuwing!quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:49 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Mooi toch?
Kasteelcross volgend jaar? Moet je even teruglezenMetalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
Niet eens aan mij?quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:10 schreef Patroon het volgende:
Kwam ook al fietsen zaak tegen en fietskoerier. Toen moest ik aan kaas denken.![]()
![]()
Nou effe normaal he?Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Ontuchtige planen met je moeder, van 1 of andere newbie. Gewoon negeren.quote:Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
Jij nog gefietst CF?quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:10 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Ontuchtige planen met je moeder, van 1 of andere newbie. Gewoon negeren.![]()
Binnen. Okay, niet zo stoer, maar een standje dat ik begin winter net een minuut volhield, trap ik nu tien minuten lang. Is ook vooruitgang. Ik kwam zoveel kracht te kort in m'n dijbenen dat ik daarom telkens bleseerde en dan hier weer zat te klagen. Dus nu probeer ik deze winter dat te verhelpen, en als het weer meezit, ga ik nog wel eens naar buiten. Maar daarom kom ik hier niet zoveel op het moment. Weinig over fietsen te melden.quote:Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:18 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Binnen. Okay, niet zo stoer, maar een standje dat ik begin winter net een minuut volhield, trap ik nu tien minuten lang. Is ook vooruitgang. Ik kwam zoveel kracht te kort in m'n dijbenen dat ik daarom telkens bleseerde en dan hier weer zat te klagen. Dus nu probeer ik deze winter dat te verhelpen, en als het weer meezit, ga ik nog wel eens naar buiten. Maar daarom kom ik hier niet zoveel op het moment. Weinig over fietsen te melden.
Vrijwillig op de tacx gaan en dat ook consequent volhouden heb ik meer respect voor dan buiten rijden. Discipline![]()
![]()
context, je vergeet hetquote:Op vrijdag 12 december 2014 15:10 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Ontuchtige planen met je moeder, van 1 of andere newbie. Gewoon negeren.
People assume too much.![]()
Die vent in pakquote:Op vrijdag 12 december 2014 15:30 schreef ratatat het volgende:
http://www.nrc.nl/inbeeld(...)nk-tegenwindfietsen/
Ekte baas.quote:Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
Genoeg gefietst voor deze week. Ben der klaar mee.
Ik ga alleen zondag ff krachthonken denk, gaat weer redelijk met me ribbenkast. En vreten ga ik. Vreten, vreten en nog es vreten.![]()
Er deed al eens iemand aan m'n 400km mee op de step. Bij PBP deed ook al eens een Fin op een step mee.quote:Op vrijdag 12 december 2014 08:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zijn er mensen die 200 km gaan steppen?
![]()
De winnaar was een paar jaar terug nog een gewestelijke topper bij het schaatsen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:30 schreef ratatat het volgende:
http://www.nrc.nl/inbeeld(...)nk-tegenwindfietsen/![]()
Geweldig!quote:Op vrijdag 12 december 2014 20:16 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Er deed al eens iemand aan m'n 400km mee op de step. Bij PBP deed ook al eens een Fin op een step mee.![]()
![]()
Mwah, het eten op straat smaakt wel goed, maar wat denk je dat ze in dat kippevlees flikkeren om het toch nog goed te houden in 30c terwijl een fileetje hier bij een uurtje in 20c al begint te ontbinden. En In Silom zou ik zo niet weten waar een engels ontbijtje te scoren buiten een fatsoenlijk hotel. Die engelse pub bij de BTS uitgang van Silom station is aardig pauper geworden de laatste jaren. Man neem dan ook een hotel ipv een stapelbed in een hostel.quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:01 schreef Patroon het volgende:
[..]
Haha dacht ik ook
Leef nog, dus heb goed eten gevonden. Eten op straat is hier echt goed. Nu hou ik op met posten, wil niet op kano lijken![]()
enne, vliegen naar CM is waarschijnlijk niks duurder dan die nachttrein, al spaar je wel weer een nacht hotel uit op die manier.
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .![]()
He buzz,quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:03 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Mwah, het eten op straat smaakt wel goed, maar wat denk je dat ze in dat kippevlees flikkeren om het toch nog goed te houden in 30c terwijl een fileetje hier bij een uurtje in 20c al begint te ontbinden. En In Silom zou ik zo niet weten waar een engels ontbijtje te scoren buiten een fatsoenlijk hotel. Die engelse pub bij de BTS uitgang van Silom station is aardig pauper geworden de laatste jaren. Man neem dan ook een hotel ipv een stapelbed in een hostel.![]()
enne, vliegen naar CM is waarschijnlijk niks duurder dan die nachttrein, al spaar je wel weer een nacht hotel uit op die manier.![]()
We slapen weliswaar in een hostel, maar wel met eigen kamer en 2pers bed, eigen wc en douche. Trouwens erg goed voor elkaar. Doet niet onder voor NL low budget hotel.
Qua vliegen heb je gelijk. Gister toevallig een interne vlucht geboekt voor 1700bt pp. Kwamen er idd achter dat dat niet zoveel scheelt met de nachttrein ad 1200bt, maar wel 10u minder reistijd
Terugweg gewoon met die trein man. Moet je een keer gedaan hebben. Laatste vakantie in myanmar nachttrein die 10 uur zou doen over stukje van 500 km. Werden er 20. Was pure hel en tegelijkertijd een absoluut hoogtepunt. 3 uur snachts omdat niet kunnen slapen met voetjes buitenboord een fles whisky klappen, uitzicht een vlakte vol vuurvliegjes en in de verte 2 stormen met mooiste bliksem ooitquote:Op vrijdag 12 december 2014 22:48 schreef Patroon het volgende:
[..]
He buzz,
We slapen weliswaar in een hostel, maar wel met eigen kamer en 2pers bed, eigen wc en douche. Trouwens erg goed voor elkaar. Doet niet onder voor NL low budget hotel.
Qua vliegen heb je gelijk. Gister toevallig een interne vlucht geboekt voor 1700bt pp. Kwamen er idd achter dat dat niet zoveel scheelt met de nachttrein ad 1200bt, maar wel 10u minder reistijd![]()
Puur genot
Vliegen is gewoon vliegen![]()
Ik zou ook die trein kiezen ja. Van die mensen die aan de zijkant hangen en op het dak zitten. En tegenover je een ouwe tandeloze boer met een kip in een kooitje. En dan zelfgestookte drank met elkaar delen, terwijl jij die gekke snoepjes uit Nederland laat proeven. What is this? Fryske duumpkes!!quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Terugweg gewoon met die trein man. Moet je een keer gedaan hebben. Laatste vakantie in myanmar nachttrein die 10 uur zou doen over stukje van 500 km. Werden er 20. Was pure hel en tegelijkertijd een absoluut hoogtepunt. 3 uur snachts omdat niet kunnen slapen met voetjes buitenboord een fles whisky klappen, uitzicht een vlakte vol vuurvliegjes en in de verte 2 stormen met mooiste bliksem ooit![]()
Puur genot
Vliegen is gewoon vliegen
Reizen
Mijn foto's op Flickr!
Eurotrail was ook super.4 weken met de trein door europa
Ik baal wel dat ik dat niet voor mn 25ste heb gedaan. Nu is t duurder dan ticket naar Japanquote:Op vrijdag 12 december 2014 23:49 schreef kanovinnie het volgende:
Eurotrail was ook super.4 weken met de trein door europa![]()
![]()
Ben met 3e klas trein van BK naar kanchanaburi gegaan, super toffe ervaring! Mooie uitzichten, raam helemaal open en eruithangen. Houten bankjes genoeg ruimte, super! 1000 keer beter dan van die kutbusjes..
Maag was een beetje van slag, kreeg ik iets van fruit van een paar oude vrouwtjes, na enig aandringen aangenomen > geen last meer van maag.
Ontopic:
pap in de benen vanmorgen miste wat vermogen, afzien dus.If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards![]()
In Azie vliegen waar het kan, de bus als er geen ander vervoer is, maar meestal met de auto. Al realiseer ik me dat ik tegenwoordig wat dat betreft in een redelijke luxe positie verkeer.
On topic: Scheldecross kijken NU!2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .![]()
Ik was net op tijd terug van een toertochtje met twee collega's. Ik reed op de crosser door al die modder 2x zo snel als zij met hun dikke banden, dus ik heb (nadat we begonnen waren aan de 45 km) halverwege toch alleen de 60 km lus afgemaakt, heerlijk: geen kip meer op de paden! Heerlijk en hard gereden, wat is dat crossen toch leukquote:![]()
Ik durf ook steeds harder de bochten in, ik snap onderhand dat het glijden erbij hoort en dat je nooit echt heel ver wegglijdt, je noppen pakken vast wel ergens grip![]()
Daarna broodje kroket en 1 biertje bij de wielervereniging, maar geen tweede, want ik moet ook om 3 uur voor de buis. Die jongens houden hun fiets schoner dan ik vandaag....
https://www.strava.com/activities/228904604
[ Bericht 17% gewijzigd door Gripper op 13-12-2014 15:31:02 ]Mijn foto's op Flickr!
130 km gefietst. Nog geen uploadmogelijkheid dus jullie moeten me zo maar geloven.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Huis dus helemaal af?quote:Op zaterdag 13 december 2014 15:39 schreef kanovinnie het volgende:
130 km gefietst. Nog geen uploadmogelijkheid dus jullie moeten me zo maar geloven.If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards![]()
Goed gas gegeven aan gemiddelde HS te zienquote:Op zaterdag 13 december 2014 15:23 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ik was net op tijd terug van een toertochtje met twee collega's. Ik reed op de crosser door al die modder 2x zo snel als zij met hun dikke banden, dus ik heb (nadat we begonnen waren aan de 45 km) halverwege toch alleen de 60 km lus afgemaakt, heerlijk: geen kip meer op de paden! Heerlijk en hard gereden, wat is dat crossen toch leuk![]()
Ik durf ook steeds harder de bochten in, ik snap onderhand dat het glijden erbij hoort en dat je nooit echt heel ver wegglijdt, je noppen pakken vast wel ergens grip![]()
Daarna broodje kroket en 1 biertje bij de wielervereniging, maar geen tweede, want ik moet ook om 3 uur voor de buis. Die jongens houden hun fiets schoner dan ik vandaag....
https://www.strava.com/activities/228904604
[ Bericht 0% gewijzigd door poiuytr op 13-12-2014 18:11:27 ]![]()
Lekker de gang erin ja, vooral nadat ik m'n collega's had afgeschud en niet meer hoefde wachtenquote:Op zaterdag 13 december 2014 17:58 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Goed gas gegeven aan gemiddelde HS te zien![]()
Omstandigheden waren ook wel vreselijk zwaar. Sommige paden waren echt riviertjes, je zakte zo 20 cm wegMijn foto's op Flickr!
'k krijg zelfs vermogensmeter leesmaterie via de DM uit Azië.quote:Op vrijdag 12 december 2014 07:29 schreef kanovinnie het volgende:
Had Patroon een maand of wat terug niet zoveel commentaar dat ik tijdens m'n vakantie af en toe wat poste?![]()
![]()
M'n benen doen meer pijn dan na een gemiddeld criterium.Veel staan en lopen, ben er niet voor gemaakt. Was wel mooie dag, met veel deelnemers.
![]()
Gaat SIS die gelletjes dumpen ofzo? Komt er een nieuwe lijn?
Bij mijn FM liggen exact dezelfde smaken voor een euro....![]()
quote:Op zaterdag 13 december 2014 19:40 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
'k krijg zelfs vermogensmeter leesmaterie via de DM uit Azië.![]()
Zoals ddx niet kan stoppen met "gewoon een stukje fietsen" kan patroon geen moment niet aan fietsen denken, ermee bezig zijn, of erover praten.
Ziek zijn ze, die gasten. Ziek zeg ik jeMijn foto's op Flickr!
Houdbaarheidsdatum waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:23 schreef muzas het volgende:
Gaat SIS die gelletjes dumpen ofzo? Komt er een nieuwe lijn?
Bij mijn FM liggen exact dezelfde smaken voor een euro....
Niet dat dat kan bederven...If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards![]()
Je bent de belangrijkste pagina vergeten, die met die Campa Chorus aanbieding, of hebbie die voor je eiguh gereserveerd? Moet je denk ik wel a.s. donderdag om 7 uur voor de deur liggen daar want het is de 1e dag altijd net als de drie dwaze dagen of black Friday.quote:Op zaterdag 13 december 2014 19:14 schreef kaasplankje het volgende:
kerstshow hopmans
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .![]()
Na lang wikken en wegen deze week mijn eerste echte racefiets besteld.![]()
Het is uiteindelijk de Canyon Endurace AL 6.0 (meteor grey/cyan) geworden, afgemonteerd met de nieuwe 11-speed Shimano 105. De actie met gratis verzending trok me over de streep. Ik zou 'n rond de kerst al in huis moeten hebben.![]()
Heb maat S besteld, welke er op de Canyon site na het invullen van mijn maten (lengte 1.77m, bb-lengte 83cm) uit kwam rollen. Ik hoop dat het allemaal klopt, toch wel een beetje eng.![]()
Nu nog shoppen voor accessoires, denk dat ik voor schoenen en een helm toch maar even langs een FM ga.![]()
![]()
Ik wilde eigenlijk nog een keer naar Hopmans voor een gabba jasje, maar dat kan ik dus beter niet komend weekend doen?
(En die is ook niet extra in de bonus zo te zien)Mijn foto's op Flickr!
Sjieke kleur is dat tourniquet! Dus gaat je nu vaker hier melden met toffe fietsverhalen?
Mijn foto's op Flickr!
M'n vriendin had vorige week als vrijwilliger een dag meegeholpen bij het organiseren van onze cross. Ze zei de volgende dat dat het voelde alsof ze 140km had gefietstquote:Op zaterdag 13 december 2014 19:41 schreef FastFox91 het volgende:
M'n benen doen meer pijn dan na een gemiddeld criterium.Veel staan en lopen, ben er niet voor gemaakt. Was wel mooie dag, met veel deelnemers.
![]()
![]()
Iemand ervaring met Muc-Off Wet Lube ? Is hij goed of is het echt bagger? Heb gehoord dat squirt lube beter is maar als deze ook goed genoeg is![]()
Weet ik nog niet. Ben iets van twee weken ziek geweest en nog herstellende. Vandaag wel gefietst, ging wel okay. In veel stilstaan heb ik alleen niet echt zinquote:Op zaterdag 13 december 2014 21:56 schreef Tommeke het volgende:
Grip klinkt als een mooi tochtje! Ik ga morgen lekker toeren en snert vreten. Yankee, ga je mee?
.![]()
Ik heb vandaag 3 uur geknald met een hoge hartslag en volgens patroon (moge hij vrij blijven van buikloop en berovingen door agressieve ladyboys) moet je 20% van dattem en 80% duur in de week doen. Dus ik ga morgen een 12 uur lange D1 training doen
Mijn foto's op Flickr!
Nou, de geit is gemolken. Ik ga een nieuw frame kopen. Ik zet de Ultegra groep van m'n Trek over, want die schakelt nog prima.
Nu zit ik nog wat te filosoferen over de afmontage. Ik heb op m'n Trek nu 3T spul, zwart met wit.
Ik dacht dat op een matzwarte fiets Zipp Service Course wel mooi zou staan.
Voordeel; mooiere looks. Nadeel; Zipp is 40 gram zwaarder en van alu ipv carbon. Wat zouden jullie doen?![]()
Overigens hou ik het superfijne Ergonova stuurtje, maar poets ik daar de decals af met nagellak remover![]()
![]()
Zojuist m'n DIY 200 voor december aangemeld, van huis uit eerst naar Wavre, dan de Belgische Pijl Wavre-Baarle en door naar het station van Tilburg.![]()
Hele mooie fiets. Mooie kleur, goed frame en goede afmontage: wat wil een mens nog meer?quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:05 schreef Tourniquet het volgende:
Het is uiteindelijk de Canyon Endurace AL 6.0 (meteor grey/cyan) geworden, afgemonteerd met de nieuwe 11-speed Shimano 105. De actie met gratis verzending trok me over de streep. Ik zou 'n rond de kerst al in huis moeten hebben.![]()
Heb maat S besteld, welke er op de Canyon site na het invullen van mijn maten (lengte 1.77m, bb-lengte 83cm) uit kwam rollen. Ik hoop dat het allemaal klopt, toch wel een beetje eng.![]()
Nu nog shoppen voor accessoires, denk dat ik voor schoenen en een helm toch maar even langs een FM ga.
[ afbeelding ]Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten![]()
quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:27 schreef Gripper het volgende:
[..]![]()
Zoals ddx niet kan stoppen met "gewoon een stukje fietsen" kan patroon geen moment niet aan fietsen denken, ermee bezig zijn, of erover praten.
Ziek zijn ze, die gasten. Ziek zeg ik je![]()
#nopanic #stillintraining
[ Bericht 7% gewijzigd door Patroon op 14-12-2014 01:49:27 ]Maar ik kan 't mis hebben...![]()
Af genoeg, alle vloeren erin, keuken erin en alle meubels staan. Nu alleen nog even alles opruimen.quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Welk frame gaat het worden?quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:34 schreef Tommeke het volgende:
Nou, de geit is gemolken. Ik ga een nieuw frame kopen. Ik zet de Ultegra groep van m'n Trek over, want die schakelt nog prima.
Nu zit ik nog wat te filosoferen over de afmontage. Ik heb op m'n Trek nu 3T spul, zwart met wit.
Voordeel; mooiere looks. Nadeel; Zipp is 40 gram zwaarder en van alu ipv carbon. Wat zouden jullie doen?.![]()
Snap der nix van.quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:34 schreef Tommeke het volgende:
Voordeel; mooiere looks. Nadeel; Zipp is 40 gram zwaarder en van alu ipv carbon. Wat zouden jullie doen?
Doe eerst es plaatje van 't frame wat je wilt kopen.![]()
quote:Op zondag 14 december 2014 01:32 schreef Patroon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
#nopanic #stillintraining![]()
Dees;quote:Op zondag 14 december 2014 09:02 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Snap der nix van.
Doe eerst es plaatje van 't frame wat je wilt kopen.
Ik twijfel dus over matzwarte onderdelen van Zipp. Of 3T zwart met wit streepje.![]()
Ja ik hou daar wel van. Zou er persoonijk geen wit zadel/lint op stoppen, want juist bij zo'n zwarte fiets valt dan snel op hoe smerig je lintje is![]()
Ik zou dan eerder kiezen voor gekleurde accenten (zadelklem/bladboutjes/spacer/topcap/etc) of gewoon zwart.
Mjah smaak. twisten. enzo.![]()
Ik zit op dezelfde fiets te wachten, maar dan 't carbon framequote:Op zaterdag 13 december 2014 21:05 schreef Tourniquet het volgende:
Nu nog shoppen voor accessoires, denk dat ik voor schoenen en een helm toch maar even langs een FM ga.
[ afbeelding ]Zou niet aankomende week, maar die week erop binnen moeten komen ja
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:09 schreef Gripper het volgende:
Sjieke kleur is dat tourniquet! Dus gaat je nu vaker hier melden met toffe fietsverhalen?quote:quote:quote:Op zondag 14 december 2014 00:29 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Hele mooie fiets. Mooie kleur, goed frame en goede afmontage: wat wil een mens nog meer?Thanks allen.quote:Op zondag 14 december 2014 10:42 schreef Levitas het volgende:
[..]
Ik zit op dezelfde fiets te wachten, maar dan 't carbon frameZou niet aankomende week, maar die week erop binnen moeten komen ja
![]()
Ben heel benieuwd naar de fiets. Ben me nu aan het oriënteren op kleding, schoenen, helm, pedalen etc.
Denk dat ik qua pedalen gewoon voor de bij de groepset passende Shimano SP-5800 SPD-SL pedalen ga. Zie dat die op Wiggle.nl het goedkoopst zijn, iemand ervaringen bij die toko? Voor de montage heb ik een 8mm imbus en wat montagevet nodig toch?![]()
![]()
Ik heb nog nooit montagevet bij mijn pedalen gebruikt. Ik heb ook geen montagevet. Maar ik heb geen idee of het verstandig is.![]()
Zolang ze niet los hoeven voordat je je fiets verkoopt, maakt het niks uit.quote:Op zondag 14 december 2014 12:57 schreef KolonelBroodje het volgende:
Ik heb nog nooit montagevet bij mijn pedalen gebruikt. Ik heb ook geen montagevet. Maar ik heb geen idee of het verstandig is.
het hoort eigenlijk wel maar beetje vet kan ook, helemaal droog zou ik niet aanraden, dan loop je toch wel het risico dat ze vastrottenquote:Op zondag 14 december 2014 12:57 schreef KolonelBroodje het volgende:
Ik heb nog nooit montagevet bij mijn pedalen gebruikt. Ik heb ook geen montagevet. Maar ik heb geen idee of het verstandig is.
Tourniquet
ik weet niet wie het goedkoopste is op het moment , maar wel opletten dat pedalen soms met en soms zonder schoenplaatjes worden geleverd.
reken jezelf dus niet rijkIk schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
Welke pedalen worden er dan zonder schoenplaatjes geleverd? En dan bedoel ik uiteraard niet die rubberen met reflector van een oud hollands model damesfiets met terugtraprem.quote:Op zondag 14 december 2014 13:10 schreef dop het volgende:
[..]
het hoort eigenlijk wel maar beetje vet kan ook, helemaal droog zou ik niet aanraden, dan loop je toch wel het risico dat ze vastrotten
Tourniquet
ik weet niet wie het goedkoopste is op het moment , maar wel opletten dat pedalen soms met en soms zonder schoenplaatjes worden geleverd.
reken jezelf dus niet rijk2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .![]()
Ja die zitten erbij:quote:Op zondag 14 december 2014 13:10 schreef dop het volgende:
[..]
het hoort eigenlijk wel maar beetje vet kan ook, helemaal droog zou ik niet aanraden, dan loop je toch wel het risico dat ze vastrotten
Tourniquet
reken jezelf dus niet rijk
"Cleats Included: Yes"![]()
laten we zeggen dat ik zelf wel eens een niet zo goedkoop koopje heb gehad.quote:Op zondag 14 december 2014 13:21 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Welke pedalen worden er dan zonder schoenplaatjes geleverd? En dan bedoel ik uiteraard niet die rubberen met reflector van een oud hollands model damesfiets met terugtraprem.Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
Ik zie net dat ze bij Canyon zelf die pedalen ook hebben en dat je ze voor ¤54,95 kon meebestellen bij een fiets. Helemaal niet op gelet.Heb maar even een mail gestuurd of ze alsnog bij de order gedaan kunnen worden.
![]()
![]()
Wiggle is prima, krijg meestal m'n shit binnen een weekje binnen.
Maar die pedalen, ik heb gewoon de goedkoopste Shimano pedalen gekocht, voldoen prima en die 20 gram die je bespaard vs Dura ace/andere series pedalen zijn miniem en voor mij het extra geld ook niet waard. Koop dan liever een lichtere zadelpen/stuurpen voor dat geld
http://www.wiggle.nl/shim(...)action-sportpedalen/
Die heb ik, zijn prima![]()
Poeh t is koud en harde woei vandaag. Allebei m'n reepjes zijn al op en heb wel honger, moet ook nog tegenwind langs de vecht van Breukelen naar huis. 120 km wordt het uiteindelijk ofzo.
Dus grippie zit lekker aan een patatje en een herstelfrikandel
Mijn foto's op Flickr!
Lekker fietsen, breekt na 14km mijn ketting. Toch niet goed vast gemaakt laatste keer dat ik hem los had gemaakt. Die achtjes zijn vervormd. Gellukig was het vlak bij station dus nu op weg naar huis met trein.
Fear is the grease of society.![]()
Ja, daar zat ik ook aan te denken. Groene accenten die bij m'n pekske passen.quote:Op zondag 14 december 2014 10:10 schreef muzas het volgende:
Ja ik hou daar wel van. Zou er persoonijk geen wit zadel/lint op stoppen, want juist bij zo'n zwarte fiets valt dan snel op hoe smerig je lintje is![]()
Ik zou dan eerder kiezen voor gekleurde accenten (zadelklem/bladboutjes/spacer/topcap/etc) of gewoon zwart.
Mjah smaak. twisten. enzo.
Die rainbow editie is ook wel vet, maar daar moet je zo'n kleurig ding van maken dat je als een pauw rondrijdt![]()
![]()
Lekker grip; ik heb niet zo lekker gefietst. We waren met een grote groep en een beunhaas had voordat we de stad uit waren al een lekker band en kwam er na 20 minuten kutten achter dat z'n buitenband kapot was.
Verder werd er amper 2 aan 2 gereden, niet gesignaleerd en werden een paar meisjes die het zwaar hadden niet uit de wind gezet
Waaier rijden bleek ook al te moeilijk. Dus Kaas of desnoods Gerrit moet binnenkort maar ff langskomen.![]()
Ja, Tja, liever had ik het natuurlijk op mn eigen laag reuzel kunnen afmaken, daar heb ik tenslotte genoeg van rond mn navel hangenquote:Op zondag 14 december 2014 15:17 schreef Yankee het volgende:
Gripper, de man die is gaan fietsen zodat hij ongegeneerd frikandellen kan eten. Maar er zat echt geen puf meer in. Ook na dat patatje en frikandel trouwens niet, de benen hadden geen goesting meer. Net te laat begonnen met eten.
http://connect.garmin.com/activity/650736677
De tweede helft met tegenwind zie je de snelheid enorm inkakken.Mijn foto's op Flickr!
Als ze nou eens betere zadels op die hometrainers zouden zetten...half uur en het voelt alsof je bij een net iets te strenge meesteres bent langsgeweest die net pms had. (Niet uit ervaring gesproken hoor). Wel 300 calorieen in een half uur weggetrapt kennelijk, kan geen kwaadMetalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
Vandaag lekker in het krachthonk geweest voor borst en armen, met redelijk wat core stabilty zooi na. Had vandaag eigenlijk beter kunnen gaan fietsen, want zie nu dat het morgen pauper weer wordt. Achtja, als 't zacht regent wordt het trotseren, als 't hard regent maar op zo`n hometrainer![]()
Ben thuis, geen gezeik gehad dat ik met fiets in de trein zat oid. Dus dat is fijn, heb de beschadigde link er uit gehaald, kun je ook fietsen met een linkje minder? Of is dat af te raden? Wil voortaan niet meer met zo'n pons apparaat aan de slag maar met een powerlink, is dat wat?Fear is the grease of society.![]()
Ja powerlink werkt beter, makkelijker en sneller. Die kan je nu in de plaats van dat geponste ding doen toch?![]()
Ja lijkt me het beste, maar wilde morgen ochtend nog even fietsen om vandaag in te halen. Maar het is dus beter voor je derrie enz. om niet met een linkje minder te rijden?Fear is the grease of society.![]()
Een linkje minder kan geen kwaad hoor.quote:Op zondag 14 december 2014 17:08 schreef vogelkooi het volgende:
Ja lijkt me het beste, maar wilde morgen ochtend nog even fietsen om vandaag in te halen. Maar het is dus beter voor je derrie enz. om niet met een linkje minder te rijden?
Je loopt alleen het risico dat je ketting te kort is als je 'm voor op het buitenblad hebt en achter op de lichte versnelling (grootste kransje). Soms is de ketting dan te kort om die versnelling te draaien, maar als het goed is gebruik je dat verzet niet.
Bottom line; het kan geen kwaad![]()
![]()
Ah thanks, net met mijn pa gesproken en we gaan donderdag langs de fm. Bedankt iig voor je info.Fear is the grease of society.![]()
Dacht ik ook. Totdat ik zat te kosten.quote:Op zaterdag 13 december 2014 20:31 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Houdbaarheidsdatum waarschijnlijk.
Niet dat dat kan bederven...![]()
Mooie kleuren allemaal.
Ik heb weer gefietst! Gisteren 1,5 uur op de ATB, dat ging goed, dus vanochtend meteen maar weer 2 uur zitten ploeteren. Tering, zwaar man, met die dikke banden en zuigende modder.
Kijk, dit zijn pas mooie kleuren.![]()
![]()
Neem een voorbeeld aan mijn dochter. Die heeft tenminste een fiets met échte kleuren, ipv. al dat zwart/wit/grijs.![]()
![]()
Hey sup noobies, ik ga een nieuwe stuur kopen, 42 cm ipv 44 zoals ik nu heb. Maar wil ook een langere stuurpen, heb nu 10 cm, is een stap van 2 cm groot of valt dat mee?![]()
Amperaquote:Op zondag 14 december 2014 18:27 schreef Oksel het volgende:
Mooie kleuren allemaal.
Ik heb weer gefietst! Gisteren 1,5 uur op de ATB, dat ging goed, dus vanochtend meteen maar weer 2 uur zitten ploeteren. Tering, zwaar man, met die dikke banden en zuigende modder.
Kijk, dit zijn pas mooie kleuren.![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Neem een voorbeeld aan mijn dochter. Die heeft tenminste een fiets met échte kleuren, ipv. al dat zwart/wit/grijs.
[ afbeelding ]Belastingontduiker
![]()
2cm is een flinke stap.quote:Op zondag 14 december 2014 18:51 schreef Andyy het volgende:
Hey sup noobies, ik ga een nieuwe stuur kopen, 42 cm ipv 44 zoals ik nu heb. Maar wil ook een langere stuurpen, heb nu 10 cm, is een stap van 2 cm groot of valt dat mee?
als je bedenkt dat boven buis maten met minder dan 1cm omhoog gaan per cm framemaat
.Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
Deze week weinig kunnen fietsen door verplicht drinken () en druk weekend met mevrouwtje Fret. Komende week zit ook vol met buitenlandtripjes en kerstborrels.. Ga ik in ieder geval de wintersport uitgerust in. Zometeen maar wat oefeningen thuis doen.
Meestal zit je in de cruise-positie met je handen op het stuur, net voor de rubbers. Dus probeer maar eens continue met je handen helemaal tegen de opstaande grepen of zelfs met je knuisten op de grepen te rijden.quote:Op zondag 14 december 2014 18:51 schreef Andyy het volgende:
Hey sup noobies, ik ga een nieuwe stuur kopen, 42 cm ipv 44 zoals ik nu heb. Maar wil ook een langere stuurpen, heb nu 10 cm, is een stap van 2 cm groot of valt dat mee?
Als dat lukt zonder nekpijn en rugpijn, dan kan je vast wel in een keer een stap van 2 cm doen.Mijn foto's op Flickr!
Kaas, als ik nu een keer bij je langskom en te lang blijf hangen tot het donker is, dan kan ik de weg terug weer feilloos vinden. Ze hebben gisteren de kerstboom weer aangezet
Mijn foto's op Flickr!
Is het mogelijk dat je volgende idioot niet een keer van de weg kan aftrappen?quote:
http://www.dumpert.nl/med(...)tist_compilatie.html![]()
Woont een paar straten verderopquote:Op zondag 14 december 2014 21:45 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Is het mogelijk dat je volgende idioot niet een keer van de weg kan aftrappen?
http://www.dumpert.nl/med(...)tist_compilatie.html
Zal met oud en nieuw een paar nitraten in z'n tuin gooien![]()
![]()
Ik cruise op de hoods, dus niet voor de rubbers. Krijg alleen wel last van m'n nek soms van het omhoog kijken..quote:Op zondag 14 december 2014 21:10 schreef Gripper het volgende:
[..]
Dus probeer maar eens continue met je handen helemaal tegen de opstaande grepen of zelfs met je knuisten op de grepen te rijden.
Als dat lukt zonder nekpijn en rugpijn, dan kan je vast wel in een keer een stap van 2 cm doen.![]()
Ben jij dat op 4:20?quote:Op zondag 14 december 2014 21:58 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Woont een paar straten verderop
Zal met oud en nieuw een paar nitraten in z'n tuin gooienOp dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Nee. Collega. Vraag me wel af wie, ken zo ff snel geen collega die zich verplaatst op zo'n blauwe fiets.quote:
Overigens zou ik als koerier niet in die compilatie voorkomen. Ik rij wel vaak als een mongool over de rijbaan of stoep, tegen het verkeer in of door rood maar ik hinder bijna nooit anderen en neem niet brutaal voorrang![]()
Overigens heb ik me maar een keer echt laten gaan. Ik belde om een vrouw in te halen en ze wou niet aan de kant 'want het was onzinnig om haar daar in te halen'
150 meter later was een stoplicht. Ik sta het liefst links vooraan zodat ik er snel weer vandoor kan gaan. Ze liet me er niet langs dus toen ben ik rechts van haar gaan rijden en heb ik gevraagd wat haar fucking probleem was
Ze vond dat ik me druk maakte om niets. Toen heb ik haar gezegd dat ze een verwaande snol is en ben ik zo ongeveer dwars door haar heen gefietst om links vooraan te staan
Kwaaier kan je me niet krijgen![]()
![]()
Was vandaag wezen fietsen en zag dat er redelijk veel pekel op de wegen lag. Heb daarom na het fietsen m'n fiets flink afgespoeld met water. Is dat voldoende of moet ik meer doen tegen het pekel?![]()
Mwoah, paar leuke paadjes.. maar ook veel blubber tussen die weilanden.quote:Op zondag 14 december 2014 21:29 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Zijn die routes rondom Enschede en Oldenzaal mooi om te fietsen?
Veluwe vind ik véél mooier.![]()
Nou, je weet dat zout oplost in water, dus ik zou een dunne filmlaag water aanbrengen op je frame, dan wordt hij zoutafstotend.quote:Op zondag 14 december 2014 23:36 schreef ratatat het volgende:
Was vandaag wezen fietsen en zag dat er redelijk veel pekel op de wegen lag. Heb daarom na het fietsen m'n fiets flink afgespoeld met water. Is dat voldoende of moet ik meer doen tegen het pekel?![]()
Die SLX groep op m'n ATB schakelt wel aardig, maar fucking zwaar. SPierpijn in m'n duimen. Hoe komt dat?![]()
Zijn de shifters oke? Vader heeft ook SLX, maar heb nooit het gevoel dat het schakelen zwaar gaat daaropquote:Op zondag 14 december 2014 23:40 schreef Oksel het volgende:
Die SLX groep op m'n ATB schakelt wel aardig, maar fucking zwaar. SPierpijn in m'n duimen. Hoe komt dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |