Welke maat?quote:Op dinsdag 9 december 2014 08:43 schreef Cwen het volgende:
En Ellie is uit haar mooie bruine laarsjes gegroeid.
quote:Op dinsdag 9 december 2014 08:26 schreef Omentielvo het volgende:
LB,de oppas heeft niet zulke goede borsten als jij![]()
quote:Op dinsdag 9 december 2014 09:34 schreef Limone het volgende:
De kerstboom staat al. Ik kwam zondag thuis van een vriendin en toen was de box weg en stond de grootste boom die wij ooit gebben gehad op de plek.
Ik heb geen hekel aan kerst an sich.. ik ben alleen wel erg gevoelig voor het 'Het MOET gezellig zijn', wat ik mezelf vaak opleg...quote:Op dinsdag 9 december 2014 08:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
Beterschap, Kyara en Olf. Het heerst volgens mij, veel zieken. En tis een rotvirus idd helaas.
En hier geen kerstboom. Ik heb echt een grafhekel aan kerst.
Oooowquote:Op dinsdag 9 december 2014 10:07 schreef Spirit82 het volgende:
Onze boom staat ook. Zo lief, ik kwam de kerstklok met haar handafdruk tegen die ze vorig jaar op het kdv hadden gemaakt... Emo momentjeEn gisteren heb ik de little people kerststal gekocht
![]()
Omdat er ook andere mensen met een eigen wil, waar je enigszins rekening mee wil houden omdat je van ze houdt.quote:Op dinsdag 9 december 2014 10:27 schreef L-E het volgende:
Ik zeg elk jaar hetzelfde, maar ik begrijp niet waarom mensen kerst vieren op een manier die ze niet willen. Waarom niet gewoon lekker met je eigen gezin als je die tour niet wil?
Mijn ouders zouden me dat echt enorm kwalijk nemen. Maar gewoon doen voorkomt een hoop gedoe en gekibbel.quote:Op dinsdag 9 december 2014 10:27 schreef L-E het volgende:
Ik zeg elk jaar hetzelfde, maar ik begrijp niet waarom mensen kerst vieren op een manier die ze niet willen. Waarom niet gewoon lekker met je eigen gezin als je die tour niet wil?
+1quote:Op dinsdag 9 december 2014 10:30 schreef Shandaly het volgende:
[..]
Omdat er ook andere mensen met een eigen wil, waar je enigszins rekening mee wil houden omdat je van ze houdt.
Wij wisselen vaak af, ene jaar hier, andere jaar daar... en niet heel strikt, gewoon zoals het uitkomt.
Tssk... had er gisteravond nog zo m'n best op gedaan een mooi kerstig plaatje te vinden... en dat terwijl ik van jou al naar bed moest!quote:
Nou ja, rekening houden met mensen is een ding. Maar zelf een rotkerst hebben omdat je verplicht iedereen langs moet? Sorry, dat zou ik bespreekbaar maken met die mensenquote:Op dinsdag 9 december 2014 10:30 schreef Shandaly het volgende:
[..]
Omdat er ook andere mensen met een eigen wil, waar je enigszins rekening mee wil houden omdat je van ze houdt.
Enneh, ik wil die tour wel. Ik moet er alleen voor oppassen dat ik niet teveel plan hoe zo'n dag zou moeten verlopen met m'n perfectionistische inslag, want het gaat toch nooit zoals gepland. En dat is mijn eigen probleem/struikelblok...
Wij wisselen vaak af, ene jaar hier, andere jaar daar... en niet heel strikt, gewoon zoals het uitkomt.
quote:Op dinsdag 9 december 2014 10:30 schreef Limone het volgende:
[..]
Oooowop alles! Ik vind kerststalletjes zo leuk. Stiekem heb ik een verzameling (1) van mini-kerststalletjes.
Ooh..quote:Op dinsdag 9 december 2014 10:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
En, ze heeft weer wat nieuws hoor! Als ze wat doet, roept ze "KIJK EENS!" en dan moet je klappen. Ze checkt of iedereen dat doet en als iemand niet meeklapt, wordt die tot de orde geroepen
"Pappa!!
"
En vanochtend was ze een blokje kwijt blijkbaar, hoor ik ineens vanuit de kamer "Blokje, waar ben je?"![]()
Ja ik ook! Ik begrijp niet waarom ik nooit een kerststal hadquote:Op dinsdag 9 december 2014 10:30 schreef Limone het volgende:
[..]
Oooowop alles! Ik vind kerststalletjes zo leuk. Stiekem heb ik een verzameling (1) van mini-kerststalletjes.
Nu moet ik die ook!quote:Op dinsdag 9 december 2014 10:50 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja ik ook! Ik begrijp niet waarom ik nooit een kerststal hadDeze is zo tof
En Isa kan er naar hartelust mee spelen. Ik heb haar gisteren het kerstverhaal verteld, niet dat ze het snapte, maar ik heb mijn dochter het kerstverhaal verteld
En er zit ook een muziekje in de stal, Stille Nacht, en dat wil ze de hele tijd horen en gaat dan slaap kindje slaap erop meezingen
5 januari als werkplekbeheerder hier om de hoek. Kan het op de fiets af.quote:
Klinkt bijna te goed om waar te zijnquote:
Ik heb net een telefoontje gehad. Ze mist een paar tanden en kiezen. Ze heeft ontstekingen in haar bekkie en neus. Maar ze was weer wakker en al nieuwsgierig waar ze was. Alleen haar zicht lijkt wat achteruit te gaan maar kan ook door de stress komen de afgelopen periode. Het kan goedkomen door rust. En dat gaat ze nu eindelijk weer krijgenquote:Op dinsdag 9 december 2014 14:53 schreef L-E het volgende:
Ik bedoel ook niet dat men anderen maar alleen moet laten zitten met kerst he, dat zeg ik nergens. Als ik nog ouders had, zou ik absoluut bij ze zijn met de kerst.
Tally, hoe is het met de kat?
Schijnt dat de laatste 4 kiezen wel snel na de hoektanden kunnen komen!quote:Op dinsdag 9 december 2014 16:33 schreef .Sparkling. het volgende:
Eva is echt niet te genietenze wordt tig keer per nacht wakker en is overdag alleen maar de hele tijd aan het jammeren of hangt aan mijn been, niets is goed en haar middagslaapje is ook waardeloos kort. En ze kwijlt als een gek, heeft dunne poep en rode billen.. Ik zou bijna denken dat haar laatste vier kiezen eraan komen maar dat zou wel heel vroeg zijn. En anders is het misschien een sprongetje
Even voor de duidelijkheid: ik maak me geen zorgen. Zou aan de ene kant willen dat ze opschiet met leren praten, want volgens mij scheelt het haar een hoop frustratie als ze zich wat makkelijker duidelijk kan maken, maar aan de andere kant is dat gebrabbel ontzettend schattig, en zoals je zo vaak hoort: er zit geen uitknop op! Bij Lars denk ik al regelmatig "hou nou eens even 1 minuutje je mond!"quote:Op dinsdag 9 december 2014 16:34 schreef Shandaly het volgende:
Tja, en Femke heeft pas 3 dagen schoenen omdat ze eerder niet liep, en Nederlands praten doet ze niet. En ze is ouder dan Eva en Noor! (Zéker een week!)
We zouden eigenlijk niet moeten vergelijken he?
Dat ie kan staan en lopen is idd erg handig, maar J. vindt het winkelwagenzitje echt ook nog heel tof hoorquote:Op dinsdag 9 december 2014 16:43 schreef Shandaly het volgende:
Evenzo met lopen; aan de ene kant is het ontzettend handig om haar van de fiets of uit de auto op de grond op haar voeten te kunnen zetten, maar aan de andere kant: áls ze eenmaal lopen, willen ze ook niet anders meer, en zijn winkelkarzitjes al uit den boze etc etc...
Echt? De vier hoektanden zijn nu allemaal door. Ze is trouwens bijna 19 maanden.quote:Op dinsdag 9 december 2014 16:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Schijnt dat de laatste 4 kiezen wel snel na de hoektanden kunnen komen!
Je hebt gelijk inderdaad..quote:Op dinsdag 9 december 2014 16:34 schreef Shandaly het volgende:
Tja, en Femke heeft pas 3 dagen schoenen omdat ze eerder niet liep, en Nederlands praten doet ze niet. En ze is ouder dan Eva en Noor! (Zéker een week!)
We zouden eigenlijk niet moeten vergelijken he?
Das wel hoog voor kiezen. Wellicht 'gewoon' ziekjes? Beterschap/sterkte in ieder gevalquote:Op dinsdag 9 december 2014 16:47 schreef .Sparkling. het volgende:
[..]
Echt? De vier hoektanden zijn nu allemaal door. Ze is trouwens bijna 19 maanden.
Maar ik denk toch niet dat het de kiezen zijn, of misschien ook wel maar net vond ik haar heel warm aanvoelen en ze bleef maar huilen. Even temperatuur gemeten en ze heeft 39,9, maar een zetpilletje gegeven..
Denk inderdaad gewoon ziek, sneu hoor..quote:Op dinsdag 9 december 2014 16:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Das wel hoog voor kiezen. Wellicht 'gewoon' ziekjes? Beterschap/sterkte in ieder geval.
En dat van die kiezen had ik ergens gelezen! Maar pin me er niet op vast.
Beterschap in huize danic.quote:Op dinsdag 9 december 2014 19:10 schreef danic het volgende:
De laatste 4 kiezen komen gemiddeld rond het tweede jaar.
Ean al met haar eerste jaar haar hele gebit? Weet je zeker dat jé niet bedoeld rond haar 2e?
Rosalie is qua praten wel sneller dan eva. Maar motorisch weer niet. Maar dat is ook ondoenlijk. Doe liep rond de tafel met 7,5 maand en los met 11 maanden.
Rosalie liep ook los met 11 maanden, maar heeft niet zo lang de steun van een tafel nodig gehad.
Wij zijn hier ziekenboeg editie 3 begonnen. Vriend alweer voor de 3e keer in 2,5 week ziek. 40.5 gisteren! En ik heb nu weer een hoest waar een zeeleeuw jaloers op zou zijn. Volgens mij ook koorts....maar op mijn werk hebben ze geen thermometers![]()
Tally gefeliciteerdecht geweldig nieuws! En dan ook nog om de hoek en perfecte werktijden. Super zeg!
Omen gefeliciteerd![]()
Laatste nieuwe woordje van Rosalie: 'muizenhapje'
Ik zeg ook niet dat jij dat zegtquote:Op dinsdag 9 december 2014 14:53 schreef L-E het volgende:
Ik bedoel ook niet dat men anderen maar alleen moet laten zitten met kerst he, dat zeg ik nergens. Als ik nog ouders had, zou ik absoluut bij ze zijn met de kerst.
En dat is nu juist de essentie! Als je dat nu even boven je bed hangtquote:Op dinsdag 9 december 2014 20:44 schreef Omentielvo het volgende:
Je hebt gelijk Kyara. Vergelijken doe je altijd wel een beetje
Maar soms kan ik er zo verdrietig van worden. Vanmorgen op Facebook zag ik een plaatje over dragen, bv, samen slapen en niet laten huilen. Dat die vier niet de trend zijn, maar juist het normale en dus fv, wiegje, uit laten huilen en kinderwagen dus de trend zijn
Ik voelde me oprecht verdrietig, omdat Riley en ik bij drie van die dingen dus de 'trend' volgen. Riley slaapt het liefst alleen. Dragen in een draagdoek wilde ze niet en bv heeft ze bijna vier maanden gehad.
En heel even stak dat plaatje me gewoon echt.![]()
Terwijl als ik erover nadenk weet dat het gewoon onzin is. Want ik weet dat ik altijd Riley haar behoeften op de eerste plaats heb gezet en we zijn zo'n goed team samen, omdat ze zich zo veilig voelt bij me.
quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:45 schreef Spirit82 het volgende:
Hahaha, ja die manflu is hier nu gelukkig bijna over! Ik heb hem de hele avond in zijn gamehok nauwelijks horen hoesten, dus als hij nou zo weer begint zodra hij hier is wurg ik hem met zijn sjaal (die hij zelfs snachts draagt want ja hij is echt heel ziek)
En? Heeft ie het overleefd?quote:Op dinsdag 9 december 2014 21:45 schreef Spirit82 het volgende:
Hahaha, ja die manflu is hier nu gelukkig bijna over! Ik heb hem de hele avond in zijn gamehok nauwelijks horen hoesten, dus als hij nou zo weer begint zodra hij hier is wurg ik hem met zijn sjaal (die hij zelfs snachts draagt want ja hij is echt heel ziek)
Hij is nu zelfs thuis aan het werk omdat hij zo zielig isquote:Op woensdag 10 december 2014 10:27 schreef Shandaly het volgende:
[..]
En? Heeft ie het overleefd?
Femke is vooralsnog niet ziek-ziek.. ze was vanochtend relatief vrolijk (totdat ik wegging met Lars, dat was drama, maar da's altijd drama..) wel nog beetje warm, maar niet alarmerend genoeg om haar met een thermometer te plagen. Ze is dus nu gewoon bij het kdv, en ik op m'n werk, maar heb m'n collega's al wel alvast voorbereid dat er een kans bestaat dat ik naar huis geroepen wordt.
En hopelijk is dat pas als het weer droog is... wat een <piep>-weer!
Jammer dat het bij jullie echt is doorgezet Sparks... Beterschap voor je meisje
quote:Op woensdag 10 december 2014 11:27 schreef L-E het volgende:
Spirit, zo deed ik het ook met de oudste op het kdv, zo vreemd is dat niet, lijkt me. Misschien heeft ze gewoon zo'n hoofd wat altijd in de ikvindditmoeilijk-stand staat? Of ze moest net even nodig poepen, je weet het niet he!
Haha en dit!quote:Op woensdag 10 december 2014 12:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
Als ik Noor thuis zou moeten houden bij verkoudheid, zou ze amper naar het kdv kunnen.
Blijkbaar is dat beleid dan toch niet zo strikt als wij allemaal onze ziekige, maar toch vrolijke kindjes wel gewoon mogen brengen...quote:Ook is het beleid van vrijwel alle kinderopvangorganisaties om zieke kinderen niet naar de opvang te laten komen, of ouders hun kind zo snel mogelijk te laten ophalen.
vond ik wel opvallend. Ik heb altijd gedacht dat bijna alle kinderen hun portie aan ziektes wel doorlopen, als het dan niet op het kdv is, dan wel later op de basisschool. En volgens mij is vaak ziek op de basisschool nadeliger dan ziek op het kdv. Of zou dat met name gelden voor de echte kinderziektes als waterpokken enzo, en niet voor de (buik)griepjes?quote:“Maar kinderen die een kinderdagverblijf bezoeken ontwikkelen op de lange termijn geen betere weerstand tegen ernstige gastro-enteritis dan kinderen die thuis worden opgevangen”, aldus de onderzoeker.
quote:Op woensdag 10 december 2014 12:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vond het ook echt een non-item eigenlijk. Het is toch geen nieuws dat kinderen op een kdv vaker ziek zien dan kinderen die veel thuis zijn? Whats next aan onderzoek? Vrouwen naakt in sauna? Kerst meestal op 25 en 26 december?
Zie? Nóg een nadeel van een kind dat al veel praat..quote:Op woensdag 10 december 2014 13:18 schreef LadyBlack het volgende:
Hier was overigens ook een dramanacht; kind werd om middernacht wakker, en ik kreeg haar niet meer in dr bed... dus naast mij gelegd maar ze sliep weer superlicht en MOEST aan de borst blijven liggenToen ik dat zat was en me omdraaide, ging ze even dr hele nieuwe woordencollectie demonstreren
dus tsja...
Je kunt ook één woord honderd keer achter elkaar zeggen.quote:Op woensdag 10 december 2014 13:23 schreef Shandaly het volgende:
[..]
Zie? Nóg een nadeel van een kind dat al veel praat..Femke zou zo klaar zijn
![]()
Beterschap damesEn sterkte met de zieke mannen (dat was precies waarom ik een paar weken terug zo in een dip zat)
Ooooooohquote:Op woensdag 10 december 2014 14:12 schreef LadyBlack het volgende:
Het was best schattig hoor.... Ik werd op mn rug getikt "wiesdat? Mama! Evaj. Lievetje. Liefje. Lieve. Lieve Evaj. Lieve Evaj."
Maarja, dat hoor ik liever om 16:00 ipv 4:00
Alleen als ik een grapje maak. Dat is zo ongemakkelijk.quote:Op woensdag 10 december 2014 10:55 schreef Spirit82 het volgende:
AAAAHHHGGGG!!!
OK en nu hebben we het er niet meer over en ga ik even een frisse neus halen
Isa was zo lief vanochtendBij het kdv ging ze heel lief spelen, er kon nog net een zwaai vanaf. Kennen jullie dat? Van die verbaasde, ongemakkelijke stiltes bij kdv leidsters als je iets vertelt? Er zit daar eentje, heel aardig hoor, maar die vindt het blijkbaar vreemd dat ik het niet nodig vind dat Isa me uitzwaait als ik wegga. Als zij lekker zit te spelen, ga ik haar daar echt niet uittrekken. Of als ze ziekig is, dat ik haar gerust naar het kdv laat gaan met een zetpil en dat de melding dat ze me maar moeten bellen als het niet gaat. Of heb ik gewoon zo'n zelfstandig kind gebakken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
quote:Op woensdag 10 december 2014 15:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik gooi m er nog een keer in hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
![]()
![]()
Wat is er volgens jouw hoofd dan allemaal gaande?quote:Op woensdag 10 december 2014 19:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
Noor heeft na de borstvoeding 1x een dag niet gepoept.. normaal is het iedere ochtend na de pap en smiddags rond een uur of 15. En nu al dagen in de ochtend niks meer. En vandaag dus bijna niks. Naja maar hopen dat het morgen komt. Dit zijn dus echt van die dingen die Heel Groot worden in m'n hoofd.
Ken je Amelie Poulain? En dan dat stukje waar ze bedenkt hoe het kan dat ze nog niks van haar object of affection heeft gehoord? Dat ideequote:Op woensdag 10 december 2014 20:22 schreef L-E het volgende:
[..]
Wat is er volgens jouw hoofd dan allemaal gaande?
Ja, het zou idd best wel eens verwerken kunnen zijn. Niet alleen de dagen rondom Sint natuurlijk, maar nu de kerstboom en z'n papa heeft ook nog eens een nieuwe baan, waardoor hij pas vlak voor slaaptijd thuiskomt.quote:Op woensdag 10 december 2014 09:52 schreef L-E het volgende:
Loj, heeft Ow veel mee gekregen van Sinterklaas? Hier elk jaar toenemende angsten bij de oudste deze periode rondom inbrekers (voortvloeiende uit het gegeven dat Pieten elk huis in kunnen, dus andere mensen mogelijk ook..), sowieso vind ik het erg veel prikkels voor kinderen deze maand. Zou het niet gek vinden als hij daar op reageert
Ik kan die film wel dromen.quote:Op woensdag 10 december 2014 20:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ken je Amelie Poulain? En dan dat stukje waar ze bedenkt hoe het kan dat ze nog niks van haar object of affection heeft gehoord? Dat idee.
E doet dat als ik iets zit te eten dat haar ook wel lekker lijktquote:Op donderdag 11 december 2014 01:28 schreef L-E het volgende:
Ik vind dat ja-knikken ook zo hilarisch, doen die van jullie dat ook? Dat je een hele verhandeling houdt over hoe iets zit en waarom, en zo, en dat hij de hele tijd geinteresseerd kijkt, en op de juiste momenten knikt terwijl hij hm-hm zegt
Ik heb dit gevoel dus met dat mensen mij niet mogen. Dus je voorbeeld klinkt erg bekend. En ik baal er zo van dat je het gevoel dan niet kan omdraaien, maar ineens door een situatie helemaal van slag bent.quote:Op donderdag 11 december 2014 10:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, het is echt heel vervelend. Maar er wordt aan gewerkt hoor, maar tis niet iets dat je *knip* met je vingers wegtovert. En als dingen ineens anders gaan, zoals dat poepen, dat is echt een trigger.
Ja, daar heb ik het ook bijquote:Op donderdag 11 december 2014 10:33 schreef Omentielvo het volgende:
[..]
Ik heb dit gevoel dus met dat mensen mij niet mogen. Dus je voorbeeld klinkt erg bekend. En ik baal er zo van dat je het gevoel dan niet kan omdraaien, maar ineens door een situatie helemaal van slag bent.
Morgen voor het eerst naar een psycholoog en over die angst wil ik het hebben.
Maar voor jou
quote:Op donderdag 11 december 2014 10:37 schreef .Sparkling. het volgende:
Zo, voor het eerst dat ik naar de buitenwereld heb durven vertellen wat er mis is
Ik moet er een beetje van huilenquote:Op donderdag 11 december 2014 10:43 schreef LadyBlack het volgende:
Damn Spark, dat is niet niks om te horen
Maar weetje, je bent voor Eva nog steeds de liefste moeder! En jij weet nu zooooo goed waarom je die behandeling gaat doen!
Zo, voor het eerst dat ik naar de buitenwereld heb durven vertellen wat er mis is
Haha, ook herkenbaar jaquote:Op donderdag 11 december 2014 10:21 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
E doet dat als ik iets zit te eten dat haar ook wel lekker lijktWenkbrauwtjes omhoog, kin in de lucht, en dan 'hm-hmmm!'
En waarom denk je dat t mensen niet boeit? Ik vind t stoer!
+1 op dit alles!quote:Op donderdag 11 december 2014 10:43 schreef LadyBlack het volgende:
Damn Spark, dat is niet niks om te horen
Maar weetje, je bent voor Eva nog steeds de liefste moeder! En jij weet nu zooooo goed waarom je die behandeling gaat doen!
En dat geldt ook voor XM en Omen. Het is niet niks allemaal, maar jullie gaan er mee aan de slag, en dat is hartstikke goed!
Dit LE, iedereen die zich niet in jou interesseert weet duidelijk niet wat ze missen! Stommerdsquote:Op donderdag 11 december 2014 10:54 schreef Shandaly het volgende:
Tja, vrienden kies je, en die kiezen jou. Familie heb je, en daar moet je het maar mee doen...
Doet pijn als je familie het blijkbaar niet interesseert, maar als je toch van je vrienden wel steun krijgt maakt het dat toch wel een beetje weer goed?
Ik heb respect voor jullie allemaal, stel toffe moeders dat jullie er zijn!
quote:Op donderdag 11 december 2014 10:56 schreef .Sparkling. het volgende:
We zouden hier zo een labiele moedermeet kunnen houden jongens
Als ik geen sociale fobie had
Dat is echt pijnlijk ja, dat kan ik me voorstellenquote:Op donderdag 11 december 2014 10:50 schreef L-E het volgende:
[..]
Haha, ook herkenbaar jaOf boos worden als je kookprogramma's zit te kijken en hij het eten op tv niet op kan eten..
Ja, dat is een pijnpuntje van mij. Toen ptss werd vast gesteld en ik met emdr startte heb ik een uitgebreide mail daarover verzonden naar de mensen om mij heen. Van mijn vrienden kreeg ik geweldige reacties, maar reacties van familie bleven uit. Drie weken later kreeg ik her en der een 'jeetje, sterkte' te horen en sindsdien heeft tot op de dag van vandaag van mijn hele familie niemand ooit nog gevraagd naar hoe het gaat, met mij, met de emdr, watdanook. Echt, niemand. Het wordt voor mijn gevoel compleet doodgezwegen, en dat vind ik heel pijnlijk. Het heeft alles overhoop gehaald hier, ik zou wel wat belangstelling willen, maar dat is er gewoon niet. Dus bij mij leeft met regelmaat wel het idee dat het men geen ene fuck kan schelen
Ik probeer me te richten op alle geweldige mensen die er ook zijn, en die wel steunend zijn, en alles, en vaak lukt dat goed. Maar december is een familiemaand, en dan gaan zulke dingen gevoelsmatig bij mij weer wat meer leven.
Spark, wat heftig joh! Wat goed dat je ermee aan de slag gaat. Wel schrikken zeker
quote:Op donderdag 11 december 2014 10:56 schreef .Sparkling. het volgende:
En dat!quote:Op donderdag 11 december 2014 10:55 schreef .Sparkling. het volgende:
[..]
Dit LE, iedereen die zich niet in jou interesseert weet duidelijk niet wat ze missen! Stommerds
Jaaaaaa, met Kleenex-dozen, chocolade en wijn als troostquote:Op donderdag 11 december 2014 10:56 schreef .Sparkling. het volgende:
Oooh ja!quote:Op donderdag 11 december 2014 12:19 schreef Shandaly het volgende:
Nu we het daar toch over hebben... een OUD/Fok/dreumes meet is alweer erg lang geleden he..
Het is echt baggerweer vandaagquote:Op donderdag 11 december 2014 12:20 schreef .Sparkling. het volgende:
Jezus, net als ik boodschappen op de fiets doe valt het er met bakken uit![]()
Ik vind jullie allemaal zo moedig
Hadden wij ook tot ik er achterkwam dat ik echt naar de supermarkt moestquote:Op donderdag 11 december 2014 12:20 schreef GotC het volgende:
[..]
Het is echt baggerweer vandaagWe hebben een pyjama dag ingevoerd
Altijd fijnquote:Op donderdag 11 december 2014 12:21 schreef Tally het volgende:
[..]
Hadden wij ook tot ik er achterkwam dat ik echt naar de supermarkt moest
Ja!quote:Op donderdag 11 december 2014 12:19 schreef Shandaly het volgende:
Nu we het daar toch over hebben... een OUD/Fok/dreumes meet is alweer erg lang geleden he..
Mini meet?quote:Op donderdag 11 december 2014 13:24 schreef .Sparkling. het volgende:
Ik duim ook voor je Spirit!
Meet vind ik, buiten doodeng, ook heel leuk! Maar goed, ik ben dus echt heel erg slecht met mensen en gaan is al een hele overwinning, normaal gesproken ontwijk ik mensen tenzij hoogst noodzakelijk. Er dan ook nog hele gesprekken mee aangaan is soms nog een stap te ver![]()
Maar toch ben ik wel in voor een meet, moet er toch steeds weer een beetje doorheen!
En als we nu een meet houden zijn onze kinderen degenen die de kleintjes omver duwen in plaats van andersom
Oh wat fijn om te lezen toch!!!!quote:Op donderdag 11 december 2014 14:54 schreef Kyara het volgende:
En ondertussen snapt niemand dat ik zo weinig in het huishouden kan doen terwijl zij gewoon ze complete keuken kunnen doen terwijl 3 kinderen zoet in de kamer spelen. Ik kan amper de ontbijtboel opruimen
Idem hier! E is zelden zó lusteloos en zielig geweest als met de zesde ziekte!quote:Op donderdag 11 december 2014 17:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
Noor was er ook hondsberoerd van. Ook zo zonder levendigheid, met gejammer en veel ellende.
Dit is hier thuis de nr 1 oorzaak van ruziequote:Op donderdag 11 december 2014 14:54 schreef Kyara het volgende:
En ondertussen snapt niemand dat ik zo weinig in het huishouden kan doen terwijl zij gewoon ze complete keuken kunnen doen terwijl 3 kinderen zoet in de kamer spelen. Ik kan amper de ontbijtboel opruimen
Bij D:quote:Op donderdag 11 december 2014 21:04 schreef Shandaly het volgende:
Verwarming ietsjes hoger? Dikkere pyjama? Dekentje over hem heen leggen als ie slaapt?
Niet tofquote:Op donderdag 11 december 2014 18:18 schreef Fieder het volgende:
Dit is hier thuis de nr 1 oorzaak van ruzie
+1quote:Op donderdag 11 december 2014 21:01 schreef Loj het volgende:
Oh die kansloze pampersmail... Ik kreeg hem ook:
Uw kind is bijna twee jaar!
Hallo, volgend jaar pas hoor!!! (Ontkenningsfase )
goed dat je dat er nog even bij zegtquote:Op donderdag 11 december 2014 21:12 schreef -mandy- het volgende:
Wat niet wil zeggen dat alle andere mama's slechte mama's, jullie zijn ook goede mama's!
Ik kom op je feestjequote:Op donderdag 11 december 2014 22:57 schreef Shandaly het volgende:
Denk dat die Pampers mail in m'n spambox is blijven hangen, heb 'm (gelukkig) niet gezien. Ik kreeg laatst wel nog zo'n soortgelijke mailing in de brievenbus van Nutrilon ofzo, over opvolgmelk: "Hoera, uw baby is bijna 1!" Erm... ja, al een tijdje, maand of vijf ofzo...![]()
Dat soort dingen zal nu wel rap minder worden trouwens. Daar krijgen ze natuurlijk geen adreswijziging
Ik ben eerlijk gezegd nog een beetje aan het twijfelen of ik de 'organisatie' voor een nieuwe meet op me zal nemen. Op zich is het natuurlijk ook wel eens een keer leuk om een soort thuiswedstrijd te hebben en zelf eens niet zo ver weg te hoeven... en ik heb volgens mij best een leuke lokatie op het oog (het 'Hoofdkwartier' bij ons in de wijk. Huur = slechts ¤ 3 per uur!) maar ik twijfel ook een beetje of ik me dan niet teveel op m'n hals haal of straks ontzettend depressief word als er niemand 'op mijn feestje' komt...
Doe dan in elk geval even een updatequote:Op donderdag 11 december 2014 23:44 schreef Gulara het volgende:
Ik kan jullie officieel niet meer bijhouden.Ik denk dat ik maar ga lurken totdat ie op school zit of zo.
Maar wat fijn om te weten dat er meer plakkinderen zijn. Ik dacht dat alleen de mijne niet zelf kon spelen.
mehehe.quote:Op vrijdag 12 december 2014 10:37 schreef Kyara het volgende:
doe maar een glas wijn...
of nee, maak er maar een fles van....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |