gadver.quote:Op dinsdag 9 december 2014 12:21 schreef Weissman het volgende:
drnet bleven een paar druppels shake in m'n baard hangen
leek net cum
voelde me beste alpha
hey deucestengel
lol wheyquote:Op dinsdag 9 december 2014 12:21 schreef Weissman het volgende:
drnet bleven een paar druppels shake in m'n baard hangen
leek net cum
voelde me beste alpha
hey deucestengel
Dat soort mensen moet je gewoon gelijk neerhoeken.quote:
Ik niet man #benjaminbuttonfeelsquote:Op dinsdag 9 december 2014 11:45 schreef fathank het volgende:
Kalverliefde![]()
we zijn allemaal jong geweest
Hier wel. Seated behind the neck.quote:Op dinsdag 9 december 2014 13:19 schreef Sapstengel het volgende:
Hier wordt er geen military press gedaan, dan gaat het pullups > bench press > biceps
toen ik mijn eerste echte vriendinnetje niet durfde te zoenen kwam ze gewoon op me zitten en ramde d'r tong naar binnenquote:
Mijn eerste, maar ook beste zoen was met een random chick tijdens het stappen die op mij af kwam. Ik verpestte het door erover te willen praten.quote:Op dinsdag 9 december 2014 13:31 schreef seto het volgende:
[..]
toen ik mijn eerste echte vriendinnetje niet durfde te zoenen kwam ze gewoon op me zitten en ramde d'r tong naar binnen
Terug naar haar roots, smooth.quote:Op dinsdag 9 december 2014 13:37 schreef Sapstengel het volgende:
Bij mij was met een indomeisje, had een hut in de struiken gemaakt en zij wilde toen die hut zien en daar zoende ze me ineens.
familie van?quote:Op dinsdag 9 december 2014 13:37 schreef Sapstengel het volgende:
Bij mij was met een indomeisje, had een hut in de struiken gemaakt en zij wilde toen die hut zien en daar zoende ze me ineens.
quote:Op dinsdag 9 december 2014 14:47 schreef Champy het volgende:
Hey Klokov
http://www.dumpert.nl/med(...)n_thug_life_jwz.html
Zij was Miss Dominican Republic, en dan een omgebouwde?quote:
Ja kloptquote:Op dinsdag 9 december 2014 14:59 schreef Champy het volgende:
[..]
Zij was Miss Dominican Republic, en dan een omgebouwde?
Kijk al die marokkaantjes stoer wheelies makenquote:
Goeie bumper, niks mis mee.quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:09 schreef clumsy_clown het volgende:
Rare trend, die reetobsessie die nu gaande is.
[ afbeelding ]
Dit is meer een holle rug dan een dikke kont trouwens.quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:09 schreef clumsy_clown het volgende:
[ afbeelding ]
hahaquote:
Komen er nog pics van die van jou?quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:13 schreef clumsy_clown het volgende:
Die overgang van bovenbeen naar reet is zo onnatuurlijk en disproportioneel. Dat soort meisjes horen gewoon schattige ronde billen te hebben, niet van die ballonnen.
Goed voor de cosmetisch chirurgen, die hebben naast borstimplantaten weer een nieuwe inkomstenbron.quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:09 schreef clumsy_clown het volgende:
[ afbeelding ]
Zou piemel tussen tieten leggen/10quote:
/dagboekquote:Op dinsdag 9 december 2014 16:27 schreef Dimachaerus het volgende:
omg man
net naar de winkelstraat gefietst om te shoppen, o.a. tanktop maatje S bij de WEfashion, online hadden ze alleen nog maar XS over
2x heen en weer gefietst is de WEfashion nergens te bekennen
toen maar direct naar huis gefietst durfde andere winkels niet in
nu maar gewoon maatje XS kopen online lol
strakke fit lekker
fuckly, vooral als het achter 10x verder uitsteekt dan de voorgevel.quote:Op dinsdag 9 december 2014 15:09 schreef clumsy_clown het volgende:
[ afbeelding ]
what de fuck man...quote:Op dinsdag 9 december 2014 16:27 schreef Dimachaerus het volgende:
omg man
net naar de winkelstraat gefietst om te shoppen, o.a. tanktop maatje S bij de WEfashion, online hadden ze alleen nog maar XS over
strakke fit lekker
thank you based dimaquote:Op dinsdag 9 december 2014 16:27 schreef Dimachaerus het volgende:
omg man
strakke fit lekker
Shiiiiiiiiiiit.quote:Op dinsdag 9 december 2014 17:54 schreef Beach het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
he de rest
skinnyfit is voor gaysquote:Op dinsdag 9 december 2014 18:07 schreef Dimachaerus het volgende:
wie draagt hier skinny fit ?
heb mooie gevonden wil wel proberen keertje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |