Nopequote:Op dinsdag 9 december 2014 10:14 schreef aeque het volgende:
[..]
Geef maar toe dat ik in de juiste richting zit.
Wie A zegt moet ook B zeggen.quote:
quote:Op dinsdag 9 december 2014 10:09 schreef El_Thijs het volgende:
Zo, ben ik weer.
Gesprek ging vrij goed. Functie is ook technisch van aard maar dat wordt me allemaal geleerd. Ik hoor deze week meer. Aardige mensen en het is nog geen 5 minuten van me vandaan.
Je komt met een opmerking uit het niets. Vervolgens wordt er naar gevraagd en wil je er niet over praten. Prima, moet iedereen uiteraard zelf weten, maar ga dan niet raar doen dat mensen er wel naar vragen.quote:
Hahaquote:Op dinsdag 9 december 2014 10:22 schreef Myraela het volgende:
Faxie zeg het maar tegen je wingwoman Myraela.
Matige troll.quote:
Zo, bitch modus aan S15?quote:Op dinsdag 9 december 2014 10:23 schreef S15 het volgende:
[..]
Je komt met een opmerking uit het niets. Vervolgens wordt er naar gevraagd en wil je er niet over praten. Prima, moet iedereen uiteraard zelf weten, maar ga dan niet raar doen dat mensen er wel naar vragen.
Haha frusti much?quote:Op dinsdag 9 december 2014 10:23 schreef S15 het volgende:
[..]
Je komt met een opmerking uit het niets. Vervolgens wordt er naar gevraagd en wil je er niet over praten. Prima, moet iedereen uiteraard zelf weten, maar ga dan niet raar doen dat mensen er wel naar vragen.
Nee hoor, dit is een kunstje wat fax vaker flikt.quote:
Kunstje dat we allemaal wel eens flikken, lekker boeiend.quote:Op dinsdag 9 december 2014 10:27 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee hoor, dit is een kunstje wat fax vaker flikt.
Nee hoorquote:Op dinsdag 9 december 2014 10:27 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee hoor, dit is een kunstje wat fax vaker flikt.
Ik had zojuist een spannende ervaring maar ik ga natuurlijk niet zeggen wat.quote:Op dinsdag 9 december 2014 10:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kunstje dat we allemaal wel eens flikken, lekker boeiend.
Had het iets te maken met een stijfje?quote:Op dinsdag 9 december 2014 10:28 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik had zojuist een spannende ervaring maar ik ga natuurlijk niet zeggen wat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |