abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147410267
Een topic waar we verder kunnen kletsen over het opvoeden van 1-jarigen.. voor zover opvoeden mogelijk is :P

pi_147410400
Dreumestopic in kerstsfeer!

Hebben jullie de kerstboom al opgezet?
pi_147410835
Nee, zieke peuter Is net weer naar bed en zelf val ik inmiddels ook om. Mijn to do lijstje wordt alleen maar langer en zelfs SS komt op deze manier in het gedrang ;(
  maandag 8 december 2014 @ 23:47:26 #4
171422 LadyBlack
paint it black
pi_147411317
Aiii Kyara... :{ Arm jochie en arme jij!
pi_147414756
Sylver, nog gefeliciteerd *O*

Olf, wat zielig. Beterschap voor je dreumes :*

Shandaly, smelt O+

LB,de oppas heeft niet zulke goede borsten als jij :+

Kyara, arm jochie. Beterschap voor M :*
pi_147414956
Kyara en Olf, beterschap voor jullie kindjes :*

Shandaly, hmmm... Dan weet ik nu vast dat jij m'n SS niet bent ;). Oh wacht, dat wist ik al :D.
En wat lief! O+

Kyara, als je hulp nodig hebt voor SS wil ik je best helpen :).

LB, heeft ze lekker geslapen?

Hier slaapt ze nog en de verkoudheid lijkt ietsje minder. Wat een rotvirus - hopelijk blijft 'ie nu weg.

En Ellie is uit haar mooie bruine laarsjes gegroeid -O-.
Home is where the O+ is...
  dinsdag 9 december 2014 @ 08:48:01 #7
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_147415004
Beterschap, Kyara en Olf. Het heerst volgens mij, veel zieken. En tis een rotvirus idd helaas :(.

En hier geen kerstboom. Ik heb echt een grafhekel aan kerst :@.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_147415321
Cwen, fijn dat de verkoudheid minder wordt. En wat heerlijk om kwart voor 9 nog een slapende dreumes te hebben O+

XM, niet :@
Het is geen verplichting om Kerst leuk te vinden :*

Hier ga ik deze week de Kerstboom opzetten. Zo'n zin in
pi_147415535
Van Harte Omen!

De kerstboom staat al. Ik kwam zondag thuis van een vriendin en toen was de box weg en stond de grootste boom die wij ooit gebben gehad op de plek. O+
pi_147415563
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 december 2014 08:43 schreef Cwen het volgende:
En Ellie is uit haar mooie bruine laarsjes gegroeid -O-.
Welke maat? ;)

Limone, dát is een fijne verrassing! O+
Ik denk dat ik vanavond maar eens een poging ga doen om de kerstboom op te zetten...

Beterschap voor alle zieken! :* Ik hoor het idd ook veel, maar hoop toch dat het ons huisje overslaat dit keer...
pi_147415571
De ballen moeten er nog in, trouwens. Nu is het een soort hele grote kamerplant.. :Y)
pi_147415580
Ze ging wel pas om 22.45 slapen he? ;) :P

Kerstboom gaan we dit weekend halen :). Ik houd van kerst, alleen niet van het opruimen erna ;).

En het vast niet erg als ik diezelfde laarsjes een maatje groter koop hè :P. Hoeveel paar schoenen hebben jullie dreumesjes eigenlijk?
pi_147415752
Riley heeft drie paar schoenen. Bruine laarsjes die ik gekregen heb van mijn nicht. Alleen die wil ze zelf nooit aan.
En dan heeft ze zwarte laarsjes en glittergympies. Ik laat haar elke dag kiezen welke ze aan wil. :D
  dinsdag 9 december 2014 @ 09:50:19 #14
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_147415774
J. heeft 2 paar schoenen per maat (hoge en lage). Hij past maat 22 nu nog, maar we doen af en toe ook vast 23 aan. Hij mag idd vaak zelf kiezen (al zeg ik eigenlijk gewoon: J. ga je schoenen maar pakken).
pi_147415952
Kerst O+ Kerstbomen O+ Onze scheve kerstboom met allemaal lelijke knutsels er in O+

Sticker heeft een paar schoenen, en een paar hoge slofjes. Hij loopt buiten nog niet extreem veel, dus voor nu is het nog genoeg.

Omen, van harte gefeliciteerd! :*
pi_147416014
Onze boom staat ook. Zo lief, ik kwam de kerstklok met haar handafdruk tegen die ze vorig jaar op het kdv hadden gemaakt... Emo momentje :D En gisteren heb ik de little people kerststal gekocht O+

Omen, gefeliciteeerrrdd! *O* :*

Isa heeft twee paar schoenen. Laarsjes die eigenlijk nog te groot zijn en een paar gympjes van shoesme, die draagt ze eigenlijk altijd en ik vind het ook wel fijn dat er zo goed gebruik wordt gemaakt van die dure schoenen :D Maar sale komt er weer aan dus binnenkort maar weer eens naar de kinderschoenenwinkel :)
Sarcasme. Herken het.
pi_147416064
De boom optuigen samen met kindjes is trouwens wel echt de bom hoor. Sticker die uit zijn dak gaat als de lichtjes er in gaan (OOOHHHHHHH DIEEE! OOOHHHHHHHHH! O+ ) en de oudste die op elke kerstbal even tikt en dan zegt: 'Ah, breekbaar, niet Sticker-proof', om heel voorzichtig de wel geschikte dingen in de boom te hangen, om als de boom klaar is er half in te vallen waardoor alles waarvan je dacht dat het niet breekbaar was, het wel blijkt te zijn :D O+
  dinsdag 9 december 2014 @ 10:10:54 #18
171422 LadyBlack
paint it black
pi_147416075
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 08:26 schreef Omentielvo het volgende:
LB,de oppas heeft niet zulke goede borsten als jij :+

:D _O-

quote:
1s.gif Op dinsdag 9 december 2014 09:34 schreef Limone het volgende:

De kerstboom staat al. Ik kwam zondag thuis van een vriendin en toen was de box weg en stond de grootste boom die wij ooit gebben gehad op de plek. O+
O+! Tof!

Hier komt de boom komend weekend :Y *O* Van zolder that is, want ik heb een mooie kunstboom. Ik wil dit jaar alleen eindelijk eens fatsoenlijke kerstversiering. Heb nu 2 sets cheapass kerstballen in kleuren die in dit huis helemaal niet passen. Dus ik wil naar een winkeltje hier in de stad waar ze antieke kerstballen verkopen O+ en dan een heel diverse set met allemaal foute kerstballen *O*

Ohja, en E heeft nu 1 paar nieuwe schoenen (bruine Kanjers-laarsjes) en 2 paar tweedehandsjes (blauwe laarsjes en zilveren maryjanes). Oh en regenlaarsjes.
  dinsdag 9 december 2014 @ 10:11:16 #19
171422 LadyBlack
paint it black
pi_147416082
L-E die oudste van jou O+!
pi_147416245
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 08:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
Beterschap, Kyara en Olf. Het heerst volgens mij, veel zieken. En tis een rotvirus idd helaas :(.

En hier geen kerstboom. Ik heb echt een grafhekel aan kerst :@.
Ik heb geen hekel aan kerst an sich.. ik ben alleen wel erg gevoelig voor het 'Het MOET gezellig zijn', wat ik mezelf vaak opleg...
Dan heb ik in m'n hoofd gehaald om de kerstboom op te tuigen met de kinderen erbij, om dan van die leuke situaties te krijgen zoals L-E beschrijft. Maar dan blijkt dat mijn kinderen er niets van moeten hebben, eigenlijk al te moe zijn en naar bed moeten, of wat dan ook.. en dan word ik chagerijnig omdat het niet het perfecte plaatje is wat ik in mijn hoofd had... :@
Kortom, ik zet vanavond (of morgen, of overmorgen) de kerstboom als de kinderen naar bed zijn, in alle rust, en lekker zelf ;) en hoe de kerstdagen zelf verlopen dat zien we dan wel weer. Ik ga dit jaar proberen mezelf ECHT geen verplichtingen op te leggen...
  dinsdag 9 december 2014 @ 10:25:36 #21
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_147416373
Nouja, dat lukt hier al gewoon niet. Ik heb geen broers of zussen, dus sowieso een dag naar mijn ouders en een dag naar mn schoonmoeder. Mijn schoonvader heeft goddank ook niks met kerst, dus dat scheelt alweer. Maar het is altijd zo'n tour door Nederland en idd, het MOET gezellig zijn. En dat is het dus dan meestal niet. Of echt geforceerd 'gezellig'. Ik ben altijd zo blij als het 27 december is.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_147416416
Ik zeg elk jaar hetzelfde, maar ik begrijp niet waarom mensen kerst vieren op een manier die ze niet willen. Waarom niet gewoon lekker met je eigen gezin als je die tour niet wil? :)
  dinsdag 9 december 2014 @ 10:28:45 #23
171422 LadyBlack
paint it black
pi_147416441
Ik heb de ouders & schoonouders hier uitgenodigd voor een kerstdiner :) scheelt inderdaad een boel heen en weer gesleep. En ik mag me uitleven op een mooi gedekte tafel O+

Mijn moeder is het gelukkig roerend met me eens dat de kinderen niet altijd naar de ouders hoeven te komen. Als het voor ons niet handig is om daar heen te gaan, komen ze gewoon fijn bij ons :)
pi_147416461
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 10:07 schreef Spirit82 het volgende:
Onze boom staat ook. Zo lief, ik kwam de kerstklok met haar handafdruk tegen die ze vorig jaar op het kdv hadden gemaakt... Emo momentje :D En gisteren heb ik de little people kerststal gekocht O+

Oooow O+ op alles! Ik vind kerststalletjes zo leuk. Stiekem heb ik een verzameling (1) van mini-kerststalletjes. :D
pi_147416475
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 10:27 schreef L-E het volgende:
Ik zeg elk jaar hetzelfde, maar ik begrijp niet waarom mensen kerst vieren op een manier die ze niet willen. Waarom niet gewoon lekker met je eigen gezin als je die tour niet wil? :)
Omdat er ook andere mensen met een eigen wil, waar je enigszins rekening mee wil houden omdat je van ze houdt.

Enneh, ik wil die tour wel. Ik moet er alleen voor oppassen dat ik niet teveel plan hoe zo'n dag zou moeten verlopen met m'n perfectionistische inslag, want het gaat toch nooit zoals gepland. En dat is mijn eigen probleem/struikelblok...

Wij wisselen vaak af, ene jaar hier, andere jaar daar... en niet heel strikt, gewoon zoals het uitkomt.
  dinsdag 9 december 2014 @ 10:31:02 #26
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_147416483
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 10:27 schreef L-E het volgende:
Mijn ouders zouden me dat echt enorm kwalijk nemen. Maar gewoon doen voorkomt een hoop gedoe en gekibbel.
  dinsdag 9 december 2014 @ 10:31:36 #27
171422 LadyBlack
paint it black
pi_147416493
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 10:30 schreef Shandaly het volgende:

[..]

Omdat er ook andere mensen met een eigen wil, waar je enigszins rekening mee wil houden omdat je van ze houdt.

Wij wisselen vaak af, ene jaar hier, andere jaar daar... en niet heel strikt, gewoon zoals het uitkomt.
+1 ^O^
  dinsdag 9 december 2014 @ 10:34:06 #28
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_147416538
Bij ons uitnodigen gaat niet. Nu vind ik dat niet erg, want koken is niet mn hobby :+ maar er is gewoon geen ruimte. Huis is te klein, geen logeerplek. En mn ouders gaan dan zeuren dat er geen kerstversiering is en daardoor geen sfeer, niks aan, etc etc :').
  dinsdag 9 december 2014 @ 10:34:53 #29
171422 LadyBlack
paint it black
pi_147416558
Ik zie nu die foto in de OP pas! :D O+
pi_147416612
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 10:34 schreef LadyBlack het volgende:
Ik zie nu die foto in de OP pas! :D O+
Tssk... had er gisteravond nog zo m'n best op gedaan een mooi kerstig plaatje te vinden... en dat terwijl ik van jou al naar bed moest!
pi_147416728
Hier staat de kerstboom sinds zaterdag. Samen met de oudste neergezegd. Fee geeft er geen reet om. Ze vind het kerststalletje die mijn vader ooit eens gemaakt heeft leuker maar daar mag ze weer niet aankomen :P

Ze had één paar schoenen en daar is ze nu uitgegroeid. Aangezien ze zelf loopt buiten en bijna niet meer in de wagen wil gaan we morgen maar even op zoek naar schoenen voor dr.

En ..... Per 5 januari ben ik weer aan het werk! Net een sollicitatiegesprek gehad en ben aangenomen O+
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_147416744
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 10:30 schreef Shandaly het volgende:

[..]

Enneh, ik wil die tour wel. Ik moet er alleen voor oppassen dat ik niet teveel plan hoe zo'n dag zou moeten verlopen met m'n perfectionistische inslag, want het gaat toch nooit zoals gepland. En dat is mijn eigen probleem/struikelblok...

Nou ja, rekening houden met mensen is een ding. Maar zelf een rotkerst hebben omdat je verplicht iedereen langs moet? Sorry, dat zou ik bespreekbaar maken met die mensen :)
  dinsdag 9 december 2014 @ 10:44:54 #33
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_147416758
Oja, Noor heeft 1 paar schoenen. Moet nog ff een paar bijhalen, maar ik wacht ff tot de sale.

En, ze heeft weer wat nieuws hoor! Als ze wat doet, roept ze "KIJK EENS! *) " en dan moet je klappen. Ze checkt of iedereen dat doet en als iemand niet meeklapt, wordt die tot de orde geroepen :') "Pappa!! :( "

En vanochtend was ze een blokje kwijt blijkbaar, hoor ik ineens vanuit de kamer "Blokje, waar ben je?" :') O+

Tally, zie net je post, gefeliciteerd!! *O*
pi_147416762
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 10:30 schreef Limone het volgende:

[..]

Oooow O+ op alles! Ik vind kerststalletjes zo leuk. Stiekem heb ik een verzameling (1) van mini-kerststalletjes. :D
:D!
pi_147416779
Tally, gefeliciteerd! *O* Wie wat waar?
pi_147416819
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 10:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
En, ze heeft weer wat nieuws hoor! Als ze wat doet, roept ze "KIJK EENS! *) " en dan moet je klappen. Ze checkt of iedereen dat doet en als iemand niet meeklapt, wordt die tot de orde geroepen :') "Pappa!! :( "

En vanochtend was ze een blokje kwijt blijkbaar, hoor ik ineens vanuit de kamer "Blokje, waar ben je?" :') O+
Ooh.. O+ O+ Wat lief!

Tally! Gefeliciteerd!!! *O* *O* Dát is nog eens fijn nieuws voor de feestdagen
pi_147416882
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 10:30 schreef Limone het volgende:

[..]

Ja ik ook! Ik begrijp niet waarom ik nooit een kerststal had ;( Deze is zo tof O+ En Isa kan er naar hartelust mee spelen. Ik heb haar gisteren het kerstverhaal verteld, niet dat ze het snapte, maar ik heb mijn dochter het kerstverhaal verteld O+ En er zit ook een muziekje in de stal, Stille Nacht, en dat wil ze de hele tijd horen en gaat dan slaap kindje slaap erop meezingen O+
Sarcasme. Herken het.
pi_147416932
Tal! Wat supergoed! Gefeliciteerd!
Sarcasme. Herken het.
  dinsdag 9 december 2014 @ 11:02:49 #39
171422 LadyBlack
paint it black
pi_147417148
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 10:50 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ja ik ook! Ik begrijp niet waarom ik nooit een kerststal had ;( Deze is zo tof O+ En Isa kan er naar hartelust mee spelen. Ik heb haar gisteren het kerstverhaal verteld, niet dat ze het snapte, maar ik heb mijn dochter het kerstverhaal verteld O+ En er zit ook een muziekje in de stal, Stille Nacht, en dat wil ze de hele tijd horen en gaat dan slaap kindje slaap erop meezingen O+
Nu moet ik die ook! O+

Tally, wat goehoeoeod!!!! *O*

XM, wat klinkt dat schattig! Blokje waar ben je? :D O+
pi_147417179
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 10:45 schreef L-E het volgende:
Tally, gefeliciteerd! *O* Wie wat waar?
5 januari als werkplekbeheerder hier om de hoek. Kan het op de fiets af.
5 dagen in de week 4 uurtjes. Dus de rest van de dag voor de kindjes O+
Als de oudste naar school gaat kan ik dr brengen en halen O+
  dinsdag 9 december 2014 @ 11:05:36 #41
171422 LadyBlack
paint it black
pi_147417193
Whoa, dat klinkt goed zeg! _O_
pi_147417214
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 11:05 schreef LadyBlack het volgende:
Whoa, dat klinkt goed zeg! _O_
Klinkt bijna te goed om waar te zijn :@

Dus ik zal zo wel kut nieuws krijgen van de dierenarts. Daar is mn poesje nu ;(
  dinsdag 9 december 2014 @ 11:08:46 #43
171422 LadyBlack
paint it black
pi_147417242
Te goed om waar te zijn mag ook wel eens he :*

Hopelijk straks ook weer een kwieke kat thuis!
pi_147417746
L-E, ik houd van jouw verhalen. Ik ben ook (niet zo) stiekem verliefd op die kids van jou.

Hier durf ik om dezelfde reden als Shandaly niet met kind de Kerstboom op te zetten. Bij mij gaat het dan echt niet op de manier zoals ik bedacht had. Dus ik zet alles neer als Riley op het kdv is.

XM, wat lief met dat blokje O+
pi_147417750
Tally gefeliciteerd *O*
  dinsdag 9 december 2014 @ 11:50:01 #46
171422 LadyBlack
paint it black
pi_147418032
Oh god ja ik krijg ineens weer een scène van vorig jaar in mn hoofd :')!

Ik had dus bedacht, dat ik E in dr bedje zou proberen te leggen, en dat vriendje en ik dan de kerstboom op gingen zetten als zij sliep *O*

Dat had E anders bedacht. Die begon te krijsen zodra ze dr bedje raakte, waardoor ik volledig over mn toeren raakte en huilend met kind weer naar beneden kwam :') Dus toen heeft vriendje volgens mij even met haar zitten spelen, terwijl ik de kerstboom opzette. En hebben we later gewoon met zn drietjes de kerstballen erin gehangen. En dat was eigenlijk ook best leuk O+

Echt, waarom ik toen niet gewoon de draagdoek pakte :?
pi_147420805
Hier geen kerstboom. Heb weinig met hoe kerst door veel mensen gevierd wordt (vreten op aarde). Ik mag dus ook lekker beide kerstdagen werken in de avond.
Wellicht dat we volgend jaar wel 'iets' met kerst doen. Maar gezellig eten en samenzijn hoeft van mij niet tijdens kerst maar kan het hele jaar door.
Dus ik zou het ook niet zien zitten heel gekunsteld bij iedereen langs te moeten gaan. Maar ieder z'n ding. Gelukkig vinden de ouders dat hier ook niet erg en heb ik een mooi excuus dat ik mag werken (en m'n collega's die wel wat om kerst geven vrij zijn ;) )

Oh en hier ff spannend.. Ik sta op het punt tante te worden *O* m'n zusje wordt vandaag ingeleid en ik ben zo nieuwsgierig (en ik mag peettante zijn)
Hoop zo dat ik vanavond nog kan baby kijken/knuffelen. Ik moest het even kwijt want ik mag dat niet vertellen verder ;)
  dinsdag 9 december 2014 @ 13:58:26 #48
171422 LadyBlack
paint it black
pi_147420948
Ooh maar dat is toch ook heel spannend Hillie! Ik heb hier volgens mij ook lopen hyperen toen een jeugdvriendin aan het bevallen was. Hopelijk heb je vanavond een neefje of nichtje erbij! O+

En om te compenseren zet ik dan nog wel een keer mijn foute kerst-elpee op oO< ~:)
pi_147421617
Hier komt een klein kerstboompje. Grote durf ik nog niet aan met mijn rauwdouwers. En ook geen plek want de box staat er nog.

Met kerst ook altijd naar familie. Ik ben ook enig kind en ik laat mijn moeder echt niet alleen met kerst zitten hoor :N Maar goed, nu met kinderen vind het eigenlijk een stuk gezelliger. Ik hou er wel van, lekker met de hele familie onder de kerstboom (nou ja, hele familie, aan mijn kant is dat dus alleen met mijn moeder :') ).

Tally, gefeliciteerd!

Samen boom optuigen O+

Spannend Hillie!
pi_147422279
Ik bedoel ook niet dat men anderen maar alleen moet laten zitten met kerst he, dat zeg ik nergens. Als ik nog ouders had, zou ik absoluut bij ze zijn met de kerst.

Tally, hoe is het met de kat?
pi_147422362
Mijn ouders komen hier op kerstavond, dan koken wij en zij bakken een appeltaart voor toe. Hartstikke handig, voorheen kon ik dan altijd een paar glazen wijn drinken (ik ben de enige met rijbewijs hier thuis). En nu is het handig met dreumes, die kan gewoon in d'r bedje als ze wil.
pi_147422866
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 14:53 schreef L-E het volgende:
Ik bedoel ook niet dat men anderen maar alleen moet laten zitten met kerst he, dat zeg ik nergens. Als ik nog ouders had, zou ik absoluut bij ze zijn met de kerst.

Tally, hoe is het met de kat?
Ik heb net een telefoontje gehad. Ze mist een paar tanden en kiezen. Ze heeft ontstekingen in haar bekkie en neus. Maar ze was weer wakker en al nieuwsgierig waar ze was. Alleen haar zicht lijkt wat achteruit te gaan maar kan ook door de stress komen de afgelopen periode. Het kan goedkomen door rust. En dat gaat ze nu eindelijk weer krijgen O+
Ik mag dr om half 5 ophalen.
pi_147422990
Happy birthday omen!

En tally gefeliciteerd met je baan!!

Hier van het weekend de boom neerzetten en verjaardag van (8>.

kerst vieren we eerste kerstdag met vrienden. En tweede kerstdag een high tea bij mn zus met ook onze ouders erbij. Zo kunnen beide kindjes savonds gewoon in hun eigen bedje slapen:)
pi_147423579
Dank jullie wel. Hoewel ik het dit weekend gevierd heb, voel ik me vandaag echt zo jarig. O+

Ik heb zin in Kerst. Wij vieren de eerste Kersdag bij familie. Ik heb er zin in. Wat ik alleen spannend vind is dat we pas gaan eten tegen de tijd dat Riley meestal ga slapen. Ik ben benieuwd hoe dat gaat. Ik heb me wel voorgenomen om me niet teveel zorgen te maken. Gaat het niet en is Riley heel moe dan ga ik naar huis met haar en eet ik lekker toastjes *O*

Tally fijn dat het goed is gegaan met je kat. Hoe oud is ze?
pi_147423652
8 jaar. Gekregen voor mijn verjaardag van mijn man O+
  dinsdag 9 december 2014 @ 15:40:26 #56
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_147423741
Gewoon het middagslaapje wat later doen Omen, dan komt het vast goed! :Y

En helemaal vergeten: gefeliciteerd! *O*
pi_147425193
Gefeliciteerd Omen!

XM, wat schattig en grappig! Ik raak altijd zo onzeker als ik jou over Noor haar praatkunsten zie praten :@ ze loopt echt gigantisch voor of niet?

Gefeliciteerd met je nieuwe baan tally!

Wij hebben de kerstboom ook gezet. Eva vindt hem fascinerend O+
En toen haar opa op bezoek kwam liet ze hem alle lichtjes door het hele huis zien O+
E.
  dinsdag 9 december 2014 @ 16:30:22 #58
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_147425263
Ja klopt Spark, echt aanzienlijk. Dus geen zorgen. Jouw dame liep máááánden eerder dan de mijne.
pi_147425366
omen gefeliciteerd
tally een baan *O* en beterschap voor de poezel 8 is nog relatief jong maar ook zonder tanden en kiezen kunnen ze prima eten volgens onze dikke rooie die niks is afgevallen sinds hij amper kiezen en tanden heeft. Alleen maine coon brokken kan hij niet meer eten.
pi_147425375
Eva is echt niet te genieten ;( ze wordt tig keer per nacht wakker en is overdag alleen maar de hele tijd aan het jammeren of hangt aan mijn been, niets is goed en haar middagslaapje is ook waardeloos kort. En ze kwijlt als een gek, heeft dunne poep en rode billen.. Ik zou bijna denken dat haar laatste vier kiezen eraan komen maar dat zou wel heel vroeg zijn. En anders is het misschien een sprongetje :')
E.
pi_147425403
Hoe oud is eva nu spark? Ean kreeg haar laatste kiezen toen ze net een jaar was.
pi_147425422
Tja, en Femke heeft pas 3 dagen schoenen omdat ze eerder niet liep, en Nederlands praten doet ze niet. En ze is ouder dan Eva en Noor! (Zéker een week!)

We zouden eigenlijk niet moeten vergelijken he? :6
  dinsdag 9 december 2014 @ 16:35:06 #63
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_147425433
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 16:33 schreef .Sparkling. het volgende:
Eva is echt niet te genieten ;( ze wordt tig keer per nacht wakker en is overdag alleen maar de hele tijd aan het jammeren of hangt aan mijn been, niets is goed en haar middagslaapje is ook waardeloos kort. En ze kwijlt als een gek, heeft dunne poep en rode billen.. Ik zou bijna denken dat haar laatste vier kiezen eraan komen maar dat zou wel heel vroeg zijn. En anders is het misschien een sprongetje :')
Schijnt dat de laatste 4 kiezen wel snel na de hoektanden kunnen komen!
pi_147425596
sac loopt dan wel ze rent zelfs een beetje maar praten echt nog niet.
Ja eh eh EHH en ke ke KE en die die DIE
pi_147425667
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 16:34 schreef Shandaly het volgende:
Tja, en Femke heeft pas 3 dagen schoenen omdat ze eerder niet liep, en Nederlands praten doet ze niet. En ze is ouder dan Eva en Noor! (Zéker een week!)

Even voor de duidelijkheid: ik maak me geen zorgen. Zou aan de ene kant willen dat ze opschiet met leren praten, want volgens mij scheelt het haar een hoop frustratie als ze zich wat makkelijker duidelijk kan maken, maar aan de andere kant is dat gebrabbel ontzettend schattig, en zoals je zo vaak hoort: er zit geen uitknop op! Bij Lars denk ik al regelmatig "hou nou eens even 1 minuutje je mond!"
Evenzo met lopen; aan de ene kant is het ontzettend handig om haar van de fiets of uit de auto op de grond op haar voeten te kunnen zetten, maar aan de andere kant: áls ze eenmaal lopen, willen ze ook niet anders meer, en zijn winkelkarzitjes al uit den boze etc etc...

Maar... ik dacht altijd dat 'tweede' kindjes in dat soort dingen sneller zouden zijn dan de oudste, omdat ze zoveel meer voorbeeld om zich heen hebben. Heb ik dat mis? Of heb ik nou die ene uitzondering die de regel bevestigt in huis?
  dinsdag 9 december 2014 @ 16:46:41 #66
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_147425768
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 16:43 schreef Shandaly het volgende:
Evenzo met lopen; aan de ene kant is het ontzettend handig om haar van de fiets of uit de auto op de grond op haar voeten te kunnen zetten, maar aan de andere kant: áls ze eenmaal lopen, willen ze ook niet anders meer, en zijn winkelkarzitjes al uit den boze etc etc...
Dat ie kan staan en lopen is idd erg handig, maar J. vindt het winkelwagenzitje echt ook nog heel tof hoor ^O^ . Er is dus nog hoop ;)

Praten begint hier ook pas net te komen, en hij wordt over 3 weken al 2 :o
  dinsdag 9 december 2014 @ 16:47:07 #67
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_147425787
Nou, dan heb ik ook een uitzondering, want Noor kan lopen, maar heeft geen probleem met winkelzitjes e.d. Alleen gedragen worden vindt ze minder tof, want 'lope!!'.
pi_147425811
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 16:35 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Schijnt dat de laatste 4 kiezen wel snel na de hoektanden kunnen komen!
Echt? De vier hoektanden zijn nu allemaal door. Ze is trouwens bijna 19 maanden.

Maar ik denk toch niet dat het de kiezen zijn, of misschien ook wel maar net vond ik haar heel warm aanvoelen en ze bleef maar huilen. Even temperatuur gemeten en ze heeft 39,9, maar een zetpilletje gegeven..
E.
pi_147425834
Ai.. da's best hoog.. Arme Eva. Voelt zich gewoon niet lekker :*
Beterschap!
pi_147425937
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 16:34 schreef Shandaly het volgende:

Je hebt gelijk inderdaad.. :D

En geniet er maar van, ik geef niet graag mensen gelijk ;)
E.
  dinsdag 9 december 2014 @ 16:54:58 #71
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_147426020
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 december 2014 16:47 schreef .Sparkling. het volgende:

[..]

Echt? De vier hoektanden zijn nu allemaal door. Ze is trouwens bijna 19 maanden.

Maar ik denk toch niet dat het de kiezen zijn, of misschien ook wel maar net vond ik haar heel warm aanvoelen en ze bleef maar huilen. Even temperatuur gemeten en ze heeft 39,9, maar een zetpilletje gegeven..
Das wel hoog voor kiezen. Wellicht 'gewoon' ziekjes? Beterschap/sterkte in ieder geval :*.

En dat van die kiezen had ik ergens gelezen! Maar pin me er niet op vast :+.
pi_147426243
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 16:54 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Das wel hoog voor kiezen. Wellicht 'gewoon' ziekjes? Beterschap/sterkte in ieder geval :*.

En dat van die kiezen had ik ergens gelezen! Maar pin me er niet op vast :+.
Denk inderdaad gewoon ziek, sneu hoor..
E.
pi_147429478
Nou die kiezen kunnen wel al hoor. Isa is 19 maanden en heeft de twee bovenste achterste kiezen al, dus zeg nooit nooit ;)
Sarcasme. Herken het.
pi_147429607
*zieke-kindjes-boks*
Femke haalde 39,4 op de thermometer zojuist. Sneu vogeltje ligt nu met een slokje pcm lekker op bed...
pi_147429897
De laatste 4 kiezen komen gemiddeld rond het tweede jaar.

Ean al met haar eerste jaar haar hele gebit? Weet je zeker dat jé niet bedoeld rond haar 2e?

Rosalie is qua praten wel sneller dan eva. Maar motorisch weer niet. Maar dat is ook ondoenlijk. Doe liep rond de tafel met 7,5 maand en los met 11 maanden.
Rosalie liep ook los met 11 maanden, maar heeft niet zo lang de steun van een tafel nodig gehad.

Wij zijn hier ziekenboeg editie 3 begonnen. Vriend alweer voor de 3e keer in 2,5 week ziek. 40.5 gisteren! En ik heb nu weer een hoest waar een zeeleeuw jaloers op zou zijn. Volgens mij ook koorts....maar op mijn werk hebben ze geen thermometers :P

Tally gefeliciteerd *O* echt geweldig nieuws! En dan ook nog om de hoek en perfecte werktijden. Super zeg!

Omen gefeliciteerd *O*

Laatste nieuwe woordje van Rosalie: 'muizenhapje' :D
pi_147430578
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 19:10 schreef danic het volgende:
De laatste 4 kiezen komen gemiddeld rond het tweede jaar.

Ean al met haar eerste jaar haar hele gebit? Weet je zeker dat jé niet bedoeld rond haar 2e?

Rosalie is qua praten wel sneller dan eva. Maar motorisch weer niet. Maar dat is ook ondoenlijk. Doe liep rond de tafel met 7,5 maand en los met 11 maanden.
Rosalie liep ook los met 11 maanden, maar heeft niet zo lang de steun van een tafel nodig gehad.

Wij zijn hier ziekenboeg editie 3 begonnen. Vriend alweer voor de 3e keer in 2,5 week ziek. 40.5 gisteren! En ik heb nu weer een hoest waar een zeeleeuw jaloers op zou zijn. Volgens mij ook koorts....maar op mijn werk hebben ze geen thermometers :P

Tally gefeliciteerd *O* echt geweldig nieuws! En dan ook nog om de hoek en perfecte werktijden. Super zeg!

Omen gefeliciteerd *O*

Laatste nieuwe woordje van Rosalie: 'muizenhapje' :D
Beterschap in huize danic.

Ik weet het zeker want we waren op vakantie en ze kreeg ze toen alle 4 tegelijk was in juli. Sac is langzamer de teller staat nog steeds op 8 tanden.
pi_147431388
Als ik vergelijk (ik weet het foei) met haar zus loopt Fee veel eerder maar praten doet ze een stuk minder. Ze begrijp heel veel maar met haar zus kon ik al hele gesprekken hebben. Dat kan met Fee ook maar ze zegt minder terug :P
pi_147431427
O en tandjes/kiesjes ik haat ze. fee is daar ook mee bezig op het moment. En heel veel tegelijk daarom het moeilijk inslapen en moeilijke slapen.
pi_147431522
Tally, wat een mooi verjaardagscadeau O+

Spark :*

Riley wil de laatste tijd of lopen of gedragen worden. En heel soms wil ze staan in de winkelwagen. :D

Shandaly, je hebt zo gelijk met niet vergelijken. Ik merk dat ik het ook vaker doe dan ik zou willen. En ik vraag me serieus af waarom. Of Riley nu snel of langzaam is, ze is gewoon altijd awesome en geweldig voor mij

Danic, wat een prachtig woord :D

Qua tandjes weet ik niet hoeveel ze er nu precies heeft :@

Zo lief net. Riley heeft van Sinterklaas een rugtas van Frozen gekregen. Zij noemt die tas telkens 'let it go'
Dus nu zat ik op het toilet en zij zegt: "let it go"
Dus ik zeg dat ze haar tasje moet pakken. Ze rent naar de woonkamer en komt met te terug telkens herhalend: 'let it go' O+
pi_147432564
Meiden liepen veel sneller als M maar dus ook niet uitzonderlijk vroeg :D Praten deden ze wel snel, maar niet zo snel als M en ook minder goed heb ik het idee. In elk geval qua uitspraak.

Dat vergelijken is denk ik ook iets natuurlijks, je wilt weten waar je kind staat. In het boek van Steven Pont stond daar ook iets over: dat moeders bij de zandbak eigenlijk altijd wel even vragen hoe oud een ander kindje is. Toch even peilen.

En vergelijken gaat hier natuurlijk de hele dag door :D
pi_147432606
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 14:53 schreef L-E het volgende:
Ik zeg ook niet dat jij dat zegt :)
pi_147433230
Je hebt gelijk Kyara. Vergelijken doe je altijd wel een beetje
Maar soms kan ik er zo verdrietig van worden. Vanmorgen op Facebook zag ik een plaatje over dragen, bv, samen slapen en niet laten huilen. Dat die vier niet de trend zijn, maar juist het normale en dus fv, wiegje, uit laten huilen en kinderwagen dus de trend zijn
Ik voelde me oprecht verdrietig, omdat Riley en ik bij drie van die dingen dus de 'trend' volgen. Riley slaapt het liefst alleen. Dragen in een draagdoek wilde ze niet en bv heeft ze bijna vier maanden gehad.
En heel even stak dat plaatje me gewoon echt. :'(
Terwijl als ik erover nadenk weet dat het gewoon onzin is. Want ik weet dat ik altijd Riley haar behoeften op de eerste plaats heb gezet en we zijn zo'n goed team samen, omdat ze zich zo veilig voelt bij me.
pi_147433386
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 20:44 schreef Omentielvo het volgende:
Je hebt gelijk Kyara. Vergelijken doe je altijd wel een beetje
Maar soms kan ik er zo verdrietig van worden. Vanmorgen op Facebook zag ik een plaatje over dragen, bv, samen slapen en niet laten huilen. Dat die vier niet de trend zijn, maar juist het normale en dus fv, wiegje, uit laten huilen en kinderwagen dus de trend zijn
Ik voelde me oprecht verdrietig, omdat Riley en ik bij drie van die dingen dus de 'trend' volgen. Riley slaapt het liefst alleen. Dragen in een draagdoek wilde ze niet en bv heeft ze bijna vier maanden gehad.
En heel even stak dat plaatje me gewoon echt. :'(
Terwijl als ik erover nadenk weet dat het gewoon onzin is. Want ik weet dat ik altijd Riley haar behoeften op de eerste plaats heb gezet en we zijn zo'n goed team samen, omdat ze zich zo veilig voelt bij me.
En dat is nu juist de essentie! Als je dat nu even boven je bed hangt ;)
  dinsdag 9 december 2014 @ 21:15:30 #84
378192 -mandy-
I am who I am
pi_147434599
+1 voor wat Kyara zegt!

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag Omen!

Beterschap voor alle zieke dreumesjes en peuters :*

Tally gefeliciteerd met je nieuwe baan!

Die kiezen rond het tweede jaar. Als die door zijn hebben ze 8 kiezen toch?

Hehe, gelukkig ben ik niet de enige dreumesmoeder met een nog-niet-pratende dreumes. D heeft een maand of 2 geleden eens 2 weken een paar woorden gezegd (alles maar 1x), daarna niet meer. En gisteren en vandaag ineens dreumesiaans baba en broodje. Als hij met 2 jaar nog zo weinig praat ga ik wel advies inwinnen bij logopedie.
Dat brabbelen is wel zo leuk, gaat haast een hele dag door *; .

Komende periode vind ik ook best spannend, in de box hebben we de kerstboom gezet, dreumesproef. Zoveel zat hij er niet meer in en wilde hij er ook niet meer echt in. Maar toch, zonder box ...
Ook weer zo'n fase waar je stilaan afscheid van neemt. Maar ik denk nu al aan de ruimte die we extra gaan hebben als dat ding de deur uit is ...
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
pi_147435355
Ja uiteindelijk 8 kiezen Mandy.

Wat bizar snel zeg van Ean, het hele gebit bij een jaar! Dat heb ik ook nooit eerder gehoord van een kindje :o (betekend natuurlijk niet dat het niet kan)

Nou de ziekenboeg breidt verder uit. Rosalie is net naar bed gegaan met 39.8
Ze wilde geen sinaspril (fokwet }:| ) dus een zetpil. Ging ook niet van harte maar toch....

Morgen moet de huisarts mij toch bellen over een uitslag van een echo van mij en dan ga ik het gelijk aankaarten. Ze hebben nu allebei al bijna 3 weken die hoest. Hij mag nu wel eens wat gaan voorschrijven.
Inmiddels heb ik ook die rothoest en ik heb het gevoel alsof er een olifant op mijn borst zit.
Ik ben er klaar mee :(
  dinsdag 9 december 2014 @ 21:41:31 #86
171422 LadyBlack
paint it black
pi_147435704
Ahw jongens wat een zieken allemaal!! -O- sterkte ermee hoor!

Ik vrees met grote vrezen dat de manflu hier aan is gekomen... gelukkig wel nu E en ik weer ok zijn, maar toch he :')
pi_147435846
Hahaha, ja die manflu is hier nu gelukkig bijna over! Ik heb hem de hele avond in zijn gamehok nauwelijks horen hoesten, dus als hij nou zo weer begint zodra hij hier is wurg ik hem met zijn sjaal (die hij zelfs snachts draagt want ja hij is echt heel ziek) :')
Sarcasme. Herken het.
  dinsdag 9 december 2014 @ 21:46:33 #88
378192 -mandy-
I am who I am
pi_147435867
Beterschap Danic, Rosalie en Lb.

Ik wist niet meer zeker wanneer hoe en wat met die laatste kiezen, maar die laatste 4 zijn dus nog op komst mettertijd, arm mannetje ;( .

De griep is hier ook al gepasseerd, (8> heeft zijn portie al meer dan gehad, nadien aan mij doorgegeven. maar gelukkig heb ik het minder erg dan (8> . Kleuter en D zijn de dans tot hiertoe goed ontsprongen
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
pi_147436387
Riley en ik hoesten allebei heel erg en zijn ook beiden erg verkouden. Riley krijgt nu neusdruppels (die ik zonder huilen/krijsen/gillen mag inspuiten) en daarna een hapje hoestdrank (zooooo lekker vindt ze die)
Ik heb een hoestdrank en wat pillen tegen het hoesten. En ik neem ze ook in zonder huilen/gillen/krijsen
pi_147436556
Grote meid Omen ^O^
pi_147436592
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 21:45 schreef Spirit82 het volgende:
Hahaha, ja die manflu is hier nu gelukkig bijna over! Ik heb hem de hele avond in zijn gamehok nauwelijks horen hoesten, dus als hij nou zo weer begint zodra hij hier is wurg ik hem met zijn sjaal (die hij zelfs snachts draagt want ja hij is echt heel ziek) :')
_O-

Onze kerstboom staat! Lars heeft wel geholpen, vooral met takken op kleur sorteren en uitvouwen enzo (ja, kunstboom ;) ) en toen was het bedtijd. Ben benieuwd wat hij en Femke er morgenochtend van vinden. Ik ben er iig blij mee. O+
  dinsdag 9 december 2014 @ 22:11:31 #92
171422 LadyBlack
paint it black
pi_147436819
Spirit _O-

Hopelijk blijft D gewoon fit mandy!
pi_147437125
Omen, ik ben trots op je :D _O-

Spirit :D _O-
  dinsdag 9 december 2014 @ 22:45:37 #94
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_147438338
Spirit :'( :D

Omen ook hier gefeliciteerd! :*

Tally nieuwe baan! *O*

Beterschap voor alle zieken!

Als ik niet beter wist zou ik denken dat ik zwanger was. Net de hele keuken uitgemest en geboend. Dat heb ik nog nooit in dit huis gedaan :') :@
  dinsdag 9 december 2014 @ 23:03:38 #95
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_147439104
Spirit :D

Ik vrees hier ook een beetje. Kind was extreem moe bij thuiskomst uit kdv, plakkerig, weinig eten en voelde best warm bij het naar bed brengen -O-. Hopelijk slaapt ze het er vannacht uit, maar hmz hmz. ..
pi_147441949
Aahh sneu al die zieke kindjes :{ beterschap. Hier was de oudste vorig weekend ziek en de jongste anderhalve week eerder. Zo sneu.

En ondertussen ben ik tante geworden van een heel mooi meisje! *O* jeej ik ben helemaal blij. Net nog gouw even gaan kijken. Zo leuk weer zon klein prullie *rammel*. O+
pi_147443484
Beterschap alle zieken! :*

Al een test gedaan GotC :P

Hier is dreumes, sinds Sint, iedere avond helemaal over de rooie bij het slapen gaan. Hij gaf gisteravond aan dat hij geen slaapzak aan wou, prima denk je. Maar hij was alsnog hysterisch. En nu weer! En hij sliep eindelijk door sinds een maand :'(
Iemand verder nog een idee? Ga morgen z'n bedje verplaatsen en een nachtlampje kopen. Maar voor m'n gevoel beginnen we weer helemaal opnieuw :'(
pi_147443706
Shandaly, ik denk dat Femke hem zo mooi gaat vinden O+

Gotc :D

XM, hoe is de nacht gegaan :*

Hillie gefeliciteerd *O*

Loj, ik hoop dat het maar van korte duur is. :*
pi_147444508
Mijn kind is ondeugend. Vanmorgen zaten we lekker tv te kijken en ging ze me slaan (niet hard). Dus ik zeg dat ze me niet mag slaan. Ze gaf me een knuffel en meteen daarna weer slaan. En ook met die pretoogjes. Nu niet gelachen, maar herhaald dat slaan niet mag. Op een moment van mijn schoot gezet. En daarna was het over. :D
pi_147444558
Tally *O*

Spirit _O-

Omen, wat Kyara zegt dus ;).

Beterschap voor de zieken! Hier wel verkouden en warm, maar niet ziek - happy als altijd.

Loj, wellicht het verwerken van alle indrukken? Teveel geweest?
  woensdag 10 december 2014 @ 08:50:18 #101
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_147444670
Nacht is redelijk gegaan. Ze schijnt wel wat gepiept en onrustig te zijn geweest, maar ik heb er niet veel van gemerkt :@. Ik was k.o. na nachtenlang hoesten.

Op kdv zeiden ze ook al dat ze wat moeïg was de laatste tijd. Maar ze is ook de hele tijd in de weer, druk met praten en dan niet al te best slapen erbij... tja.

Maar, niet ziek vooralsnog! *afklopt
pi_147444785
Hahaha Spirit :D

Tally wat fijn zeg! Gefeliciteerd met je nieuwe baan! *G*

Haha Got nesteldrang? :P Je mag best hierheen komen hoor!

Hillie gefeliciteerd met je nichtje!!! *O*

:* Voor alle zieken

Ahhh Loj wat rot zeg. Hoop te verwerken waarschijnlijk.

Omen haha ondeugende Riley!

XM hopelijk wordt ze niet ziek...

Hier sinds de reis echt drama-nachten. Dat zal vast ook te maken hebben met het verwerken, zoals Kyara aangaf. Ik vind het niet erg als hij wil drinken, dat deed hij voorheen ook 2 tot 6 keer per nacht. Maar dan was het drinken > slapen. Nu gaat hij huilen, klagen en rollen en dat gerust 10 tot 15 keer :'( Heel erg vermoeiend en dit moet niet heel lang duren want dat trek ik niet.
Misschien ook mijn eigen fout hoor, ik leg hem nooit meer in zijn bedje maar dat is gewoon omdat ik te moe (zeg maar lui :P ) ben om dat te doen en ik toch altijd in slaap val.
En hij kan nu weer heel erg niet zonder ons. Maarja, bijna 2 weken altijd papa en mama tot je beschikking en nu niet meer, dat is ook wennen.
pi_147445586
Spirit, die sjaal :D!

Loj, heeft Ow veel mee gekregen van Sinterklaas? Hier elk jaar toenemende angsten bij de oudste deze periode rondom inbrekers (voortvloeiende uit het gegeven dat Pieten elk huis in kunnen, dus andere mensen mogelijk ook..), sowieso vind ik het erg veel prikkels voor kinderen deze maand. Zou het niet gek vinden als hij daar op reageert :)

Omen, laat je niet gek maken :* De Dragen&Voeden&SamenSlapen-brigade is erg goed in het afkeuren van keuzes die niet passen binnen het plaatje, en hoewel ik aardig hoog scoor op de geitenwollensokkentest kan ook ik daar helemaal niets mee. Jij geeft Riley wat ze nodig heeft, en dat is alles wat je moet doen, imo. Ik doe alleen aan dragen en borstvoeding geven en samen slapen omdat mijn kindjes dat nodig hebben, maar geloof me: zodra nummer drie een goede zelfstandige slaper blijkt, laat ik hem/haar zonder schuldgevoel heel de nacht in het eigen bedje liggen hoor ;) Sterker nog, ervan genieten zullen we! O+

Beterschap voor alle zieken! We komen er goed vanaf denk ik, tot nu toe heeft niemand ergens last van hier.

Verder vanuit hier niets te melden eigenlijk. Met Stickertje gaat alles supergoed :) Hij eet goed, hij slaapt goed, hij is erg content met zijn leven, vooral met zijn eigen gevoel voor humor :') O+ Hij zit nu op de grond met de brandweerauto's van grote broer te spelen.' Vroemvroemmm-teee-tuuuuu'.. ik hou van jongetjes O+
pi_147445683
Oh Gotc, schoonmaakdrang was hier alle keren echt het eerste symptoom! 8-)
pi_147446250
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 21:45 schreef Spirit82 het volgende:
En? Heeft ie het overleefd?

Femke is vooralsnog niet ziek-ziek.. ze was vanochtend relatief vrolijk (totdat ik wegging met Lars, dat was drama, maar da's altijd drama..) wel nog beetje warm, maar niet alarmerend genoeg om haar met een thermometer te plagen. Ze is dus nu gewoon bij het kdv, en ik op m'n werk, maar heb m'n collega's al wel alvast voorbereid dat er een kans bestaat dat ik naar huis geroepen wordt.
En hopelijk is dat pas als het weer droog is... wat een <piep>-weer!

Jammer dat het bij jullie echt is doorgezet Sparks... Beterschap voor je meisje :*
pi_147446350
Ik dus naar Monkey Town want daar hebben ze een schoenenwinkel met betaalbare schoentjes. Is Monkey Town wel open maar de schoenenwinkel dicht want die staat onder water. Zit ik hier voor niets :')

Maar ze hebben appeltaart!

pi_147446782
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 10:27 schreef Shandaly het volgende:

[..]

En? Heeft ie het overleefd?

Femke is vooralsnog niet ziek-ziek.. ze was vanochtend relatief vrolijk (totdat ik wegging met Lars, dat was drama, maar da's altijd drama..) wel nog beetje warm, maar niet alarmerend genoeg om haar met een thermometer te plagen. Ze is dus nu gewoon bij het kdv, en ik op m'n werk, maar heb m'n collega's al wel alvast voorbereid dat er een kans bestaat dat ik naar huis geroepen wordt.
En hopelijk is dat pas als het weer droog is... wat een <piep>-weer!

Jammer dat het bij jullie echt is doorgezet Sparks... Beterschap voor je meisje :*
Hij is nu zelfs thuis aan het werk omdat hij zo zielig is ;( Nee hij is echt niet lekker hoor, maar ik word zo moe van dat gezucht en gesteun en gekreun en die eigenwijsheid om zich dan niet ziek te melden, vooral geen pcm te slikken of regelmatig hoestdrank met codeine of neusdruppels te gebruiken want god verhoedde dat je je daar beter door voelt :|W
Sarcasme. Herken het.
pi_147446920
AAAAHHHGGGG!!! :(

OK en nu hebben we het er niet meer over en ga ik even een frisse neus halen O+

Isa was zo lief vanochtend O+ Bij het kdv ging ze heel lief spelen, er kon nog net een zwaai vanaf. Kennen jullie dat? Van die verbaasde, ongemakkelijke stiltes bij kdv leidsters als je iets vertelt? Er zit daar eentje, heel aardig hoor, maar die vindt het blijkbaar vreemd dat ik het niet nodig vind dat Isa me uitzwaait als ik wegga. Als zij lekker zit te spelen, ga ik haar daar echt niet uittrekken. Of als ze ziekig is, dat ik haar gerust naar het kdv laat gaan met een zetpil en dat de melding dat ze me maar moeten bellen als het niet gaat. Of heb ik gewoon zo'n zelfstandig kind gebakken?
Sarcasme. Herken het.
pi_147447510
Ik herken het niet, Spirit. De leidsters bij ons liggen best lekker op 1 lijn met ons. Vanochtend dus ook gewoon gebracht met lichte verhoging, maar wel vrolijk. Ze geven zelf wel aan dat ze zullen bellen als Femke zich echt niet meer lekker voelt en liever mamaknuffels heeft.

En je hebt een echte man... ;) Erg herkenbaar.. (al herken ik die eigenwijsheid om je niet ziek te melden voornamelijk bij mezelf ;) )
  woensdag 10 december 2014 @ 11:23:07 #110
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_147447534
Jaaa maar, als ie zich beter voelt, kan ie niet meer zo zwelgennnnnn!! Dat snap je toch wel?

Tally, ze vindt het iig erg lekker :D

Shandaly, hopen dat ze niet ziek wordt.

En Spirit, ik doe het ook zo hoor. Als Noor al lekker bezig is, ga ik haar daar niet bij storen. Ik roep altijd wel dag Noor en als ze niet reageert, nouja dan niet. En met niet lekker idd zetpil en aankijken. Twijfelde daar vanochtend over, maar ze was goed te pas, dus geen zin om te tempen.
pi_147447645
Spirit, zo deed ik het ook met de oudste op het kdv, zo vreemd is dat niet, lijkt me. Misschien heeft ze gewoon zo'n hoofd wat altijd in de ikvindditmoeilijk-stand staat? Of ze moest net even nodig poepen, je weet het niet he!
pi_147448600
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 11:27 schreef L-E het volgende:
Spirit, zo deed ik het ook met de oudste op het kdv, zo vreemd is dat niet, lijkt me. Misschien heeft ze gewoon zo'n hoofd wat altijd in de ikvindditmoeilijk-stand staat? Of ze moest net even nodig poepen, je weet het niet he!
:D

Spirit, jouw zieke (8>
Je kan het zo geweldig beeldend vertellen :D

Sticker, klinkt zo lief met die auto O+

Hier breng ik Riley ook weg bij verkoudheid en ook als ze verhoging heeft, maar verder vrolijk.
  woensdag 10 december 2014 @ 12:18:38 #113
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_147448876
Als ik Noor thuis zou moeten houden bij verkoudheid, zou ze amper naar het kdv kunnen :').
pi_147448883
Ik breng M indd ook weg met verhoging als hij verder gewoon vrolijk is en 'praatjes' heeft.
pi_147448900
quote:
10s.gif Op woensdag 10 december 2014 12:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
Als ik Noor thuis zou moeten houden bij verkoudheid, zou ze amper naar het kdv kunnen :').
Haha en dit!
pi_147448940
Spirit _O- ik moest heel lachen, sorry!
Ik begrijp je wel hoor, ik kan ook heel slecht tegen zieke mensen. Dat gekuch en gesteun en het liefste ook nog op zo'n verschrikkelijk zielig toontje praten. Aargh!

Tally, wat een lieffie O+

Sticker met zijn auto, schatje O+

Beterschap en sterkte voor alle (bijna) zieken.

Evaatje is ook echt zo ziek. Ze heeft vannacbt bij ons in bed gelegen maar eigenlijk alleen maar liggen huilen. Ze had 40,3 na zetpil ;(
Net ben ik nog even op de bank gaan liggen en ze is boven op me gaan liggen en we hebben samen tv gekeken. Er zit echt totaal geen leven in, ken haar zo helemaal niet :{
E.
pi_147449045
Ik kwam net dit bericht tegen:
Kind op kinderdagverblijf heeft vaker buikgriep
en een reactie daarop van de brancheorganisatie kinderopvang:
Reactie op onderzoek RIVM

Uit de reactie:
quote:
Ook is het beleid van vrijwel alle kinderopvangorganisaties om zieke kinderen niet naar de opvang te laten komen, of ouders hun kind zo snel mogelijk te laten ophalen.
Blijkbaar is dat beleid dan toch niet zo strikt als wij allemaal onze ziekige, maar toch vrolijke kindjes wel gewoon mogen brengen...
  woensdag 10 december 2014 @ 12:25:56 #118
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_147449141
Ik vond het ook echt een non-item eigenlijk. Het is toch geen nieuws dat kinderen op een kdv vaker ziek zien dan kinderen die veel thuis zijn? Whats next aan onderzoek? Vrouwen naakt in sauna? Kerst meestal op 25 en 26 december?
pi_147449310
Het is inderdaad de ene open deur na de andere die opengetrapt wordt. Maar dit:
quote:
“Maar kinderen die een kinderdagverblijf bezoeken ontwikkelen op de lange termijn geen betere weerstand tegen ernstige gastro-enteritis dan kinderen die thuis worden opgevangen”, aldus de onderzoeker.
vond ik wel opvallend. Ik heb altijd gedacht dat bijna alle kinderen hun portie aan ziektes wel doorlopen, als het dan niet op het kdv is, dan wel later op de basisschool. En volgens mij is vaak ziek op de basisschool nadeliger dan ziek op het kdv. Of zou dat met name gelden voor de echte kinderziektes als waterpokken enzo, en niet voor de (buik)griepjes?
pi_147449550
Weet je, bij ons kdv op het bord staat de ene ziekte na de andere. De ene week heerst er luizen, vandaag waterpokken, het wordt bevolkt door wandelende snotfontijntjes die elkaar afwisselen (met een beetje geluk voor de leidsters) wat betreft spuitluiers. Als mijn kind daar ziek wordt, mogen ze zelf ook de gevolgen dragen hoor :P
Sarcasme. Herken het.
  woensdag 10 december 2014 @ 12:40:27 #121
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_147449626
Ohh ik hoop echt dat de waterpokken hier binnenkort voorbij komen :@. Ik heb het op mn 8e gehad. Dat wil je echt niet.
pi_147450053
quote:
10s.gif Op woensdag 10 december 2014 12:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vond het ook echt een non-item eigenlijk. Het is toch geen nieuws dat kinderen op een kdv vaker ziek zien dan kinderen die veel thuis zijn? Whats next aan onderzoek? Vrouwen naakt in sauna? Kerst meestal op 25 en 26 december?
:D _O-
pi_147450461
Spirit zijn wij met dezelfde man getrouwd?
Ik irriteer me dood. Ook ik ben hondsberoerd maar sta wel het hele huishouden te runnen wat al 2 dagen stil heef5 gelegen (mijn werkdagen, vriend was te ziek).
Ondertussen heb ik zo'n vreselijke hoest dat ik mijn verzakking serieus een graadje heb verergert. Best pijnlijk om bij iedere keer dat je staand hoest, een meloen naar buiten probeert te werken :X

Dus heb me net door de Jumbo gesleept en gevraagd of hij even de tassen uit de auto wilde halen. Want zwaar, Mag eigenlijk sowieso niet tillen door die verzakking.
Nou zucht steun kreun, een kwartier later had hij zich overeind gehesen en de tassen gehaald.
Ik voel me dan soms zo machteloos.
Ik weet het, moeders kunnen niet ziek zijn.....maar een beetje meer samenwerking zou fijn zijn.

/einde klaagpost
  woensdag 10 december 2014 @ 13:18:57 #124
171422 LadyBlack
paint it black
pi_147450867
Owww danic :X Ik hoestte vandeweek al bijna mn tampon eruit, dat is echt niet fijn met een verzakking kan ik me voorstellen ;(

Sparkling, t klinkt echt heel zielig :{ Hoe lang heeft ze al koorts? Bij 3 dagen is t slim om even te bellen he. Hopelijk slaapt ze vandaag wat beter.

Hier was overigens ook een dramanacht; kind werd om middernacht wakker, en ik kreeg haar niet meer in dr bed... dus naast mij gelegd maar ze sliep weer superlicht en MOEST aan de borst blijven liggen :X Toen ik dat zat was en me omdraaide, ging ze even dr hele nieuwe woordencollectie demonstreren :') dus tsja...

:O
pi_147451015
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 13:18 schreef LadyBlack het volgende:
Hier was overigens ook een dramanacht; kind werd om middernacht wakker, en ik kreeg haar niet meer in dr bed... dus naast mij gelegd maar ze sliep weer superlicht en MOEST aan de borst blijven liggen :X Toen ik dat zat was en me omdraaide, ging ze even dr hele nieuwe woordencollectie demonstreren :') dus tsja...
Zie? Nóg een nadeel van een kind dat al veel praat.. ;) Femke zou zo klaar zijn :6

Beterschap dames :* En sterkte met de zieke mannen (dat was precies waarom ik een paar weken terug zo in een dip zat)
pi_147451337
Ik heb het idee dat papa uit de trein meer virussen mee naar huis neemt dan M uit het kdv....... :X
  woensdag 10 december 2014 @ 13:36:48 #127
381212 Gulara
From the future
pi_147451421
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 13:23 schreef Shandaly het volgende:

[..]

Zie? Nóg een nadeel van een kind dat al veel praat.. ;) Femke zou zo klaar zijn :6

Beterschap dames :* En sterkte met de zieke mannen (dat was precies waarom ik een paar weken terug zo in een dip zat)
Je kunt ook één woord honderd keer achter elkaar zeggen. *O* *) :')

En beterschap allemaal. En sterkte met de manflu.
  woensdag 10 december 2014 @ 14:12:35 #128
171422 LadyBlack
paint it black
pi_147452580
Het was best schattig hoor.... Ik werd op mn rug getikt "wiesdat? Mama! Evaj. Lievetje. Liefje. Lieve. Lieve Evaj. Lieve Evaj."

Maarja, dat hoor ik liever om 16:00 ipv 4:00 :')
  woensdag 10 december 2014 @ 14:13:58 #129
171422 LadyBlack
paint it black
pi_147452639
Ohja, voordeel van de manflu hier is dat ie thuis is gaan werken, dus nu kon ik net mooi rustig boodschappen doen zonder kind :)
pi_147453142
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 14:12 schreef LadyBlack het volgende:
Het was best schattig hoor.... Ik werd op mn rug getikt "wiesdat? Mama! Evaj. Lievetje. Liefje. Lieve. Lieve Evaj. Lieve Evaj."

Maarja, dat hoor ik liever om 16:00 ipv 4:00 :')
Oooooooh O+ O+ O+ O+ O+

en toch een kleine *O* voor manflu. Maar jouw vent werkt tenminste nog thuis ;)

Hier gaat mijn man stug door met werken als hij ziek is. Andere uiterste.
pi_147453748
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 10:55 schreef Spirit82 het volgende:
AAAAHHHGGGG!!! :(

OK en nu hebben we het er niet meer over en ga ik even een frisse neus halen O+

Isa was zo lief vanochtend O+ Bij het kdv ging ze heel lief spelen, er kon nog net een zwaai vanaf. Kennen jullie dat? Van die verbaasde, ongemakkelijke stiltes bij kdv leidsters als je iets vertelt? Er zit daar eentje, heel aardig hoor, maar die vindt het blijkbaar vreemd dat ik het niet nodig vind dat Isa me uitzwaait als ik wegga. Als zij lekker zit te spelen, ga ik haar daar echt niet uittrekken. Of als ze ziekig is, dat ik haar gerust naar het kdv laat gaan met een zetpil en dat de melding dat ze me maar moeten bellen als het niet gaat. Of heb ik gewoon zo'n zelfstandig kind gebakken?
Alleen als ik een grapje maak. Dat is zo ongemakkelijk. ;(

Leidster: "Ze hoest wel erg"
Limone: "Ja, hè, alsof ze een pakje per dag rookt, hihihahahoho" _O-
Leidster: "..."
Limone: " Nee, hoor grapje. Half pakje maar." :D
Leidster: "..."
Limone: "....ok nou fijne avond! Doe-doei." ;(
pi_147453836
Oh en Tally, gefeliciteerd met je baan! Ik was gister (en vandaag ook, hoor) heel erg blij voor je! *O*
  woensdag 10 december 2014 @ 15:05:43 #133
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_147454338
Wehehe, wij hadden een keer zoiets bij het tigste hypotheekgesprek. Zo'n prototype saaie bankambtenaar. Of we rookten. Nee. Of overmatig alcohol gebruikten. Nee. En ik zo: maar we gebruiken wel intraveneuze heroïne :7.

Wij :D :D

Bankambtenaar: }:|

Wij: :D :D
pi_147454342
Het is niet alleen die manflu, maar zoals Danic al zei het overtrokken gezucht, gesteun en gekreun bij ALLES. Ik krijg geen kus of knuffel meer want uch-uche-kreun en sta verdorie al twee weken droog :( en hij heeft werkelijk o-ve-ral commentaar op! Als ik tv kijk stoort hij zich aan het geluid. Als ik eten maak, zeurt hij dat hij het op een andere manier lekkerder vindt, maar als ik vraag wat hij wil eten krijg ik te horen dat hij toch geen trekt heeft omdat hij zo moet hoesten! Echt!!

Maar normaliter ben ik dol op hem hoor O+ Als hij zich als een vent gedraagt.
Sarcasme. Herken het.
pi_147454372
Oh sorry ik zou erover ophouden he :X

OK nog 1 keer }:|

OK klaar O+
Sarcasme. Herken het.
  woensdag 10 december 2014 @ 15:25:13 #136
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_147455014
Ik gooi m er nog een keer in hoor :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_147455050

Oh Spirit, daar zou ik ook jeuk van krijgen inderdaad :X
pi_147455219
XM :D _O-

en Limone ook al zo lekker adrem :D

Arme leidster...
pi_147455900

Op de IC liggen en grappen maken over dat je het 'weer zo benauwd hebt' vallen ook niet zo goed, weet ik inmiddels :') :@

De manflu, ik ken 'm, hij is hier niet zo erg als bij Spirit. Al twee weken droog staan, hoe durft hij :{w

Oh mensen, ik ben zo moe de laatste dagen, zooo MOE! Dus nu zitten mijn jongetjes al meer dan een uur op de bank voor de televisie, en ik denk zomaar dat ik ze daar voorlopig wel even laat zitten. Fuck principes :Y)
  woensdag 10 december 2014 @ 16:31:22 #140
171422 LadyBlack
paint it black
pi_147456910
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 15:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik gooi m er nog een keer in hoor :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:D! _O_ _O-
pi_147458575
Succes met jullie mannen met mannen-flu
De mijne heeft het momenteel heel druk op zijn werk zodat alles op mijn schouders komt en ik werk de deze week en volgende week full-time.
Dat en de stress die ik mede heb omdat we op zoek moeten naar andere opvang zorgt ervoor dat ik mij over alles schuldig voel en constant in huilen uit kan barsten.
  woensdag 10 december 2014 @ 19:23:55 #142
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_147461548
Hm.. Noor heeft normaal gesproken 2-3 poepluiers op een dag en nu vanochtend een heel mini beetje en op het kdv ook niet echt een fatsoenlijke luier. Dat soort dingen, daar kan ik me dus echt heel druk om maken -O-.
pi_147461809
Moet je niet doen. Je poept zelf toch ook wel eens een dag niet? Isa slaat soms ook wel een dag over.
Sarcasme. Herken het.
  woensdag 10 december 2014 @ 19:39:30 #144
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_147462080
Noor heeft na de borstvoeding 1x een dag niet gepoept.. normaal is het iedere ochtend na de pap en smiddags rond een uur of 15. En nu al dagen in de ochtend niks meer. En vandaag dus bijna niks. Naja maar hopen dat het morgen komt. Dit zijn dus echt van die dingen die Heel Groot worden in m'n hoofd.
pi_147462519
Riley is ook een trouwe poeper. Meestal twee keer per dag. En toch zijn er dagen dat ze ineens helemaal niet poept. Ik kijk dan naar haar gedrag en houd haar verder in de gaten. Ik neem me ook altijd voor om naar een huisarts te gaan als ze de dag daarna weer niet poept. Maar ik heb dus nog nooit hoeven te bellen.
Probeer het niet te groot te maken. Neem voor jezelf voor wanneer je de huisarts belt en ga niet van het allerergste uit :*
pi_147463020
Niet te druk maken hoor XM, kan gewoon wel eens voorkomen. Je zou wat Omen zegt kunnen doen, morgen de ha bellen als ze nog niet heeft gepoept. Toen Eva laatst vijf dagen helemaal niet had gepoept heb ik ook gebeld, toen moest ik Lactulose halen voor haar.

Ik zit er echt even doorheen met Eva :'( ze heeft al 24 uur niet meer dan enkele hazenslaapjes gedaan, ze huilt zo verschrikkelijk erg ;( zelfs bij mij op schoot of naast mij in bed huilt ze.. Ik weet niet wat er is maar ze voelt zich echt verschrikkelijk volgens mij..
E.
pi_147463343
Hoe hoog is de koorts? Misschien toch even naar de huisartsenpost met Eva? Want ontroostbaar is zo zielig. Beterschap voor je meisje en sterkte voor jou ook :*
pi_147463444
Ik zou nu de HAP even bellen Spark! Ook al heeft ze geen koorts, dat huilen is ook geen goed teken.. :*
pi_147463560
Eens met Limone. Ontroostbaar huilen (en gisteren of vanmorgen hoge koorts toch?) is echt reden tot bellen. Sterkte :*
pi_147463591
quote:
1s.gif Op woensdag 10 december 2014 19:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
Noor heeft na de borstvoeding 1x een dag niet gepoept.. normaal is het iedere ochtend na de pap en smiddags rond een uur of 15. En nu al dagen in de ochtend niks meer. En vandaag dus bijna niks. Naja maar hopen dat het morgen komt. Dit zijn dus echt van die dingen die Heel Groot worden in m'n hoofd.
Wat is er volgens jouw hoofd dan allemaal gaande? :)
  woensdag 10 december 2014 @ 20:22:43 #151
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_147463595
Ik zou ook bellen Spark, al is het maar even voor overleg. Ik kan me voorstellen dat ze huilt als ze alleen ligt, maar als ze ook ontroostbaar is terwijl je haar in je armen hebt zou ik toch even de HAP bellen
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_147464046
Ze is nu net in slaap gevallen, Fokwet?
Heb niet meer recent haar temperatuur gemeten, ze voelde niet zo heet meer als vannacht. Ik hou het even in de gaten, als ze straks wakker wordt en weer zo huilt bel ik en als dat niet zo is maar morgen nog wel koortsig is bel ik onze eigen huisarts maar.

Ik heb een opleiding doktersassistente gedaan he, bij mijn eigen kind kan ik er niks van :')
E.
  woensdag 10 december 2014 @ 20:55:39 #153
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_147464894
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 20:22 schreef L-E het volgende:

[..]

Wat is er volgens jouw hoofd dan allemaal gaande? :)
Ken je Amelie Poulain? En dan dat stukje waar ze bedenkt hoe het kan dat ze nog niks van haar object of affection heeft gehoord? Dat idee :').

Spark, wat sneu zeg ;(. Ik sluit me aan bij de rest. Maar hoop dat ze nu lekker slaapt en morgen weer wat beter wakker wordt.
pi_147464914
Nee, dus ik weet nog steeds niets..
  woensdag 10 december 2014 @ 21:00:03 #155
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_147465105
Nouja, dat ze vast morgen ook niet poept, en verstopt raakt, en dan medicijnen moet en dat dan blijkt dat er iets mis is met haar, enz enz enz.

Een vermoeiend hoofd, ik heb het -O-.

Het wisselt hoe ik het van me af kan zetten. Soms gaat dat goed, maar soms kan ik er ook helemaal in meegesleurd worden en dat is echt bloedirritant.
pi_147465168
Ik ken het ook niet, XM. Ik herken wel dat je angst overuren maakt rondom je kind, mede daarom vertrouw ik nooit op mijn medische kennis rondom mijn eigen kind :')
E.
pi_147465251
:*
Iedereen heeft af en toe last van wat moeilijkere ontlasting. Dat is niet raar of gek of eng. En zelfs al zou ze nu laxeermiddel nodig hebben, gelukkig zegt dat niets over de verdere gezondheid van haar darmen.
E.
pi_147465358
Lijkt me idd heel vervelend, om zo te denken XM. Kan je vriend je daarin wat tegenwicht bieden?
pi_147466108
Sticker wees vanavond naar het krijtbord dat aan de keukenmuur hangt. Ik beaamde dat dat het krijtbord is, maar blijkbaar begreep ik 'm niet goed. Want hij schuift een stoel naar het aanrecht, pakt uit de lade het enige krijtje dat we hebben, schuift die stoel naar onder het krijtbord, klimt er weer op, en gaat kleuren op dat bord. Vond het zo slim dat hij dat helemaal zelf ging regelen, nadat ik hem niet goed begreep :)

Oh, en het zal niet veel mensen interesseren, maar voor de enkeling die het wel kan boeien ;) : mijn verhaal staat in het decembernummer van Inzicht, het magazine voor donateurs van de Stichting Hellp.
pi_147467249
XM, niet fijn om zo te denken :*

L-E, wat slim van Sticker
En ik vind het wel heel mooi dat jouw verhaal in het blad staat. :*
pi_147467724
Sticker, de slimmerd :D Ik vind dat zo tof he, dat ze precies weten wat ze willen maar het nog niet altijd helemaal kunnen uiten. Ik vond het laatst echt zo geweldig, ik stond te koken en ze weet dat ze dan niet in de keuken mag komen maar normaliter houdt ze zich daar niet echt aan. Nu dus wel. Ze ging precies op de rand staan van keuken/woonkamer en maakt slurpgeluidjes. De eerste keer dat ze echt om drinken komt vragen O+ En als ik dan vraag wat ze wil, loopt ze naar de koelkast, trekt de deur open en wijst het aan wat ze wil O+ Ik vind ze zo slim al O+

Spark, wat rot zeg, arme E... Hopelijk voelt ze zich morgen weer prima.

Oh en Isa noemt haar navel nu Noena O+ Ik weet dat je zelf de juiste woorden moet gebruiken om de taalontwikkeling te bevorderen, maar ik vind deze wel zo schattig O+ Ik denk dat we deze maar inburgeren.
Sarcasme. Herken het.
pi_147468190
Spirit, wat een slimpie O+
En sommige woorden die ze gebruiken klinken inderdaad zo schattig dat je ze inburgert
Vroeger lustten mijn zus en ik graag die opal pruimen. En wij noemden ze opa pruimen. Zelfs de groenteboer ging ze zo noemen :D

Riley haar hoestdrankje en neusspray staan op het dressoir. Toen we net thuis kwamen wees ze naar haar neus en toen naar het dressoir. Zo lief hoe die kleintjes zichzelf duidelijk kunnen maken
O+
pi_147469835
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 09:52 schreef L-E het volgende:

Loj, heeft Ow veel mee gekregen van Sinterklaas? Hier elk jaar toenemende angsten bij de oudste deze periode rondom inbrekers (voortvloeiende uit het gegeven dat Pieten elk huis in kunnen, dus andere mensen mogelijk ook..), sowieso vind ik het erg veel prikkels voor kinderen deze maand. Zou het niet gek vinden als hij daar op reageert :)

Ja, het zou idd best wel eens verwerken kunnen zijn. Niet alleen de dagen rondom Sint natuurlijk, maar nu de kerstboom en z'n papa heeft ook nog eens een nieuwe baan, waardoor hij pas vlak voor slaaptijd thuiskomt.
Hij is afgelopen nacht tussen ons in in slaap gevallen en net pas toen ik op z'n kamer bleef zitten.
Het is (was vannacht) vooral de angst dat we weer terugvallen in z'n oude slaapritme. Maar komt vast wel goed! (Al zie ik onwijs op regen de aankomende twee dagen, z'n papa is twee avonden weg dus ik moet het alleen doen :'( )

En idd LE, jongens zijn stoer O+

Oh.... De zieke mannen :')

Oh en xm en spirit, ik doe het precies zo op het kdv :)

Beterschap Spark, hopelijk voelt ze zich morgen stukken beter!

Ach ja, de virussen op het kdv. Straks op school is het hetzelfde toch :D

Ik hou van nieuwe woordjes O+

En dat dingen duidelijk maken. Dat is zo tof! Ik hou er echt van.
pi_147470139
Wat knap LE!

Jouw verhaal stond toch al eens eerder in dat blad? Of heb ik dat verkeerd onthouden?
pi_147473771
Ik vind dat ja-knikken ook zo hilarisch, doen die van jullie dat ook? Dat je een hele verhandeling houdt over hoe iets zit en waarom, en zo, en dat hij de hele tijd geinteresseerd kijkt, en op de juiste momenten knikt terwijl hij hm-hm zegt :D

Kyara: nee, ik heb toen hier gemeld dat het geplaatst zou worden. Dat duurde nog even, blijkbaar :)

Spirit: Noena O+ Ik zet 'm op onze namenlijst! :P
pi_147474597
L-E, is dat blad ook ergens digitaal te lezen? Ik ben wel benieuwd, en misschien is het toch ook weer herkenbaar voor mij.

Loj, herkenbaar hoor dat je bang bent dat je weer opnieuw moet beginnen. Ik zie soms ook op tegen de avond als het al 3 dagen prut is :'(

Ingeburgerde woorden hebben we hier nog niet, maar J. begint dan ook pas net met praten. Noena en opa pruimen zijn wel O+

Ja-knikken is hier ook helemaal hot trouwens, met volle overtuiging :Y

J. sleept mij nu overal aan mn hand mee naartoe als ie iets wil. Net wilde hij spelen met de klei, en werd ik meegesleurd naar de kast waar de klei (op veilige hoogte) opgeborgen is. Kleien in zn pyjama vond ik niet zo'n goed idee, dus het compromis is tekenen.

Da's wel een tip trouwens: hij heeft dikke potloden van de Sint gehad. Lijken een soort van wascopotloden, super voor kleine kindjes die nog niet zo veel druk kunnen uitoefenen.
pi_147474774
Hier heet ontbijtkoek monsterkoek. M heeft vorig jaar koekiemonsters met ontbijtkoek getrakteerd en noemde de koek toen monsterkoek. Het staat nu ook zo op de boodschapppenlijstjes en de meiden noemen het ook zo O+
pi_147474860
Loj, ik snap de angst hoor. Hopelijk is het echt maar een korte fase :*

L-E dat ja-knikken is echt lief O+

MM, leuk hoe hij je meeneemt om duidelijk te maken wat hij wil O+

Monsterkoek O+

Ik pakte vanmorgen haar stiften. Riley stond bij de tafel en vroeg: "Wat doe je?" :D
pi_147474953
MM, het is niet online te lezen nee :) Kleien in pyjama vind ik overigens juist een beter idee dan kleien in kleding ;)

Monsterkoek O+

Omen :D

Hier hoor ik wel eens 'Huh?!', ook zo lollig :D
  donderdag 11 december 2014 @ 08:42:32 #170
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_147475088
Ja-knikken doet Noor (nog) niet.

Poepen ook niet trouwens -O-.

Kdv houdt het in de gaten, als ze vandaag niet poept, morgen even contact met de huisarts.
pi_147475413
XM, hopelijk poept ze vandaag haar luier tot de nek toe vol. Dan wel het liefst op het kdv uiteraard :*

Spark, hoe gaat het met jouw meisje?
  donderdag 11 december 2014 @ 09:11:02 #172
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_147475506
Ik hoop het Omen. En mag van mij ook thuis. Doe het met liefde!
pi_147475794
Voelt ze zich er rot onder, XM? Dat zou voor mij een reden zijn tot zorgen. Sterkte voor jullie allebei. :*
pi_147475935
quote:
1s.gif Op woensdag 10 december 2014 20:55 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ken je Amelie Poulain? En dan dat stukje waar ze bedenkt hoe het kan dat ze nog niks van haar object of affection heeft gehoord? Dat idee :').

Ik kan die film wel dromen. O+ . Maar als dat in je hoofd gebeurt, is dat niet grappig nee.
Denk dat bijna iedereen het wel in milde vorm heeft. Ik kan het met mijn baby ook wel eens hebben, maar het lukt me dan wel om die gedachten weg te drukken. En er een nuchtere 'stem' tegenover te plaatsen.
Het zou echt fijn zijn als je een manier kunt vinden om deze film in je hoofd te stoppen. Het lijkt een beetje op hypochondrie (sorry, misschien is dit een open deur? :@ ).

Als die angst echt diep zit/groot is, maakt het niet uit hoe vaak mensen tegen je zeggen dat het wel los zal lopen he? :* .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
  donderdag 11 december 2014 @ 10:12:20 #175
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_147476622
Ja, het is echt heel vervelend. Maar er wordt aan gewerkt hoor, maar tis niet iets dat je *knip* met je vingers wegtovert :). En als dingen ineens anders gaan, zoals dat poepen, dat is echt een trigger.
  donderdag 11 december 2014 @ 10:21:25 #176
171422 LadyBlack
paint it black
pi_147476817
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 01:28 schreef L-E het volgende:
Ik vind dat ja-knikken ook zo hilarisch, doen die van jullie dat ook? Dat je een hele verhandeling houdt over hoe iets zit en waarom, en zo, en dat hij de hele tijd geinteresseerd kijkt, en op de juiste momenten knikt terwijl hij hm-hm zegt :D
E doet dat als ik iets zit te eten dat haar ook wel lekker lijkt :') Wenkbrauwtjes omhoog, kin in de lucht, en dan 'hm-hmmm!'

En waarom denk je dat t mensen niet boeit? Ik vind t stoer!
pi_147477077
XM :* knap dat je eraan werkt hoor, lijkt me echt heel vervelend.

Knap hoor, wat die kleintjes al kunnen! Eva kan ook ja knikken maar ze is meer van het overal ja op zeggen. Echt overal
:')

We hebben best een redelijke nacht gehad, wat huilen tussendoor naar verder oke. Ze werd vanochtend wakker met 38,6 en heeft net even zitten spelen. Het lijkt de goede kant op te gaan dus de huisarts maar geskipt ;)
E.
pi_147477102
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 10:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, het is echt heel vervelend. Maar er wordt aan gewerkt hoor, maar tis niet iets dat je *knip* met je vingers wegtovert :). En als dingen ineens anders gaan, zoals dat poepen, dat is echt een trigger.
Ik heb dit gevoel dus met dat mensen mij niet mogen. Dus je voorbeeld klinkt erg bekend. En ik baal er zo van dat je het gevoel dan niet kan omdraaien, maar ineens door een situatie helemaal van slag bent.
Morgen voor het eerst naar een psycholoog en over die angst wil ik het hebben.
Maar voor jou :*
pi_147477105
Oh en LE, mij lijkt het juist ook heel interessant om te lezen!
E.
  donderdag 11 december 2014 @ 10:34:09 #180
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_147477116
quote:
1s.gif Op donderdag 11 december 2014 10:33 schreef Omentielvo het volgende:

[..]

Ik heb dit gevoel dus met dat mensen mij niet mogen. Dus je voorbeeld klinkt erg bekend. En ik baal er zo van dat je het gevoel dan niet kan omdraaien, maar ineens door een situatie helemaal van slag bent.
Morgen voor het eerst naar een psycholoog en over die angst wil ik het hebben.
Maar voor jou :*
Ja, daar heb ik het ook bij :'). En :* voor jou! Het is een hele stap, maar het is wel goed. En ik spreek uit ervaring :P.
pi_147477169
En als we het dan toch over psychische gezondheid hebben. Ik heb mijn diagnose(s) in the pocket. Een sociale fobie, een eetprobleem en borderline -O-
Laatste in milde variant gelukkig maar toch.. Als ik voor ik zwanger was had geweten wat ik had, had ik er nog wel tien keer over nagedacht.
Eerdere diagnoses waren heel anders en toen we besloten voor een kindje te gaan was ik al langere tijd stabiel.
In maart start mijn behandeling in groepstherapie, kijk er tegenop en ook weer niet. Eindelijk echte stappen zetten.
E.
pi_147477181
Zo, voor het eerst dat ik naar de buitenwereld heb durven vertellen wat er mis is ;(
E.
pi_147477252
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 10:37 schreef .Sparkling. het volgende:
Zo, voor het eerst dat ik naar de buitenwereld heb durven vertellen wat er mis is ;(
Goed van je!

En Omen en XM ook. Kost veel moed om zo aan jezelf te werken..
  donderdag 11 december 2014 @ 10:43:00 #184
171422 LadyBlack
paint it black
pi_147477303
Damn Spark, dat is niet niks om te horen :{

Maar weetje, je bent voor Eva nog steeds de liefste moeder! En jij weet nu zooooo goed waarom je die behandeling gaat doen!

En dat geldt ook voor XM en Omen. Het is niet niks allemaal, maar jullie gaan er mee aan de slag, en dat is hartstikke goed! :*
pi_147477398
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 10:43 schreef LadyBlack het volgende:

Maar weetje, je bent voor Eva nog steeds de liefste moeder! En jij weet nu zooooo goed waarom je die behandeling gaat doen!
Ik moet er een beetje van huilen :*
Het is wel zo inderdaad, ik doe het vooral voor haar. Ik ben me heel bewust van mijn zwaktes en probeer er naar haar juist op te letten dat ik gevoel serieus neem. Mijn eigen gevoel ken ik alleen maar zwart/wit, mijn wereld is zwart/wit. Maar ik kan wel mijn uiterste best doen om voor Eva te zorgen dat haar wereld alle kleuren heeft.
Mijn man vindt soms dat ik juist teveel bezig ben met haar gevoel uit angst het verkeerd te doen maar dat heb ik nog liever dan dat ik haar mijn zwakte meegeef.
E.
pi_147477427
quote:
pi_147477462
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 10:21 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

E doet dat als ik iets zit te eten dat haar ook wel lekker lijkt :') Wenkbrauwtjes omhoog, kin in de lucht, en dan 'hm-hmmm!'

En waarom denk je dat t mensen niet boeit? Ik vind t stoer!
Haha, ook herkenbaar ja O+ Of boos worden als je kookprogramma's zit te kijken en hij het eten op tv niet op kan eten.. :')

Ja, dat is een pijnpuntje van mij. Toen ptss werd vast gesteld en ik met emdr startte heb ik een uitgebreide mail daarover verzonden naar de mensen om mij heen. Van mijn vrienden kreeg ik geweldige reacties, maar reacties van familie bleven uit. Drie weken later kreeg ik her en der een 'jeetje, sterkte' te horen en sindsdien heeft tot op de dag van vandaag van mijn hele familie niemand ooit nog gevraagd naar hoe het gaat, met mij, met de emdr, watdanook. Echt, niemand. Het wordt voor mijn gevoel compleet doodgezwegen, en dat vind ik heel pijnlijk. Het heeft alles overhoop gehaald hier, ik zou wel wat belangstelling willen, maar dat is er gewoon niet. Dus bij mij leeft met regelmaat wel het idee dat het men geen ene fuck kan schelen ;(

Ik probeer me te richten op alle geweldige mensen die er ook zijn, en die wel steunend zijn, en alles, en vaak lukt dat goed. Maar december is een familiemaand, en dan gaan zulke dingen gevoelsmatig bij mij weer wat meer leven.

Spark, wat heftig joh! Wat goed dat je ermee aan de slag gaat. Wel schrikken zeker :*
  donderdag 11 december 2014 @ 10:51:13 #188
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_147477491
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 10:43 schreef LadyBlack het volgende:

En dat geldt ook voor XM en Omen. Het is niet niks allemaal, maar jullie gaan er mee aan de slag, en dat is hartstikke goed! :*
+1 op dit alles!
pi_147477536
Omen, stoer mens! Ik heb zoveel respect voor mensen die hulp zoeken :*
E.
pi_147477571
Tja, vrienden kies je, en die kiezen jou. Familie heb je, en daar moet je het maar mee doen...
Doet pijn als je familie het blijkbaar niet interesseert, maar als je toch van je vrienden wel steun krijgt maakt het dat toch wel een beetje weer goed? :*

Ik heb respect voor jullie allemaal, stel toffe moeders dat jullie er zijn! :*
pi_147477605
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 10:54 schreef Shandaly het volgende:
Tja, vrienden kies je, en die kiezen jou. Familie heb je, en daar moet je het maar mee doen...
Doet pijn als je familie het blijkbaar niet interesseert, maar als je toch van je vrienden wel steun krijgt maakt het dat toch wel een beetje weer goed? :*

Ik heb respect voor jullie allemaal, stel toffe moeders dat jullie er zijn! :*
Dit LE, iedereen die zich niet in jou interesseert weet duidelijk niet wat ze missen! Stommerds :(
E.
pi_147477629
We zouden hier zo een labiele moedermeet kunnen houden jongens :D

Als ik geen sociale fobie had :+
E.
  donderdag 11 december 2014 @ 10:57:46 #193
171422 LadyBlack
paint it black
pi_147477656
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 10:56 schreef .Sparkling. het volgende:

_O-

Ik ben blij dat jullie hier schrijven dames, dit kan alleen maar (een beetje) helpen toch? O+
  donderdag 11 december 2014 @ 10:59:02 #194
171422 LadyBlack
paint it black
pi_147477678
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 10:50 schreef L-E het volgende:

[..]

Haha, ook herkenbaar ja O+ Of boos worden als je kookprogramma's zit te kijken en hij het eten op tv niet op kan eten.. :')

Ja, dat is een pijnpuntje van mij. Toen ptss werd vast gesteld en ik met emdr startte heb ik een uitgebreide mail daarover verzonden naar de mensen om mij heen. Van mijn vrienden kreeg ik geweldige reacties, maar reacties van familie bleven uit. Drie weken later kreeg ik her en der een 'jeetje, sterkte' te horen en sindsdien heeft tot op de dag van vandaag van mijn hele familie niemand ooit nog gevraagd naar hoe het gaat, met mij, met de emdr, watdanook. Echt, niemand. Het wordt voor mijn gevoel compleet doodgezwegen, en dat vind ik heel pijnlijk. Het heeft alles overhoop gehaald hier, ik zou wel wat belangstelling willen, maar dat is er gewoon niet. Dus bij mij leeft met regelmaat wel het idee dat het men geen ene fuck kan schelen ;(

Ik probeer me te richten op alle geweldige mensen die er ook zijn, en die wel steunend zijn, en alles, en vaak lukt dat goed. Maar december is een familiemaand, en dan gaan zulke dingen gevoelsmatig bij mij weer wat meer leven.

Spark, wat heftig joh! Wat goed dat je ermee aan de slag gaat. Wel schrikken zeker :*
Dat is echt pijnlijk ja, dat kan ik me voorstellen :*

Heb je al uitgesproken dat het je zo raakt? Zij weten misschien ook niet hoe ze er mee om moeten gaan.
Ik vind zonder meer dat je dit niet zou hoeven vragen hoor, maar misschien helpt het als je er toch maar zelf over begint :*
pi_147477865
Familie :') Ik heb geweldige familieleden waar ik mn armen voor zou geven. Maar er zitten er ook zat tussen die ik niet kan uitstaan en het liefst zou missen. Van die egoistische mensen die echt alleen maar aan zichzelf denken en hoe ze van jou beter kunnen worden. :r

Mja. Je hebt het er soms maar mee te doen.
pi_147478255
Ik vind het top dat jullie hier gewoon zeggen wat er allemaal speelt, en er ook wat aan proberen te doen! Ik ben geen prater, en helaas dus ook geen schrijver op dat gebied ;). Maar hier gelukkig op dit moment niets wat echt actie behoeft.

Tja, familie. Mijn ouders zijn top, en mijn schoonouders (beide setjes) kan ik ook prima mee opschieten. Broers van vriend + aanhang ook. Met mijn eigen zus heb ik dan weer niet zo veel, we zijn gewoon te verschillend denk ik. Sinds de geboorte van J. is het niet echt beter geworden. Ik denk dat ze hem in die twee jaar tijd nog geen 10 keer heeft gezien. Gewoon geen interesse -O-

Verdere familie heb ik ook niet zo veel mee. Ik ga echt zelden naar familieverjaardagen, ik trek dat verplichte gezellig doen ook niet meer. Toevallig heeft mijn peettante in 2015 een jubileumjaar, dus dan ga ik maar weer eens een keertje.

[ Bericht 4% gewijzigd door mousemicky op 11-12-2014 11:31:45 ]
pi_147478338
quote:

LB, ja, ik heb het met mijn zus wel eens besproken. En dat gesprek draaide dusdanig dat het eindigde met hoe vervelend het allemaal voor haar was, dat ik ptss heb.. :') Het is wat het is, dat is me wel duidelijk.

Ohja, Omen, goed dat je naar de psych gaat!
pi_147478456
Ik heb wel echt de tofste vrienden hoor O+ Van die mensen die je niet elke dag hoeft te spreken, maar waarvan je weet dat ze er zijn. Dat is een van de zekerheden in mijn leven, zo fijn O+
pi_147478844
Spark, dat is heftig. En knap van je dat je ook daarmee aan de slag gaat :*

L-E :*

Ik heb ook een toffe familie, maar ook een paar waar ik zo af en toe wat vraagtekens bij zet.

Ik ben benieuwd en een beetje bang voor morgen hoor. Maar ik wil er iets aan doen, want ik wil dat Riley niet deze angsten krijg. En juist daarom vind ik belangrijk dat ik hiermee aan de slag ga
  donderdag 11 december 2014 @ 12:10:40 #200
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_147479319
quote:
:* goed dat je eraan gaat werken. Groep lijkt me doodeng :@. Maar echt echt heel goed van je!!
  donderdag 11 december 2014 @ 12:13:16 #201
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_147479362
quote:
1s.gif Op donderdag 11 december 2014 10:55 schreef .Sparkling. het volgende:

[..]

Dit LE, iedereen die zich niet in jou interesseert weet duidelijk niet wat ze missen! Stommerds :(
En dat!
  donderdag 11 december 2014 @ 12:14:02 #202
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_147479380
quote:

Jaaaaaa, met Kleenex-dozen, chocolade en wijn als troost :D
pi_147479492
Nu we het daar toch over hebben... een OUD/Fok/dreumes meet is alweer erg lang geleden he.. O-)
pi_147479527
Jezus, net als ik boodschappen op de fiets doe valt het er met bakken uit -O-

Ik vind jullie allemaal zo moedig :*
E.
  donderdag 11 december 2014 @ 12:20:20 #205
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_147479538
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 12:19 schreef Shandaly het volgende:
Nu we het daar toch over hebben... een OUD/Fok/dreumes meet is alweer erg lang geleden he.. O-)
Oooh ja!
  donderdag 11 december 2014 @ 12:20:56 #206
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_147479546
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 12:20 schreef .Sparkling. het volgende:
Jezus, net als ik boodschappen op de fiets doe valt het er met bakken uit -O-

Ik vind jullie allemaal zo moedig :*
Het is echt baggerweer vandaag -O- We hebben een pyjama dag ingevoerd :Y)
pi_147479567
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 12:20 schreef GotC het volgende:

[..]

Het is echt baggerweer vandaag -O- We hebben een pyjama dag ingevoerd :Y)
Hadden wij ook tot ik er achterkwam dat ik echt naar de supermarkt moest :')
pi_147479649
Het is hier eigenlijk tijd voor een lunchwandelingetje... maar gezien de ontzettend donkere lucht aan de ene kant, en het kaartje op buienradar, blijf ik maar lekker binnen... Lunchpauze met Fok ;)
  donderdag 11 december 2014 @ 12:28:33 #209
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_147479738
quote:
1s.gif Op donderdag 11 december 2014 12:21 schreef Tally het volgende:

[..]

Hadden wij ook tot ik er achterkwam dat ik echt naar de supermarkt moest :')
Altijd fijn :')
pi_147479945
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 12:19 schreef Shandaly het volgende:
Ja!
(Tenminste een grotere dan....)
Maar dan moeten we wel opschieten want over een maand en 4 dagen heb ik geen dreumes meer :o
pi_147480042
Boeien... dreumesjes, peutertjes, babies... allemaal welkom! Dan neem je Js ook mee, en heb je gemiddeld gewoon 2 dreumesjes bij je ;)
pi_147480275
Spark, superheftig, maar aan de andere kant kan er nu wel gericht aan worden gewerkt en dat is ook weer positief. En wat LB zegt, voor E blijf jij de liefste :*

Omen, heek veel succes morgen! Zal wel even pittig worden, maar hopelijk kun je er heel veel mee straks :)

LE, familie, het is wat het is inderdaad. Die mensen verander je niet helaas, maar probeer het los te laten. Ze zijn dat verdriet niet waard. :*

Ik hoor hopelijk straks of ik een nieuwe baan heb *O*
Sarcasme. Herken het.
  donderdag 11 december 2014 @ 12:54:08 #213
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_147480411
Spannend Spirit! *O*
  donderdag 11 december 2014 @ 12:56:43 #214
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_147480471
Spannend! Ik duim!

Voel zelf meer voor een mini - medium - meet... hele grote groep en ik is gewoon geen goede combi.
pi_147481110
Ik duim ook voor je Spirit!

Meet vind ik, buiten doodeng, ook heel leuk! Maar goed, ik ben dus echt heel erg slecht met mensen en gaan is al een hele overwinning, normaal gesproken ontwijk ik mensen tenzij hoogst noodzakelijk. Er dan ook nog hele gesprekken mee aangaan is soms nog een stap te ver :@
Maar toch ben ik wel in voor een meet, moet er toch steeds weer een beetje doorheen!

En als we nu een meet houden zijn onze kinderen degenen die de kleintjes omver duwen in plaats van andersom :')
E.
pi_147482341
plus dat je nooit om een gespreksonderwerp verlegen zit ;)
Sarcasme. Herken het.
pi_147482459
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 13:24 schreef .Sparkling. het volgende:
Ik duim ook voor je Spirit!

Meet vind ik, buiten doodeng, ook heel leuk! Maar goed, ik ben dus echt heel erg slecht met mensen en gaan is al een hele overwinning, normaal gesproken ontwijk ik mensen tenzij hoogst noodzakelijk. Er dan ook nog hele gesprekken mee aangaan is soms nog een stap te ver :@
Maar toch ben ik wel in voor een meet, moet er toch steeds weer een beetje doorheen!

En als we nu een meet houden zijn onze kinderen degenen die de kleintjes omver duwen in plaats van andersom :')
Mini meet?

De labiele moeder meet moet ik helaas aan me voorbij laten gaan wegens niet labiel. althans, dat vind ik :@
pi_147482885
Tot zover dat het beter ging met Eva. Ze weigert nu weer te gaan slapen en huilt weer steeds -O-
Ik begin er echt een beetje doorheen te zitten, ben zo moe ;(
E.
pi_147482918
Jaaa een meet!! O+ O+ ikwilookikwilook

Wat een ontboezemingen hier :* stoer hoor. En nog stoerder als je er hulp voor durft te vragen!

Ik ben weer wat opgeknapt van een zeer pijnlijke buikgriep :X Nare koortsrillingen, steken. Spark heeft E dat ook niet misschien? Hoop niet dat L het krijgt want auuuu
pi_147482981
Spark, dan zou ik echt even de huisarts bellen hoor. Ontroostbaar vind ik echt een goede reden om te bellen. Vooral als ze normaal wel goed troostbaar zijn

Verschil met grote meets en minimeets is dat ik bij een minimeet het idee heb dat je meer met elkaar kan praten. Bij grote meets verschuil ik me toch meer achter mijn dreumes. Niet dat dat zo'n zin heeft, want goed verschuilen lukt niet bij een meisje met maat 74 :D
  donderdag 11 december 2014 @ 14:33:14 #221
171422 LadyBlack
paint it black
pi_147483013
Ach Spark, gauw even bellen hoor, ik kan me zo goed voorstellen dat je het zelf echt even niet meer weet en alleen maar wilt meehuilen. Een dokter kan even objectief kijken!
pi_147483039
Meet! Meet! Meet! Meet!

Sparkje, wat een diagnose zeg. Pittig, maar jij kan dit! :*

SPIRIT!!!! En? En? En?
pi_147483160
Ze is wel troostbaar hoor, heeft volgens mij ook nog maar matige koorts. Ik bel morgen de huisarts wel denk ik, ze zijn nu alleen nog voor spoed en zo voelt dit niet.
Ze slaapt al een week heel slecht en dat slaat uiteraard door op haar humeur. En de mijne ook onderhand :')
E.
  donderdag 11 december 2014 @ 14:42:04 #224
171422 LadyBlack
paint it black
pi_147483251
Fieder, dat klinkt ook naar :X gelukkig dat je weer bent opgeknapt en dat L het (nog) niet heeft!
pi_147483291
Fieder, dat klinkt inderdaad heel naar! Buikgriep heerst he? :{
E.
  donderdag 11 december 2014 @ 14:43:35 #226
171422 LadyBlack
paint it black
pi_147483299
Ohja Spark dat werkt zeker door :X ik was gisteren ook echt moe.....

Maarrrrr ik ben film gaan kijken bij een vriendin die hier vlakbij woont, en mijn vriend heeft E als proef eens op bed gelegd; om 20:20 kreeg ik een appje dat ze al een kwartier stil was :o _O_ *O*

Dus ik ga vanavond ook maar weer de hort op denk ik :')
pi_147483379
Ach Spark, wat sneu. Kan me voorstellen dat dat ook alle energie uit je zuigt.

En LB, fijn is dat he.... Hier kunnen de meiden zo ontzettend leuk zelf spelen! Behalve als ik er ben. Dan hangen ze continu aan mijn been en wordt het een gevecht om aandacht.
pi_147483439
Oh LB, wat heerlijk! Wat een vrijheid dan ineens he :D

Kyara, dat klinkt ook behoorlijk vermoeiend..
E.
pi_147483516
Da's hier ook... met name op donderdagen.. Femke thuis bij papa, en heel de dag gezellig aan het spelen. En zodra ik thuis kom, hangt ze al aan mijn been, en zit ze te huilen omdat het te lang duurt voordat ik mijn jas heb uitgetrokken enzo...
"Ze was zo vrolijk vandaag, dit is de eerste keer dat ze huilt"
;( Zal ik maar weer gaan dan? :'(
pi_147483577
Als mijn moeder hier is dan stuurt ze me ook rustig naar boven..... ga maar de was doen of zo :')

En ondertussen snapt niemand dat ik zo weinig in het huishouden kan doen terwijl zij gewoon ze complete keuken kunnen doen terwijl 3 kinderen zoet in de kamer spelen. Ik kan amper de ontbijtboel opruimen :')

[ Bericht 10% gewijzigd door Kyara op 11-12-2014 15:01:10 ]
pi_147483634
:Y Zo herkenbaar!
pi_147483697
Hier niet anders Kyara. Ze kunnen zo lief samen spelen. O+ Ja behalve als ik thuis ben dus :(
  donderdag 11 december 2014 @ 15:05:26 #233
171422 LadyBlack
paint it black
pi_147483812
quote:
2s.gif Op donderdag 11 december 2014 14:54 schreef Kyara het volgende:

En ondertussen snapt niemand dat ik zo weinig in het huishouden kan doen terwijl zij gewoon ze complete keuken kunnen doen terwijl 3 kinderen zoet in de kamer spelen. Ik kan amper de ontbijtboel opruimen :')
Oh wat fijn om te lezen toch!!!! _O_ De herkenbaarheid *;
pi_147483830
Dit moet ik aan ML laten lezen...

"Zie je wel!! Het ligt NIET aan mij!! :( "
pi_147483878

ik ben ook wel blij dat ik niet de enige ben :D
pi_147483943
Fee lag te slapen op de bank terwijl ik zat te spelen met de oudste op de grond. Ik zie dat ze wakker word dus ik loop naar dr toe. Ze ziet dat ik kijk en doet net alsof ze weer slaapt. Zo voel je je ook gewild door je kind :')
pi_147484030
Tally!! :D

Hier ook herkenbaar kyara. Ik haat onverwacht bezoek zeg maar :')
E.
pi_147484109
Met Riley kan je ook minder doen dan ik zou willen. Ze speelt het liefst op schoot. En soms ineens gaat ze dan even tekenen en mag ik het koffiekopje en haar flesje naar de keuken brengen. Soms rent ze me wel achterna hoor. Want dan is de afstand keuken en tafel (7 stappen) te groot

Tally, haha inderdaad :D
pi_147484357
Ohhhh zo herkenbaar! Mijn moeder is de enige bij wie ze dat ook doet en hoewel ze ook bij mij best even zelf kan spelen gaat dat bij m'n schoonouders of ML veel beter. Het wordt toch al snel plakken - en idd niemand die het gelooft.

Spark, heftige diagnose! Maar het is stabiel geweest, dat geeft vast vertrouwen. Heel veel sterkte met het traject.
Trouwens, ik heb jou vorig jaar gesproken met de meet en dat vond ik hartstikke leuk!

Meet, ik zeg doen! Wil ook best het huis wel openstellen weer maar dat doe ik liever in de zomer :). En wrs liever wat centraler?

XM, ik herken die gedachtenkronkels wel :*. Het is niet makkelijk maar kop op!
En heeft ze er idd last van?

LE, their loss maar kan me voorstellen dat het deze maand niet makkelijk is :*.

Omen, veel succes bij de psych. Ik hoop dat het goed voor je werkt.

Ellie kan zelf de trap op! *O*
pi_147484741
Is Eindhoven te doen voor een meet? Volgens mij is er best wel iets te regelen bij een buurthuis of kinderboerderij of iets dergelijks hier in de buurt...
Al vind ik het ook niet erg een uur of anderhalf te moeten rijden voor een leuke meet... maar dan is het regelwerk practischer voor iemand daar in de buurt
pi_147484842
Ik wil best naar Eindhoven komen hoor O+
pi_147485369
Ik stem voor Eindhoven.
pi_147486510
Ik heb dan alleen maar peuters :o
pi_147486938
Eindhoven is wel een eind rijden voor mij maar geeft niets!

Ik vermoed dat Eva wel eens de zesde ziekte zou kunnen hebben. Ze had net nog maar 37,8 en ik zag ineens op haar romp en nek wat rode vlekjes. Even afwachten of het erger wordt nog, misschien is het ook wel gewoon warmte uitslag :')
E.
  donderdag 11 december 2014 @ 16:59:07 #245
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_147486960
Als de koorts ineens weg is en hatseflats vlekken, dan zet ik in op de 6e ziekte!
pi_147487057
Ik weet niet niet zeker, het zijn nu nog maar een paar vlekjes her en der. Maar als het de zesde ziekte is verbaas ik me over de beschrijving overal dat ze er amper ziek van zijn. }:|
E.
  donderdag 11 december 2014 @ 17:02:43 #247
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_147487072
Noor was er ook hondsberoerd van. Ook zo zonder levendigheid, met gejammer en veel ellende.
  donderdag 11 december 2014 @ 17:28:51 #248
171422 LadyBlack
paint it black
pi_147487877
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 17:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
Noor was er ook hondsberoerd van. Ook zo zonder levendigheid, met gejammer en veel ellende.
Idem hier! E is zelden zó lusteloos en zielig geweest als met de zesde ziekte!
  donderdag 11 december 2014 @ 17:58:57 #249
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_147488779
*O* poep voor het slaapje ^O^
pi_147489192
*O* Poep! Wat fijn!

En waarschijnlijk zesde ziekte voor Eva... -O- , maar eigenlijk wel fijn dat de koorts nu minder is. Daar voel je je toch het beroerds van.

Ook met alleen peuters mag je best naar Eindhoven komen hoor Kyara :*

Femke kiest er steeds vaker voor om lopend haar doel te bereiken... zo leuk O+ Ze ziet er dan ineens zoveel groter uit... en eerlijk gezegd staan jurkjes en tuniekjes dan ook meteen een stuk leuker :@ O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')