quote:Op maandag 2 januari 2017 21:40 schreef Coritchando het volgende:
9 januari begint het nieuwe seizoen!
op www.kijk.nl is het ook gewoon in 1x te bekijken.quote:
helemaal top die aflevering van celblok h hebben ze dus van die site gehaaldquote:Op donderdag 5 januari 2017 18:41 schreef Bertus_Dineke_Rad het volgende:
[..]
op www.kijk.nl is het ook gewoon in 1x te bekijken.
Wij zitten hem nu te kijken op kijk.nlquote:Op donderdag 5 januari 2017 18:42 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
helemaal top die aflevering van celblok h hebben ze dus van die site gehaald
Alleen via de pc of ook via de Smart tv?quote:Op donderdag 5 januari 2017 19:09 schreef Bertus_Dineke_Rad het volgende:
[..]
Wij zitten hem nu te kijken op kijk.nl
Via de laptop kijken we het op de tv, hebben geen smart tv dus gewoon laptop ff met een kabeltje aan de tv gekoppeld.quote:Op donderdag 5 januari 2017 19:20 schreef Djeez het volgende:
[..]
Alleen via de pc of ook via de Smart tv?
Bodil heet ze en inderdaad een recastquote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:02 schreef SSJKliko het volgende:
Hebben ze Bridget (of hoe ze ook in het Nederlands heet..) gerecast? Waar Freddie mee van doorging vorig seizoen?
Bodine.quote:Op dinsdag 10 januari 2017 21:36 schreef Mriekie het volgende:
[..]
Bodil heet ze en inderdaad een recast
Hoe dan? (In spoiler graag)quote:Op dinsdag 21 maart 2017 13:51 schreef Oliver23 het volgende:
Laatste aflevering van Seizoen 4 gisterenavond op kijk.nl gezien. Maar wat een heftige cliffhangers zeg.
Maar houdt SBS6 gewoon vast aan het script van Wentworth in seizoen 5. Dan weet ik (en vele anderen hoe het verhaal verder gaat).... .....
Nee aanstaande maandag is de laatste afl.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 13:51 schreef Oliver23 het volgende:
Laatste aflevering van Seizoen 4 gisterenavond op kijk.nl gezien. Maar wat een heftige cliffhangers zeg.
Maar houdt SBS6 gewoon vast aan het script van Wentworth in seizoen 5. Dan weet ik (en vele anderen hoe het verhaal verder gaat).... .....
Geen nieuw seizoen? Ik moet wel zeggen dat ik dit seizoen niet zo heel boeiend vind.quote:Op dinsdag 21 maart 2017 16:05 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nee aanstaande maandag is de laatste afl.
Dit gebeurd er in Wentworth Seizoen 5. Ik zal de NL personage namen gebruikenquote:Op dinsdag 21 maart 2017 15:00 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Hoe dan? (In spoiler graag)
Volgens mij is het allemaal wel redelijk hetzelfde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |