Nee. Maar ik ga zo nog wel even naar de Etos om de hoek.quote:
Delftquote:Op dinsdag 9 december 2014 13:22 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nee. Maar ik ga zo nog wel even naar de Etos om de hoek.
Ik was vanmorgen trouwens nog in Delft
Daar ga ik vanaf nu bijna dagelijks werkenquote:
quote:Op dinsdag 9 december 2014 13:40 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Daar ga ik vanaf nu bijna dagelijks werken
Misschien helpt thee met gember, citroen en honing.quote:Op dinsdag 9 december 2014 13:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Jeuh de keelpijn begint hier op te komen en ook de verkoudheid...
Waarschijnlijk ben ik aangestoken door mijn stiefpa met zijn virale bronchitis, mag toch hopen dat ik dat niet gekregen heb.
Ga ik zo makenquote:Op dinsdag 9 december 2014 13:47 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Misschien helpt thee met gember, citroen en honing.
tijmsiroop is baasquote:Op dinsdag 9 december 2014 13:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Jeuh de keelpijn begint hier op te komen en ook de verkoudheid...
Waarschijnlijk ben ik aangestoken door mijn stiefpa met zijn virale bronchitis, mag toch hopen dat ik dat niet gekregen heb.
Neenquote:Op dinsdag 9 december 2014 14:05 schreef rubbereend het volgende:
moet ik de fout in de titel even herstellen?
Mag ook wel eens na een Portugal vakantie van een half jaarquote:Op dinsdag 9 december 2014 14:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Gelukkig ben ik deze Kerst te druk met scriptie
hij was 8 maanden.quote:Op dinsdag 9 december 2014 14:26 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Mag ook wel eens na een Portugal vakantie van een half jaar
Ach een maandje te vroeg, weekje couveuseen gaan!quote:
Kerstplanten?quote:Op dinsdag 9 december 2014 14:05 schreef rubbereend het volgende:
moet ik de fout in de titel even herstellen?
Februariquote:
quote:
quote:
Godverdommequote:
quote:
Maar goed dat je er een plaatje bij deed voor verduidelijking.quote:Op dinsdag 9 december 2014 14:39 schreef SilentChaos het volgende:
Kerststerren zijn best mooi
[ afbeelding ]
Inb4 matige grapquote:Op dinsdag 9 december 2014 14:39 schreef SilentChaos het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 9 december 2014 14:39 schreef SilentChaos het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 9 december 2014 14:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar goed dat je er een plaatje bij deed voor verduidelijking.
niet geluktquote:
Maar jij woont aan de goede kant van alle rivierenquote:
verstandquote:Op dinsdag 9 december 2014 14:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar jij woont aan de goede kant van alle rivierenHoe kun je dan zo gek zijn op carnaval?
Jaartje gewoond in Eindhoven. Sindsdien elk jaar een dag carnavallen met vriendenquote:Op dinsdag 9 december 2014 14:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar jij woont aan de goede kant van alle rivierenHoe kun je dan zo gek zijn op carnaval?
Zo te zien heb je er ook een flinke scheut drank bij gedaan.quote:Op dinsdag 9 december 2014 14:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Daar kanpt een mens van op: een kopje gember-citroen thee met honing
Waar haal je dat?quote:Op dinsdag 9 december 2014 14:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Daar kanpt een mens van op: een kopje gember-citroen thee met honing
Huize SC, dan krijg je er ook een banaan bij, maar dat durft ze niet te zeggen...quote:
Die eet ik alleen als ze nog wat groenig zijnquote:Op dinsdag 9 december 2014 14:57 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Huize SC, dan krijg je er ook een banaan bij, maar dat durft ze niet te zeggen...
Helaas....quote:Op dinsdag 9 december 2014 14:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Die eet ik alleen als ze nog wat groenig zijn
Gewoon de beste.quote:Op dinsdag 9 december 2014 14:35 schreef SilentChaos het volgende:
Pretenders - 2000 miles
Een van de betere kerstplaten![]()
Compleet om zeep geholpen door Chris Martin overigens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |