Nee ook nietquote:Op dinsdag 9 december 2014 10:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
of vrouwen in het algemeen. Of de oneerlijkheid van het leven
Gewoon verankeren onder de bril. Pas wel op dat je niet door de kier heen pistquote:Op dinsdag 9 december 2014 11:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik moet poepen maar heb een erectie
Ow dacht juist je rx hahaquote:Op dinsdag 9 december 2014 12:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja. Die liet me vandaag in de steek met een brandstofmeter die afwijkt
Een lekkere 8 dusquote:Op dinsdag 9 december 2014 13:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ging wel goed. Ik was wel een dingetje vergeten, dus geen 10
Ach, een beetje ritme houden kan geen kwaad. Lekker naar buiten, je gedachten verzetten.quote:Op dinsdag 9 december 2014 13:24 schreef Lokasenna het volgende:
Maar die van morgen, ik twijfel of het uberhaupt nut heeft om erheen te gaan
Heb ik ook. En het is een herkansing.quote:Op dinsdag 9 december 2014 13:24 schreef Lokasenna het volgende:
Wat is het voor vak dan? En ik zou wel gaan, kun je gebruiken als oefening.quote:Op dinsdag 9 december 2014 13:24 schreef Lokasenna het volgende:
Mja, ik moet ook nog werken vanmiddag, als ik nog voor dat tentamen moet leren wordt het een lange avondquote:Op dinsdag 9 december 2014 13:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een lekkere 8 dus
[..]
Ach, een beetje ritme houden kan geen kwaad. Lekker naar buiten, je gedachten verzetten.
Het gaat over isotopen gebruiken om iets te weten te komen over chemische evolutie van de aarde.quote:Op dinsdag 9 december 2014 13:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat is het voor vak dan? En ik zou wel gaan, kun je gebruiken als oefening.
quote:Op dinsdag 9 december 2014 13:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Heb ik ook. En het is een herkansing.
Hmm, gewoon lekker uitslapen dan morgenquote:Op dinsdag 9 december 2014 13:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mja, ik moet ook nog werken vanmiddag, als ik nog voor dat tentamen moet leren wordt het een lange avond
Dank je.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |