Nee, die vrouwen kiezen ervoor om met hem om te gaan.quote:Op dinsdag 9 december 2014 13:24 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Vrouwen schoppen zichzelf in het gezicht?
Waarom wat? Je kan auto's toch leuke dingen vinden, sommige mensen vinden het geweldig, andere zien het niet zoquote:
Ik vraag wat er leuk aan te vinden is aan een auto.quote:Op dinsdag 9 december 2014 13:42 schreef richolio het volgende:
[..]
Waarom wat? Je kan auto's toch leuke dingen vinden, sommige mensen vinden het geweldig, andere zien het niet zo
Vormgeving, motorvermogen, luxe, exclusiviteit, snelheid, comfort.quote:Op dinsdag 9 december 2014 13:49 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik vraag wat er leuk aan te vinden is aan een auto.
Airconditioning.quote:Op dinsdag 9 december 2014 13:49 schreef raptorix het volgende:
[..]
Adrenaline, plezier, vrijheid.quote:Op dinsdag 9 december 2014 13:50 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Vormgeving, motorvermogen, luxe, exclusiviteit, snelheid, comfort.
Net als een fiets zegmaar.
quote:Op dinsdag 9 december 2014 13:49 schreef raptorix het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 9 december 2014 13:50 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja dit dus wel zo'n beetje.quote:
quote:
Vormgeving? Als je in een auto zit zie je de buitenkant niet, kortom nutteloos argument.quote:Op dinsdag 9 december 2014 13:50 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Oh, je zit in je trolbui. Ook goed hoor. Ik geef serieus antwoord.quote:Op dinsdag 9 december 2014 14:02 schreef raptorix het volgende:
[..]
Vormgeving? Als je in een auto zit zie je de buitenkant niet, kortom nutteloos argument.
Motorvermogen? Nutteloos, tenzij je op een circuit wilt gaan rijden, maar dan kun je beter een circuitwagen kopen
Luxe? Mwoah kan
Exclusiviteit? Waarom? Alleen maar onhandig met onderhoud.
Snelheid? Waarom zou je haast hebben met zoveel geld?
Comfort? Zou kunnen, maar heeft weinig met luxe wagens te maken.
quote:Op dinsdag 9 december 2014 12:17 schreef richolio het volgende:
Dan Bilzerian ziet vrouwen toch alleen maar als een stuk vlees. Niets meer dan dat. Nare man is het.
Volgens mij papa en poker.quote:Op dinsdag 9 december 2014 14:09 schreef Nober het volgende:
$100 miljoen volgens zijn wikipedia maar hoe komt hij daar aan?
quote:
Nee hoor, maar als je dan toch geld hebt, geef het dan aan iets fatsoenlijks uit, echt auto'squote:Op dinsdag 9 december 2014 14:09 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Oh, je zit in je trolbui. Ook goed hoor. Ik geef serieus antwoord.
ik zou t lek stekenquote:Op dinsdag 9 december 2014 12:45 schreef richolio het volgende:
[..]
Mwah, jongensdroom? Hij heeft veel (naakte) vrouwen om zich heen, waarschijnlijk seks als hij dat wil en leuke speeltjes zoals auto's en dergelijke. Eerst vond ik hem ook wel tof, iemand die wel wat leuks met zijn geld deed;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat crowdsurfen in dat bootje is trouwens wel baas.
Dus het was haar eigen schuld dat ze in haar gezicht getrapt werd? Had ze maar niet in dezelfde club moeten zijn als Dan Bilzerian? En al die seksistische opmerkingen die hij maakt zijn alleen gericht aan de vrouwen in zijn directe omgeving?quote:Op dinsdag 9 december 2014 13:24 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nee, die vrouwen kiezen ervoor om met hem om te gaan.
Je hebt een gebrekkig cognitief vermogen en weinig zelfrespect als je als vrouw met deze man omgaat, zeker als je ook nog eens intiem met hem bent.quote:Op dinsdag 9 december 2014 14:19 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Dus het was haar eigen schuld dat ze in haar gezicht getrapt werd? Had ze maar niet in dezelfde club moeten zijn als Dan Bilzerian? En al die seksistische opmerkingen die hij maakt zijn alleen gericht aan de vrouwen in zijn directe omgeving?
Zit je nou te trollen? Die vrouw had wellicht 0,0 met Bilzerian te maken, behalve dat ze in dezelfde club waren. Zij staat te dansen, Bilzerian wil dat daar iemand anders danst, zij vangt klappen. Hoe is dat dan haar eigen schuld?quote:Op dinsdag 9 december 2014 14:21 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Je hebt een gebrekkig cognitief vermogen en weinig zelfrespect als je als vrouw met deze man omgaat, zeker als je ook nog eens intiem met hem bent.
Ik wil dus niet zover gaan dat het haar eigen schuld is, maar het is wel een beetje dom. Hopelijk heeft ze er nu van geleerd.
Je praat overduidelijk als iemand die nog nooit in een supercar gereden heeftquote:Op dinsdag 9 december 2014 14:16 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nee hoor, maar als je dan toch geld hebt, geef het dan aan iets fatsoenlijks uit, echt auto's![]()
![]()
quote:Op dinsdag 9 december 2014 12:14 schreef Vanillekwark het volgende:
Ken 'm niet. Zal wel aan mij liggen.
Ik zeg net dat ik het niet haar eigen schuld vind.quote:Op dinsdag 9 december 2014 14:26 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Zit je nou te trollen? Die vrouw had wellicht 0,0 met Bilzerian te maken, behalve dat ze in dezelfde club waren. Zij staat te dansen, Bilzerian wil dat daar iemand anders danst, zij vangt klappen. Hoe is dat dan haar eigen schuld?
Voor mensen met kleine piemeltjes.quote:Op dinsdag 9 december 2014 14:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je praat overduidelijk als iemand die nog nooit in een supercar gereden heeft
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |