231quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:43 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hoeveel staan er op het Roy*e lijst voor zaterdag?
quote:
Ik studeer psychologie.quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:46 schreef Jelia het volgende:
Lees er eens wat over.
Psychologische achtergronden bedoel ik dan
Nee.quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heb je weleens de cinnamon challenge gedaan?
Dat sowieso.quote:
Ja doei! Jij hebt inderdaad echt slaap nodig, je praat onzin.quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb die van Samzz ook bij jou neergezet.
Ha, dan ga ik dood.quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heb je weleens de cinnamon challenge gedaan?
Ik heb ook gefaald, beroerde avond was datquote:Op dinsdag 9 december 2014 00:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee.Ik zag 10 mensen spectaculair falen en vermoedde dat mij het ook niet zou lukken.
[..]
Dat sowieso.
Je gaat totaal aan mijn concept voorbij, maar soit.quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik studeer psychologie.
En ik kan logisch nadenken. Als ik mezelf kut vind kunnen andere mensen gelukkig nog wel van mij houden en andersom.
Is daar een filmpje van?quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb ook gefaald, beroerde avond was dat
Wat is je concept dan?quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:48 schreef Jelia het volgende:
[..]
Je gaat totaal aan mijn concept voorbij, maar soit.
Dat zeg jij toch, als je niet van jezelf houdt, kun je niet van een ander houden?quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:48 schreef Jelia het volgende:
[..]
maar wat is je concept?quote:Op dinsdag 9 december 2014 00:48 schreef Jelia het volgende:
[..]
gooisequote:Op dinsdag 9 december 2014 00:49 schreef Jelia het volgende:
Zie eerder. Maar ben de discussie beu. Ga de honden naar buiten gooien. Misschien tot zoooo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |