Welke maat?quote:Op dinsdag 9 december 2014 08:43 schreef Cwen het volgende:
En Ellie is uit haar mooie bruine laarsjes gegroeid.
quote:Op dinsdag 9 december 2014 08:26 schreef Omentielvo het volgende:
LB,de oppas heeft niet zulke goede borsten als jij![]()
quote:Op dinsdag 9 december 2014 09:34 schreef Limone het volgende:
De kerstboom staat al. Ik kwam zondag thuis van een vriendin en toen was de box weg en stond de grootste boom die wij ooit gebben gehad op de plek.
Ik heb geen hekel aan kerst an sich.. ik ben alleen wel erg gevoelig voor het 'Het MOET gezellig zijn', wat ik mezelf vaak opleg...quote:Op dinsdag 9 december 2014 08:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
Beterschap, Kyara en Olf. Het heerst volgens mij, veel zieken. En tis een rotvirus idd helaas.
En hier geen kerstboom. Ik heb echt een grafhekel aan kerst.
Oooowquote:Op dinsdag 9 december 2014 10:07 schreef Spirit82 het volgende:
Onze boom staat ook. Zo lief, ik kwam de kerstklok met haar handafdruk tegen die ze vorig jaar op het kdv hadden gemaakt... Emo momentjeEn gisteren heb ik de little people kerststal gekocht
![]()
Omdat er ook andere mensen met een eigen wil, waar je enigszins rekening mee wil houden omdat je van ze houdt.quote:Op dinsdag 9 december 2014 10:27 schreef L-E het volgende:
Ik zeg elk jaar hetzelfde, maar ik begrijp niet waarom mensen kerst vieren op een manier die ze niet willen. Waarom niet gewoon lekker met je eigen gezin als je die tour niet wil?
Mijn ouders zouden me dat echt enorm kwalijk nemen. Maar gewoon doen voorkomt een hoop gedoe en gekibbel.quote:Op dinsdag 9 december 2014 10:27 schreef L-E het volgende:
Ik zeg elk jaar hetzelfde, maar ik begrijp niet waarom mensen kerst vieren op een manier die ze niet willen. Waarom niet gewoon lekker met je eigen gezin als je die tour niet wil?
+1quote:Op dinsdag 9 december 2014 10:30 schreef Shandaly het volgende:
[..]
Omdat er ook andere mensen met een eigen wil, waar je enigszins rekening mee wil houden omdat je van ze houdt.
Wij wisselen vaak af, ene jaar hier, andere jaar daar... en niet heel strikt, gewoon zoals het uitkomt.
Tssk... had er gisteravond nog zo m'n best op gedaan een mooi kerstig plaatje te vinden... en dat terwijl ik van jou al naar bed moest!quote:
Nou ja, rekening houden met mensen is een ding. Maar zelf een rotkerst hebben omdat je verplicht iedereen langs moet? Sorry, dat zou ik bespreekbaar maken met die mensenquote:Op dinsdag 9 december 2014 10:30 schreef Shandaly het volgende:
[..]
Omdat er ook andere mensen met een eigen wil, waar je enigszins rekening mee wil houden omdat je van ze houdt.
Enneh, ik wil die tour wel. Ik moet er alleen voor oppassen dat ik niet teveel plan hoe zo'n dag zou moeten verlopen met m'n perfectionistische inslag, want het gaat toch nooit zoals gepland. En dat is mijn eigen probleem/struikelblok...
Wij wisselen vaak af, ene jaar hier, andere jaar daar... en niet heel strikt, gewoon zoals het uitkomt.
quote:Op dinsdag 9 december 2014 10:30 schreef Limone het volgende:
[..]
Oooowop alles! Ik vind kerststalletjes zo leuk. Stiekem heb ik een verzameling (1) van mini-kerststalletjes.
Ooh..quote:Op dinsdag 9 december 2014 10:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
En, ze heeft weer wat nieuws hoor! Als ze wat doet, roept ze "KIJK EENS!" en dan moet je klappen. Ze checkt of iedereen dat doet en als iemand niet meeklapt, wordt die tot de orde geroepen
"Pappa!!
"
En vanochtend was ze een blokje kwijt blijkbaar, hoor ik ineens vanuit de kamer "Blokje, waar ben je?"![]()
Ja ik ook! Ik begrijp niet waarom ik nooit een kerststal hadquote:Op dinsdag 9 december 2014 10:30 schreef Limone het volgende:
[..]
Oooowop alles! Ik vind kerststalletjes zo leuk. Stiekem heb ik een verzameling (1) van mini-kerststalletjes.
Nu moet ik die ook!quote:Op dinsdag 9 december 2014 10:50 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja ik ook! Ik begrijp niet waarom ik nooit een kerststal hadDeze is zo tof
En Isa kan er naar hartelust mee spelen. Ik heb haar gisteren het kerstverhaal verteld, niet dat ze het snapte, maar ik heb mijn dochter het kerstverhaal verteld
En er zit ook een muziekje in de stal, Stille Nacht, en dat wil ze de hele tijd horen en gaat dan slaap kindje slaap erop meezingen
5 januari als werkplekbeheerder hier om de hoek. Kan het op de fiets af.quote:
Klinkt bijna te goed om waar te zijnquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |