Nee. Maar ik ga zo nog wel even naar de Etos om de hoek.quote:
Delftquote:Op dinsdag 9 december 2014 13:22 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nee. Maar ik ga zo nog wel even naar de Etos om de hoek.
Ik was vanmorgen trouwens nog in Delft
Daar ga ik vanaf nu bijna dagelijks werkenquote:
quote:Op dinsdag 9 december 2014 13:40 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Daar ga ik vanaf nu bijna dagelijks werken
Misschien helpt thee met gember, citroen en honing.quote:Op dinsdag 9 december 2014 13:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Jeuh de keelpijn begint hier op te komen en ook de verkoudheid...
Waarschijnlijk ben ik aangestoken door mijn stiefpa met zijn virale bronchitis, mag toch hopen dat ik dat niet gekregen heb.
Ga ik zo makenquote:Op dinsdag 9 december 2014 13:47 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Misschien helpt thee met gember, citroen en honing.
tijmsiroop is baasquote:Op dinsdag 9 december 2014 13:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Jeuh de keelpijn begint hier op te komen en ook de verkoudheid...
Waarschijnlijk ben ik aangestoken door mijn stiefpa met zijn virale bronchitis, mag toch hopen dat ik dat niet gekregen heb.
Neenquote:Op dinsdag 9 december 2014 14:05 schreef rubbereend het volgende:
moet ik de fout in de titel even herstellen?
Mag ook wel eens na een Portugal vakantie van een half jaarquote:Op dinsdag 9 december 2014 14:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Gelukkig ben ik deze Kerst te druk met scriptie
hij was 8 maanden.quote:Op dinsdag 9 december 2014 14:26 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Mag ook wel eens na een Portugal vakantie van een half jaar
Ach een maandje te vroeg, weekje couveuseen gaan!quote:
Kerstplanten?quote:Op dinsdag 9 december 2014 14:05 schreef rubbereend het volgende:
moet ik de fout in de titel even herstellen?
Februariquote:
quote:
quote:
Godverdommequote:
quote:
Maar goed dat je er een plaatje bij deed voor verduidelijking.quote:Op dinsdag 9 december 2014 14:39 schreef SilentChaos het volgende:
Kerststerren zijn best mooi
[ afbeelding ]
Inb4 matige grapquote:Op dinsdag 9 december 2014 14:39 schreef SilentChaos het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 9 december 2014 14:39 schreef SilentChaos het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 9 december 2014 14:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar goed dat je er een plaatje bij deed voor verduidelijking.
niet geluktquote:
Maar jij woont aan de goede kant van alle rivierenquote:
verstandquote:Op dinsdag 9 december 2014 14:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar jij woont aan de goede kant van alle rivierenHoe kun je dan zo gek zijn op carnaval?
Jaartje gewoond in Eindhoven. Sindsdien elk jaar een dag carnavallen met vriendenquote:Op dinsdag 9 december 2014 14:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar jij woont aan de goede kant van alle rivierenHoe kun je dan zo gek zijn op carnaval?
Zo te zien heb je er ook een flinke scheut drank bij gedaan.quote:Op dinsdag 9 december 2014 14:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Daar kanpt een mens van op: een kopje gember-citroen thee met honing
Waar haal je dat?quote:Op dinsdag 9 december 2014 14:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Daar kanpt een mens van op: een kopje gember-citroen thee met honing
Huize SC, dan krijg je er ook een banaan bij, maar dat durft ze niet te zeggen...quote:
Die eet ik alleen als ze nog wat groenig zijnquote:Op dinsdag 9 december 2014 14:57 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Huize SC, dan krijg je er ook een banaan bij, maar dat durft ze niet te zeggen...
Helaas....quote:Op dinsdag 9 december 2014 14:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Die eet ik alleen als ze nog wat groenig zijn
Gewoon de beste.quote:Op dinsdag 9 december 2014 14:35 schreef SilentChaos het volgende:
Pretenders - 2000 miles
Een van de betere kerstplaten![]()
Compleet om zeep geholpen door Chris Martin overigens.
Deze geitenwollensokken hippie maakt dat zelfquote:
Hives was beter geweestquote:
Jeugdsentiment dit voor mijquote:
Ja.quote:
Ik denk dat ze er van uit gaan dat er niemand zo lang en aandachtig radio luistert zoals wij dat doenquote:Op dinsdag 9 december 2014 16:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
Gisteren bij Giel werd die opname van RTLLN ook al nabesproken...
twitter:michielveenstra twitterde op dinsdag 09-12-2014 om 16:15:00Dit. Vooral gebeld worden tijdens het foto maken. GA WEG http://t.co/2H8k4j6mws reageer retweet
#lekkerjankenquote:Op dinsdag 9 december 2014 16:32 schreef Bronson het volgende:
twitter:michielveenstra twitterde op dinsdag 09-12-2014 om 16:15:00Dit. Vooral gebeld worden tijdens het foto maken. GA WEG http://t.co/2H8k4j6mws reageer retweet
![]()
![]()
![]()
![]()
Je mag wel in m'n koffer want dan ben ik toch al in Londen.quote:Op dinsdag 9 december 2014 17:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Stuur Muis volgend jaar naar Engeland! Little Big Town geeft daar een concert.
Mocht u een bijdrage willen leveren aan het geluk van Muis, stuur haar een DM voor haar rekeningnummer waarop u uw bijdrage kan overmaken.
Ik accepteer ook creditcard nummers, enveloppen met geld etc.
Zojuist even het artikel gelezen.quote:Op dinsdag 9 december 2014 16:32 schreef Bronson het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Tof. Zou 2 maanden genoeg zijn om af te vallen tot 23 kilo?quote:Op dinsdag 9 december 2014 17:17 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Je mag wel in m'n koffer want dan ben ik toch al in Londen.
30 kilo is genoeg. Maar serieus, als je met de bus gaat is het spotgoedkoop.quote:Op dinsdag 9 december 2014 17:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Tof. Zou 2 maanden genoeg zijn om af te vallen tot 23 kilo?
Ik doneer ¤4,50quote:Op dinsdag 9 december 2014 17:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Mocht u een bijdrage willen leveren aan het geluk van Muis, stuur haar een DM voor haar rekeningnummer waarop u uw bijdrage kan overmaken.
Bronson wil nu met Muis de koffer induikenquote:Op dinsdag 9 december 2014 17:17 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Je mag wel in m'n koffer want dan ben ik toch al in Londen.
heitje voor een karwijtje?quote:Op dinsdag 9 december 2014 17:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Wipje voor een tripje?quote:
Londenquote:Op dinsdag 9 december 2014 17:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Goede eerste date zo'n concert in Londen
Daten?quote:Op dinsdag 9 december 2014 17:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Goede eerste date zo'n concert in Londen
Ik wist niet dat jij dat deedquote:
Als mannen niet happen moet je toch wat.quote:
Je weet wel meer nietquote:
Ik kom dit weekend weer langs je woonplaats, hang maar een collectebus langs de A50.quote:Op dinsdag 9 december 2014 17:12 schreef ieniminimuis het volgende:
mooi ritjequote:Op dinsdag 9 december 2014 18:04 schreef SilentChaos het volgende:
Ik ga vrijdag van Tilburg naar Groningen rijden, ik gooi ook wel wat kleingeld uit m'n raam!
Eerst van den haag baar tilburg, das minderquote:
Radio aan, stuurtrommelen, tijd vliegt voorbijquote:Op dinsdag 9 december 2014 18:54 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Eerst van den haag baar tilburg, das minderover Rotterdam
Ja ik vermaak me wel hoorquote:Op dinsdag 9 december 2014 19:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Radio aan, stuurtrommelen, tijd vliegt voorbij![]()
Tevens faxpost voor wolfje
Rotterdamquote:Op dinsdag 9 december 2014 18:54 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Eerst van den haag baar tilburg, das minderover Rotterdam
Ik was mijn sarcastische PI vergetenquote:
meisjes faxen nietquote:Op dinsdag 9 december 2014 19:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Radio aan, stuurtrommelen, tijd vliegt voorbij![]()
Tevens faxpost voor wolfje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |