SPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meer foto's!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weersvoorspelling 1e kerstdag 2014
[ Bericht 12% gewijzigd door kanovinnie op 09-12-2014 15:28:59 ]![]()
FixedOp dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.![]()
Vanavond maar eens kijken of je 's avonds lekker de kilometertjes kan wegtrappen op de fietssnelweg in Twente. Schijnt allemaal lekker verlicht en nieuw asfalt te zijn...The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger![]()
Vrij kut.... Twente houdt het nog redelijk lang droogquote:Op dinsdag 9 december 2014 15:41 schreef DrNick het volgende:
Wat is die weersvoorspelling eigenlijk?
http://buienradar.nl/verwachting-3-uur
Oow fuck, je bedoelde die in de OP. Die zal daar geplaatst zijn begin november toen het 22 graden was denk ik.The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
OP jaquote:Op dinsdag 9 december 2014 15:50 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Vrij kut.... Twente houdt het nog redelijk lang droog
http://buienradar.nl/verwachting-3-uur
Oow fuck, je bedoelde die in de OP. Die zal daar geplaatst zijn begin november toen het 22 graden was denk ik.
Ah![]()
![]()
Buff gekocht op de weg naar huis, eens kijken of ik lekker warm blijf in mijn buff, overschoenen en aldi softshellThe world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Jongens, wij vertrekken vanavond richting Thailand. Ik wens jullie alvast fijne dagen in december en tot 2015.
Maar ik kan 't mis hebben...![]()
Oja, ik kreeg nog een heel lief Sintergripper cadeautje![]()
Vet mooie handige sjiek eetstokjes die ik uit elkaar kan halen
[ Bericht 33% gewijzigd door Patroon op 10-12-2014 09:37:19 ]Maar ik kan 't mis hebben...![]()
Ik zou echt veel over hebben om Patroon, die stugge friese boer met z'n Agert Anema hoofd, een poging zien doen te eten met stokjes![]()
Veel plezier![]()
![]()
Haha moet je eens mee gaan naar de lokale sushi toko hier. Dan eet ik alles met stokje.
Dan kan ik!quote:Op woensdag 10 december 2014 07:04 schreef kaasplankje het volgende:
CF, Kano en Gripper?
http://www.kasteelcross.be/
http://www.velofollies.be/Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Veel plezier. Vergeet geen bikinifoto's van mevrouwpatroon te posten.quote:Op woensdag 10 december 2014 07:51 schreef Patroon het volgende:
Jongens, wij vertrekken vanavond richting Thailand. Ik wens jullie alvast fijne dagen in december en tot 2015.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Kan jij niet weten. Jij komt niet buiten Groningen ommersquote:Op woensdag 10 december 2014 08:05 schreef Yankee het volgende:
het provinciaaltje gaat op reis hoor jongens
Veel plezier Patroon, Thailand is prima vertoeven
Alsof ze daar geen grote bosatlas hebbenquote:Op woensdag 10 december 2014 08:11 schreef Patroon het volgende:
[..]
Kan jij niet weten. Jij komt niet buiten Groningen ommers
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Have fun.quote:Op woensdag 10 december 2014 07:51 schreef Patroon het volgende:
Jongens, wij vertrekken vanavond richting Thailand. Ik wens jullie alvast fijne dagen in december en tot 2015.![]()
![]()
psssssssssssssssssst sushi hoor je egenlijk met de hand te etenquote:Op woensdag 10 december 2014 08:02 schreef Patroon het volgende:
Haha moet je eens mee gaan naar de lokale sushi toko hier. Dan eet ik alles met stokje.Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter![]()
hi ha hoquote:Op woensdag 10 december 2014 08:11 schreef Patroon het volgende:
[..]
Kan jij niet weten. Jij komt niet buiten Groningen ommers
.![]()
Mwa. Zelfs in Japan zijn de meningen daarover verdeeld. Maar niemand zal je raar aankijken als je het doet inderdaad.quote:Op woensdag 10 december 2014 08:54 schreef dop het volgende:
[..]
psssssssssssssssssst sushi hoor je egenlijk met de hand te eten![]()
Maar in een sushi-restaurant in Nederland krijg je doorgaans allerhande hapjes die wel fijn zijn om met stokjes te etenquote:Op woensdag 10 december 2014 08:54 schreef dop het volgende:
[..]
psssssssssssssssssst sushi hoor je egenlijk met de hand te eten.
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Kan ik, en wil ik! Vorig jaar was leuk, beetje bier & braadworst & schreeuwenquote:
Tevens heb ik in gedachten: http://www.cyclocrosshoogstraten.be/ (op 8-2-15)Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-![]()
klopt hier in europa word in bijna alle restaurants ook met stokjes gegeten.quote:Op woensdag 10 december 2014 09:30 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Maar in een sushi-restaurant in Nederland krijg je doorgaans allerhande hapjes die wel fijn zijn om met stokjes te eten.
in japan ook wel zoals Knut al zegt maar daar word sushi veel meer met de hand gegeten.Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
Dan kan ik ook.quote:Op woensdag 10 december 2014 09:44 schreef Gripper het volgende:
[..]
Kan ik, en wil ik! Vorig jaar was leuk, beetje bier & braadworst & schreeuwen
Tevens heb ik in gedachten: http://www.cyclocrosshoogstraten.be/ (op 8-2-15)Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
quote:Leuk, loop jij ff naar ESF subforum om die bolle te vragen?quote:Op woensdag 10 december 2014 09:44 schreef Gripper het volgende:
[..]
Kan ik, en wil ik! Vorig jaar was leuk, beetje bier & braadworst & schreeuwen
Tevens heb ik in gedachten: http://www.cyclocrosshoogstraten.be/ (op 8-2-15)![]()
Laat m lekker zelf de ontwikkelingen hier in de gaten houden, hij voelt zich toch te goed voor de negatieve sfeer in dit kuttopic?quote:Op woensdag 10 december 2014 10:17 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
[..]
Leuk, loop jij ff naar ESF subforum om die bolle te vragen?![]()
Ik vraag vriend Peter ook mee, die is ook wel dol op mooie spullen en cross (maar niet op bier, dus we hebben een bob)
Mijn foto's op Flickr!
Beter startveld ook dit jaar op de kasteelcross. Klaas komp, Wellens komp ook, en Peeters. En van Aert last but not least.quote:Op woensdag 10 december 2014 10:40 schreef Gripper het volgende:
[..]
Laat m lekker zelf de ontwikkelingen hier in de gaten houden, hij voelt zich toch te goed voor de negatieve sfeer in dit kuttopic?![]()
Ik vraag vriend Peter ook mee, die is ook wel dol op mooie spullen en cross (maar niet op bier, dus we hebben een bob)
[ Bericht 1% gewijzigd door kaasplankje op 10-12-2014 10:50:36 ]![]()
Nee, in vreetschuren waar ze vis met rijst sushi noemen krijg je allerlei andere zooi er ook nog bij.quote:Op woensdag 10 december 2014 09:30 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Maar in een sushi-restaurant in Nederland krijg je doorgaans allerhande hapjes die wel fijn zijn om met stokjes te eten.
In sushi restaurants krijg je gewoon sushi . Zijn er niet veel in Nederland maar wel een paar.![]()
Gaan we dan wel weer pizza in Rotterdam eten?
Daarom schrijf ik doorgaans. Als iemand tegen mij zegt, ik ga naar een sushi-restaurant durf ik te wedden dat hij tenminste springrolls of beef teriyaki in zijn muil gestopt heeft aan het eind van de avond.quote:Op woensdag 10 december 2014 10:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee, in vreetschuren waar ze vis met rijst sushi noemen krijg je allerlei andere zooi er ook nog bij.
In sushi restaurants krijg je gewoon sushi . Zijn er niet veel in Nederland maar wel een paar.The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
quote:Op woensdag 10 december 2014 10:58 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Daarom schrijf ik doorgaans. Als iemand tegen mij zegt, ik ga naar een sushi-restaurant durf ik te wedden dat hij tenminste springrolls of beef teriyaki in zijn muil gestopt heeft aan het eind van de avond.![]()
![]()
Vrijdagavond hier eten met mn ouders (die vinden dat best wel berespannend, rauwe vis met stokjes oppakken)quote:
http://www.chahouse.nl/index.html#!/
Voor Edese begrippen al de beste aziatische keuken, t is ook de enige niet-vreetschuur in Ede.Mijn foto's op Flickr!
Ze doen in ieder geval niet alsof het Japans is, dat is al heel watquote:Op woensdag 10 december 2014 11:20 schreef Gripper het volgende:
[..]
Vrijdagavond hier eten met mn ouders (die vinden dat best wel berespannend, rauwe vis met stokjes oppakken)
Voor Edese begrippen al de beste aziatische keuken, t is ook de enige niet-vreetschuur in Ede.![]()
![]()
Lekkere fotootjes hoor. Ziet er uit als een prima plek om te eten. Over eten.. Hebben jullie de dag na een rit ook altijd meer honger? Mijn maag verteert zichzelf al de hele dag.quote:Op woensdag 10 december 2014 11:20 schreef Gripper het volgende:
[..]
Vrijdagavond hier eten met mn ouders (die vinden dat best wel berespannend, rauwe vis met stokjes oppakken)
Voor Edese begrippen al de beste aziatische keuken, t is ook de enige niet-vreetschuur in Ede.The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Oow en zo'n buff is inderdaad fijn.
Ik heb degene met de laagste thermo-bescherming en die was lekker warm (maar niet te). Overschoenen deden het ook goed, al twijfel ik of ik er nog Merino-sokken bij moet hebben.The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
De chinezen nemen het hele sushigebeuren over. Met de shimano spullen zal het wel dezelde kant op gaan.![]()
wat is de gemiddelde levertijd van discobrakes?
mijn blokjes achter zijn aardig op en heb dus een nieuw setje nodig.
Zie op de site verschillende types, semi metallic / sintered / kevlar.
Het is voor mijn MTB, kevlar de beste keuze?
denk aan modder... afdalingen..![]()
Wacht al vanaf 18 november op mijn blokken, nog niks ontvangen.quote:Op woensdag 10 december 2014 12:51 schreef Flipmoehoe het volgende:
denk aan modder... afdalingen..
Heb de semi-metallic gekocht.![]()
Nou, in sommige gevallen maar 1 rit als het echt modderig isquote:Op woensdag 10 december 2014 12:51 schreef Flipmoehoe het volgende:
Aangezien jij geen wedstrijden rijdt of als een malle downhillt (ik heb je nog niet buiten de achterhoek betrapt met je MTB?) heb je niet van die hele zachte blokjes nodig die happen als een malle maar ook navenant veel slijten.
Gewoon de middenweg kiezen. Sintered is zacht, metallic is harder en slijtvaster.
En ik vervang ze ongeveer 1x per jaar, en dan MTB ik al weinig. Mara heb dan ook belachelijk gevoelige remmetjes van zo'n snobby italiaanse kwaliteitsmerk, Formula Oro. Koop die krengen nooit. Je loopt financieel leeg op de blokjes
En is dit verdomme het MTB topic???![]()
![]()
Mijn foto's op Flickr!
Zelfs wij laten een heftruck serie in China bouwen. En we doen er alles aan om te voorkomen dat ie als een "Chinese truck" te boek staat: het is gewoon een Japans kwaliteitsproduct, gemaakt in een iets goedkopere omgeving om te produceren.quote:Op woensdag 10 december 2014 11:56 schreef nogeenmaarten het volgende:
De chinezen nemen het hele sushigebeuren over. Met de shimano spullen zal het wel dezelde kant op gaan.
Maar zonder gekheid, de heftruck markt wordt de laatste 10 jaar bestormd door Chinese heftrucks, die allemaal verdacht veel op de onze lijken qua design. Gewoon gejat dus. Ze kosten nog niet de helft, gaan 3 jaar mee, van CE, ergonomie of energieverbruik hebben ze nog nooit gehoord en op onderdelen of service hoef je niet te rekenen. Maar Jan Batsbal van autosloperij Batsbal & zn. zal dat een zorg wezen, die wil gewoon veel voor weinig.Mijn foto's op Flickr!
Heb al wel meerdere modderritten gereden, zo erg zullen ze ook wel weer niet slijtenquote:Op woensdag 10 december 2014 13:04 schreef Gripper het volgende:
[..]
Nou, in sommige gevallen maar 1 rit als het echt modderig is![]()
Aangezien jij geen wedstrijden rijdt of als een malle downhillt (ik heb je nog niet buiten de achterhoek betrapt met je MTB?) heb je niet van die hele zachte blokjes nodig die happen als een malle maar ook navenant veel slijten.
Gewoon de middenweg kiezen. Sintered is zacht, metallic is harder en slijtvaster.
En ik vervang ze ongeveer 1x per jaar, en dan MTB ik al weinig. Mara heb dan ook belachelijk gevoelige remmetjes van zo'n snobby italiaanse kwaliteitsmerk, Formula Oro. Koop die krengen nooit. Je loopt financieel leeg op de blokjes
En is dit verdomme het MTB topic???![]()
![]()
![]()
Al wel een paar x buiten de achterhoek geweest op de mtb
Posbank, Texel, Lemele, Holterberg..
Wereldburger die Flip
Maar dan ga ik voor de semi metallic, tnx voor de tip
Enneh, is dit soms het chinese aliexpress heftruck import topic ?!?!
hmm een week kan ik er nog wel op wachten, 2 weken is me toch wat te lang..quote:Op woensdag 10 december 2014 13:01 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Wacht al vanaf 18 november op mijn blokken, nog niks ontvangen.
Heb de semi-metallic gekocht.![]()
1.5 week duurde het voor ik mijn blokjes binnenkreeg.quote:Op woensdag 10 december 2014 12:51 schreef Flipmoehoe het volgende:
Omdat ik toch íets met mn fiets wilde doen heb ik m (de afgelopen dagen) he-le-maal schoongemaakt. Bijna alles losgehaald en ff gepoetst en weer ingevetKan ie de winter door
![]()
Nu ik nog. Heb nog steeds last van mn bil, vandaar dat ik maar even fietspauze neem nu. Wat gek is; De klachten léken vorige week minder te worden, maar na een avondje stappen zaterdag was het meteen weer in volle gorie terug't is wel anders dan 'eerst' Voorheen was het een scherp/zeurend gevoe ná het fietsen. Nu is het meer een soort constant doffig gevoel, beetje alsof ik een ferme trap voor mn reet heb gehad en het nu blauw is... Of alsof je 3 uur op een houten plank hebt gezeten. Met name als ik stil zit, en zéker 'sochtends in bed... Raaarrrr...
Kees heeft me paar topics terug wel een beetje bang gemaakt met zn verhalen, dus ik hoop maar dat t meevalt. Neem lekker tot de kerst rust en mocht het niet oprotten ga ik wel ff langs de dokter.
Mooi excuus om ff níet te fietsen en lekker veel 'seizoensproducten' in mn giechel te stoppen.![]()
Goed dat je het zegt Yankee, morgen niet fietsen dus morgen alleen maar thee en suikerwater drinken...![]()
Komt zeker door je dansmoves Muzas!Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
zou best kunnen, want de WB in Roubaix die voor de zondag erna gepland stond is vervallen. Dus zullen er nog wel meer toppers starten.quote:2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .![]()
Net even m'n China lampje getest, precies 2.5 uur op de laagste stand, op woonkamertemperatuur. Dus buiten net ietsjes minder![]()
Heeftie niet meer nodig straks. Die gaat alle pharma's in Bangkok af om Tramadollies in te slaan, en komt er dan achter dat dat in Thailand onder een andere naam verkocht wordt. Maar Patroon kennende heeft hij daar al dagen op zitten googlen. Trusten.quote:Op woensdag 10 december 2014 19:53 schreef Tommeke het volgende:
Patty, heb je nog trainingsschema's nodig?
http://www.53x12.com/do/show?page=about2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .![]()
Das niet best toch?quote:Op donderdag 11 december 2014 00:02 schreef Andyy het volgende:
Net even m'n China lampje getest, precies 2.5 uur op de laagste stand, op woonkamertemperatuur. Dus buiten net ietsjes minder![]()
Je hebt swagger of je hebt het niet...quote:Op donderdag 11 december 2014 07:15 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Mijn white led lampie heeft 80 branduren oid op een paar penlights.The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Maar is wel alsnog best fel. Je moet het er maar voor over hebben of een reservelamp meenemen zoals ik doequote:![]()
Volgens mij is er dan gewoon iets mis met dat ding hoor. Mijn 20 euro chinese lamp doet het meer dan 3 uur op de felste stand (brand dan nog even fel, nooit langer gebruikt in het donker). Volgens website moet hij het makkelijk hele nacht volhouden op de laagste stand...quote:Op donderdag 11 december 2014 08:41 schreef Andyy het volgende:
[..]
Maar is wel alsnog best fel. Je moet het er maar voor over hebben of een reservelamp meenemen zoals ik doe![]()
Hoeveel Mah?quote:Op donderdag 11 december 2014 00:02 schreef Andyy het volgende:
Kan het niet liggen aan onregelmatige productie in China? Sommige wel goed, anderen net iets minder?The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Onze dorpskrant meldt een veldfietsevenement bij de ikea in Delft aanstaande zaterdag. Mooi hoor!
http://www.deweekkrant.nl(...)_DP1-21_141210_1.pdf![]()
Dit inderdaad, de ene 6400 mAh is de andere niet in China, net als het aantal lumen.quote:Op donderdag 11 december 2014 09:02 schreef Fretwork het volgende:
niet liggen aan onregelmatige productie in China? Sommige wel goed, anderen net iets minder?The colour of her eyes were the colour of insanity![]()
extra batterij pack kost nie veel in china denk ikquote:Op donderdag 11 december 2014 08:41 schreef Andyy het volgende:
[..]
Maar is wel alsnog best fel. Je moet het er maar voor over hebben of een reservelamp meenemen zoals ik doeIk schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
quote:Op donderdag 11 december 2014 09:19 schreef nogeenmaarten het volgende:
Onze dorpskrant meldt een veldfietsevenement bij de ikea in Delft aanstaande zaterdag. Mooi hoor!
Kom je meedoen / kijken?
Bos lag er vorige week droog bij, ben benieuwd hoe het zaterdag is.![]()
![]()
Zat ik toevallig gisteren naar te kijken, 10000mAh voor 12 euro ofzo.quote:Op donderdag 11 december 2014 09:35 schreef dop het volgende:
[..]
extra batterij pack kost nie veel in china denk ikThe colour of her eyes were the colour of insanity![]()
Nog ff 2 dagen regen er overheen!quote:Op donderdag 11 december 2014 12:16 schreef FastFox91 het volgende:
[..]![]()
Kom je meedoen / kijken?
![]()
Heb je misschien een linkje?quote:Op donderdag 11 december 2014 12:36 schreef BORRREETJEEE het volgende:
[..]
Zat ik toevallig gisteren naar te kijken, 10000mAh voor 12 euro ofzo.![]()
Tuurlijk: http://www.aliexpress.com(...)Bag/32247206729.htmlquote:
zoeken op battery pack 8.4V geeft wel goede resultaten op aliexpress trouwens.The colour of her eyes were the colour of insanity![]()
quote:
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Ik kan alleen toeren op mijn wegfiets, niet om het hardst door de bagger. Allicht kom ik ff kijken samen met m'n dochtertje.quote:Op donderdag 11 december 2014 12:16 schreef FastFox91 het volgende:
[..]![]()
Kom je meedoen / kijken?
En nog wat afgewaaide takken en omgewaaide bomen erbij.quote:Op donderdag 11 december 2014 12:53 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Nog ff 2 dagen regen er overheen!![]()
Ik ga zaterdag een MTB-toertochtje rijden met collega's. Een voor een haken ze nu allemaal af omdat er "helaas iets tussen gekomen is"quote:Op donderdag 11 december 2014 13:14 schreef nogeenmaarten het volgende:
[..]
En nog wat afgewaaide takken en omgewaaide bomen erbij.
Jaja, die hebben allemaal het weerbericht bekeken
Mijn foto's op Flickr!
Ligt misschien aan mij, maar voor MTB-en moet het toch gewoon een beetje k-weer zijn om het leuk te laten zijn? En zo erg is het zaterdag niet eens, vooral morgen is het dramaquote:Op donderdag 11 december 2014 13:20 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ik ga zaterdag een MTB-toertochtje rijden met collega's. Een voor een haken ze nu allemaal af omdat er "helaas iets tussen gekomen is"
Jaja, die hebben allemaal het weerbericht bekeken![]()
Ik dacht altijd dat crosser dat leuk vonden, maar volgens mij willen de deelnemers ook een niet al te modderig parcours.quote:Op donderdag 11 december 2014 12:53 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Nog ff 2 dagen regen er overheen!Prima.quote:Op donderdag 11 december 2014 13:13 schreef nogeenmaarten het volgende:
[..]
Ik kan alleen toeren op mijn wegfiets, niet om het hardst door de bagger. Allicht kom ik ff kijken samen met m'n dochtertje.Balken zijn dan niet eens nodig.quote:Op donderdag 11 december 2014 13:14 schreef nogeenmaarten het volgende:
[..]
En nog wat afgewaaide takken en omgewaaide bomen erbij.![]()
![]()
Ik heb dat ding met 2 lampen erin, jij ook? of met 1 lamp?quote:Op donderdag 11 december 2014 08:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Volgens mij is er dan gewoon iets mis met dat ding hoor. Mijn 20 euro chinese lamp doet het meer dan 3 uur op de felste stand (brand dan nog even fel, nooit langer gebruikt in het donker). Volgens website moet hij het makkelijk hele nacht volhouden op de laagste stand...![]()
Is dat in het bos met die hoogteverschillen?quote:Op donderdag 11 december 2014 09:19 schreef nogeenmaarten het volgende:
Uh, 1 lamp volgens mij. Zal eens kijken als ik thuis ben.quote:Op donderdag 11 december 2014 14:36 schreef Andyy het volgende:
[..]
Ik heb dat ding met 2 lampen erin, jij ook? of met 1 lamp?![]()
Ik vind bagger tot achter m'n oren wel leuk hoorquote:Op donderdag 11 december 2014 14:25 schreef Blik het volgende:
[..]
Ligt misschien aan mij, maar voor MTB-en moet het toch gewoon een beetje k-weer zijn om het leuk te laten zijn? En zo erg is het zaterdag niet eens, vooral morgen is het drama![]()
Maar als het nu 3 dagen flink regent, dan liggen er zaterdag nog aardige plassen in het bos. Ben wel blij dat het OK weer wordt, en dat de nattigheid dus alleen van onderen en niet van boven komt.Mijn foto's op Flickr!
quote:Op donderdag 11 december 2014 14:25 schreef Blik het volgende:
[..]
Ligt misschien aan mij, maar voor MTB-en moet het toch gewoon een beetje k-weer zijn om het leuk te laten zijn? En zo erg is het zaterdag niet eens, vooral morgen is het drama
If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards![]()
Goede toevoeging!quote:
jij MTB't liever over het asfalt met een zonnetje? Door de blubber in het bos of door de sneeuw is toch het lekkerste lijkt mij![]()
Er zitten hoogteverschillen in, maar ik ben niet echt op de hoogte van andere bossen. Hierboven dus een filmpje van het parcours.quote:Op donderdag 11 december 2014 15:03 schreef ratatat het volgende:
[..]
Is dat in het bos met die hoogteverschillen?![]()
Ja, die bedoelde ik. Leuk bos om een cross in te houden. Ben er zelf wel goed op m'n plaat gegaan met hardlopen (blijven haken achter boomstronken). Als het weer een beetje meezit wss wel even kijkenquote:Op donderdag 11 december 2014 15:44 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Er zitten hoogteverschillen in, maar ik ben niet echt op de hoogte van andere bossen. Hierboven dus een filmpje van het parcours.![]()
![]()
quote:Op woensdag 10 december 2014 07:04 schreef kaasplankje het volgende:
CF, Kano en Gripper?
http://www.kasteelcross.be/
http://www.velofollies.be/![]()
![]()
Ik vind die kou en blubber echt geen zak aan.
Denk zaterdag op de ATB, voor 't eerst weer. Maar dan wel de fatsoenlijke wandelpaden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |