abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147410267
Een topic waar we verder kunnen kletsen over het opvoeden van 1-jarigen.. voor zover opvoeden mogelijk is :P

pi_147410400
Dreumestopic in kerstsfeer!

Hebben jullie de kerstboom al opgezet?
pi_147410835
Nee, zieke peuter Is net weer naar bed en zelf val ik inmiddels ook om. Mijn to do lijstje wordt alleen maar langer en zelfs SS komt op deze manier in het gedrang ;(
  maandag 8 december 2014 @ 23:47:26 #4
171422 LadyBlack
paint it black
pi_147411317
Aiii Kyara... :{ Arm jochie en arme jij!
pi_147414756
Sylver, nog gefeliciteerd *O*

Olf, wat zielig. Beterschap voor je dreumes :*

Shandaly, smelt O+

LB,de oppas heeft niet zulke goede borsten als jij :+

Kyara, arm jochie. Beterschap voor M :*
pi_147414956
Kyara en Olf, beterschap voor jullie kindjes :*

Shandaly, hmmm... Dan weet ik nu vast dat jij m'n SS niet bent ;). Oh wacht, dat wist ik al :D.
En wat lief! O+

Kyara, als je hulp nodig hebt voor SS wil ik je best helpen :).

LB, heeft ze lekker geslapen?

Hier slaapt ze nog en de verkoudheid lijkt ietsje minder. Wat een rotvirus - hopelijk blijft 'ie nu weg.

En Ellie is uit haar mooie bruine laarsjes gegroeid -O-.
Home is where the O+ is...
  dinsdag 9 december 2014 @ 08:48:01 #7
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_147415004
Beterschap, Kyara en Olf. Het heerst volgens mij, veel zieken. En tis een rotvirus idd helaas :(.

En hier geen kerstboom. Ik heb echt een grafhekel aan kerst :@.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_147415321
Cwen, fijn dat de verkoudheid minder wordt. En wat heerlijk om kwart voor 9 nog een slapende dreumes te hebben O+

XM, niet :@
Het is geen verplichting om Kerst leuk te vinden :*

Hier ga ik deze week de Kerstboom opzetten. Zo'n zin in
pi_147415535
Van Harte Omen!

De kerstboom staat al. Ik kwam zondag thuis van een vriendin en toen was de box weg en stond de grootste boom die wij ooit gebben gehad op de plek. O+
pi_147415563
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 december 2014 08:43 schreef Cwen het volgende:
En Ellie is uit haar mooie bruine laarsjes gegroeid -O-.
Welke maat? ;)

Limone, dát is een fijne verrassing! O+
Ik denk dat ik vanavond maar eens een poging ga doen om de kerstboom op te zetten...

Beterschap voor alle zieken! :* Ik hoor het idd ook veel, maar hoop toch dat het ons huisje overslaat dit keer...
pi_147415571
De ballen moeten er nog in, trouwens. Nu is het een soort hele grote kamerplant.. :Y)
pi_147415580
Ze ging wel pas om 22.45 slapen he? ;) :P

Kerstboom gaan we dit weekend halen :). Ik houd van kerst, alleen niet van het opruimen erna ;).

En het vast niet erg als ik diezelfde laarsjes een maatje groter koop hè :P. Hoeveel paar schoenen hebben jullie dreumesjes eigenlijk?
Home is where the O+ is...
pi_147415752
Riley heeft drie paar schoenen. Bruine laarsjes die ik gekregen heb van mijn nicht. Alleen die wil ze zelf nooit aan.
En dan heeft ze zwarte laarsjes en glittergympies. Ik laat haar elke dag kiezen welke ze aan wil. :D
  dinsdag 9 december 2014 @ 09:50:19 #14
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_147415774
J. heeft 2 paar schoenen per maat (hoge en lage). Hij past maat 22 nu nog, maar we doen af en toe ook vast 23 aan. Hij mag idd vaak zelf kiezen (al zeg ik eigenlijk gewoon: J. ga je schoenen maar pakken).
pi_147415952
Kerst O+ Kerstbomen O+ Onze scheve kerstboom met allemaal lelijke knutsels er in O+

Sticker heeft een paar schoenen, en een paar hoge slofjes. Hij loopt buiten nog niet extreem veel, dus voor nu is het nog genoeg.

Omen, van harte gefeliciteerd! :*
pi_147416014
Onze boom staat ook. Zo lief, ik kwam de kerstklok met haar handafdruk tegen die ze vorig jaar op het kdv hadden gemaakt... Emo momentje :D En gisteren heb ik de little people kerststal gekocht O+

Omen, gefeliciteeerrrdd! *O* :*

Isa heeft twee paar schoenen. Laarsjes die eigenlijk nog te groot zijn en een paar gympjes van shoesme, die draagt ze eigenlijk altijd en ik vind het ook wel fijn dat er zo goed gebruik wordt gemaakt van die dure schoenen :D Maar sale komt er weer aan dus binnenkort maar weer eens naar de kinderschoenenwinkel :)
Sarcasme. Herken het.
pi_147416064
De boom optuigen samen met kindjes is trouwens wel echt de bom hoor. Sticker die uit zijn dak gaat als de lichtjes er in gaan (OOOHHHHHHH DIEEE! OOOHHHHHHHHH! O+ ) en de oudste die op elke kerstbal even tikt en dan zegt: 'Ah, breekbaar, niet Sticker-proof', om heel voorzichtig de wel geschikte dingen in de boom te hangen, om als de boom klaar is er half in te vallen waardoor alles waarvan je dacht dat het niet breekbaar was, het wel blijkt te zijn :D O+
  dinsdag 9 december 2014 @ 10:10:54 #18
171422 LadyBlack
paint it black
pi_147416075
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 08:26 schreef Omentielvo het volgende:
LB,de oppas heeft niet zulke goede borsten als jij :+

:D _O-

quote:
1s.gif Op dinsdag 9 december 2014 09:34 schreef Limone het volgende:

De kerstboom staat al. Ik kwam zondag thuis van een vriendin en toen was de box weg en stond de grootste boom die wij ooit gebben gehad op de plek. O+
O+! Tof!

Hier komt de boom komend weekend :Y *O* Van zolder that is, want ik heb een mooie kunstboom. Ik wil dit jaar alleen eindelijk eens fatsoenlijke kerstversiering. Heb nu 2 sets cheapass kerstballen in kleuren die in dit huis helemaal niet passen. Dus ik wil naar een winkeltje hier in de stad waar ze antieke kerstballen verkopen O+ en dan een heel diverse set met allemaal foute kerstballen *O*

Ohja, en E heeft nu 1 paar nieuwe schoenen (bruine Kanjers-laarsjes) en 2 paar tweedehandsjes (blauwe laarsjes en zilveren maryjanes). Oh en regenlaarsjes.
  dinsdag 9 december 2014 @ 10:11:16 #19
171422 LadyBlack
paint it black
pi_147416082
L-E die oudste van jou O+!
pi_147416245
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 08:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
Beterschap, Kyara en Olf. Het heerst volgens mij, veel zieken. En tis een rotvirus idd helaas :(.

En hier geen kerstboom. Ik heb echt een grafhekel aan kerst :@.
Ik heb geen hekel aan kerst an sich.. ik ben alleen wel erg gevoelig voor het 'Het MOET gezellig zijn', wat ik mezelf vaak opleg...
Dan heb ik in m'n hoofd gehaald om de kerstboom op te tuigen met de kinderen erbij, om dan van die leuke situaties te krijgen zoals L-E beschrijft. Maar dan blijkt dat mijn kinderen er niets van moeten hebben, eigenlijk al te moe zijn en naar bed moeten, of wat dan ook.. en dan word ik chagerijnig omdat het niet het perfecte plaatje is wat ik in mijn hoofd had... :@
Kortom, ik zet vanavond (of morgen, of overmorgen) de kerstboom als de kinderen naar bed zijn, in alle rust, en lekker zelf ;) en hoe de kerstdagen zelf verlopen dat zien we dan wel weer. Ik ga dit jaar proberen mezelf ECHT geen verplichtingen op te leggen...
  dinsdag 9 december 2014 @ 10:25:36 #21
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_147416373
Nouja, dat lukt hier al gewoon niet. Ik heb geen broers of zussen, dus sowieso een dag naar mijn ouders en een dag naar mn schoonmoeder. Mijn schoonvader heeft goddank ook niks met kerst, dus dat scheelt alweer. Maar het is altijd zo'n tour door Nederland en idd, het MOET gezellig zijn. En dat is het dus dan meestal niet. Of echt geforceerd 'gezellig'. Ik ben altijd zo blij als het 27 december is.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_147416416
Ik zeg elk jaar hetzelfde, maar ik begrijp niet waarom mensen kerst vieren op een manier die ze niet willen. Waarom niet gewoon lekker met je eigen gezin als je die tour niet wil? :)
  dinsdag 9 december 2014 @ 10:28:45 #23
171422 LadyBlack
paint it black
pi_147416441
Ik heb de ouders & schoonouders hier uitgenodigd voor een kerstdiner :) scheelt inderdaad een boel heen en weer gesleep. En ik mag me uitleven op een mooi gedekte tafel O+

Mijn moeder is het gelukkig roerend met me eens dat de kinderen niet altijd naar de ouders hoeven te komen. Als het voor ons niet handig is om daar heen te gaan, komen ze gewoon fijn bij ons :)
pi_147416461
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 10:07 schreef Spirit82 het volgende:
Onze boom staat ook. Zo lief, ik kwam de kerstklok met haar handafdruk tegen die ze vorig jaar op het kdv hadden gemaakt... Emo momentje :D En gisteren heb ik de little people kerststal gekocht O+

Oooow O+ op alles! Ik vind kerststalletjes zo leuk. Stiekem heb ik een verzameling (1) van mini-kerststalletjes. :D
pi_147416475
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 10:27 schreef L-E het volgende:
Ik zeg elk jaar hetzelfde, maar ik begrijp niet waarom mensen kerst vieren op een manier die ze niet willen. Waarom niet gewoon lekker met je eigen gezin als je die tour niet wil? :)
Omdat er ook andere mensen met een eigen wil, waar je enigszins rekening mee wil houden omdat je van ze houdt.

Enneh, ik wil die tour wel. Ik moet er alleen voor oppassen dat ik niet teveel plan hoe zo'n dag zou moeten verlopen met m'n perfectionistische inslag, want het gaat toch nooit zoals gepland. En dat is mijn eigen probleem/struikelblok...

Wij wisselen vaak af, ene jaar hier, andere jaar daar... en niet heel strikt, gewoon zoals het uitkomt.
  dinsdag 9 december 2014 @ 10:31:02 #26
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_147416483
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 10:27 schreef L-E het volgende:
Mijn ouders zouden me dat echt enorm kwalijk nemen. Maar gewoon doen voorkomt een hoop gedoe en gekibbel.
  dinsdag 9 december 2014 @ 10:31:36 #27
171422 LadyBlack
paint it black
pi_147416493
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 10:30 schreef Shandaly het volgende:

[..]

Omdat er ook andere mensen met een eigen wil, waar je enigszins rekening mee wil houden omdat je van ze houdt.

Wij wisselen vaak af, ene jaar hier, andere jaar daar... en niet heel strikt, gewoon zoals het uitkomt.
+1 ^O^
  dinsdag 9 december 2014 @ 10:34:06 #28
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_147416538
Bij ons uitnodigen gaat niet. Nu vind ik dat niet erg, want koken is niet mn hobby :+ maar er is gewoon geen ruimte. Huis is te klein, geen logeerplek. En mn ouders gaan dan zeuren dat er geen kerstversiering is en daardoor geen sfeer, niks aan, etc etc :').
  dinsdag 9 december 2014 @ 10:34:53 #29
171422 LadyBlack
paint it black
pi_147416558
Ik zie nu die foto in de OP pas! :D O+
pi_147416612
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 10:34 schreef LadyBlack het volgende:
Ik zie nu die foto in de OP pas! :D O+
Tssk... had er gisteravond nog zo m'n best op gedaan een mooi kerstig plaatje te vinden... en dat terwijl ik van jou al naar bed moest!
pi_147416728
Hier staat de kerstboom sinds zaterdag. Samen met de oudste neergezegd. Fee geeft er geen reet om. Ze vind het kerststalletje die mijn vader ooit eens gemaakt heeft leuker maar daar mag ze weer niet aankomen :P

Ze had één paar schoenen en daar is ze nu uitgegroeid. Aangezien ze zelf loopt buiten en bijna niet meer in de wagen wil gaan we morgen maar even op zoek naar schoenen voor dr.

En ..... Per 5 januari ben ik weer aan het werk! Net een sollicitatiegesprek gehad en ben aangenomen O+
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_147416744
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 10:30 schreef Shandaly het volgende:

[..]

Enneh, ik wil die tour wel. Ik moet er alleen voor oppassen dat ik niet teveel plan hoe zo'n dag zou moeten verlopen met m'n perfectionistische inslag, want het gaat toch nooit zoals gepland. En dat is mijn eigen probleem/struikelblok...

Nou ja, rekening houden met mensen is een ding. Maar zelf een rotkerst hebben omdat je verplicht iedereen langs moet? Sorry, dat zou ik bespreekbaar maken met die mensen :)
  dinsdag 9 december 2014 @ 10:44:54 #33
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_147416758
Oja, Noor heeft 1 paar schoenen. Moet nog ff een paar bijhalen, maar ik wacht ff tot de sale.

En, ze heeft weer wat nieuws hoor! Als ze wat doet, roept ze "KIJK EENS! *) " en dan moet je klappen. Ze checkt of iedereen dat doet en als iemand niet meeklapt, wordt die tot de orde geroepen :') "Pappa!! :( "

En vanochtend was ze een blokje kwijt blijkbaar, hoor ik ineens vanuit de kamer "Blokje, waar ben je?" :') O+

Tally, zie net je post, gefeliciteerd!! *O*
pi_147416762
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 10:30 schreef Limone het volgende:

[..]

Oooow O+ op alles! Ik vind kerststalletjes zo leuk. Stiekem heb ik een verzameling (1) van mini-kerststalletjes. :D
:D!
pi_147416779
Tally, gefeliciteerd! *O* Wie wat waar?
pi_147416819
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 10:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
En, ze heeft weer wat nieuws hoor! Als ze wat doet, roept ze "KIJK EENS! *) " en dan moet je klappen. Ze checkt of iedereen dat doet en als iemand niet meeklapt, wordt die tot de orde geroepen :') "Pappa!! :( "

En vanochtend was ze een blokje kwijt blijkbaar, hoor ik ineens vanuit de kamer "Blokje, waar ben je?" :') O+
Ooh.. O+ O+ Wat lief!

Tally! Gefeliciteerd!!! *O* *O* Dát is nog eens fijn nieuws voor de feestdagen
pi_147416882
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 10:30 schreef Limone het volgende:

[..]

Ja ik ook! Ik begrijp niet waarom ik nooit een kerststal had ;( Deze is zo tof O+ En Isa kan er naar hartelust mee spelen. Ik heb haar gisteren het kerstverhaal verteld, niet dat ze het snapte, maar ik heb mijn dochter het kerstverhaal verteld O+ En er zit ook een muziekje in de stal, Stille Nacht, en dat wil ze de hele tijd horen en gaat dan slaap kindje slaap erop meezingen O+
Sarcasme. Herken het.
pi_147416932
Tal! Wat supergoed! Gefeliciteerd!
Sarcasme. Herken het.
  dinsdag 9 december 2014 @ 11:02:49 #39
171422 LadyBlack
paint it black
pi_147417148
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 10:50 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ja ik ook! Ik begrijp niet waarom ik nooit een kerststal had ;( Deze is zo tof O+ En Isa kan er naar hartelust mee spelen. Ik heb haar gisteren het kerstverhaal verteld, niet dat ze het snapte, maar ik heb mijn dochter het kerstverhaal verteld O+ En er zit ook een muziekje in de stal, Stille Nacht, en dat wil ze de hele tijd horen en gaat dan slaap kindje slaap erop meezingen O+
Nu moet ik die ook! O+

Tally, wat goehoeoeod!!!! *O*

XM, wat klinkt dat schattig! Blokje waar ben je? :D O+
pi_147417179
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 10:45 schreef L-E het volgende:
Tally, gefeliciteerd! *O* Wie wat waar?
5 januari als werkplekbeheerder hier om de hoek. Kan het op de fiets af.
5 dagen in de week 4 uurtjes. Dus de rest van de dag voor de kindjes O+
Als de oudste naar school gaat kan ik dr brengen en halen O+
  dinsdag 9 december 2014 @ 11:05:36 #41
171422 LadyBlack
paint it black
pi_147417193
Whoa, dat klinkt goed zeg! _O_
pi_147417214
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 11:05 schreef LadyBlack het volgende:
Whoa, dat klinkt goed zeg! _O_
Klinkt bijna te goed om waar te zijn :@

Dus ik zal zo wel kut nieuws krijgen van de dierenarts. Daar is mn poesje nu ;(
  dinsdag 9 december 2014 @ 11:08:46 #43
171422 LadyBlack
paint it black
pi_147417242
Te goed om waar te zijn mag ook wel eens he :*

Hopelijk straks ook weer een kwieke kat thuis!
pi_147417746
L-E, ik houd van jouw verhalen. Ik ben ook (niet zo) stiekem verliefd op die kids van jou.

Hier durf ik om dezelfde reden als Shandaly niet met kind de Kerstboom op te zetten. Bij mij gaat het dan echt niet op de manier zoals ik bedacht had. Dus ik zet alles neer als Riley op het kdv is.

XM, wat lief met dat blokje O+
pi_147417750
Tally gefeliciteerd *O*
  dinsdag 9 december 2014 @ 11:50:01 #46
171422 LadyBlack
paint it black
pi_147418032
Oh god ja ik krijg ineens weer een scène van vorig jaar in mn hoofd :')!

Ik had dus bedacht, dat ik E in dr bedje zou proberen te leggen, en dat vriendje en ik dan de kerstboom op gingen zetten als zij sliep *O*

Dat had E anders bedacht. Die begon te krijsen zodra ze dr bedje raakte, waardoor ik volledig over mn toeren raakte en huilend met kind weer naar beneden kwam :') Dus toen heeft vriendje volgens mij even met haar zitten spelen, terwijl ik de kerstboom opzette. En hebben we later gewoon met zn drietjes de kerstballen erin gehangen. En dat was eigenlijk ook best leuk O+

Echt, waarom ik toen niet gewoon de draagdoek pakte :?
pi_147420805
Hier geen kerstboom. Heb weinig met hoe kerst door veel mensen gevierd wordt (vreten op aarde). Ik mag dus ook lekker beide kerstdagen werken in de avond.
Wellicht dat we volgend jaar wel 'iets' met kerst doen. Maar gezellig eten en samenzijn hoeft van mij niet tijdens kerst maar kan het hele jaar door.
Dus ik zou het ook niet zien zitten heel gekunsteld bij iedereen langs te moeten gaan. Maar ieder z'n ding. Gelukkig vinden de ouders dat hier ook niet erg en heb ik een mooi excuus dat ik mag werken (en m'n collega's die wel wat om kerst geven vrij zijn ;) )

Oh en hier ff spannend.. Ik sta op het punt tante te worden *O* m'n zusje wordt vandaag ingeleid en ik ben zo nieuwsgierig (en ik mag peettante zijn)
Hoop zo dat ik vanavond nog kan baby kijken/knuffelen. Ik moest het even kwijt want ik mag dat niet vertellen verder ;)
  dinsdag 9 december 2014 @ 13:58:26 #48
171422 LadyBlack
paint it black
pi_147420948
Ooh maar dat is toch ook heel spannend Hillie! Ik heb hier volgens mij ook lopen hyperen toen een jeugdvriendin aan het bevallen was. Hopelijk heb je vanavond een neefje of nichtje erbij! O+

En om te compenseren zet ik dan nog wel een keer mijn foute kerst-elpee op oO< ~:)
pi_147421617
Hier komt een klein kerstboompje. Grote durf ik nog niet aan met mijn rauwdouwers. En ook geen plek want de box staat er nog.

Met kerst ook altijd naar familie. Ik ben ook enig kind en ik laat mijn moeder echt niet alleen met kerst zitten hoor :N Maar goed, nu met kinderen vind het eigenlijk een stuk gezelliger. Ik hou er wel van, lekker met de hele familie onder de kerstboom (nou ja, hele familie, aan mijn kant is dat dus alleen met mijn moeder :') ).

Tally, gefeliciteerd!

Samen boom optuigen O+

Spannend Hillie!
pi_147422279
Ik bedoel ook niet dat men anderen maar alleen moet laten zitten met kerst he, dat zeg ik nergens. Als ik nog ouders had, zou ik absoluut bij ze zijn met de kerst.

Tally, hoe is het met de kat?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')