SPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meer foto's!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weersvoorspelling 1e kerstdag 2014
[ Bericht 12% gewijzigd door kanovinnie op 09-12-2014 15:28:59 ]![]()
FixedOp dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.![]()
Vanavond maar eens kijken of je 's avonds lekker de kilometertjes kan wegtrappen op de fietssnelweg in Twente. Schijnt allemaal lekker verlicht en nieuw asfalt te zijn...The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger![]()
Vrij kut.... Twente houdt het nog redelijk lang droogquote:Op dinsdag 9 december 2014 15:41 schreef DrNick het volgende:
Wat is die weersvoorspelling eigenlijk?
http://buienradar.nl/verwachting-3-uur
Oow fuck, je bedoelde die in de OP. Die zal daar geplaatst zijn begin november toen het 22 graden was denk ik.The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
OP jaquote:Op dinsdag 9 december 2014 15:50 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Vrij kut.... Twente houdt het nog redelijk lang droog
http://buienradar.nl/verwachting-3-uur
Oow fuck, je bedoelde die in de OP. Die zal daar geplaatst zijn begin november toen het 22 graden was denk ik.
Ah![]()
![]()
Buff gekocht op de weg naar huis, eens kijken of ik lekker warm blijf in mijn buff, overschoenen en aldi softshellThe world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Jongens, wij vertrekken vanavond richting Thailand. Ik wens jullie alvast fijne dagen in december en tot 2015.
Maar ik kan 't mis hebben...![]()
Oja, ik kreeg nog een heel lief Sintergripper cadeautje![]()
Vet mooie handige sjiek eetstokjes die ik uit elkaar kan halen
[ Bericht 33% gewijzigd door Patroon op 10-12-2014 09:37:19 ]Maar ik kan 't mis hebben...![]()
Ik zou echt veel over hebben om Patroon, die stugge friese boer met z'n Agert Anema hoofd, een poging zien doen te eten met stokjes![]()
Veel plezier![]()
![]()
Haha moet je eens mee gaan naar de lokale sushi toko hier. Dan eet ik alles met stokje.
Dan kan ik!quote:Op woensdag 10 december 2014 07:04 schreef kaasplankje het volgende:
CF, Kano en Gripper?
http://www.kasteelcross.be/
http://www.velofollies.be/Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Veel plezier. Vergeet geen bikinifoto's van mevrouwpatroon te posten.quote:Op woensdag 10 december 2014 07:51 schreef Patroon het volgende:
Jongens, wij vertrekken vanavond richting Thailand. Ik wens jullie alvast fijne dagen in december en tot 2015.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Kan jij niet weten. Jij komt niet buiten Groningen ommersquote:Op woensdag 10 december 2014 08:05 schreef Yankee het volgende:
het provinciaaltje gaat op reis hoor jongens
Veel plezier Patroon, Thailand is prima vertoeven
Alsof ze daar geen grote bosatlas hebbenquote:Op woensdag 10 december 2014 08:11 schreef Patroon het volgende:
[..]
Kan jij niet weten. Jij komt niet buiten Groningen ommers
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Have fun.quote:Op woensdag 10 december 2014 07:51 schreef Patroon het volgende:
Jongens, wij vertrekken vanavond richting Thailand. Ik wens jullie alvast fijne dagen in december en tot 2015.![]()
![]()
psssssssssssssssssst sushi hoor je egenlijk met de hand te etenquote:Op woensdag 10 december 2014 08:02 schreef Patroon het volgende:
Haha moet je eens mee gaan naar de lokale sushi toko hier. Dan eet ik alles met stokje.Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter![]()
hi ha hoquote:Op woensdag 10 december 2014 08:11 schreef Patroon het volgende:
[..]
Kan jij niet weten. Jij komt niet buiten Groningen ommers
.![]()
Mwa. Zelfs in Japan zijn de meningen daarover verdeeld. Maar niemand zal je raar aankijken als je het doet inderdaad.quote:Op woensdag 10 december 2014 08:54 schreef dop het volgende:
[..]
psssssssssssssssssst sushi hoor je egenlijk met de hand te eten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |