Wat heb ik allemaal gemist?quote:Op dinsdag 9 december 2014 17:12 schreef sacha het volgende:
[..]
iedereen zit natuurlijk in het supergeheime 40+ subsupsubsupforum
Ja goffer had even een paar uur langer weggebleven ja!quote:Op dinsdag 9 december 2014 17:14 schreef Deisyy het volgende:
Wat heb ik allemaal gemist?![]()
Mooie piek tussen je tieten
je hebt werkelijk waar ALLES gemistquote:Op dinsdag 9 december 2014 17:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat heb ik allemaal gemist?![]()
Mooie piek tussen je tieten
Want dan kon ik zo met mijn jetlaghoofd het modschap inrollen?quote:Op dinsdag 9 december 2014 17:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ja goffer had even een paar uur langer weggebleven ja!
is dat niet normaal dan?quote:Op dinsdag 9 december 2014 17:15 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je vuilbekkerij is juist waarom ik zoveel van je hou.
niet visualiseren, ik zeg toch niet visualiserenquote:
Dat sowieso, maar nu moet ik gaan herschrijven.quote:Op dinsdag 9 december 2014 17:17 schreef Deisyy het volgende:
Want dan kon ik zo met mijn jetlaghoofd het modschap inrollen?
Ik wil inlogcodes van dat geheime subsubbersubforumquote:Op dinsdag 9 december 2014 17:16 schreef sacha het volgende:
[..]
je hebt werkelijk waar ALLES gemist![]()
wannabee mod
tralalalalaquote:Op dinsdag 9 december 2014 17:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wil inlogcodes van dat geheime subsubbersubforum
Ja, vanmorgen om half 9 geland, ruim een uur eerder dan gepland want we hadden wind mee.quote:Op dinsdag 9 december 2014 17:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar nu moet ik gaan herschrijven.![]()
Ben je al veilig thuis?
Doei chufi'squote:Op dinsdag 9 december 2014 17:22 schreef chufi het volgende:
Sorry Dees de rust keert weer terug...
Wij gaan verder...
Ik doe gewoon of ik jouw postings niet gezien heb.quote:Op dinsdag 9 december 2014 17:23 schreef Deisyy het volgende:
Ja, vanmorgen om half 9 geland, ruim een uur eerder dan gepland want we hadden wind mee.
Als ik mod was geweest had ik voor jou mijn posts nog even weggehaald, maar ik heb nog steeds geen knopjes.
quote:Op dinsdag 9 december 2014 18:44 schreef chufi het volgende:
Binnenkort nog wat meer liquidaties ....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |