gadver.quote:Op dinsdag 9 december 2014 12:21 schreef Weissman het volgende:
drnet bleven een paar druppels shake in m'n baard hangen
leek net cum
voelde me beste alpha
hey deucestengel
lol wheyquote:Op dinsdag 9 december 2014 12:21 schreef Weissman het volgende:
drnet bleven een paar druppels shake in m'n baard hangen
leek net cum
voelde me beste alpha
hey deucestengel
Dat soort mensen moet je gewoon gelijk neerhoeken.quote:
Ik niet man #benjaminbuttonfeelsquote:Op dinsdag 9 december 2014 11:45 schreef fathank het volgende:
Kalverliefde![]()
we zijn allemaal jong geweest
Hier wel. Seated behind the neck.quote:Op dinsdag 9 december 2014 13:19 schreef Sapstengel het volgende:
Hier wordt er geen military press gedaan, dan gaat het pullups > bench press > biceps
toen ik mijn eerste echte vriendinnetje niet durfde te zoenen kwam ze gewoon op me zitten en ramde d'r tong naar binnenquote:
Mijn eerste, maar ook beste zoen was met een random chick tijdens het stappen die op mij af kwam. Ik verpestte het door erover te willen praten.quote:Op dinsdag 9 december 2014 13:31 schreef seto het volgende:
[..]
toen ik mijn eerste echte vriendinnetje niet durfde te zoenen kwam ze gewoon op me zitten en ramde d'r tong naar binnen
Terug naar haar roots, smooth.quote:Op dinsdag 9 december 2014 13:37 schreef Sapstengel het volgende:
Bij mij was met een indomeisje, had een hut in de struiken gemaakt en zij wilde toen die hut zien en daar zoende ze me ineens.
familie van?quote:Op dinsdag 9 december 2014 13:37 schreef Sapstengel het volgende:
Bij mij was met een indomeisje, had een hut in de struiken gemaakt en zij wilde toen die hut zien en daar zoende ze me ineens.
quote:Op dinsdag 9 december 2014 14:47 schreef Champy het volgende:
Hey Klokov
http://www.dumpert.nl/med(...)n_thug_life_jwz.html
Zij was Miss Dominican Republic, en dan een omgebouwde?quote:
Ja kloptquote:Op dinsdag 9 december 2014 14:59 schreef Champy het volgende:
[..]
Zij was Miss Dominican Republic, en dan een omgebouwde?
Kijk al die marokkaantjes stoer wheelies makenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |